zo lelijk dat ze uber tof zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:14 schreef pluisje81 het volgende:
Wat een verschrikkelijk lelijke shirts zeg
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:14 schreef pluisje81 het volgende:
Maat mag je vermeldenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:22 schreef JJH het volgende:
Vette shirts. ik ben alleen niet van de "Ik ben een neger en loop in een t-shirts wat mij eigenlijk 3 maten te groot is" shirts.
Dus nčh doe maar niet.
qftquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:14 schreef pluisje81 het volgende:
Is dit een kloon van de pr afdeling?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:13 schreef casper019 het volgende:
lijpe shirtss!! hier ga ik zekeraan meedoen
nope, niet tot zover ik weetquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:12 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Is dit een kloon van de pr afdeling?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:14 schreef pluisje81 het volgende:
Nou eh gefeliciteerd dan maar.. ofzo!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:29 schreef lindseytje het volgende:
Haha ik heb hem gewonnen, hoop dat jullie een grote maat (XL of XXL) willen sturen, kan ik mijn zoon een plezier doen
in de mail staat ook dat er een maat aangegeven moest worden ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:29 schreef lindseytje het volgende:
Haha ik heb hem gewonnen, hoop dat jullie een grote maat (XL of XXL) willen sturen, kan ik mijn zoon een plezier doen
Ze moeten uit Duitsland komen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:54 schreef lindseytje het volgende:
Iemand al het T-shirt ontvangen, hier nog niks
Ha goed om te horen ! (het is het shirt van de foto tochquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:28 schreef lindseytje het volgende:
Net precies de T-shirt met Selectvracht ontvangen![]()
Lekker knalroze is tie super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:22 schreef Jimbo het volgende:
tof, nogmaals. Hoop dat je dr veel plezier mee heben dat ie lekker zit.
Zijn de t-'s van de andere winnaars ook al binnen ?
aan wie heb je je naam moeten zeggen dan ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:31 schreef Zeroku het volgende:
[..], ik kreeg hem binnen en na 4 keer m'n achternaam te hebben gezegd schreef hij nog van Helden op
. Hij is inderdaad knalroze en toevallig hb ik 'm nu aan
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |