quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:15 schreef easy-going het volgende:
Hier krijgt L. iets wat Sven in de klas gemaakt heeft (tenminste, ik zag wat dingen liggen afgelopen week en ik neem aan dat ze die mee krijgen morgen)
De vaders zijn verder op hierdus geen vaderdagkado's, visites en gedoe hier.
quote:
Nee hoor, want dan had ik de rest gesloten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef easy-going het volgende:
[..]![]()
Dat heb je he als je snel moet zijn tegenwoordig, voor je het weet zijn er 3 dubbele topics open
Nee, doen ze in groep 5 blijkbaar niet meer. Erg jammer vind ik!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:24 schreef easy-going het volgende:
Maakt oudste niets op school dan De_Taartjesfee ?
Is toch ook niet jouw vaderquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ikhebnog steeds niets voor mijnwederhelft. Oudste ook nog nietGaat lekker zo
En, paste hij niet meer?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee, doen ze in groep 5 blijkbaar niet meer. Erg jammer vind ik!
Neuh..quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:04 schreef skadhd het volgende:
gelukkig maar!
Iedereen zit zeker stiekem Derek Ogilvie te kijken...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Datwistikniet!
Nou ja goed, ik ben aan het werk... is ook best heel nuttig.![]()
*zap*quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef skadhd het volgende:
Ik hoor jou nooit gnorfen! Of nja een enkele keer. Ik ga er eens op letten.
Dik enge docu op rtl 5, the face eating tumor.
Dat oog!!!!
Is ook! Maar wij grijpen elke gelegenheid aan om elkaar cadeautjes te gevenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Is toch ook niet jouw vader
Bak em een taart ofzo! <3 Een lekkere!
4 cm ingenomenquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:36 schreef pinquit het volgende:
ik doe er altijd een sulllig soort van lachje bijdie ken je vast wel. *knorknor**gheghegrrrgrrr*knor*gnóórrrrf*
Ik heb hem al zo vaak gezien. Maar ik heb een zwak voor zowel Julia als Hugh... ik kan hem dus niet vaak genoeg zien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:17 schreef innepin het volgende:
[..]Nou je mist echt een meesterwerk hoor
![]()
Ga 'm maar afzetten nu. Morgen vroeg op. Voor werk. Voor werk? Ik had toch verlof?
Maar ja.
Die wil je echt wel houdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee man gekdie jurk moet nog op marktplaats
Een keer wat anders he. Alle axe dingetjes enzo stonken zo. Dan maar bier, weet ik zeker dat hij het leuk en lekker vind.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Da`s wel cool..je baby drank laten geven
Nee joh, is zondequote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zei nog zo 'doe er maar 3'
...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zei nog zo 'doe er maar 3'
[ afbeelding ]
Ik wacht gespannen af...quote:Geachte mevr. B,
Onze verhuizing en overgang naar andere pakketdienst heeft er toe geleid dat u uw pakket niet heeft ontvangen en wij dit niet goed konden begeleiden.
Wij hebben daarom besloten uw geld te retourneren en uw zwembad te leveren.
Het spijt ons zeer uw vertrouwen geschaad te hebben en wij hebben inmiddels drastische maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen.
Vanaf dinsdag zijn wij weer bereikbaar op onze nieuwe locatie.
Uw zwembad heeft u uiterlijk dinsdag in huis.
zeker, nu maar hopen dat het ook echt gebeurdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:54 schreef miss_sly het volgende:
Vikcy, als ze op korte termijn doen wat er in het mailtje staat, is dat wel weer erg goede service
Ah, goed om te weten. Ik twijfelde daar nog over, maar nu hangt ie dan onderaan het lijstje voor als ik per se naar de film wil, en er niets beters draaitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:59 schreef snoopy het volgende:
hup Pinq hup! Je kan het
Lishe, fijne dag!
Ik ben gisteren naar de film geweest 'Sunshine cleaning'. Was wel grappig maar niet persé een aanrader.
Ja, die wil ik ook zienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:09 schreef Vicky het volgende:
Ik wacht met spanning op Harry Potter...
16 juli gaat ie in premiere!
Celstofmatje uit je kraampakket in de auto leggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:29 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik ben niet zo goed met die gevoelens over hoe en wat en waar en wanneer enzoDus ik zie het wel, en ga gewoon vanaf een bepaald moment op een dikke handdoek zitten of een vuilniszak in de auto, ofzo
Diaree is een van de meest voorkomende bijwerkingen van AB helaas. Maar gezien dr menu slaat het wel aan !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:32 schreef moussy het volgende:
René gaf net even een eisen wensenlijstje wat ze wel wilde eten, dus ik denk dat de AB aanslaat
Ze heeft nu een flesje sportdrank, een cracker met theeworst en een cracker met jong belegen kaas, op bestelling!ze ziet er alleen alle jezus slecht uit! Straks ga ik een rondje bellen en overleggen wat te doen, ze is nu ook héél erg aan de diaree, ff afwachten of haar crackertjes er in gaan en blijven.
Dus de DVD laat je hem dan wel zien? Ook als die 12+ is?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:22 schreef Rewimo het volgende:
Harry Potter komt eraan? Oe tof! Jammer dat Christan niet mee mag ('t zal wel weer 12+ zijn), ik wacht dus maar op de DVD. Als het 9+ mocht worden neem ik hem gewoon mee
Ja, maar dan neem je hem toch ook gewoon mee naar de Bios?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef MamsX het volgende:
Waarom niet? Als ouder kan je zelf het best beslissen wat je kind aan kan toch?
jemig, jij ook alquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:07 schreef Rewimo het volgende:Krijg net het bericht dat een collega van me is overleden, aan de gevolgen van een wielerongeluk. Iemand met wie ik in Haarlem jaren heb samengewerkt
55 jaar...
quote:Zwaargewonde wielrenner dinsdag overleden
18 juni 2009
NOORDWIJKERHOUT - Een van de twee gewonde wielrenners, die zondag in Noordwijkerhout op elkaar klapten, is dinsdag overleden. Het gaat om de 55-jarige Haarlemmer, die ernstig hersenletsel opliep bij het ongeluk. De andere man, een 54-jarige man uit Zoetermeer, zou alweer thuis zijn. Hij werd al snel ontslagen uit het ziekenhuis.
ze heet toch niet voor niets kleurdoos?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:28 schreef _evenstar_ het volgende:
en Kleurdoos zou jij er vrolijk van worden als je een verfbom op je zou krijgen op je mooie dag?
en dan niet alleen in je auto, maar op je stoel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:37 schreef Vicky het volgende:
Celstofmatje uit je kraampakket in de auto leggen.
Die is leukquote:
action?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand waar ze (goedkope) speelgoedkassa's verkopen? We hebben voor een themadag op het werk 12 van die dingen nodig maar die van Fisher Price kosten iets van 30 euro (in de winkel, we hebben geen mogelijkheid om online te bestellen). Mijn collega belt net bij Toys'r'us vandaan waar ze dus alleen maar die dure hebben...
bij Lobbes zijn ze nog wat goedkoperquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:19 schreef Rewimo het volgende:
Hm, is een idee maar die zit hier niet in de buurt helaas. Ik hobbel zo maar even naar Intertoys en Bart Smit in het winkelcentrum om daar te kijken (kan niks vinden op hun sites).
je zou ook es bij zeeman ofzo kunnen kijken, die verkopen ook wel regelmatig keuken-&winkelspeelgoed, en dan echt goedkoop.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand waar ze (goedkope) speelgoedkassa's verkopen? We hebben voor een themadag op het werk 12 van die dingen nodig maar die van Fisher Price kosten iets van 30 euro (in de winkel, we hebben geen mogelijkheid om online te bestellen). Mijn collega belt net bij Toys'r'us vandaan waar ze dus alleen maar die dure hebben...
Ja, pfff, heel. Nou ja, "gelukkig"is de uitvaart dinsdag. En kan je het "vier"gehalte wellicht wat naar beneden bijstellen. alhoewel ik denk dat volwassenen dit prima kunnen scheiden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Daar zat ik dus ook ff mee debuuf, dan zou iedereen die ik uitgenodigd had voor zijn verjaardag, naar de uitvaart gaan.
Maargoed, ik heb even gebeld en hij wordt dinsdag begraven, dus dan hebben we woensdag gewoon de verjaardag van middelste. Altijd lastig zulke dingen!
he getquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:50 schreef moussy het volgende:
En er is weer gespuugd.. ik ga maar een temp opnemen en weer bellen, gewoon voor mn eigen (on)gerustheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door innepin op 19-06-2009 15:41:31 ]
Zie mijn editquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:41 schreef innepin het volgende:
Asy, zie m'n editKon het niet voor me houden
Ja echt supertof!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:03 schreef innepin het volgende:
Buuf ja gaaf heVind het ook erg tof. Asy, ik heb ook niet zoveel met schrijven maar doe wel een studie in cultureel erfgoed, en heb best veel te maken gehad met WWII tijdens studie en stages, dus het is allemaal zo prachtig relevant
![]()
quote:
hmm, mijn typskills verslonzen al na een halve dag verlofquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:33 schreef pinquit het volgende:
[..]
![]()
innepin, klinkt als leuk!!! tof dat het allemaal zo goed aansluit. ik hou van dat soort dingen! gefeli!
Maandag mag ik bellen voor de datum van de operatie, weet alleen dat het uiterlijk binnen 6 weken is. Verder weet ik dat ik na de operatie een morfinepomp krijg maar dat dat niet altijd het gewenste effect heeft bij crohn/colitis patienten. Had ik liever niet al geweten maar goedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:35 schreef huuphuup het volgende:
Hoe is het in het ziekenhuis gegaan Raissa? Ben je wat wijzer geworden?
ff snel, moet zo lachen, ze loopt buiten, in pyama, dr broertje halenquote:
Ja, denk het wel. Of ik nu hier doodmoe ben of daar, dat maakt ook niet uit. De pijn valt de laatste twee dagen best mee, het enige "risico" wat daar is is ander eten. Ik hoop alleen dat de bedden daar een beetje comfortabel zijn want heb geen zin in rugpijn erbijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef huuphuup het volgende:
hmm beetje so-so dus al met al![]()
maar voel je je nu wel goed genoeg om dinsdag op vakantie te kunnen?
Ben zelf een beetje bang voor de verkeerde keuze.. Als je eenmaal gaat snijden is het einde dan niet zoek enzo.. En ook beetje bang voor napijn.. Maar goed, daar MOET ik gewoon doorheen, gaat ook wel weer over. Misschien krijg ik er wel een hele hoop klachtenvrije jaren voor terug, dat zou wel geweldig zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef huuphuup het volgende:
hmm beetje so-so dus al met al![]()
maar voel je je nu wel goed genoeg om dinsdag op vakantie te kunnen?
-edit- op Raissa's edit.
Ahw arme meid![]()
vervelend dat het zo voelt. Kan me voorstellen dat het ook ineens wel heel hard gaat ineens.![]()
*knuffel*
au lait cruquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:49 schreef Asyniur het volgende:
Hoe wordt rauwmelkse kaas ook alweer genoemd in het Frans?
die kaas die je niet mag hebben als je zwanger bent, bedoel ik
naar omstandigheden ok dus?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef moussy het volgende:
[..]
ff snel, moet zo lachen, ze loopt buiten, in pyama, dr broertje halenze wilde ff een frisse neus halen
Het gaat laproscopisch dus zou die spierpijn dan ook aan de orde zijn? Kweet niet eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Raissa, wat vervelend. Met mijn WLS-operatie (waarbij ze de darmen anders aan elkaar zetten) heb ik niet veel last gehad van de darmen zelf, wel van spierpijn omdat ze nu eenmaal door de spierlaag heen moeten. Misschien helpt het je een beetje, omdat je dan weet wat voor soort pijn het is (spierpijn doet wel pjjn - niet lachen dus- maar het is een "bekende" pijn). Sterkte!
jaquote:
Dat was ook laparoscopisch. Heb dezelfde ervaring gehad na mijn galblaasoperatie trouwens. Alleen maar spierpijn. Maar dan wel hevige spierpijn. En dus echt niet lachen zonder je buik vast te houdenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:08 schreef Raissa het volgende:
Het gaat laproscopisch dus zou die spierpijn dan ook aan de orde zijn? Kweet niet eigenlijkMaar niet lachen... Hmmmm.. Dan moet Milanese Mila maar thuis laten denk ik
Ha, dat klinkt "goed". Of eigenlijk, spierpijn klinkt lang niet zo erg als darmpijn en hoewel natuurlijk geen enkele pijn leuk is ben ik blij dat je het vergelijkt met spierpijn. Dit stelt me wel iets gerustquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was ook laparoscopisch. Heb dezelfde ervaring gehad na mijn galblaasoperatie trouwens. Alleen maar spierpijn. Maar dan wel hevige spierpijn. En dus echt niet lachen zonder je buik vast te houden
Oja, en na de keizersnee idem dito. Maar dat was geen kijkoperatie
Gelukkig maar, hopelijk valt het voor jou ook meequote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:31 schreef Raissa het volgende:
Ha, dat klinkt "goed". Of eigenlijk, spierpijn klinkt lang niet zo erg als darmpijn en hoewel natuurlijk geen enkele pijn leuk is ben ik blij dat je het vergelijkt met spierpijn. Dit stelt me wel iets gerustTis natuurlijk altijd een kwestie van meemaken en ervaren, ieder zn pijngrens ligt anders.. Nou ja, ik ben in ieder geval wat minder zenuwachtig
Laparoscopisch scheelt volgens mij veel ellende (mijn litteken is 20 cm en mijn buikspieren worden nooit meer oke). Sinds mijn operatie 10 jaar geleden heb ik nauwelijks nog klachten. Dat wens ik jou ook toe. Sterkte en succes!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:39 schreef Raissa het volgende:
[..]
Maandag mag ik bellen voor de datum van de operatie, weet alleen dat het uiterlijk binnen 6 weken is. Verder weet ik dat ik na de operatie een morfinepomp krijg maar dat dat niet altijd het gewenste effect heeft bij crohn/colitis patienten. Had ik liever niet al geweten maar goed
-edit- en nu is de paniek toch wel een beetje toegeslagen, vind het echt mega eng![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:41 schreef Raissa het volgende:
Huup![]()
Hier pleurde zonet een dosis medicatie over de bank heen (ten waarde van zo'n 700 euro), zegt vriendlief heel droog: "Er is nu voor meer waarde aan medicijnen over de bank geflikkerd dan die hele bank waard is..."![]()
(Ik trok mijn buik iets te hard in waardoor de spuit eruit vloog)
Gewoon dreigen dat je oma ook niet mag komen als ze blijft zeikenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:38 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik heb haar de waarheid gezegd, het probleem is dat iedereen weet hoe het echt zit, maar dat oma haar hoofd enorm in het zand steekt. Nou snap ik ook echt wel dat het heel moeilijk is om 2 van je 3 kinderen zo te zien hoor, echt. Maar het stuit me wel enorm tegen de borst dat ze van iedereen eist dat men maar doet of er niets aan de hand is terwijl dit al 20 jaar speelt ofzo en ze heel goed weet wat er is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raissa, ik snap je angsten helemaal! Ik hoop gewoon dat je hierna heel veel goede pijnvrije jaren hebt, net als Cattie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
neuh t is binnenkort he, keiwarm enzo joh, ik heb mooi weer besteldquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:38 schreef skadhd het volgende:
Hoe wil je dat passen dan?!
Tis toch een poppenhuisje...voor zover ik begrepen heb dan..
Gezellig knus samenzijn iig
Hoe kom ik dan bij bruiloft?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:37 schreef huuphuup het volgende:
hihi spuug, geen bruiloft, een gewoon feestheb het bericht al weggehaald srry
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:45 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan bij bruiloft?Nou dan helemáál! Wat stom zeg, zo'n gedoe over een feest. Feest moet feestelijk zijn en dan zit je voor/tijdens/na niet op gezeik te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]Oh, dan kom ik wel een ander keertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
me tooquote:
die heb ik ook! anderhalve kilo water aan elke kantquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:31 schreef Sugar het volgende:
Miss-sly: gewoon, K3 aanen gáán.
En daarna gelukkig grondoefeningen op normale muziek.
![]()
En ik heb beengewichtjes.
hebben jullie niet ergens in huis nog de reservesleutel liggen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nee hij dacht even lekker de luxere auto (ahum, opel corsa) te nemen en laat dan dat oude barrel van hem (clio uit het jaar kruik) staan. Maar natuurlijk geen sleutels. Ja zegt ie net over de telefoon ik heb de buggy in de schuur gezet. Als of ik met die regen gezellig een pokke stuk naar de winkel ga wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |