Vond dat het eten echte bite en smaak miste. Begon al bij de eerste gang, heilbot van taai, je moest het echt van de huid af trekken. Smaakte wel goed.quote:Voor ons was dit de eerste en tevens de laatste keer. Het kon ons totaal niet bekoren, en wel om de volgende redenen: we kozen voor een 5 gangen menu en kregen pas na dik 4 uur (!) de laatste gang. Meerdere malen gevraagd om sneller de gangen te serveren. Helaas. Uiteindelijk met excuses van het personeel en een gratis fles wijn. In ons gezelschap was een chef-kok aanwezig. Al na de tweede gang was zijn oordeel: een mismatch tussen kwaliteit en de prijs. Met andere woorden: ze maken het niet waar. Ook de borden werden niet schoon op tafel gezet. Een schande. Een opengemaakte fles wijn mocht niet eerst worden geproefd, maar werd gelijk ingeschonken. Personeel was afwezig, er was geen aandacht, of was het dat aan onze tafel een buitenlander aanwezig was? Kortom, zeer teleurstellend en niet aanbevelingswaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders gaan we gewoon ff floodenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moet deze maandag dan vol zijn trouwens?
Flood is toch een spelletje?quote:
goed ideequote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:35 schreef freecell het volgende:
Ha, naar dat restaurant ga ik dus niet toe
Dat is klotequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:49 schreef golfer het volgende:
De crisis heeft ook op mijn werk toegeslagen. Voor meer dan de helft van mijn collega's is tijdelijk deeltijd-WW aangevraagd.
Nee, ze hebben mij een ander voorstel gedaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef Den_Haag het volgende:
sterkte Golfer. jij hoort niet bij die club?
Ik ben dan blij dat ik gewoon nog aan het studeren ben. Voordat ik mijn 'echte werkleven' in ga ben ik sowieso drie jaar verder.quote:
afkoopsom?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ze hebben mij een ander voorstel gedaan.
Daar ben ik mij nog over aan het beraden.
Nee hoor.quote:
Is er dan een soort compromis dat je geen 70% maar 100% van je loon krijgt of haal ik weer 2 volledig verschillende dingen door elkaar?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:14 schreef golfer het volgende:
Nee hoor.
Verlengd verblijf in de ziektewet
Klopt inderdaad. Ik blijf volledig loon en andere emolumenten ontvangen, terwijl de collega's die gedeeltelijk in de WW gaan er wel wat op achteruit gaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Is er dan een soort compromis dat je geen 70% maar 100% van je loon krijgt of haal ik weer 2 volledig verschillende dingen door elkaar?
Deze vraag is een topic waard, en bovendien valt het meer mensen op dan in deze gezellige, doch rustige culscquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:01 schreef mjan het volgende:
* mjan steekt haar hoofd om de deur
Hoihoi, ik hoop dat iemand mij even kan helpen met een cul-vraagje waar ik niet helemaal een topic voor wil gaan openen. Ik heb zojuist een poging gedaan tot het maken van 'torte van witte chocoladeousse', maar moest de vulling weggooien omdat die ging schiften. Vraag is natuurlijk waar het precies aan ligt. Het proces:
350 gr witte choc au bain marie smelten en tot lauwwarm af laten koelen.
500 ml slagroom+4 eetlepels melk kloppen tot 'net aan stevig'.
Eetlepel van het room mengsel door de gesmolten choco roeren en vervolgens de chocolade direct door de rest van de room roeren, tot 'u een gladde mousse krijgt'. Nou, big fail daar dus, want het werd een geschifte zooi. Het enige wat ik kan bedenken is dat de room te koud was en de chocolade nog te warm? Kan het nog ergens anders aan liggen?
Ik zit nu namelijk met een bastonje-bodem die een beetje staat te vereenzamen, dus óf ik doe nog een poging óf ik ga er maar een cheesecake van maken.
Ik hoop dat er nog meer mensen zonder sociaal leven zijn die op vrijdagavond nog fijn achter de pc hangen en in een behulpzame bui zijn
En blijft je positie ook een beetje net zo veilig? Of heb je dan risico dat ze je er na een tijdje uitknikkeren? Want dat zou wel erg lullig zijn dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik blijf volledig loon en andere emolumenten ontvangen, terwijl de collega's die gedeeltelijk in de WW gaan er wel wat op achteruit gaan.
* Den_Haag gaat weer even die graven in het arbeidsrechtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor.
Verlengd verblijf in de ziektewet
Als ik het goed begrepen heb allemaal, is dit vooral bedoeld om door deze manier de zomermaanden (magere slechte tijd qua W&S) iig te overleven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 07:33 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag gaat weer even die graven in het arbeidsrecht
na 1 jaar mocht toch ontslag bij ziekte?
hoe zit het bij failliesement van het bedrijf qua WW?
Ik zeg cocoonen met gebakken eitjesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:50 schreef Vork het volgende:
Ha tuig,
Wik ik net lekker genieten van mijn weekend zonder stress, aangezien de complete kladversie van m'n scriptie eindelijk bij de personen ligt die mij daar volgende week bakken met feedback over gaan geven, is m'n geld op. dat wordt dus een weekend thuismutsen. Gelukkig is gezelschap onderweg.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zeg cocoonen met gebakkenbevruchte eitjes
nog niet helemaal maar ik mag gewoon lenzen dragenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas, had mijn bril niet op![]()
![]()
Zijn nu alle probs opgelost?
Achja het is vandaag een dagje rustig. Er zijn dagen dat er topics er doorheen vliegen en nu is het weer iets rustiger.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:59 schreef minilot het volgende:
Waarom post ik hier eigenlijk nooit?
Niemand die ik ken is ook maar een béétje bezig met eten en koken (afgezien van opeten wat ik kook), dus misschien kan ik hier wel 'es een ei kwijt.
Volgens mij heb je hier wel een tijdje af en aan gepost.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:59 schreef minilot het volgende:
Waarom post ik hier eigenlijk nooit?
Niemand die ik ken is ook maar een béétje bezig met eten en koken (afgezien van opeten wat ik kook), dus misschien kan ik hier wel 'es een ei kwijt.
Ik heb op verschillende plekken op Fok gepost, maar volgens mij nooit echt in de SC van CUL... Toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier wel een tijdje af en aan gepost.
Aan de Italiaanse kenners hier: ik heb bij de AH een Excellent droge worst gekocht (ja 35% etc.) en het is ('authentieke'
) 'La Risa' uit Italië.
Google geeft 0 hits op worsten die deze naam dragen uit ItaliëVerzint de AH nou zomaar een Italiaanse worst, of zoek ik niet goed? Ik vind het altijd leuk om achtergronden te lezen van spul wat ik eet.
De worst zelf is trouwens wel erg lekker. Ik vond vooral de geur lekker: alsof je een lichte witte wijn aan het sniffen bent, heel fris.
CUL SC is leuk hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb op verschillende plekken op Fok gepost, maar volgens mij nooit echt in de SC van CUL...
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Soms houden we CUL SC Meets, met of zonder eten, of met heel veel drank, veel mensen gaan hier ook met elkaar naar bed, vaak met dezelfden eigenlijk, dus saai semi-monogaam, en verder kun je hier eigenlijk alles kwijt, zelfs als je een opmerking over eten of drinken hebt.
Ik heb met niemand uit Slank ruzie hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
CUL SC is leuk hoor.![]()
Soms houden we CUL SC Meets, met of zonder eten, of met heel veel drank, veel mensen gaan hier ook met elkaar naar bed, vaak met dezelfden eigenlijk, dus saai semi-monogaam, en verder kun je hier eigenlijk alles kwijt, zelfs als je een opmerking over eten of drinken hebt.
Oh en als je hier ruzie krijgt, moet je ff naar de slankies gaan. De mensen die daar ruzie hebben komen hier naar toe.![]()
Ik lees graag Foodlog.Heb het in mijn RSS lezer staan.
Troel?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb met niemand uit Slank ruzie hoor.
Vroeger dacht mijn zoontje nog wel eens aan vaderdag, terwijl ie mijn verjaardag meestal vergat.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:57 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen :-) en alle papa's gefeliciteerd!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik kan gewoon niet zonder Lein
Deed je mee aan een wedstrijd dan?quote:
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef MissHobje het volgende:
kanonne auw zeg KP! je voelt je wel een plankie nu denk ik zo!
Respect en gefeliciteerd met je 3e plaats
Goedzo, en een extra boterham vandaagquote:Op zondag 21 juni 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
Puik.
Ik word met het uur beroerder. Mijn keel heeft er geen zin in en begin langzaam hoofdpijn te krijgen. Dan maar vroeg naar bed vanavond. Slaap is altijd het beste middel om te herstellen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef ColdFeet het volgende:
SpierpijnIk ben fier op u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zonder Lein
Goede zaakquote:
Dat is waar! In de zomer kan ik ook zomaar met een uur of 2 à 3 minder slaap toe?quote:Op maandag 22 juni 2009 08:24 schreef DarkElf het volgende:
zo, al weer aardig actief geweest. Handig hoor al dat licht 's ochtends vroeg, wordt een mens een stuk actiever van.
zomer=rokjes en jurkjesquote:Op maandag 22 juni 2009 06:51 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen
wat een prestatie Kaasplank!
En beterschap Boris.
Sinds gisteren is het natuurlijk zomer, dus laat de warmte maar komen!
Lijkt me heerlijk, veel zon, warmte, kleurtje krijgen, lekkere zomerse dingen koken: koude soepen, salades en dan kan ook de hele buurt weer aan de nnq
Maar nu eerst maar eens een smoothie maken
Hu!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Gatver. Ik zit op de bus te wachten, zie ik een halve duif. Levend! Geen staart meer, verlamde pootjes. Arm beest. Brrr. En de andere duiven pesten m omdat ie niks terug kan doen.
de appie actie ?>?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:46 schreef freecell het volgende:
Mijn man is voor mij op jacht naar gratis producten
Ben benieuwd waar hij mee thuis komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |