Onweer.quote:
Als de Toppers optreden met onweer?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:18 schreef Mark het volgende:
Oeh, samen zijn jullie heel warm. Het gaat idd om 2 dingen die tegelijkertijd plaatsvinden
Nee, het zit hem in het weerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:21 schreef qonmann het volgende:
volle maan +springtij ?
Dat gaat vaak samen, maar we gaan de goede kant opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Donder en bliksem tegelijk.
Nu worden we erg warmquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:22 schreef qonmann het volgende:
regenboog ?
Nee de klap en flits tegelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat gaat vaak samen, maar we gaan de goede kant op
dan ben je de pineut..quote:
Ja zeker als je met een ijzeren pijp in je handen op het weiland staat.quote:
Juist, regen en zonneschijn tegelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:23 schreef qonmann het volgende:
zon+ regen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Juist, regen en zonneschijn tegelijkHeb de uitdrukking wel eens in een Suske en Wiske gelezen, en is me altijd bijgebleven. Was dacht ik de Tuf Tuf club
Weet ik niet maar waar is die winkel waar ik haar kan kopen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:29 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Wie staat hier in de etalage ?
Yep !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:30 schreef Mark het volgende:
Maria Sharapova
duur grapje wordt datquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik wil best een bod doen!
Ah ja dan moet ik efkes doorsparen...quote:
Hulkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:33 schreef Mark het volgende:
Welk stripfiguur staat er bij FC Porto in de spits?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Hulk
Alicia Cooke Augello volluit. Alicia.......quote:
Nee zo zeker niet. Ze spuugt niet.quote:
Ah gelukkigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee zo zeker niet. Ze spuugt niet.
Maar dit wist je toch wel, hoop ik?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:47 schreef aeque het volgende:
:p M'n baan die te maken heeft met databases en ook artiesten is toch wel handig soms. Kom je achter dingen die je niet wist!
Juistem! En ja daarom wist ik het nouja dat cook gedeelte dan.quote:
quote:Wegensis een vrouw in de Verenigde Staten veroordeeld tot een geldboete van ruim 1,9 miljoen dollar (omgerekend 1,4 miljoen euro).
Downloaden van muziek.quote:
qonmann +1quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:56 schreef qonmann het volgende:
Downloaden
Het wordt allemaal een beetje vaag nu....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Juistem! En ja daarom wist ik het nouja dat cook gedeelte dan.
De trivia beginnen elkaar te kruisenquote:
Ik bedoel ermee dat ik het daarom enigzins wist, omdat ik de naam al een aantal keer ben tegen gekomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het wordt allemaal een beetje vaag nu....
Okay.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee dat ik het daarom enigzins wist, omdat ik de naam al een aantal keer ben tegen gekomen.
Zeker Freistaat Bayern in Deutschquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Ligt Munchen niet in Beieren?
Het ging niet om het downloaden van muziek, maar om het aanbieden van liedjes. Bij Kazaa en consorten, en ook bij wetgeving, is daar een verschil tussen. In Nederland is downloaden bijvoorbeeld, voorlopig nog, toegestaan, aanbieden is hier ook illegaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |