quote:Op maandag 22 juni 2009 15:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Mass Effect 2 heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Dus als het 80% zou zijn geweest dan kwamen ze wel met een fix?quote:The "freezing game" issue statistically occurs in a relatively small number of cases (around 15%), it has proved impossible to reproduce and so for this reason is highly unlikely to be the subject of a bug fix or patch.
Ik ben met Fable gestopt nadat voor de derde keer mijn vrouw bugged wasquote:Op maandag 22 juni 2009 15:59 schreef SkyChat het volgende:
Ik kan niet meer terug naar Lion's Head Isle in Fable 2 zonder dat m'n 360 gaat freezen.
Echt alles al geprobeerd en toen vond ik dit antwoord van Lionhead:
[..]
Dus als het 80% zou zijn geweest dan kwamen ze wel met een fix?
Sterf maar met je tering lazy developing skills.
Ik zit nu op 1300G, nog 2 achievements die gelukkig te behalen zijn met een buddy en dan flikker iik deze game in de verkoopquote:Op maandag 22 juni 2009 18:19 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik ben met Fable gestopt nadat voor de derde keer mijn vrouw bugged was
Lionhead kan de tering krijgenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:59 schreef SkyChat het volgende:
Ik kan niet meer terug naar Lion's Head Isle in Fable 2 zonder dat m'n 360 gaat freezen.
Echt alles al geprobeerd en toen vond ik dit antwoord van Lionhead:
[..]
Dus als het 80% zou zijn geweest dan kwamen ze wel met een fix?
Sterf maar met je tering lazy developing skills.
De game is niet kut maar het hele team wat erachter zit is waardeloos lazyquote:Op maandag 22 juni 2009 18:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lionhead kan de tering krijgenNet als die Monk glitch waardoor ik niet meer verder kon spelen
Sowieso een waardeloos kut spel gemaakt door die flapdrol Peter Molyaap
Prototype binnen
![]()
Gast je wil niet weten wat Peter elke avond doet met Milo zodra iedereen weg is en de lichten uit zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 19:13 schreef SkyChat het volgende:
[..]
De game is niet kut maar het hele team wat erachter zit is waardeloos lazy
Die zitten nu allemaal te fappen op die kiddyshit Milo
Prototype
Outrun, Carcasonne, Catan, Bomberman, Uno, Castle Crashersquote:Op maandag 22 juni 2009 18:56 schreef DutchErrorist het volgende:
DiRT binnen
Weet iemand nog goede XBLA games?
Ik heb Braid al, ik zoek nu een spel van 800 punten... (Ik ga rocket riot kopen en heb dan nog 800 punten over)
Ik heb vanmiddag een mail ontvangen dat hij van mij verzonden is.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef Cudles het volgende:
Weet iemand of Tales of Vesperia over een paar dagen in NL is? Op wiki staat van wel, maar bol.com staat nog niks.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Waneer komt GB hier in de winkels te liggen?
al die mensen die denken dat het echt isquote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elt_wow_account.html
Flippen jullie ook net zo als die kerel als je 360 wordt ingenomen ofzo
Timed exclusivequote:Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef ikookhier het volgende:
Was GB niet exclusief voor de PS3 in EU !?
ik heb medelijden met jullie allemaalquote:Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef Cudles het volgende:
Weet iemand of Tales of Vesperia over een paar dagen in NL is? Op wiki staat van wel, maar bol.com staat nog niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Je kunt hem importeren, hij is regiovrijquote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Waneer komt GB hier in de winkels te liggen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb medelijden met jullie allemaalIk heb ook meelij met Namco, qua timing hebben ze helemaal pech. Ik haal een PS3 deze week en Prototype is onderweg. Geen tijd voorlopig voor VesperiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In plaats van een full price day one game is het nu een budgettitel geworden.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
omfg omfg!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een mail ontvangen dat hij van mij verzonden is.
Ik verwacht hem morgen bij mij in de bus.
Ja man die graphics zijn vet kutquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:51 schreef RickoKun het volgende:
PROTOTYPE IS EEN STOM SPEL!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
popcorn pakt
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:13 schreef Cudles het volgende:
[..]
omfg omfg!
Oh na bol.com te hebben gecheckt staat ie er nu wel zonder plaatje. Waar heb jij em besteld dan?
@DJ_: STFU!
ja hierquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja man die graphics zijn vet kut
(Weet iemand nog winkels waar ik forza 3 LCE kan pre-orderen en waar ik geen 24 dollar verzendskosten hoef te betalen zoals bij EBgames?)
Dankju AnnespankmasterCquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, speciaal voor Tequila:
This weeks Deal of the Week is now available.
The Xbox LIVE Arcade title Super Street Fighter II Turbo HD Remix normally 1200 points is now available for Xbox LIVE Gold Members for 800 points.
Vrijdag...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:14 schreef Jenglejack het volgende:
Beter komt Fight Night Round 4 snel uit !![]()
quote:
Ik wou het spel pas na mijn vakantie bestellen, maar toch 5 minuten geleden gedaan hé.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dankju AnnespankmasterC
Maar weer niet interessant![]()
Dat Magic the Gathering is echt tofLekker relaxed je kaartjes uitspelen
Je begint de laatste tijd verdomd goede gamesmaak te hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wou het spel pas na mijn vakantie bestellen, maar toch 5 minuten geleden gedaan hé.
Het is al een beetje algemeen dat ik bijna elk spel koop, dus ik heb voor iedereens smaak een goede gamesmaakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je begint de laatste tijd verdomd goede gamesmaak te hebbeneerst rocket riot, nu al fight night!
gaat helemaal goed hierzo!
En het leuke is dat ik vanaf as. maandag t/m 10 july lekker vrij heb genomenquote:
Vanmiddag heb ik rocket riot ook. Het kan vast in duel over Xbox Live of niet? Zo ja... prepare to die/lose tonight!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je begint de laatste tijd verdomd goede gamesmaak te hebbeneerst rocket riot, nu al fight night!
gaat helemaal goed hierzo!
Yeah, hoewel de besturing tof was waren de animaties, zeker in vergelijking met deel 4, best houterig. Ook wel suffe campaign-mode, maar multiplayer was gewoon tof!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:43 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
En het leuke is dat ik vanaf as. maandag t/m 10 july lekker vrij heb genomen![]()
![]()
Hebben jullie deel 3 eigenlijk gespeeld ?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanmiddag heb ik rocket riot ook. Het kan vast in duel over Xbox Live of niet? Zo ja... prepare to die/lose tonight!!!
I detect a challenge!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, hoewel de besturing tof was waren de animaties, zeker in vergelijking met deel 4, best houterig. Ook wel suffe campaign-mode, maar multiplayer was gewoon tof!
[..]alsof jij van De Spanky kan winnen! Dat is je nog nooit gelukt!
Je kan het daar halen, je krijgt hem ook binnen en je kan hem ook nog eens spelen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:45 schreef bigore het volgende:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-3amk.html
Is het verantwoord om hier te bestellen? Daar is ie namelijk al leverbaar. Vooral omtrent regiocodes
quote:
Hoe zit het met je achievement voor het halen van een level 50 endurance run? O wacht niet aanwezig.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoe zit het met je achievement voor het halen van een level 50 endurance run? O wacht niet aanwezig.
Daarmee heb ik het ook gehaald, gewoon doorgaan tot level 50, maar daar moet je wel uitstekende kwaliteiten voor hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]yeah moet ik nog eens doen, speel iets tevaak coop met mn huisgenoten...!
ja hoor heb er zat besteld , je krijgt ook altijd een coupon erbij met 5 of 10 dollar korting voor de volgende bestelling .quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:45 schreef bigore het volgende:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-3amk.html
Is het verantwoord om hier te bestellen? Daar is ie namelijk al leverbaar. Vooral omtrent regiocodes
Ik won de eerste keer dat ik het speelde al van je. Toen ik nog niet eens wist wat de doel van het spel was!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, hoewel de besturing tof was waren de animaties, zeker in vergelijking met deel 4, best houterig. Ook wel suffe campaign-mode, maar multiplayer was gewoon tof!
[..]alsof jij van De Spanky kan winnen! Dat is je nog nooit gelukt!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
I'm going to humiliate Spanky!
En volgende week ook met Fight Night, gawd.
? Daar kan ik me niets van herinneren!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik won de eerste keer dat ik het speelde al van je. Toen ik nog niet eens wist wat de doel van het spel was!
Ja Ik!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:11 schreef Vubarol het volgende:
morgen waarschijnlijk import van FNR4 al binnen. Iemand zin in een paar potjes?
Niet!quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet!![]()
Maar als ik hem binnen kreeg had ik wel zin gehad in een paar potjes!
Ben jij er een beetje goed in dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:51 schreef Rossdale het volgende:
Nu zit dat verdomde deuntje van rocket riot in mijn kop
Yeah die werkt goed idd!quote:
Dat doe ik ook altijd, maar na een tijdje wordt ik dan omringt door vijanden... En dan ga ik tot..quote:
Nope, de plaatjes werken niet, zijn hier te vinden http://www.gaming-age.com/cgi-bin/previews/preview.pl?sys=xbox360&game=maxpayne3quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hotlink sletjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn het leek wel Forza offroad, ze reden meer naast de baan dan op de baanquote:
Ik dus echt niet.... durf het bijna niet te zeggen maar ik voorspel de zelfde dissilusie als met Fable2quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Gaaf![]()
hier kijk ik echt naar uit!
De sfeer, humor en muziek zit in ieder geval al goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:56 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik dus echt niet.... durf het bijna niet te zeggen maar ik voorspel de zelfde dissilusie als met Fable2
Met fable 2 zit ik op 470quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:41 schreef Document1 het volgende:
Het hacken en slashen was ook leuk in Fable.... 1 van de weinige spellen waar ik bijna de volle 1000 gamerscore bij heb... (bij mij is rond de 700 al bijna)
Die ga ik heel misschien ook wel halen. De demo vond ik trouwens maar niets, maarja, zie maar een goede demo te maken van een JRPGquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:59 schreef Vubarol het volgende:
Tales of vesperia is nu al te koop bij de mediamarkt. Net gehaald, Nu is mijn Tales collectie compleet
Ik vond die demo ook niks maar het volledige spel is gewoon topquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die ga ik heel misschien ook wel halen. De demo vond ik trouwens maar niets, maarja, zie maar een goede demo te maken van een JRPG
Ik had hem gisteren al in de bus liggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:59 schreef Vubarol het volgende:
Tales of vesperia is nu al te koop bij de mediamarkt. Net gehaald, Nu is mijn Tales collectie compleet
Dat de Tales serie niet naar Europa komt zegt meer over Bandai Namco, dan over de populariteit van JRPG's in Europa in het algemeen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:11 schreef Vubarol het volgende:
Meer mensen moeten Tales of Vesperia kopen zodat er een grotere kans is dat er meer JRPGs naar Europa komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |