abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2009 @ 10:19:46 #176
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_70245180
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:02 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Weet je dat zeker?
In deze context; nee.
quote:
Als het over motoren alsin verbrandingsmotor gaat dan wil ik het ook nog wel geloven. Ze maken ze tenslotte niet alleen voor auto's, maar ook voor boten, motorfietsen, aggregraten, grasmaaiers, etc. En dat allemaal bij elkaar is denk ik idd veel meer dan bijvoorbeeld VW of GM zou maken
Wellicht ook wel, maar ik denk dat GM daarin groter is. Van motoren (de tweewielers) weet ik van (alweer wat oudere publicaties) dat Honda daarin de grootste ter wereld is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_70245347
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:19 schreef sanger het volgende:
Wellicht ook wel, maar ik denk dat GM daarin groter is. Van motoren (de tweewielers) weet ik van (alweer wat oudere publicaties) dat Honda daarin de grootste ter wereld is.
Dat staat gewoon in die post van Googleplexian:
quote:
Honda is the 6th largest automobile manufacturer in the world as well as the largest engine-maker in the world, producing more than 14 million internal combustion engines each year.
Honda maakt dus per jaar 14 miljoen interne verbrandingsmotoren.
Maar goed, daar zitten inderdaad ook motortjes bij voor brommertjes en grasmaaiers.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_70245494
Voorlopig zit Honda niet eens in de F1, dus wat die info hier allemaal doet
Where facts are few, experts are many.
  maandag 22 juni 2009 @ 10:58:21 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_70246089
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef Atreidez het volgende:
Voorlopig zit Honda niet eens in de F1, dus wat die info hier allemaal doet
het is inderdaad een beetje off topic allemaal.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 22 juni 2009 @ 12:08:58 #180
131800 Tarado
capô de fusca
  maandag 22 juni 2009 @ 12:10:15 #181
131800 Tarado
capô de fusca
  maandag 22 juni 2009 @ 12:53:59 #182
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70249373
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

het is inderdaad een beetje off topic allemaal.
True ... we zullen het nooit meer hebben over Honda, Tyrell, Jordan, Arrows, Lotus, Benetton, March, Minardi, Jaguar, Super Aguri, Steward, Midland, Spyker, Brabham, BAR, Fittipaldi, Prost, Ligier, Lola, Sauber, Zakspeed en al die anderen die niet meer in de F1 zitten.
Calm down, please!
pi_70249931
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:53 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

True ... we zullen het nooit meer hebben over Honda, Tyrell, Jordan, Arrows, Lotus, Benetton, March, Minardi, Jaguar, Super Aguri, Steward, Midland, Spyker, Brabham, BAR, Fittipaldi, Prost, Ligier, Lola, Sauber, Zakspeed en al die anderen die niet meer in de F1 zitten.
je had het nu over Honda-grasmaaier motoren... dat is toch wel een beetje offtopc..
  maandag 22 juni 2009 @ 13:15:32 #184
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_70250128
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:09 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

je had het nu over Honda-grasmaaier motoren... dat is toch wel een beetje offtopc..
Waarom denk je dat Honda zo traag was vorig jaar?? precies!
Anyway, het is meer ontopic dan het sexleven van Mosley
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  maandag 22 juni 2009 @ 13:18:12 #185
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70250226
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:09 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik was niet eensch sarcastisch. Er zou een F1 [Offtopic] moeten komen, ofzo
Dan hebben dit soort filmpjes ook een plek;

Calm down, please!
  maandag 22 juni 2009 @ 14:00:54 #186
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70251598
quote:
Did Mosley duplicity lead to FOTA breakaway move?

The reasons that prompted the Formula One Teams' Association's sudden announcement that it was to press ahead with its 'breakaway' threat are starting to become clearer, with rumours in the F1 paddock that an eleventh-hour switch from FIA President Max Mosley was the catalyst for the move.

Shortly after midnight on Thursday night, FOTA sent out a statement that following a breakdown in communication with the governing body, it intended to follow through with its menace of organising its own separate championship, well away from Mosley's controversial jurisdiction.

According to the BBC, a compromise deal had been struck in principle 24 hours earlier that would have seen all eight of the rebel teams agree to sign up to compete in the top flight in 2010, but when the paperwork was received the following morning, it is understood that Mosley had changed the date until which they had to pledge their commitment from 2012 to 2014 – what is believed to have been the final straw that broke the camel's back and lit the blue touch paper for the decision to withdraw en masse.

Following further discussions at Renault's F1 headquarters at Enstone in Oxfordshire during the course of Thursday, the resolution to split was made – with increasing unease at the autocratic and almost arbitrary manner in which Mosley is ruling the sport, and the feeling that the only way the dissenters can be tempted back into the fray would be if the Englishman were to resign from the most powerful and influential post in international motor racing. However, that is something with which the latter seems far from willing to comply, hinting that in the midst of a crisis, the last thing he would do is step down [see separate story – click here].

Moreover, there is anger at the tone of the string of press releases issued by the FIA late last week, which tended to depict the governing body as the goodies, and FOTA as the baddies – something the teams argue is at best a flagrant misrepresentation, at worst a blatant lie.

It is believed that FOTA and Ferrari President Luca di Montezemolo – a man who has become a sworn enemy of Mosley's in recent weeks – will endeavour to undermine the 69-year-old's authority at Wednesday's reunion of the FIA World Motor Sport Council (WMSC), but in the meantime discussions continue, despite the outward finality of FOTA's announcement.

Chief FIA steward Alan Donnelly – Mosley's right-hand man, and one unpopular amongst many of the teams – met with team principals Stefano Domenicali (Ferrari), John Howett (Toyota), Ross Brawn (Brawn GP) and Christian Horner (Red Bull Racing) in the Silverstone paddock on Sunday morning in an effort to try to find some common ground. Mosley has suggested that those four teams are the most receptive to his proposals, contentiously dismissing the other four members – Renault, McLaren-Mercedes, BMW-Sauber and Scuderia Toro Rosso – as 'loonies'. The problem for the teams is that they have no guarantee that the FIA President will do as he promises.

Even in the areas where he is willing to make concessions, indeed, it seems there are issues, with suggestions that the uncapped teams would be unfairly penalised in relation to their capped rivals running customer Cosworth engines. Whilst the free-spending competitors would be restricted to 18,000rpm as per the existing 2009 regulations, the Cosworth powerplant would not be subject to a rev limit, with Mosley having argued in a letter that 'any engineer will confirm that this will not give the relevant teams any competitive advantage whatsoever' – a contention that has been rubbished by those in the know.

According to the BBC, the Cosworth-powered cars would be quicker in qualifying – with ten per cent extra power equating to in excess of 70bhp more than their adversaries – but slower in the initial stages of a grand prix due to their higher-revving engines requiring more fuel as a result of the 2010 ban on refuelling. That could lead to situations where the Cosworth cars might hold up the rev-limited machines early on in the race, before picking up pace as the fuel burns off – leading to a clear advantage for the cost-capped teams.
Calm down, please!
pi_70252068
Ik vind het fantastisch dat het er naar uit ziet dat de 8 fota teams uit de F1 (kabouter league) stappen. De FIA met die stomme regels. Teams zoals USF1 hebben niets te zoeken in de hoogste autoklasse en als ze ook nog eens binnen een seconden kunnen zitten van de winnende autos door al die limieten dan is het tijd om elders te racen voor de top teams.

FIA
Kijk op mijn website voor interessante artikelen. http://www.robinchung.com/
------------------------
Of koop mijn boek Tegenlicht. Het perfecte boek voor de zomer! http://www.bol.com/nl/p/b(...)006549846/index.html
pi_70252200
Wat zou de F1 er toch mooi uit hebben gezien als Max gewoon was weggeschopt na ze Arbeit macht frei toneelstukje

Iemand al iets gehoord van CVC Capital Partners trouwens? Er moeten daar toch wat mensen in hun broek schijten over de inkomsten van volgend jaar

[ Bericht 18% gewijzigd door Atreidez op 22-06-2009 14:24:23 ]
pi_70258326
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef Atreidez het volgende:
Iemand al iets gehoord van CVC Capital Partners trouwens? Er moeten daar toch wat mensen in hun broek schijten over de inkomsten van volgend jaar
Dat is wel een goede opmerking! Die hebben een miljard of meer betaald voor dat circus. Hoe zit dat contract in elkaar?
pi_70259289
Las ergens dat ze per jaar 260mj moeten aflossen, en 300mj kosten maken. Dus als ze minder als 560mj binnenharken, maken ze verlies
  maandag 22 juni 2009 @ 17:58:05 #191
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70260138
zoals ik eerder al quotte:
quote:
CVC has a lot to lose from a split. It got $2.1bn in debt from Royal Bank of Scotland to buy FOA in 2006 and its annual interest payments now come to $260m. The sport’s running costs are around $300m annually so if it fails to make $560m in revenues it will not be able to meet its liabilities.
Calm down, please!
  maandag 22 juni 2009 @ 18:04:23 #192
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70260351
quote:
FOTA continue with plans for next year

Jun.22 (GMM) On Thursday of this week, FOTA plans to speed up preparations for next year's breakaway world championship. According to strong speculation, the timing of the meeting has been planned to occur immediately after Wednesday's World Motor Sport Council summit.

Rumours indicate that a vote could be proposed to oust FIA president Max Mosley - or minimally reduce his power - thus potentially ending the standoff with the rebel teams.

It has emerged that the FOTA bosses met on Sunday morning in the Renault motor home, where it was decided that it would be unanimously declared that no peace deal with Mosley is being sought.

It was directly contradictory to Mosley's parallel suggestion that a deal is close, which according to another rumour was spurred on by pressure from F1 owner CVC's lawyers about the damaging nature of the political chaos.

"We have taken our decision and that's it. There is nothing more to discuss," Renault's Briatore was quoted as saying by the Spanish press.

"The FIA closed the door on us. We decided to do our own championship. There are no negotiations," he said, adding on Sunday that details of the new series will begin to be set in stone "next week".

"I am not interested in what Mosley says. It is not our business any more," said Briatore.

In Italy's Tuttosport, Ferrari president and FOTA chairman Luca di Montezemolo indicated he is looking forward to the breakaway.

"In November 2007, Ferrari and Kimi Raikkonen won the formula one world championship because there were clear rules and it was possible. No longer," said the Italian.

Montezemolo will attend Wednesday's FIA summit.
Bernie zegt dit :
quote:
"If that (series) started, everybody would be suing everybody else and there would be no other series. There would be nothing. Everyone would spend a fortune on lawyers and nothing will happen,"
Ik denk dat zolang Ferrari deel uitmaakt van het spel, dit wel eens waar zou kunnen zijn (zie schuin gedrukt).
Calm down, please!
pi_70262240
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:04 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Bernie zegt dit :
[..]

Ik denk dat zolang Ferrari deel uitmaakt van het spel, dit wel eens waar zou kunnen zijn (zie schuin gedrukt).
Ze willen het niet persoonlijk maken, en proberen dat uit alle macht, maar op zeker dat de teams gewoon van Mosley af willen. En terecht! Ik snap niet dat hij na de affaire nog aan mocht blijven, zijn hele geloofwaardigheid is weg en bij alles wat hij zegt kan je hem gewoon niet meer serieus nemen. Prive en werk moeten gescheiden blijven, maar en man aan de top die als nazi sex bedrijft gaat ver. En bij alles wat je leest, en ook zag in de interviews bij de bcc, blijft die naam maar terugkomen op een manier die mij doet vermoeden dat het allemaal wel persoonlijk is. Vooral ook omdat de regels elke keer structureel veranderd worden, zonder democratie en mte veel macht. En vaak zijn die regels ook nog eens zo onduidelijk als de pest, kijk maar naar het diffuser-verhaal. Totaal onnodig geweest!
  maandag 22 juni 2009 @ 19:33:21 #194
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_70264062
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:09 schreef sanger het volgende:

[..]

Nieuws
dat de F1 geen geld op levert okee, maar ergens zal het toch wel wat opbrengen binnen de organisatie?
Of wou je zeggen dat het niet om het geld gaat?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_70264839
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:54 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Ze willen het niet persoonlijk maken, en proberen dat uit alle macht, maar op zeker dat de teams gewoon van Mosley af willen. En terecht! Ik snap niet dat hij na de affaire nog aan mocht blijven, zijn hele geloofwaardigheid is weg en bij alles wat hij zegt kan je hem gewoon niet meer serieus nemen. Prive en werk moeten gescheiden blijven, maar en man aan de top die als nazi sex bedrijft gaat ver. En bij alles wat je leest, en ook zag in de interviews bij de bcc, blijft die naam maar terugkomen op een manier die mij doet vermoeden dat het allemaal wel persoonlijk is. Vooral ook omdat de regels elke keer structureel veranderd worden, zonder democratie en mte veel macht. En vaak zijn die regels ook nog eens zo onduidelijk als de pest, kijk maar naar het diffuser-verhaal. Totaal onnodig geweest!
Net zoals toen vind ik de ophef over de prive escapades van Mosley niet relevant en al helemaal niet in deze situatie. Als de teams daar wel op een persoonlijke manier mee om gaan vind ik dat een groot gebrek aan professionaliteit vanuit de teams. Mosley heeft veel macht en in het spelletje spelen altijd persoonlijke zaken mee, maar dat moet geen hoofdzaak zijn. Verder vind ik niet dat de FIA als regulerende macht democratisch naar de teams hoeft te zijn: juist niet, want dan is het geen onafhankelijke organisatie meer (wat het volgens mij al niet helemaal meer is gezien de vriendschap tussen Mosley en Ecclestone, maar dat ter zijde). Verder moeten regels natuurlijk eenduidig zijn, maar er zullen altijd loopholes blijven als je maar creatief erover nadenkt. Dit is geen zwakte van de FIA maar een gebrek aan creativiteit van de huilende teams.
pi_70265803
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Walter-Ego het volgende:

[..]

Net zoals toen vind ik de ophef over de prive escapades van Mosley niet relevant en al helemaal niet in deze situatie. Als de teams daar wel op een persoonlijke manier mee om gaan vind ik dat een groot gebrek aan professionaliteit vanuit de teams. Mosley heeft veel macht en in het spelletje spelen altijd persoonlijke zaken mee, maar dat moet geen hoofdzaak zijn. Verder vind ik niet dat de FIA als regulerende macht democratisch naar de teams hoeft te zijn: juist niet, want dan is het geen onafhankelijke organisatie meer (wat het volgens mij al niet helemaal meer is gezien de vriendschap tussen Mosley en Ecclestone, maar dat ter zijde). Verder moeten regels natuurlijk eenduidig zijn, maar er zullen altijd loopholes blijven als je maar creatief erover nadenkt. Dit is geen zwakte van de FIA maar een gebrek aan creativiteit van de huilende teams.
Gek dat de FIA problemen veroorzaakt in het WTCC, F1, WRC etc. Allemaal dezelfde problemen, puur en alleen om de FIA een ideologie heeft die nergens opslaat. Als organisatie moet je luisteren en niet alles door de strot heen duwen.

Maar het gebeurd uit naam van de FIA, maar het lijkt steeds meer op een dictatuur van de heer Mosley. Misschien ook wel zijn persoonlijke wraak(hij heeft zich immers niet populair gemaakt door de nazi uit te hangen) Zijn wil is wet en daar heb je maar naar te luisteren. Hij had zelf toen dat bekent werd op moeten stappen!

Er is maar 1 mogelijkheid om de F1 te behouden en dat is Mosley uit de FIA te flikkeren, nieuw iemand aanstellen en luisteren naar de teams. Nog belangrijker luisteren naar de fans!

Maar misschien is het woensdag afgelopen met Mosley, dan staat de termijn op de agenda. En donderdag de vergadering van de FOTA. Dus na donderdag weten we meer!
pi_70266709
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Walter-Ego het volgende:

[..]

Om maar even ontopic te reageren op de scheiding tussen prive en werk:
quote:
Briatore: Time for deal has passed

By Jonathan Noble Monday, June 22nd 2009, 12:22 GMT

Flavio BriatoreRenault boss Flavio Briatore believes the time for teams doing a deal with the FIA over future rules has now passed.

With members of the Formula One Teams' Association (FOTA) scheduled to get together later this week to discuss the next step in their plans for a breakaway series, Briatore is adamant that the only thing on their mind is getting the new championship ready.

"We have tried to compromise, we have opened the door, we have tried everything," he said. "We have had the door closed in our face. The agreement has not been done by FOTA; it has been done by the manufacturers. All the ACEA people.

"Maybe the people aren't doing business, like somebody said, but the ACEA people are very firm, and this is their position, as simple as that."

FOTA is expected to get together on Thursday, the day after the FIA's World Motor Sport Council meets - and when potentially news about whether or not Max Mosley will stand for re-election in October could be made public.

Although confirmation that Mosley will see through with his plan to step down has been viewed by some members of FOTA as vital if they are going to consider progressing with a deal with the FIA, Briatore says that the outcome on Wednesday will not sway the body's position.

"I don't know. I've no idea," he said when asked if what happens on Wednesday would change anything regarding the breakaway. "I don't think the World Council will change anything regarding the FOTA teams."

Briatore has also expressed his disappointment over Mosley's comments about him at the weekend - where he was accused to trying to become the new Bernie Ecclestone.

"Max is going personal all the time," said Briatore. "I'm too much of a gentleman to go personal. If he wants to go personal, I have a lot to say about Max. I know. He needs to stop insulting people."

When asked about comments from Mosley that he was a 'loony' Briatore responded: "I don't want to personally describe what Max is because in his private life we have already had a demonstration of what he was in the News of the World.

"If he is talking about lunatics and stuff like that, he needs to watch himself, to just do the best job possible for him, the teams and not go personal, insulting me, the people from FOTA, the people from ACEA.

"It's enough. If there is somebody who needs to be very quiet in their personal life, it's him because for sure he is not a [good] example, to be president with what he has in his personal life.

"He needs to stop making it personal all the time."

And Briatore has also played down suggestions that he is planning on helping run the FOTA series.

"I see myself exactly like I am. I am in FOTA. I believe in FOTA - I was one of the first to believe in FOTA," he said. "I believe FOTA is strong, we want a championship with the best teams in the world, the best drivers in the world, and want the people in F1 who have the knowledge of being in F1, not GP3 or GP4.

"We want real teams, not empty boxes. We are very curious because Friday was the deadline to announce the teams for the FIA 2010 championship.

"It was very hard for us to really be ready for Friday. This was supposed to be the day for the list of the new teams in Formula 1. I don't see this list. I am very curious to see this list."
En dat is precies wat ik bedoel. Zonder te veroordelen of te oordelen is dit een redelijk logisch gevolg. Zo'n man wordt niet meer serieus genomen. En logisch! Als ik woensdag een beoordelingsgesprek heb met mijn baas en dinsdag-avond staat hij met zijn nazi-pak op internet zijn sexpartner te slaan met een zweepje, kan ik jou verzekeren dat het gesprek ineens een hele andere wending gaat krijgen. Want met dat filmpje kan elk commentaar op mijn functioneren ontkracht worden, terecht of onterecht. En dat is wat nu steeds vaker gebeurd binnen de F1. Afgezien van het feit wie er nu gelijk heeft, en afgezien van het feit of het zou moeten kunnen wat Mosley deed. Het is menselijk dat teams zo reageren op persoonlijke aanvallen van Mosley. En dan heb ik het nog geeneens gehad over de dubieuze onafhankelijkheid van de FIA die je aanhaalde..
pi_70267961
quote:
Ecclestone 'zeker als de pest' van oplossing

[22-06-2009] De FOTA-teams lijken vastberaden om hun eigen klasse door te zetten, maar daar wil Bernie Ecclestone zich niet bij neerleggen. Koste wat kost wil de commerciële baas van de Formule 1 ‘zijn sport’ in stand houden.

Nooit wil Ecclestone zijn sport uit elkaar zien vallen.
Na dagen van politieke gevechten rond de Britse Grand Prix liet Ecclestone zondagavond aan The Times weten dat hij het niet zal laten gebeuren dat de grote teams uit de Formule 1 vertrekken.

“Ik heb 35 jaar van mijn leven en nog meer gegeven aan de Formule 1. Mijn huwelijk is erdoor kapot gegaan, dus ik ben er zo zeker als de pest van dat ik de boel niet uit elkaar laat vallen om iets dat uiteindelijk niets voorstelt.”

“Als je de problemen analyseert, zijn er geen die niet makkelijk opgelost kunnen worden”, vervolgde de houder van de commerciële rechten van de sport.

De teambazen van de acht FOTA-teams lijken ondertussen echter heel zeker te zijn van hun nieuwe raceklasse. Juridische stappen zullen daarom misschien wel het laatste redmiddel van Ecclestone zijn.

Je huwelijk heb je toch echt zelf verpest! Wel 2 leuke dochters aan over gehouden

De problemen zijn naar mijn idee makkelijk op te lossen, het is buigen of barsten. Rechtzaken zijn geen oplossing want dan komen er claims eventueel voor de teams. En wie gaat dat overleven? teams die opgeheven moeten worden? Dan komt er geen nieuwe serie en ook geen F1 meer. Dus ~Ecclestone heeft weinig keus meer over, dan ervoor te zorgen dat Mosley eruit gewerkt word en er daardoor een deur word opengezet bij de FIA.
pi_70273079
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Om maar even ontopic te reageren op de scheiding tussen prive en werk:
[..]

En dat is precies wat ik bedoel. Zonder te veroordelen of te oordelen is dit een redelijk logisch gevolg. Zo'n man wordt niet meer serieus genomen. En logisch! Als ik woensdag een beoordelingsgesprek heb met mijn baas en dinsdag-avond staat hij met zijn nazi-pak op internet zijn sexpartner te slaan met een zweepje, kan ik jou verzekeren dat het gesprek ineens een hele andere wending gaat krijgen. Want met dat filmpje kan elk commentaar op mijn functioneren ontkracht worden, terecht of onterecht. En dat is wat nu steeds vaker gebeurd binnen de F1. Afgezien van het feit wie er nu gelijk heeft, en afgezien van het feit of het zou moeten kunnen wat Mosley deed. Het is menselijk dat teams zo reageren op persoonlijke aanvallen van Mosley. En dan heb ik het nog geeneens gehad over de dubieuze onafhankelijkheid van de FIA die je aanhaalde..
Ik weet dat het niet helpt als je een 'niet alledaags' prive leven erop na houdt, maar het getuigd van weinig professionaliteit als je in zaken iemands prive leven erbij betrekt. Ik ben het eens met het gegeven dat Mosley een erg koppige man is en het spelletje zelf ook keihard speelt, maar hij betrekt niet het prive leven van andere mensen bij de zaken (voor zover ik weet). Het was echter niet handig van hem om de term 'loony' in de mond te nemen want nu geeft hij zijn tegenstanders munitie. Als het spelletje op de man gespeeld wordt legt hij het met de gevoelige videobeelden toch af.

Sommige teams hebben aangegeven dat het niet om Mosley zelf gaat, maar ik heb het vermoeden dat zoiets bij heel veel van de FOTA-teams wel degelijk mee speelt. Als het vertrek van Mosley een afsplitsing kan voorkomen dan moet dat absoluut gebeuren. Belangrijkste is dat de FIA als onafhankelijke partij (het vertrek van Mosley zal hier zeker bij helpen!) de regels op blijft stellen. De teams lopen nu trouwens te zeuren dat de regels ieder jaar veranderen, maar dat is altijd zo geweest. Zeker in de jaren '50 en '60 werden er veel regel veranderingen doorgevoerd, net als in de jaren '80. Regel veranderingen horen nu eenmaal bij de sport, maar ze moeten wel doordacht doorgevoerd worden. De stomste regel verandering die ik van de afgelopen paar jaar kan bedenken is het invoeren van KERS en de vele veranderingen in kwalificatie in de afgelopen 10 jaar. Op sportief gebied vind ik de huidige regels wel redelijk helder en voor de toeschouwers aantrekkelijk (met name de kwalificatie).
pi_70273206
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef Atreidez het volgende:
Wat zou de F1 er toch mooi uit hebben gezien als Max gewoon was weggeschopt na ze Arbeit macht frei toneelstukje
Arbeit macht frei toneelstukje? Dat was gewoon kenkergeile nazisex hoor!!!!

Maar inderdaadm van mij mag ie weg
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')