abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2009 @ 22:48:53 #76
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70237211
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:47 schreef edwin999 het volgende:
haha sorrie ik ben ook maar een simplele sexu oloog sorrie zelfs ik kan er naast zitten .... nu maar wachten of de vragensteller van deze topic blij is met mn antwoord
ik doelde vnl. op
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef edwin999 het volgende:
ha ha toen ik dertien was ging ik ook naar de sauna en ja ik kreeg echt een behoorlijke stijve ha ha

ik me zo aftrekken want ja ik was alleen in het kamertje

maar oeps er kwam opeens een man die door het raampje naar binnen keek ...precies op het moment dat ik klaar kwam ha ha .... heb ik de sperma snel in mn mond gestopt en doorgeslikt ha ha
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 21 juni 2009 @ 22:58:43 #77
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_70237657
Ik dacht (gehoopt) dat Edwin nu wel een ban had
pi_70237800
als je een klacht hebt dan moet je hem wel duidelijk formuleren anders moet ik raden waar je je aan stoort

dat ik dertien was? en zelfstandig naar een sauna ging? bedoel je dat? ik ken zat ouders die hun kinderen vrij laten om te doen waar ze zin in hebben
hallo
pi_70240245
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef edwin999 het volgende:
als je een klacht hebt dan moet je hem wel duidelijk formuleren anders moet ik raden waar je je aan stoort

dat ik dertien was? en zelfstandig naar een sauna ging? bedoel je dat? ik ken zat ouders die hun kinderen vrij laten om te doen waar ze zin in hebben
nee dat je je aftrekt en vervolgens het in je muil stopt in een sauna
pi_70240431
haha raz ik vond het nu ook niet bepaald super om mn eigen sperma door te slikken maar ik was totaal naakt weet je en ik had echt totaal geen andere optie meer om het bewijsmateriaal te vernietigen ha ha
hallo
  maandag 22 juni 2009 @ 00:36:25 #81
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70240899
quote:

maandag 22 juni 2009 @ 00:37:26 #82
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_70240912
Ah dude.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
pi_70241787
Als er een lekker wijf binnenkomt moet je je ogen dicht doen en gaan zitten nadenken: 'waarom zijn de Toppers zo populair?' Dat werkt!!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_70242289
of op moment dat dat meisje binnen komt denken aan een van de volgende onderwerpen:

-Wat voelt een vlinder in zijn buik als hij verliefd is?
-Wat doen militairen in een burgeroorlog?
-Wat moet zure room met een uiterste houdbaarheidsdatum?
-Wat tellen schapen als ze willen slapen?
-Houden ze op een theefabriek koffiepauze?
-Wat als je je twee keer half dood schrikt?
-Waarom heet een man met vieze praatjes tegen een vrouw een seksist, maar krijgt een vrouw met -vieze praatjes tegen een man een gulden per minuut?
-Wat is de snelheid van het duister?
-Waarom draagt een kamikazepiloot een helm?
-Waar zijn de zes up 's gebleven?
-Waarom is er Whiskas-kip, vis en rund en geen Whiskat-muis?
-Als een schizofreen met zelfmoord dreigt, spreken we dan van een gijzelingsactie?
-Is een volle harddisk zwaarder dan een lege?
-Waarom geeft een antwoordapparaat nooit antwoord als ik iets vraag?
-Als maïsolie van maïs komt en olijfolie van olijven, hoe zit het dan met babyolie?
-Als zwemmen goed is voor de ontwikkeling van armen en benen, waarom hebben vissen dan geen -armen en benen?
-Waarom worden er sigaretten verkocht in benzinestations als het daar verboden is te roken?
-Als je niet mag autorijden als je gedronken hebt, waarom hebben bars en cafés dan -parkeerplaatsen?
-Hoe gaat de bestuurder van de strooiwagen 's morgens naar zijn werk?
-Als er niets blijft plakken aan Treflon, hoe wordt Treflon dan aan de pan vastgemaakt?
-Waarom zegt men "de wekker gaat af" terwijl hij eigenlijk aan gaat?
-Waarom worden appartementen, appartementen genoemd, als ze allemaal aan elkaar zitten?
-Krijgt een vis, net als mensen, kramp als hij vlak na het eten gaat zwemmen?
-Waarom zit je achter een computer, terwijl je er eigenlijk voor zit? (je zit toch ook niet achter een tv)?
-Waarom wordt fonetisch niet gespeld zoals je het zegt?
-Hoe heten die harde plastic stukjes aan het eind van je veters?
-Als een winkel 24 uur per dag en 365 dagen per jaar geopend is, waarom zit er dan een slot op de deur?
-Waarom is het woord palindroom achterstevoren niet hetzelfde gespeld?
-De zwarte doos in een vliegtuig is onverwoestbaar, waarom wordt het hele vliegtuig dan niet van -hetzelfde materiaal gemaakt?
-Zijn de wegwijzers van een blindenschool ook in braille?
-Wie heeft het melken van koeien ontdekt en wat dacht hij dat hij aan het doen was toen hij ermee begon?
-Waarom vind je altijd maar één schoen langs de kant van de weg?
-Waar blijft al dat rubber dat van autobanden slijt?
-Als een vlieg op het balkon landt, maakt hij dan een looping of een draai om zijn as?
-Waarvoor zijn de witte halve maantjes op je nagels?
-Een toastje met boter valt altijd met de besmeerde kant naar beneden. Een kat landt op haar poten. --Wat als je dat toastje op de rug van een kat zou binden en de kat zou laten vallen?
-Als je van zwemmen slank wordt, wat doen walvissen dan verkeerd?

Zo moeilijk is het dus niet

Misschien is het er gewoon te heet voor heb iig nog nooit iemand met een stijve in de sauna gezien. Gok gewoon omdat het normaal gevonden wordt dat je daar naakt bent. Dus is het ook niet iets om opgewonden door t eworden
hardcoholic
  maandag 22 juni 2009 @ 02:45:26 #85
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_70242320
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:54 schreef G-Star het volgende:
ik wil graag naar de sauna eerste keer maar k ben bang voor een stijve.
wat te doen voor dit soort momenten
Gewoon op je buik liggen?
pi_70324193
Als het een lekkere chick is, armen tegen de muur en vanachter erin rammen
  woensdag 24 juni 2009 @ 14:44:36 #87
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70324559
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:40 schreef Mirjam het volgende:

[..]

gast, wat voor issues heb jij?
lees de rest van zijn reacties voor de gein eens. Die gast spoort idd gewoon niet.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  woensdag 24 juni 2009 @ 14:46:36 #88
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70324643
quote:

icm andere reacties lijkt het er verdacht veel op dat je pedofiele trekjes hebt
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_70327519
Euh ik denk niet dat als je gewoon naar de sauna gaat dat je een stijve krijgt, tenzij je het echt zelf wil...
pi_70327544
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:46 schreef pisnicht het volgende:

[..]

icm andere reacties lijkt het er verdacht veel op dat je pedofiele trekjes hebt
hij is allang weg, toch bedankt
  woensdag 24 juni 2009 @ 22:12:27 #91
63722 z80
I fink you freaky
pi_70340655
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:01 schreef F35 het volgende:
Euh ik denk niet dat als je gewoon naar de sauna gaat dat je een stijve krijgt, tenzij je het echt zelf wil...
hier ben ik het niet helemaal mee eens.
het is me zelf nog niet overkomen, maar ken wel iemand die even wat langer in het bubbelbad moest blijven zitten dan gepland.
ook wel eens iemand zijn lopen met een halve stijve.
maar de eerste paar keren dat je na een sauna gaat zal het niet gebeuren.
je zult je er dan echt op je gemak moeten voelen.
en mocht het dan toch een keer gebeuren dan is er niemand die hier moeilijk over doet, of je toe/uit lacht.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_70340942
ha dat kan je ook op straat overkomen .... liep eens op straat dus en toen had ik zo een hele wijde en losse zomerbroek aan ..... flirt er zo een wijf naar me met een belachelijk achterwerk

ha ha maar toch ja ik kreeg een stijve en door dat ik een losse broek aan had dus ...stond ie echt recht overeind en strak naar voren .... gelukkig was het niet druk op straat dus ik kon me snel verbergen ha ha

moest ik snel een protiekje induiken dus en wachten tot ie weg ging ..... totaal geen controle over opeens .... um...meestal kan ik wel zelf bepalen waneer ie moet stoppen
hallo
pi_70346962
ik ben een keer met mijn vriendin naar de sauna geweest, en maar 1 keer iets langer in het bubbelbad moeten blijven zitten. verder is het gewoon genieten en tot rust komen.

anders sla je gewoon een badjas/ handdoek om je heen.
en in de sauna lopen niet bepaald veel mensen waar ik het warm van krijg.
Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
pi_70347011
Gewoon jezelf forceren
pi_70347026
Je kunt ook je zwembroekje aanhouden. Strak hè.
pi_70347027
Ik vind het heleemaal geen plek om een stijve te krijgen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70382647
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:04 schreef wapwip het volgende:

[..]

Ik weet niet welke sauna's jij heen gaat, maar ik heb ze alleen nog maar gescheiden meegemaakt Blijkbaar ga ik naar de foute sauna's
huh? das dan zeker in de sportschool ofzo daar is het vaker gescheiden, maar verder
Jusqu'ici tout va bien...
pi_70411351
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef edwin999 het volgende:
ha ha toen ik dertien was ging ik ook naar de sauna en ja ik kreeg echt een behoorlijke stijve ha ha

ik me zo aftrekken want ja ik was alleen in het kamertje

maar oeps er kwam opeens een man die door het raampje naar binnen keek ...precies op het moment dat ik klaar kwam ha ha .... heb ik de sperma snel in mn mond gestopt en doorgeslikt ha ha

ik me dood schamen natuurlijk maar de man die kwam niet binnen .... ik zag zijn geschokken gezicht voor een moment

ja later ik ben nu dertig .... als je in de sauna iemand ziet die je erotiseert dan moet je zeg maar controle uitvoeren over je stijve ..... dat je hem dan niet stijf laat worden zeg maar .... ik beheers dat heel goed

maar ja .... hoop je hebt iets aan mn antwoord ha ha

edwin
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 29 juni 2009 @ 23:50:51 #99
53151 T42
Pinball Wizard
pi_70499745
blijven zitten met je handoekje op schoot
pi_70510278
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:50 schreef T42 het volgende:
blijven zitten met je handoekje op schoot
heb je zo'n kleintje dat je em dan niet ziet?
hardcoholic
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:54:52 #101
90400 longinus
Hollander
pi_70522056
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef Ferdii het volgende:

[..]

heb je zo'n kleintje dat je em dan niet ziet?
Grote handdoek meenemen he
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_70538547
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:53 schreef Aventura het volgende:
Ik heb wel een paar keer iemand met een soort van halve stijve gesignaleerd. Zolang het niet met een uitdagende seksuele bedoeling is, vind ik het niet echt storend. Zo'n man kan er op dat moment waarschijnlijk weinig aan doen.
Dit dus. Ik ga een paar keer per jaar naar de sauna met m'n vrouw, heb een nogal levendige fantasie die weleens wil dwalen dus soms heb ik wat last van verstijving in de onderste regionen zeg maar.

Zolang je d'r maar afblijft en niet kwijlend naar vrouwen gaat kijken is er niet zoveel aan de hand. Het is onwillekeurig en je dwingt niemand ernaar te kijken. Hoedanook is het niet erg beleefd om uitgebreid naar iemands kruis te gaan kijken in een sauna.

Als het een hardnekkige erectie is, handdoek of badjas bij en ff in het koude dompelbad springen, zo over.
pi_71940767
als je toch naast je vrouw zit kijk haar zwoel aan en de rest gaat vanzelf
pi_71941054
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 02:21 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt ook je zwembroekje aanhouden. Strak hè.
Nee... dat kan (mag) niet.

Ben nu een keer of 20 naar de sauna geweest, en maar één keer gehad dat ik even het koude dompelbad in moest. Maak je niet druk.
pi_71941055
Oh, en iedereen die hier roept dat je dan mooi een vrouw kunt neuken, is nog nooit in een sauna geweest.
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:00:33 #106
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_71941669
het is heel simpel: gewoon niet aan sex denken, dan krijg je ook geen stijve.
Naakt is niet direct sex.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_71941780
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:00 schreef Metro2005 het volgende:
het is heel simpel: gewoon niet aan sex denken, dan krijg je ook geen stijve.
Naakt is niet direct sex.
Ik heb met een vriend uitgebreide gesprekken over seks in de sauna gehad over seks. En dan nog nergens last van.

edit: iets verduidelijkt
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:36:59 #108
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_71942270
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:08 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb met een vriend uitgebreide gesprekken over seks in de sauna gehad over seks. En dan nog nergens last van.

edit: iets verduidelijkt
Zolang je fantasie maar niet op hol slaat, want dan gaat het zaakje wel staan
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:53:22 #109
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_71942547
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 07:26 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en iedereen die hier roept dat je dan mooi een vrouw kunt neuken, is nog nooit in een sauna geweest.
Tegen sluitingstijd kan een heel erg vluggertje makkelijk. Alleen is het niet lang uit te houden door de hoge luchtvochtigheid. Of je moet echt berecondite hebben. Maargoed het is leuk om een keer gedaan te hebben, maar meer voor het idee dan wat anders.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_71942672
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Tegen sluitingstijd kan een heel erg vluggertje makkelijk. Alleen is het niet lang uit te houden door de hoge luchtvochtigheid. Of je moet echt berecondite hebben. Maargoed het is leuk om een keer gedaan te hebben, maar meer voor het idee dan wat anders.
Dat lukt je vrijwel alleen met de partner die je al meebrengt.

edit: wat ik bedoelde is dat de heren hier die nog nooit in een sauna zijn geweest, denken dat je zomaar elke naakte vrouw kunt pakken, want tsja... ze is toch naakt..
pi_71943259
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:52 schreef lord_sylus het volgende:
als je denkt dat je een stijve gaat krijgen omdat je een naakte vrouw hebt gezien gou een man zoeken en even op zijn harige eikel focusen, als hij dan nog stijf word heb je grotere problemen!!
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:32:30 #112
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_71943341
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:00 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat lukt je vrijwel alleen met de partner die je al meebrengt.

edit: wat ik bedoelde is dat de heren hier die nog nooit in een sauna zijn geweest, denken dat je zomaar elke naakte vrouw kunt pakken, want tsja... ze is toch naakt..
Uiteraard wel met je eigen partner ja. De sauna lijkt me niet echt de geschikte plek om random chickies te versieren nee
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_71943391
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:32 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Uiteraard wel met je eigen partner ja. De sauna lijkt me niet echt de geschikte plek om random chickies te versieren nee
En er zijn hier fap-boys die denken dat dat wel zo is. Hence: die zijn nog nooit in een sauna geweest.
pi_71946245
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 07:26 schreef stbabylon het volgende:
Sorry, maar ik ben een frequent saunaganger, en heb meerdere malen keihard geneukt in de sauna.

Maar om even te relativeren:
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:59 schreef wapwip het volgende:
Meestal zijn sauna's toch niet gemengd, dus de kans dat er een vrouwelijk iemand binnen komt is vrij klein Als dat wel gebeurd, check dan even of je zelf in de juiste sauna zit
Geen idee waar jij heengaat, maar alle grote / serieuze sauna's zijn gewoon gemengd. Naakt is ook geen issue daar, mensen zijn helemaal niet gericht op seks of elkaar. Bovenstaande opmerking van mij is een uitzondering, m'n vriendin en ik hebben elkaar wel eens zitten opgeilen, maar doorgaans komt iedereen (ik ook) daar gewoon om lekker te ontspannen en uit te zweten, en men let niet eens op anderen.
We learn from history that we learn nothing from history.
pi_71947156
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef rrrrrumba het volgende:

[..]

Sorry, maar ik ben een frequent saunaganger, en heb meerdere malen keihard geneukt in de sauna.

Maar om even te relativeren:
[..]

Geen idee waar jij heengaat, maar alle grote / serieuze sauna's zijn gewoon gemengd. Naakt is ook geen issue daar, mensen zijn helemaal niet gericht op seks of elkaar. Bovenstaande opmerking van mij is een uitzondering, m'n vriendin en ik hebben elkaar wel eens zitten opgeilen, maar doorgaans komt iedereen (ik ook) daar gewoon om lekker te ontspannen en uit te zweten, en men let niet eens op anderen.
Nogmaals, dan heb je je eigen partner mee. Het ging mij er om dat er fap-boys zijn die denken dat je elke willekeurige vrouw in de sauna de hersens er uit kunt neuken. Dat is niet zo.
pi_71947260
"Publieke sauna" klinkt voor mij toch een beetje als "Birkenau-am-See". Ik zou de muren oplopen indien ik samen met wat vreemden sta te transpireren in een net iets te verwarmd hutje. Klinkt meer als een taakstraf ofzo...

Geef me maar een saunahutje in the middle of nowhere waar je na het uitzweten gewoon een rivier of meer induikt. Of waar je even in de sneeuw kan rollen.
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 12:57:32 #117
9859 crew  Karina
Woman
pi_71947268
quote:
Op maandag 22 juni 2009 02:37 schreef Ferdii het volgende:
of op moment dat dat meisje binnen komt denken aan een van de volgende onderwerpen:

-verhaal

Staat een aantal interessante vragen tussen
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_71948058
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals, dan heb je je eigen partner mee. Het ging mij er om dat er fap-boys zijn die denken dat je elke willekeurige vrouw in de sauna de hersens er uit kunt neuken. Dat is niet zo.
Akkoord. Nee uiteraard, randdebielen die dat proberen worden er meteen uitgeflikkerd (en terecht).

Les 1 voor fap-boys: de sauna is GEEN ontmoetingsplaats. Niet doen, leidt alleen tot epic fail, echt
We learn from history that we learn nothing from history.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:49:07 #119
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_71975514
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:59 schreef wapwip het volgende:
Meestal zijn sauna's toch niet gemengd, dus de kans dat er een vrouwelijk iemand binnen komt is vrij klein Als dat wel gebeurd, check dan even of je zelf in de juiste sauna zit
Ik heb geen Fok onder m'n steen, jij wel...vet!

OT: ff 3 x batsen/ rukken, dan is er nix aan de hand...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_71975691
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:49 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Ik heb geen Fok onder m'n steen, jij wel...vet!

OT: ff 3 x batsen/ rukken, dan is er nix aan de hand...
Niet eens nodig. Deed het in het begin wel, maar is eigenlijk nergens voor nodig.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:22:56 #121
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_71979443
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Niet eens nodig. Deed het in het begin wel, maar is eigenlijk nergens voor nodig.
had ik de eerste paar keer wel ff gedaan, just in kees...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_71997350
Is het zoo erg dan ?
en als je hem krijgt dan krijg je um , niks aan te doen !
pi_72003662
ik ben enkele weken geleden naar een sauna gegaan met mijn vrouw, een collega van haar en haar man, en 2 vriendinnen van mijn vrouw, waarvan een singel is en enorme hete vrouw... ik had geen probleem om mijn erectie in te houden maar die ander 2 mannen liepen gewoon rond met een paal om u tegen te zeggen, eigenlijk een beetje grof!
pi_72005742
Ik ga ook wel eens maar vaak alleen Die sauna heeft huisjes die uitkijken op het zwembad, ik zat daar dus in komen er eens 3 meisjes van 16/17 zwemmen en liggen op die weide. Toen heb ik er stiekem toch ff een slinger aangegeven :p met uitzicht op hun.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_72007251
Dan moet je gewoon onder water blijven :-)
pi_72160837
Ik ben wel eens naar de sauna gegaan met een meid die ik amper kende. Op een gegeven moment waren we een beetje aan het stoeien in het zwembad en toen ging ie toch even halfstok staan hoor. Damn... wat had zij lekkere tietjes.
pi_72161425
Mijn fitness sauna is alleen maar gescheiden. Verder is alles eigenlijk niet gescheiden. Maar goed, meeste volk wat in sauna rondloopt is echt om misantropisch van te worden.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_72161896
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:24 schreef Tamashii het volgende:
Mijn fitness sauna is alleen maar gescheiden. Verder is alles eigenlijk niet gescheiden. Maar goed, meeste volk wat in sauna rondloopt is echt om misantropisch van te worden.
De fitness sauna is dan ook een heel slap excuus voor een sauna eigenlijk.
pi_72177245
Ducktape kan je overal voor gebruiken.
pi_72191049
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:50 schreef Matthias9 het volgende:
Ducktape kan je overal voor gebruiken.
Aan ducktape plakt alles!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:32:41 #131
144942 Eekhoorntje
See every day... As a new one!
pi_72193888
De meeste sauna's zijn inderdaad toch gemend
En zoals gezegd gaat het gros van de mensen hier voor hun duurbetaalde ticket toch niet voor het kijken naar andere mensen maar puur voor de ontspanning en uitzweten zelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')