ik doelde vnl. opquote:Op zondag 21 juni 2009 22:47 schreef edwin999 het volgende:
haha sorrie ik ben ook maar een simplele sexu oloog sorrie zelfs ik kan er naast zitten .... nu maar wachten of de vragensteller van deze topic blij is met mn antwoord
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef edwin999 het volgende:
ha ha toen ik dertien was ging ik ook naar de sauna en ja ik kreeg echt een behoorlijke stijve ha ha
ik me zo aftrekken want ja ik was alleen in het kamertje
maar oeps er kwam opeens een man die door het raampje naar binnen keek ...precies op het moment dat ik klaar kwam ha ha .... heb ik de sperma snel in mn mond gestopt en doorgeslikt ha ha
nee dat je je aftrekt en vervolgens het in je muil stoptquote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef edwin999 het volgende:
als je een klacht hebt dan moet je hem wel duidelijk formuleren anders moet ik raden waar je je aan stoort
dat ik dertien was? en zelfstandig naar een sauna ging? bedoel je dat? ik ken zat ouders die hun kinderen vrij laten om te doen waar ze zin in hebben
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef edwin999 het volgende:
als je een klacht hebt dan moet je hem wel duidelijk formuleren anders moet ik raden waar je je aan stoort
dat ik dertien was? en zelfstandig naar een sauna ging? bedoel je dat? ik ken zat ouders die hun kinderen vrij laten om te doen waar ze zin in hebben
Gewoon op je buik liggen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:54 schreef G-Star het volgende:
ik wil graag naar de sauna eerste keer maar k ben bang voor een stijve.
wat te doen voor dit soort momenten
lees de rest van zijn reacties voor de gein eens. Die gast spoort idd gewoon niet.quote:
icm andere reacties lijkt het er verdacht veel op dat je pedofiele trekjes hebtquote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef edwin999 het volgende:
hij is allang weg, toch bedanktquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:46 schreef pisnicht het volgende:
[..]
icm andere reacties lijkt het er verdacht veel op dat je pedofiele trekjes hebt
hier ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:01 schreef F35 het volgende:
Euh ik denk niet dat als je gewoon naar de sauna gaat dat je een stijve krijgt, tenzij je het echt zelf wil...
huh? das dan zeker in de sportschool ofzo daar is het vaker gescheiden, maar verderquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:04 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik weet niet welke sauna's jij heen gaat, maar ik heb ze alleen nog maar gescheiden meegemaaktBlijkbaar ga ik naar de foute sauna's
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef edwin999 het volgende:
ha ha toen ik dertien was ging ik ook naar de sauna en ja ik kreeg echt een behoorlijke stijve ha ha
ik me zo aftrekken want ja ik was alleen in het kamertje
maar oeps er kwam opeens een man die door het raampje naar binnen keek ...precies op het moment dat ik klaar kwam ha ha .... heb ik de sperma snel in mn mond gestopt en doorgeslikt ha ha
ik me dood schamen natuurlijk maar de man die kwam niet binnen .... ik zag zijn geschokken gezicht voor een moment
ja later ik ben nu dertig .... als je in de sauna iemand ziet die je erotiseert dan moet je zeg maar controle uitvoeren over je stijve ..... dat je hem dan niet stijf laat worden zeg maar .... ik beheers dat heel goed
maar ja .... hoop je hebt iets aan mn antwoord ha ha
edwin
heb je zo'n kleintje dat je em dan niet ziet?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:50 schreef T42 het volgende:
blijven zitten met je handoekje op schoot
Grote handdoek meenemen hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
heb je zo'n kleintje dat je em dan niet ziet?
Dit dus. Ik ga een paar keer per jaar naar de sauna met m'n vrouw, heb een nogal levendige fantasie die weleens wil dwalen dus soms heb ik wat last van verstijving in de onderste regionen zeg maar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:53 schreef Aventura het volgende:
Ik heb wel een paar keer iemand met een soort van halve stijve gesignaleerd. Zolang het niet met een uitdagende seksuele bedoeling is, vind ik het niet echt storend. Zo'n man kan er op dat moment waarschijnlijk weinig aan doen.
Nee... dat kan (mag) niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:21 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt ook je zwembroekje aanhouden. Strak hè.
Ik heb met een vriend uitgebreide gesprekken over seks in de sauna gehad over seks. En dan nog nergens last van.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:00 schreef Metro2005 het volgende:
het is heel simpel: gewoon niet aan sex denken, dan krijg je ook geen stijve.
Naakt is niet direct sex.
Zolang je fantasie maar niet op hol slaat, want dan gaat het zaakje wel staanquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb met een vriend uitgebreide gesprekken over seks in de sauna gehad over seks. En dan nog nergens last van.
edit: iets verduidelijkt
Tegen sluitingstijd kan een heel erg vluggertje makkelijk. Alleen is het niet lang uit te houden door de hoge luchtvochtigheid. Of je moet echt berecondite hebben. Maargoed het is leuk om een keer gedaan te hebben, maar meer voor het idee dan wat anders.quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:26 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en iedereen die hier roept dat je dan mooi een vrouw kunt neuken, is nog nooit in een sauna geweest.
Dat lukt je vrijwel alleen met de partner die je al meebrengt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tegen sluitingstijd kan een heel erg vluggertje makkelijk. Alleen is het niet lang uit te houden door de hoge luchtvochtigheid. Of je moet echt berecondite hebben. Maargoed het is leuk om een keer gedaan te hebben, maar meer voor het idee dan wat anders.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:52 schreef lord_sylus het volgende:
als je denkt dat je een stijve gaat krijgen omdat je een naakte vrouw hebt gezien gou een man zoeken en even op zijn harige eikel focusen, als hij dan nog stijf word heb je grotere problemen!!
Uiteraard wel met je eigen partner ja. De sauna lijkt me niet echt de geschikte plek om random chickies te versieren neequote:Op maandag 17 augustus 2009 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lukt je vrijwel alleen met de partner die je al meebrengt.
edit: wat ik bedoelde is dat de heren hier die nog nooit in een sauna zijn geweest, denken dat je zomaar elke naakte vrouw kunt pakken, want tsja... ze is toch naakt..
En er zijn hier fap-boys die denken dat dat wel zo is. Hence: die zijn nog nooit in een sauna geweest.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uiteraard wel met je eigen partner ja. De sauna lijkt me niet echt de geschikte plek om random chickies te versieren nee
Sorry, maar ik ben een frequent saunaganger, en heb meerdere malen keihard geneukt in de sauna.quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:26 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en iedereen die hier roept dat je dan mooi een vrouw kunt neuken, is nog nooit in een sauna geweest.
Geen idee waar jij heengaat, maar alle grote / serieuze sauna's zijn gewoon gemengd. Naakt is ook geen issue daar, mensen zijn helemaal niet gericht op seks of elkaar. Bovenstaande opmerking van mij is een uitzondering, m'n vriendin en ik hebben elkaar wel eens zitten opgeilen, maar doorgaans komt iedereen (ik ook) daar gewoon om lekker te ontspannen en uit te zweten, en men let niet eens op anderen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:59 schreef wapwip het volgende:
Meestal zijn sauna's toch niet gemengd, dus de kans dat er een vrouwelijk iemand binnen komt is vrij kleinAls dat wel gebeurd, check dan even of je zelf in de juiste sauna zit
Nogmaals, dan heb je je eigen partner mee. Het ging mij er om dat er fap-boys zijn die denken dat je elke willekeurige vrouw in de sauna de hersens er uit kunt neuken. Dat is niet zo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef rrrrrumba het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben een frequent saunaganger, en heb meerdere malen keihard geneukt in de sauna.
Maar om even te relativeren:
[..]
Geen idee waar jij heengaat, maar alle grote / serieuze sauna's zijn gewoon gemengd. Naakt is ook geen issue daar, mensen zijn helemaal niet gericht op seks of elkaar. Bovenstaande opmerking van mij is een uitzondering, m'n vriendin en ik hebben elkaar wel eens zitten opgeilen, maar doorgaans komt iedereen (ik ook) daar gewoon om lekker te ontspannen en uit te zweten, en men let niet eens op anderen.
Staat een aantal interessante vragen tussenquote:Op maandag 22 juni 2009 02:37 schreef Ferdii het volgende:
of op moment dat dat meisje binnen komt denken aan een van de volgende onderwerpen:
-verhaal
Akkoord. Nee uiteraard, randdebielen die dat proberen worden er meteen uitgeflikkerd (en terecht).quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals, dan heb je je eigen partner mee. Het ging mij er om dat er fap-boys zijn die denken dat je elke willekeurige vrouw in de sauna de hersens er uit kunt neuken. Dat is niet zo.
Ik heb geen Fok onder m'n steen, jij wel...vet!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:59 schreef wapwip het volgende:
Meestal zijn sauna's toch niet gemengd, dus de kans dat er een vrouwelijk iemand binnen komt is vrij kleinAls dat wel gebeurd, check dan even of je zelf in de juiste sauna zit
Niet eens nodig. Deed het in het begin wel, maar is eigenlijk nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:49 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik heb geen Fok onder m'n steen, jij wel...vet!
OT: ff 3 x batsen/ rukken, dan is er nix aan de hand...
had ik de eerste paar keer wel ff gedaan, just in kees...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet eens nodig. Deed het in het begin wel, maar is eigenlijk nergens voor nodig.
De fitness sauna is dan ook een heel slap excuus voor een sauna eigenlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:24 schreef Tamashii het volgende:
Mijn fitness sauna is alleen maar gescheiden. Verder is alles eigenlijk niet gescheiden. Maar goed, meeste volk wat in sauna rondloopt is echt om misantropisch van te worden.
Aan ducktape plakt alles!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:50 schreef Matthias9 het volgende:
Ducktape kan je overal voor gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |