oei muisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:32 schreef Muis006 het volgende:
In other news:
Ik was de bijsluiter van mijn diclofenac aan het lezen, en blijkbaar is opzwellen van gezicht + geen gevoel hebben aan een kant van je tong geen goed tekendus net de HA gebeld, we kregen de assistente aan de lijn. Zij overlegt met de HA en dan word ik teruggebeld.
Spannend
Maarrrrrrrr ga het ook niet alvast lekker kapot lullen als je net begonnen bent mop.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ik moet 'm wel even eerlijk vertellen hoe ik erin sta, want ik wil ook niet dat hij al heel veel conclusies gaat trekken terwijl ik er nog niet uit ben
Wijze Greys!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maarrrrrrrr ga het ook niet alvast lekker kapot lullen als je net begonnen bent mop.
Geniet er nou gewoon van!
Sorry, ik blèr er ook gewoon maar weer even doorheen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
Maarrrrrrrr ga het ook niet alvast lekker kapot lullen als je net begonnen bent mop.
Geniet er nou gewoon van!
Hahahaha Mariaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaaaa!
En dan ook een geheime organisatie van Charlie's Angels achtige mutsen hebben die zichzelf de Belgische Bombonella's noemen!
"Ourrrr missión iz tuu brieng daun miester Pwarooooo" *flutters eyelashes*
Hoezee!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:45 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij is mijn scriptie klaar om geprint te worden voor mijn tweede en derde lezer
Yes yes verrrrrrry mutsj! En if ik ooit a daughter krijg, dan call ik haar Ptwishja!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:46 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar English is ook gewoon your second nature, Greysie. It kompliets joe
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
Yes yes verrrrrrry mutsj! En if ik ooit a daughter krijg, dan call ik haar Ptwishja!
Hihihihiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezee!
[..]
Yes yes verrrrrrry mutsj! En if ik ooit a daughter krijg, dan call ik haar Ptwishja!
If you dat funny vindt, dan moet ik je toch echt even recommenden om de Currygate Topics te readen!quote:
oh, but honey!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
If you dat funny vindt, dan moet ik je toch echt even recommenden om de Currygate Topics te readen!
Dit is de meest recente, de vorige vijf vind je vanzelf. Serieus, ik lig soms gillend behind my computer!
Vooral het deel waarin we het massaal een opluchting vonden om gewoon HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRR hardop te zeggen tegen homewrecker Micky was een pareltje
Hash Coke en compliete straathonden, de micky-gates #6
Oh okay. But it's like, je weet wel... now weet je waar ik shamelessly stole the Ptwishja thingiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, but honey!
there held I me whole not with busy darling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |