Vond dat het eten echte bite en smaak miste. Begon al bij de eerste gang, heilbot van taai, je moest het echt van de huid af trekken. Smaakte wel goed.quote:Voor ons was dit de eerste en tevens de laatste keer. Het kon ons totaal niet bekoren, en wel om de volgende redenen: we kozen voor een 5 gangen menu en kregen pas na dik 4 uur (!) de laatste gang. Meerdere malen gevraagd om sneller de gangen te serveren. Helaas. Uiteindelijk met excuses van het personeel en een gratis fles wijn. In ons gezelschap was een chef-kok aanwezig. Al na de tweede gang was zijn oordeel: een mismatch tussen kwaliteit en de prijs. Met andere woorden: ze maken het niet waar. Ook de borden werden niet schoon op tafel gezet. Een schande. Een opengemaakte fles wijn mocht niet eerst worden geproefd, maar werd gelijk ingeschonken. Personeel was afwezig, er was geen aandacht, of was het dat aan onze tafel een buitenlander aanwezig was? Kortom, zeer teleurstellend en niet aanbevelingswaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders gaan we gewoon ff floodenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moet deze maandag dan vol zijn trouwens?
Flood is toch een spelletje?quote:
goed ideequote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:35 schreef freecell het volgende:
Ha, naar dat restaurant ga ik dus niet toe
Dat is klotequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:49 schreef golfer het volgende:
De crisis heeft ook op mijn werk toegeslagen. Voor meer dan de helft van mijn collega's is tijdelijk deeltijd-WW aangevraagd.
Nee, ze hebben mij een ander voorstel gedaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef Den_Haag het volgende:
sterkte Golfer. jij hoort niet bij die club?
Ik ben dan blij dat ik gewoon nog aan het studeren ben. Voordat ik mijn 'echte werkleven' in ga ben ik sowieso drie jaar verder.quote:
afkoopsom?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ze hebben mij een ander voorstel gedaan.
Daar ben ik mij nog over aan het beraden.
Nee hoor.quote:
Is er dan een soort compromis dat je geen 70% maar 100% van je loon krijgt of haal ik weer 2 volledig verschillende dingen door elkaar?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:14 schreef golfer het volgende:
Nee hoor.
Verlengd verblijf in de ziektewet
Klopt inderdaad. Ik blijf volledig loon en andere emolumenten ontvangen, terwijl de collega's die gedeeltelijk in de WW gaan er wel wat op achteruit gaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Is er dan een soort compromis dat je geen 70% maar 100% van je loon krijgt of haal ik weer 2 volledig verschillende dingen door elkaar?
Deze vraag is een topic waard, en bovendien valt het meer mensen op dan in deze gezellige, doch rustige culscquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:01 schreef mjan het volgende:
* mjan steekt haar hoofd om de deur
Hoihoi, ik hoop dat iemand mij even kan helpen met een cul-vraagje waar ik niet helemaal een topic voor wil gaan openen. Ik heb zojuist een poging gedaan tot het maken van 'torte van witte chocoladeousse', maar moest de vulling weggooien omdat die ging schiften. Vraag is natuurlijk waar het precies aan ligt. Het proces:
350 gr witte choc au bain marie smelten en tot lauwwarm af laten koelen.
500 ml slagroom+4 eetlepels melk kloppen tot 'net aan stevig'.
Eetlepel van het room mengsel door de gesmolten choco roeren en vervolgens de chocolade direct door de rest van de room roeren, tot 'u een gladde mousse krijgt'. Nou, big fail daar dus, want het werd een geschifte zooi. Het enige wat ik kan bedenken is dat de room te koud was en de chocolade nog te warm? Kan het nog ergens anders aan liggen?
Ik zit nu namelijk met een bastonje-bodem die een beetje staat te vereenzamen, dus óf ik doe nog een poging óf ik ga er maar een cheesecake van maken.
Ik hoop dat er nog meer mensen zonder sociaal leven zijn die op vrijdagavond nog fijn achter de pc hangen en in een behulpzame bui zijn
En blijft je positie ook een beetje net zo veilig? Of heb je dan risico dat ze je er na een tijdje uitknikkeren? Want dat zou wel erg lullig zijn dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik blijf volledig loon en andere emolumenten ontvangen, terwijl de collega's die gedeeltelijk in de WW gaan er wel wat op achteruit gaan.
* Den_Haag gaat weer even die graven in het arbeidsrechtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor.
Verlengd verblijf in de ziektewet
Als ik het goed begrepen heb allemaal, is dit vooral bedoeld om door deze manier de zomermaanden (magere slechte tijd qua W&S) iig te overleven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 07:33 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag gaat weer even die graven in het arbeidsrecht
na 1 jaar mocht toch ontslag bij ziekte?
hoe zit het bij failliesement van het bedrijf qua WW?
Ik zeg cocoonen met gebakken eitjesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:50 schreef Vork het volgende:
Ha tuig,
Wik ik net lekker genieten van mijn weekend zonder stress, aangezien de complete kladversie van m'n scriptie eindelijk bij de personen ligt die mij daar volgende week bakken met feedback over gaan geven, is m'n geld op. dat wordt dus een weekend thuismutsen. Gelukkig is gezelschap onderweg.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zeg cocoonen met gebakkenbevruchte eitjes
nog niet helemaal maar ik mag gewoon lenzen dragenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas, had mijn bril niet op![]()
![]()
Zijn nu alle probs opgelost?
Achja het is vandaag een dagje rustig. Er zijn dagen dat er topics er doorheen vliegen en nu is het weer iets rustiger.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:59 schreef minilot het volgende:
Waarom post ik hier eigenlijk nooit?
Niemand die ik ken is ook maar een béétje bezig met eten en koken (afgezien van opeten wat ik kook), dus misschien kan ik hier wel 'es een ei kwijt.
Volgens mij heb je hier wel een tijdje af en aan gepost.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:59 schreef minilot het volgende:
Waarom post ik hier eigenlijk nooit?
Niemand die ik ken is ook maar een béétje bezig met eten en koken (afgezien van opeten wat ik kook), dus misschien kan ik hier wel 'es een ei kwijt.
Ik heb op verschillende plekken op Fok gepost, maar volgens mij nooit echt in de SC van CUL... Toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier wel een tijdje af en aan gepost.
Aan de Italiaanse kenners hier: ik heb bij de AH een Excellent droge worst gekocht (ja 35% etc.) en het is ('authentieke'
) 'La Risa' uit Italië.
Google geeft 0 hits op worsten die deze naam dragen uit ItaliëVerzint de AH nou zomaar een Italiaanse worst, of zoek ik niet goed? Ik vind het altijd leuk om achtergronden te lezen van spul wat ik eet.
De worst zelf is trouwens wel erg lekker. Ik vond vooral de geur lekker: alsof je een lichte witte wijn aan het sniffen bent, heel fris.
CUL SC is leuk hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb op verschillende plekken op Fok gepost, maar volgens mij nooit echt in de SC van CUL...
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Soms houden we CUL SC Meets, met of zonder eten, of met heel veel drank, veel mensen gaan hier ook met elkaar naar bed, vaak met dezelfden eigenlijk, dus saai semi-monogaam, en verder kun je hier eigenlijk alles kwijt, zelfs als je een opmerking over eten of drinken hebt.
Ik heb met niemand uit Slank ruzie hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
CUL SC is leuk hoor.![]()
Soms houden we CUL SC Meets, met of zonder eten, of met heel veel drank, veel mensen gaan hier ook met elkaar naar bed, vaak met dezelfden eigenlijk, dus saai semi-monogaam, en verder kun je hier eigenlijk alles kwijt, zelfs als je een opmerking over eten of drinken hebt.
Oh en als je hier ruzie krijgt, moet je ff naar de slankies gaan. De mensen die daar ruzie hebben komen hier naar toe.![]()
Ik lees graag Foodlog.Heb het in mijn RSS lezer staan.
Troel?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb met niemand uit Slank ruzie hoor.
Vroeger dacht mijn zoontje nog wel eens aan vaderdag, terwijl ie mijn verjaardag meestal vergat.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:57 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen :-) en alle papa's gefeliciteerd!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik kan gewoon niet zonder Lein
Deed je mee aan een wedstrijd dan?quote:
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef MissHobje het volgende:
kanonne auw zeg KP! je voelt je wel een plankie nu denk ik zo!
Respect en gefeliciteerd met je 3e plaats
Goedzo, en een extra boterham vandaagquote:Op zondag 21 juni 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
Puik.
Ik word met het uur beroerder. Mijn keel heeft er geen zin in en begin langzaam hoofdpijn te krijgen. Dan maar vroeg naar bed vanavond. Slaap is altijd het beste middel om te herstellen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef ColdFeet het volgende:
SpierpijnIk ben fier op u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zonder Lein
Goede zaakquote:
Dat is waar! In de zomer kan ik ook zomaar met een uur of 2 à 3 minder slaap toe?quote:Op maandag 22 juni 2009 08:24 schreef DarkElf het volgende:
zo, al weer aardig actief geweest. Handig hoor al dat licht 's ochtends vroeg, wordt een mens een stuk actiever van.
zomer=rokjes en jurkjesquote:Op maandag 22 juni 2009 06:51 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen
wat een prestatie Kaasplank!
En beterschap Boris.
Sinds gisteren is het natuurlijk zomer, dus laat de warmte maar komen!
Lijkt me heerlijk, veel zon, warmte, kleurtje krijgen, lekkere zomerse dingen koken: koude soepen, salades en dan kan ook de hele buurt weer aan de nnq
Maar nu eerst maar eens een smoothie maken
Hu!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Gatver. Ik zit op de bus te wachten, zie ik een halve duif. Levend! Geen staart meer, verlamde pootjes. Arm beest. Brrr. En de andere duiven pesten m omdat ie niks terug kan doen.
de appie actie ?>?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:46 schreef freecell het volgende:
Mijn man is voor mij op jacht naar gratis producten
Ben benieuwd waar hij mee thuis komt
Jup, maar hij was net t e laat, ze hadden het alweer aangepastquote:Op maandag 22 juni 2009 10:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
de appie actie ?>?
Lach me dood daarmee trouwens.. hier zie je ze ook steeds met appeltaarten slepen
De vorige keer 4 pakken en ik wil niet zeggen dat ik niet meer mee had kúnnen nemenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, hou je 't een beetje beschaafd? Een paar producten voor de grap is wmb nog wel leuk, maar ik krijg echt plaatsvervangende schaamte van mensen die groot inslaanHeel aso vind ik dat!
Ik ben het huis aan het opruimenWat een puinzooi
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Wie heeft dit topic trouwens geopend? Kan iemand de TT wijzigen? Ik word altijd zo kriebelig van TT's met spatie ziekte
Burgertrutje!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Nu kan ik weer rustig verder met was vouwen(
)
Dat doe je expres zeker?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:36 schreef borisz het volgende:
Ik heb er niet heel veel last van, maar af en toe gebeurd het nog wel eens.
Which makes me wonder....quote:Op maandag 22 juni 2009 11:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Burgertrutje!
Mijn tweelingzus, met wie ik een bijzonder turbulente relatie heb, woont sinds vandaag ook weer thuis. Haar relatie is uit en dus is ze er weer. Ik verhuis dus weg van de zolder, ze heeft veel meer spullen dan ik dus mag de kleine net gerenoveerde kamer. Nu op zoek gaan naar een 1 persoonsbed en 'helaas noodgedwongen' maar veel tijd spenderen bij kaas!
Ah, ze hebben het daar steeds over de vijzel van de Xenos, en die had ik ook al in m'n hoofd. Ga ik die even halen van de week. Zal vast beter zijn dan die flutbrander van ze.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
Wij gaan hopelijk in september naar New York! Kunnen we tips en gidsen en dingen uitwisselenMadrid is maar voor een paar dagen, familiebezoek. Ik vind het echt een geweldige stad
Mooie musea, parken, pleinen... En mijn uberschattige neefje
![]()
![]()
Ik weet dat het Engelse ziekte heet, maar ik las eens ergens spatie ziekte, en dat vond ik veel grappiger
Wat betreft een vijzel: er is hier in CUL ergens een topic daarover! Dat zou ik even goed doornemen. Het is een beetje wat je wilt, en ook wat je ervoor wilt betalen.
Nieuwe vijzel
Ik wist niet dat jij ook gevaar liep. Wel beter dan 100% ziektewet. Desalnietmin. klote.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:28 schreef golfer het volgende:
Zo, na overleg met werkgever besloten dat ik voor 50% blijf werken.
Voelt beter aan dan 100% ziektewet.
verstandig Golferquote:Op maandag 22 juni 2009 13:28 schreef golfer het volgende:
Zo, na overleg met werkgever besloten dat ik voor 50% blijf werken.
Voelt beter aan dan 100% ziektewet.
Ja, we hebben al iets op het oog, maar 1500-2000 dollar is veel te gek joh. Het hotel wat wij waarschijnlijk gaan boeken (en ja, dat is heel low budget en simpel omdat we meer dan een bed, douche en toilet niet nodig hebben), kost voor een week 600 dollar.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
Hotels zijn duur in New YorkJe bent voor een week al snel 1500-2000 dollar kwijt. En zelfs als je low budget gaat, loopt het nog best in de papieren! Heb je al iets specifieks op het oog?
Bedankt voor het aanbod! Moeders is ook al op zoek, maar voorlopig is een matras genoeg. Slaap toch meestal niet thuis haha.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:03 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, als je echt nog een bed te kort komt heb ik er eventueel nog eentje staan. hij is alleen wel 2.20m lang.
Klinkt heerlijk! Wat eten jullie erbij?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:20 schreef golfer het volgende:
Ik heb bij onze dorpslager een paar supermalse ossenhaasjes gehaald.
Net even roomboter geklaard om die vleesjes straks in te braden.
Pasta, champignons en een caesar salad.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Klinkt heerlijk! Wat eten jullie erbij?
Want het moet allemaal volgens een vast stramien?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
De combi met paddestoelenpasta en caesar salad vind ik dan wel weer merkwaardig![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
CUL SC is leuk hoor.![]()
Oh en als je hier ruzie krijgt, moet je ff naar de slankies gaan. De mensen die daar ruzie hebben komen hier naar toe.![]()
Jah prupt Sie das maar durch die internetkäbelquote:Op maandag 22 juni 2009 09:31 schreef Muis006 het volgende:
Kaasmans ich bin stolz auf dir! Willst du misschien ein cupcake um das gutes Resultat zu vieren?
Die a umlaut doet het hemquote:Op maandag 22 juni 2009 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jah prupt Sie das maar durch die internetkäbel
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh en je post las ik op mn phone, daar kan ik geen PI's zien
twee smoesjes zelfquote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat je geëdit hebt...
quote:
Mijn Oma is erg kritisch wat dat betreft. Het eerste dat ze doet als er iemand een nieuw vriendje meebrengt, is zich voorstellen "Hallo, ik ben Tine *achternaam*. Maar jij mag wel Oma zeggen hoorquote:
de variant opquote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]M'n moeder vindt je geen leuke jongen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Den_Haag op 22-06-2009 23:18:34 ]
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef Den_Haag het volgende:
de variant opOm ik je leuk vind? Bedoel je of? Ben beetje moe en wazig dus kan aan mij liggen... Maar die is ook ernstig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme jij! Ik heb 2 opa's, 2 oma's en een overgroot vader en moeder gekend... En jij geen! Wil je anders mijn toffe oma een keer lenen? Ze is misschien wel net aan de jonge kant, bijna 81. Maar zo helder als water!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Arme jij! Ik heb 2 opa's, 2 oma's en een overgroot vader en moeder gekend... En jij geen! Wil je anders mijn toffe oma een keer lenen? Ze is misschien wel net aan de jonge kant, bijna 81. Maar zo helder als water!
typoquote:Op maandag 22 juni 2009 23:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Om ik je leuk vind? Bedoel je of? Ben beetje moe en wazig dus kan aan mij liggen... Maar die is ook ernstig zeg!
quote:
weljaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat kan best, als het om je gezondheid gaat!
Toch?
Ik moet er ook niet aan denken hoor. Maar doorgaans ontbijt ik ook pas als ik óf uitgeslapen, óf minstens een uur wakker ben. En dan brood met thee of koffie. Geen drankquote:
Crusli is wel lekker maar niet echt super als ontbijt. Crusli is te vergelijken met een koekje. Erg veel suiker! Dan loop je het risico om rond 10 uur een enorme suikerdip te krijgen, waardoor je vet aan het snaaien slaat. Althans, ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ontbijt eigenlijk ook nooit. Vroeger toen ik thuis woonde wel. Slechte zaak natuurlijk. Mijn vriendin is sinds ort toch aan de cruesli begonnen 's morgens. Misschien moet ik het ook maar weer eens gaan doen.
Ik heb even de recpeten van Nigella gelezen. Je moet voor een taart twee kapsels maken, maar kan je niet beter 1 kapsel maken en die dan doorsnijden?
Dat kan, maar dan moet je wel een erg hoog kapsel bakken om hetzelfde effect te krijgen als dat bij 2 kapsels op elkaar. Wat is de vulling?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ontbijt eigenlijk ook nooit. Vroeger toen ik thuis woonde wel. Slechte zaak natuurlijk. Mijn vriendin is sinds ort toch aan de cruesli begonnen 's morgens. Misschien moet ik het ook maar weer eens gaan doen.
Ik heb even de recpeten van Nigella gelezen. Je moet voor een taart twee kapsels maken, maar kan je niet beter 1 kapsel maken en die dan doorsnijden?
Dan maak ik twee kapsels. Ik dacht al dat het te zacht was om fatsoenlijk door midden te snijden. Ik ga met de kapsels een Butterscotch taart maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan moet je wel een erg hoog kapsel bakken om hetzelfde effect te krijgen als dat bij 2 kapsels op elkaar. Wat is de vulling?
Als je een kapsel hebt gebakken en dat door wil snijden, zet het kapsel dan eerst een tijd (ik doe altijd minstens een uur) in de vriezer. Dan is de binnenkant steviger en krijg je geen grote brokken die afbreken bij het snijden.
Dat had ik gister mjammiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou ook denken aan twee kapsels, ja. DaD is hier overigens de ware taart-expert! Hoe maak je butterscotchtaart?
Ik heb vandaag ontbeten met pancakes met maple syrup! *burp
Nog anderhalf uur om wakker te wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:34 schreef MissHobje het volgende:
![]()
mogge
Erg vast geslapen zeg.. ben net dan wakker moet rond 12 weg maar pff dat gaat dan maar net vrees ik.
Uit "Hoe word ik een goddelijke huisvrouw" (In mijn geval heb ik dan sowieso operaties nodig)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou ook denken aan twee kapsels, ja. DaD is hier overigens de ware taart-expert! Hoe maak je butterscotchtaart?
Ja idd, nou ben gedoucht enzo heb nu beschuitjes met aardbei en een flinke macchiato koffiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Nog anderhalf uur om wakker te worden
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat boek heb ik ook! Ik ga vanavond eens kijken (en nee, ik ga 'm niet maken).
Tja, waar je ook bent, met de CUL SC ben je altijd thuis.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef Den_Haag het volgende:
groetjes vanuit Roemenie met een hele brakke verbinding![]()
Succes!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Kusjekroel en tot ziens, want ik moet studeren. Dus Fok gaat ff op de blacklist.
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:37 schreef DarkElf het volgende:
hai
Spaans was leuk, nog twee lessen en dan pas na de zomer weer. Kan ik mooi ff bijspijkeren
Wat een weertje he trouwens?
ja vond ik ookquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef golfer het volgende:
Jottum, we zijn weer naar de Ikea geweest.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Nee het was niet druk, als we samen gaan zien we dat niet eens hoor, het is flits flits kopen wat we van plan waren en flits flits eruit
Oh en nog wel worstjes gekochtVan de week een stukje gezien over mensen die er bijna dagelijks ontbijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Moet er niet aan denken.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ben je nog bruin/rood geworden?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:32 schreef freecell het volgende:
Heerlijk in de tuin gehangen bij mijn mama thuis
Ik hadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
Zonnebrandcreme, mensen, elke dag, hup!
Ja opaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn gevoelige blanke, rossige sproetenhuidje kan alleen beschermd worden met factor 50 sun-block, anders blijf ik een geslaagde imitatie van een kreeft. Gevolg: nooit echt bruin.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
sopa de pescado.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor soep, DE? Ik ken dat gevoel wel
Ik had kalkoengehaktballetjes met bosbessen-BBQsausLekker dat het was!
Golfer, vroeger bleven mensen zoals Freecell en jij altijd onder de parasol en was een blank vel een teken van klasse![]()
idd, tis alweer bijna vrijdag!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:04 schreef Den_Haag het volgende:
beetje veel gedronken samen met de collega. moet kunnen op een dinsdag
bijna hou ik mezelf idd voor. 2l bier en een halve fles wijn ppquote:
dat zou kunnen ja, mijn aardbeiensmoothie net smaakte ook al niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Een sausje met bosbessen, ketchup en balsamico, vond ik op foodgawker. Raar, maar lekkerJouw soep klinkt wel echt goed! Had je gewoon uberhaupt geen zin in eten, misschien?
Ja, zeker als je ook in de shit zit zoals met je schzusje. Gaat dat wel met de chemo en zo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:06 schreef DarkElf het volgende:
zo Michael McIntyre verder kijken, ik moet altijd zo hard lachen om die man
En lachen is goed voor een mens toch?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je kado's zijn ook meeverhuisd! Ze liggen me beschuldigend aan te kijken van bovenop de kast
Ik snap wel een beetje dat het niet meevalt voor haar om weer back to het ouderlijk huis te gaan, geef haar wat creditquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm zucht. Net verhuisd met al mn spulletjes van zolder ivm het thuis komen wonen van mn tweelingzus. Ik ben haar nu al zatHet is allemaal niet goed en blablabla en ze wil zo snel mogelijk het huis weer uit
Ik met pijn en moeite al mn shizzle verplaatst, gaat ze klagen. Pfffft. Zo maar eens slapen, morgen weer werken
Ja, het is ook niet makkelijk, ik heb het zelfde doorstaan. Daarom zég ik er ook niks van tegen haar, als ze onredelijk doet. Ik slik het allemaal als zoete koek om de lieve vrede te bewarenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap wel een beetje dat het niet meevalt voor haar om weer back to het ouderlijk huis te gaan, geef haar wat credit
Je bent zeker de meest verstandige en oudste tweelingzus, he?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, het is ook niet makkelijk, ik heb het zelfde doorstaan. Daarom zég ik er ook niks van tegen haar, als ze onredelijk doet. Ik slik het allemaal als zoete koek om de lieve vrede te bewaren
Nee ik ben de jongstequote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:38 schreef golfer het volgende:
Je bent zeker de meest verstandige en oudste tweelingzus, he?
ja, ze is erg moe en misselijk maar dat hebben ze redelijk onder controle met medicijnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zeker als je ook in de shit zit zoals met je schzusje. Gaat dat wel met de chemo en zo?
Mozes kriebel da's heftig zeg. Sterkte voor jullie allemaal!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:58 schreef DarkElf het volgende:
ja, ze is erg moe en misselijk maar dat hebben ze redelijk onder controle met medicijnen.
verder is het wachten tot de volgende kuur over 2 weken en wrs is ze dan al haar haar kwijt wat
erg emotioneel gaat worden natuurlijk.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Stiekem schiet ik er een beetje vol van. Erg fijn
Dat is verschrikkelijk gewoon. Dat is het uiterlijke feit van die klote ziekte. Als je dan naar buiten gaat bijv. wordt er naar je gekeken, wordt je er op aangesproken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:58 schreef DarkElf het volgende:
ja, ze is erg moe en misselijk maar dat hebben ze redelijk onder controle met medicijnen.
verder is het wachten tot de volgende kuur over 2 weken en wrs is ze dan al haar haar kwijt wat
erg emotioneel gaat worden natuurlijk.
quote:
Ja, prima.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Stelletje huilieswow spelen is niet stommer dan een willekeurige andere tijdconsumerende hobby. Het is een goede manier om mensen in heel Europa te leren kennen, aan je hand-oog coördinatie en je engelse taalvaardigheid te werken. Er zit absoluut een sociaal element in!
Dat heb ik weer anders.. heb ook enorm veel sproeten maar wordt wel bruin, verband meestal wel eerst een keer flink en dan is het prima.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn gevoelige blanke, rossige sproetenhuidje kan alleen beschermd worden met factor 50 sun-block, anders blijf ik een geslaagde imitatie van een kreeft. Gevolg: nooit echt bruin.
Wie heeft het over IRL? Daar heb ik niks over gezegdquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:17 schreef freecell het volgende:
Ja, prima.
En dat sociale element merk ik als IRL mens héél weinig van
je voelt je een beetje genegeerd voor iemand?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, prima.
En dat sociale element merk ik als IRL mens héél weinig van
Is die drank van gister je bloed nog niet uit? King Typo!quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:49 schreef Den_Haag het volgende:
je voelt je een beetje genegeerd voor iemand?
Over nagedacht, maar nee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar Freecell, als je contact met Isa wil is de oplossing simpel. Neem een WoW-account
En als ze dat doet en Leander wil vervolgens eten/drinken/schone luier/aandacht, moet hij dan ook maar een WoW-account nemen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar Freecell, als je contact met Isa wil is de oplossing simpel. Neem een WoW-account
Ik geef ook grif toe dat ik verslaafd ben aan WoW. Ik vind het heerlijk om in een onwerkelijke wereld te duiken en me éven niet bezig te houden met de zaken uit het dagelijks bestaan. Maar ik spendeer NOOIT meer dan 20 uur per week aan WoW. Studie, paard en vriendje staan net een plekkie hogerquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:57 schreef Vork het volgende:
En als ze dat doet en Leander wil vervolgens eten/drinken/schone luier/aandacht, moet hij dan ook maar een WoW-account nemen?
Tuurlijk zitten er sociale elementen in. Maar het benadrukken ervan is meer iets voor mensen die verslaafd zijn geraakt aan dat spel en dat op een of andere manier nog wat rooskleuriger willen doen laten overkomen dan het daadwerkelijk is.
Inderdaad. En verder zijn er nog 'overige sociale activiteiten' die de nodige tijd consumeren natuurlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:07 schreef Vork het volgende:
Als het goed is hou je met studie, paard en vriendje dan ook geen 20 uur per week meer over voor andere dingen. Als het goed is he...
Ze is juist naar zolder gegaan. Ik sliep op zolder. De andere slaapkamer is naast de kamer van mn ouders. Mijn zus heeft een vrij grote circel van persoonlijke ruimte om zich heen, en ze is erg gevoelig voor geluid. Mijn moeder wilde haar niet in de kamer naast haar eigen hebben, omdat zus zoveel 'ruimte' nodig heeft. En kennelijk ben ik een minder ruimte-consumerend proces, dus slaap ik in de andere kamer nuquote:
De zolder is inderdaad bloedverziekend warm. Maar zus is een ontzettende koukleum dus die vindt dat allang bestquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:25 schreef Vork het volgende:
Ok, dan las ik het verkeerd. Maargoed, aangezien je je zus zo erg mag, is het maar te hopen dat de dakisolatie niet van zo'n beste kwaliteit is, zodat het op zolder toch alleen maar heel erg warm is met dit weer. Saunawarm.
Maar zo komen je ouders nooit echt van hun kinderen af he, als ze steeds terug blijven keren.Hoelang gaat het duren voordat je zelf weer een eind verderop wil/gaat wonen, denk je?
Ik had ook een noodgeval! Maar dat is al anderhalf jaar geleden inmiddelsquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:38 schreef freecell het volgende:
Mijn ouders hadden de regel: er uit is er uit, tenzij NOODGEVAL!
Werkte prima
quote:Op woensdag 24 juni 2009 02:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is verschrikkelijk gewoon. Dat is het uiterlijke feit van die klote ziekte. Als je dan naar buiten gaat bijv. wordt er naar je gekeken, wordt je er op aangesproken.he getsie bluezz zulke ervaring hebben is kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van mijn vader weet ik dat die er zelfs moeite mee had, en t schijnt voor vrouwen dan toch weer heel anders te zijn... Maar goed, zaterdag zien we haar weer, etentje met de schoonfamilie, en dan eens zien hoe het met haar is. Vandaag werkt de mr thuis en blijft vanavond ook thuis ipv heen en weer te rijden, hij is moeHeel veel drukte en druk op t werk en dit maakt een mens moe.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spijkerbroeken zijn atijd goeden wat is er met die ene rok dan??
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:16 schreef DarkElf het volgende:
Das lief leinvoor de mr is het zijn zus, dus das alweer heel anders.. voor mij is het alleen 'vreemd' omdat je al zoveel 'weet' van zo'n proces (hoewel alles anders is natuurlijk dat besef ik me hoor) en dus wel herinneringen triggert. En tis superfrustrerend als mensen verdrietig zijn/ moe/ weet ik het en je kan niets doen voor je gevoel.
Als je schoonzus even buiten beschouwing laat is je leven verder wel super stabiel toch? Ik hoop ook dat je medicijnen afbouwen goed gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spijkerbroeken zijn atijd goeden wat is er met die ene rok dan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ene rok is erg vrolijk, druk printje, heleboel kleurtjes. Redelijk lang, verschillende stoffen erinKennelijk voldoet ie niet aan het beeld dat mensen van me hebben ofzo?
Kjoet!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:29 schreef Vrok het volgende:
En uiteraard is Mrs. Vork erg cute, maar die gaat hier voorlopig nog niet wonen. Ik wil niet nog een keer te hard van stapel lopen. Deze houd ik.
Maar och voor het werk enzo ?? maakt toch niet uit danquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:39 schreef freecell het volgende:
maar ik trek ook geen broekpak aan, hoe leuk hij ook is
Het is meer een Isa-rok dan een Lein-rok
Ik snap vrij weinig van het hele thesis-colloquium verhaal, maar zo te lezen zit er progressie inquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:29 schreef Vrok het volgende:
Goed dat het goed gaat Lein. Je zit zo te lezen niet erg vast aan een toekomstplan. Zie het als een voordeel, ondanks alle keuzes.
Ik ben nog steeds bijna klaar. Ik hoop vandaag de draft version van mijn thesis te kunnen bespreken, dan weet ik ook hoeveel tijd ik nog nodig heb voor de final version. Vermoeddelijk ben ik begin volgende week klaar. Dan weet ik ook wanneer ik mijn colloquium kan houden. Wrs. ergens rond half juli. Ik probeer intussen ook nog werk te scoren, maar dat loopt tot nu toe nog erg stroef.
En uiteraard is Mrs. Vork erg cute, maar die gaat hier voorlopig nog niet wonen. Ik wil niet nog een keer te hard van stapel lopen. Deze houd ik.
Laten we het er maar op houden dat ik echt bijna klaar ben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van het hele thesis-colloquium verhaal, maar zo te lezen zit er progressie in![]()
En Mrs. Vork moet je inderdaad maar houden. Leuk exemplaar
Ik voel me op het topje van de wereld als Isa helemaal het Noorden isquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:56 schreef ColdFeet het volgende:
Vork, je bent echt bijna klaar! Ik ben trots op je
Lein, zou je echt overwegen om helemaal naar het noorden te verhuizen?Wow, dat zou ik niet zo snel doen, al is het voor een vriendin!
Voor Belgen is alles boven Brabant al gauw het al dan niet hoge Noorden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik voel me op het topje van de wereld als Isa helemaal het Noorden is
Ja. Ik ben er al langer over aan het nadenken zelfsquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:56 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, zou je echt overwegen om helemaal naar het noorden te verhuizen?Wow, dat zou ik niet zo snel doen, al is het voor een vriendin!
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:03 schreef DarkElf het volgende:
@ lein, tis niet zozeer dat het vroeger allemaal gebeurde zoals t ging door gebeurtenissen alswel dat het in mij zat. (het kwam en ging op totaal onduidelijke momenten for no apparent reason, dát maakt het ook zo moeilijk) zat zeg ik want ik ga er van uit dat het anders is tegenwoordig
Dat lijkt me het beste
sterker nog bij moeilijke situaties ben ik de stabiliteit zelve
Net weer eens naar de apotheek geweest, hebben de mensen die daar werken, over het algemeen dan maar gemeten in meerdere apotheken in meerdere steden/dorpen, nu echt nooit eens in 1x iets door/maken ze nooit iets meer snelheid dan bejaardensnelheid..etc etc? Man wat annoying en ik hoef niet eens ergens heen, stel je voor dat je haast hebt
Ik ga niet op vakantie. Ik werk de hele zomer doorquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:02 schreef Vrok het volgende:
Hey CF, ik ben volgende maand waarschijnlijk nog in de buurt. Per fiets weer. Ik ga sowieso langs/via Brussel. Nog gaten in de agenda?
Joure? leuk? waarom dat in godsnaam? isquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:13 schreef DarkElf het volgende:
Voor mij is alles boven Amersfoort Noorden als ik bij Lelystad
ben dan heb ik al het gevoel dat ik op t einde van Nederland zit... Daarna is echt niets meer
Hoewel Joure wel heel leuk is
en er zijn meerdere hele leuke plekken daar in t verre Noorden.. maar er wonen? Dat moet dan wel een héél mooi huis zijn in een héél leuke stad/dorp en de mr moet dan een héél leuke baan daar vinden met dito salaris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |