Oh ja die had ik niet opgevat als antwoord op deze vraag ..maar je hebt wel gelijk ik ga het even aanpassenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Beieren dan toch wel en die noemt hij...
Right!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:20 schreef Rucebo het volgende:
Zo kunnen de mensen in Iran met elkaar communiceren, de aanhangers van Mousavi...
quote:
En deze welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:31 schreef lubje25 het volgende:
cohen
Ah, wist ik niet, die versie ook maar eens beluisteren danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Niet origineel...
Suzanne is ook het luisteren waard..den ouden bardquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, wist ik niet, die versie ook maar eens beluisteren dan
Welke rechtszaak?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:32 schreef De_Hertog het volgende:
Bij je vraag over die rechtszaak heb je trouwens het verkeerde goed gerekend
AKQ #1609 - Op naar de zomereditie!quote:
qonman + 1quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:37 schreef qonmann het volgende:
Fleetwood mac
Dank je, maar ik had het zo begrepen dus ook zo overgenomenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
AKQ #1609 - Op naar de zomereditie!
Wat mij betreft laat je het punt gewoon staan hoor, maar dan weet je dat
Het idee van de schadevergoeding, nog steeds belachelijk overigens, is dat in die periode x mensen dat liedje hadden kunnen downloaden, die het dan dus niet zouden kopen, en dat zou de platenmaatschappijen x keer de winst per nummer hebben gekost. 80.000 dollar aan schade voor één nummer downloaden doen ze zelfs in Amerika niet
Ik zag net dat het ook zo op nu.nl stond. Die zijn echt belachelijk slecht qua ict-nieuws af en toe. Heb ze maar een bericht gestuurd, ben benieuwd of ze er iets mee doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dank je, maar ik had het zo begrepen dus ook zo overgenomen
Albatros dusquote:
Ja, en het bestaat allemaal en wellicht heb je het ook allemaal wel eens gebruikt, maar ik wil het toch echt iets specifieker hebbenquote:
Exactquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:55 schreef Mark het volgende:
Per ongeluk uitgevonden?
Het was stiekem lastiger dan ik dacht deze lijst te vinden toen ik de vraag eenmaal bedacht hadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:01 schreef qonmann het volgende:
Vindt men ook wel eens dingen per geluk uit ?
Inderdaad, niet altijd tot genoegen van de fabrikant (denk ook aan Google en tom tom)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:02 schreef qonmann het volgende:
merknaam = kenwoord geworden net als maggi
Nee de naam van de plaats is wel gedeeltelijk in de vlag opgenomenquote:
ah nee..let op het blauwequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:25 schreef tomtomaat het volgende:
bloemendaal?
Yepquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:30 schreef vaagsel het volgende:
Zoetermeer?
Nee, het is wel een speciaal soort varken (met zwarte poten, vandaar de naam pata negra). Maar dit is niet wat ik zoek.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:35 schreef qonmann het volgende:
door de speciale soort varkens die ze gebruiken ?
Inderdaad, maar wat eten ze dan precies dat voor de karakteristieke smaak zorgt?quote:
Nee, varkens zijn niet zo van het fruit. Het is echter wel een seizoensgebonden product.quote:
Ik reken hem goed, anders wordt het weer zo'n gokfestjin.quote:
Krèkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:50 schreef Mark het volgende:
Eusebio
Goed!quote:
het moet toch wel iets nauwkeurigerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:36 schreef Platina het volgende:
Medhevin ofzoiets?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Medvedev
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |