quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef gers het volgende:
geen last van die klotetoeters tijdens het wk
Eerlijk is eerlijk, de slavernij was echt epic. We hadden ze echt tuk door ze met glimmende spiegeltjes en kraaltjes te verleiden, iets dat tegenwoordig nog steeds lukt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef MadMarine het volgende:
Waar denk je dat die 'beschaafde' westerse wereld zijn rijkdom vandaan heeft?
Heb je nooit opgelet bij geschiedenis?
Deze is ook goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef Geqxon het volgende:
Ziektes die oorspronkelijk van dieren komen, die hebben we dan niet meer
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk...Ziektes die oorspronkelijk van dieren komen, die hebben we dan niet meer
Heul geen NBAquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]Mensen, die oorspronkelijk uit Afrika komen, hadden er dan ook niet geweest.
Dooie negers inmiddels, welquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:37 schreef cheqy het volgende:
Mensloos, aangezien ze beweren dat de gehele mensheid uit Afrika stamt.
Het komt dus hier op neer dat mijn voorouders negers waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nou iddquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Supersoep het volgende:
Geen Afrikaanse olie-voorraden meer, of andere grondstoffen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef Anywhere het volgende:
Zal ik maar even bijdehand gaan doen en vertellen dat de eerste mensen uit Afrika komen?
Maar dat is denk ik ook het grootste probleem van deze wereld. Dus zonder Afrika waren we veel beter afgeweest.
edit:
Was blijkbaar al gemeld. Ik word overbodig![]()
Wel grappig dat wij een heel stuk verder zijn gekomen. Heeft dat er mee te maken dat hitte je lui maakt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:44 schreef ganzenherder het volgende:
We stammen allemaal af van Afrikanen in principe. Dus zouden er geen mensen zijn zoals wij ze kennen.
Edit: Oh staat er al 80x![]()
Hitte maakt JOU lui. De mensheid is vast niet voor niets in Afrika ontstaan. Dat was niet omdat de condities ergens anders beter warenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wel grappig dat wij een heel stuk verder zijn gekomen. Heeft dat er mee te maken dat hitte je lui maakt?
En dat zou dan weer goed uitkomen omdat daar dan weer geen naam voor geweest zou zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou men nooit het suez kanaal gegraven hoeven te hebben.
Waarschijnlijk zou de mens zich niet eens ontwikkeld hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:36 schreef Anywhere het volgende:
Maar die waren er ook niet geweest zonder afrika
Dat was volgens mij al een keertje eerder opgemerktquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou de mens zich niet eens ontwikkeld hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |