quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Poirot is niet genitaliënloos want die heeft een Poirotpenis!
En genitaliënloos rijmt alleen op Fransoos![]()
Anders moet het worden: "Vlaamse vulva's en Poirotpenissen"![]()
Maar dat insinueert wel intercourse![]()
Seksloos dan: "Penisloze Poirot en het mysterie van de Belgische bombonella's"
Vlaamse vavooms kan ook eventueel
Of: de Franse Flamoes en het mysterie van de Bulkloze Belg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niiiiicequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of: de Franse Flamoes en het mysterie van de Bulkloze Belg!
Ja goed hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Niiiiice![]()
Da's ook nog relatief beschaafd![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja goed he
Ze zouden een Poirot en het mysterie van de Belgische Bombonella's moeten maken!
Just imagine, hoeveel grapjes je kan maken over borsten en bon bons.
En dan een piemel in plaats van de OP?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel als je Slank en het nummer weglaat
Ja mag het niet meer over piemels hebben!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan een piemel in plaats van de OP?
Ehh!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja mag het niet meer over piemels hebben!
Snel, noem wat anders!!
Ik ben er gewoon nog niet 100% van overtuigd dat het echt iets tussen ons gaat worden. Maar ik weet niet of dat komt doordat ik 'm gewoon echt niet leuk genoeg vind, of doordat ik mezelf wijsmaak dat ik 'm niet leuk genoeg vind omdat ik het nou eenmaal makkelijker vind om 'm op afstand te houden. En ik hou helemaal niet van dat soort gecompliceerde dingenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:04 schreef laziness het volgende:
Ik hoop dat je er uit komt wat je nou echt voelt Merel. Wel leuk dat jullie in ieder geval al voor de 4e keer afspreken!
Overigens weet ik hoe het voelt. Mijn meneer had het toen we net wat hadden over een familiedag van volgend jaar waarop ik zei 'dat ik die eerst maar eens moest zien te halen.' En meer van dat soort dingen. Vooral niet over langere termijn praten want de laatste paar keer ging het allemaal gigantisch fout. Je zelf indekken en vooral niet te veel voelen. Mijn meneer vond dat niet leuk en heeft dat heel duidelijk gezegd ook
Ik weet het gewoon niet. Af en toe fladdert er iets en dat sla ik dan dood, uit gewoontequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:12 schreef laziness het volgende:
Oke maar dan kunnen we wel voorzichtig vaststellen dat je niet hotel de botel zwaar verliefd bent?![]()
Want vlinders kun je niet weg stoppen...
Grafisch!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet. Af en toe fladdert er iets en dat sla ik dan dood, uit gewoonte
textielverf FTW!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil er wel een, maar dan moet die piemel wel een Poirotsnorretje hebben en een baret op hebben!
En nu ga ik naar de fysio
oh god, die aflevering heb ik ook stiekem gekeken toen.. ik was toen echt 12 ofzo denk ik...trauma's!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Huuuuuuu!! Sex voor de Buch associatie!! Huuuuuuu!
[ afbeelding ]
Maar ik moet 'm wel even eerlijk vertellen hoe ik erin sta, want ik wil ook niet dat hij al heel veel conclusies gaat trekken terwijl ik er nog niet uit benquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar probeer het vooral zo leuk mogelijk te hebben met de Dude, en dan kan je zien wat er uit voort bloeit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |