Je kan het daar halen, je krijgt hem ook binnen en je kan hem ook nog eens spelen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:45 schreef bigore het volgende:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-3amk.html
Is het verantwoord om hier te bestellen? Daar is ie namelijk al leverbaar. Vooral omtrent regiocodes
quote:
Hoe zit het met je achievement voor het halen van een level 50 endurance run? O wacht niet aanwezig.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoe zit het met je achievement voor het halen van een level 50 endurance run? O wacht niet aanwezig.
Daarmee heb ik het ook gehaald, gewoon doorgaan tot level 50, maar daar moet je wel uitstekende kwaliteiten voor hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]yeah moet ik nog eens doen, speel iets tevaak coop met mn huisgenoten...!
ja hoor heb er zat besteld , je krijgt ook altijd een coupon erbij met 5 of 10 dollar korting voor de volgende bestelling .quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:45 schreef bigore het volgende:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-3amk.html
Is het verantwoord om hier te bestellen? Daar is ie namelijk al leverbaar. Vooral omtrent regiocodes
Ik won de eerste keer dat ik het speelde al van je. Toen ik nog niet eens wist wat de doel van het spel was!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, hoewel de besturing tof was waren de animaties, zeker in vergelijking met deel 4, best houterig. Ook wel suffe campaign-mode, maar multiplayer was gewoon tof!
[..]alsof jij van De Spanky kan winnen! Dat is je nog nooit gelukt!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
I'm going to humiliate Spanky!
En volgende week ook met Fight Night, gawd.
? Daar kan ik me niets van herinneren!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik won de eerste keer dat ik het speelde al van je. Toen ik nog niet eens wist wat de doel van het spel was!
Ja Ik!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:11 schreef Vubarol het volgende:
morgen waarschijnlijk import van FNR4 al binnen. Iemand zin in een paar potjes?
Niet!quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet!![]()
Maar als ik hem binnen kreeg had ik wel zin gehad in een paar potjes!
Ben jij er een beetje goed in dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:51 schreef Rossdale het volgende:
Nu zit dat verdomde deuntje van rocket riot in mijn kop
Yeah die werkt goed idd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |