quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:15 schreef easy-going het volgende:
Hier krijgt L. iets wat Sven in de klas gemaakt heeft (tenminste, ik zag wat dingen liggen afgelopen week en ik neem aan dat ze die mee krijgen morgen)
De vaders zijn verder op hierdus geen vaderdagkado's, visites en gedoe hier.
quote:
Nee hoor, want dan had ik de rest gesloten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef easy-going het volgende:
[..]![]()
Dat heb je he als je snel moet zijn tegenwoordig, voor je het weet zijn er 3 dubbele topics open
Nee, doen ze in groep 5 blijkbaar niet meer. Erg jammer vind ik!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:24 schreef easy-going het volgende:
Maakt oudste niets op school dan De_Taartjesfee ?
Is toch ook niet jouw vaderquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ikhebnog steeds niets voor mijnwederhelft. Oudste ook nog nietGaat lekker zo
En, paste hij niet meer?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee, doen ze in groep 5 blijkbaar niet meer. Erg jammer vind ik!
Neuh..quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:04 schreef skadhd het volgende:
gelukkig maar!
Iedereen zit zeker stiekem Derek Ogilvie te kijken...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Datwistikniet!
Nou ja goed, ik ben aan het werk... is ook best heel nuttig.![]()
*zap*quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef skadhd het volgende:
Ik hoor jou nooit gnorfen! Of nja een enkele keer. Ik ga er eens op letten.
Dik enge docu op rtl 5, the face eating tumor.
Dat oog!!!!
Is ook! Maar wij grijpen elke gelegenheid aan om elkaar cadeautjes te gevenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Is toch ook niet jouw vader
Bak em een taart ofzo! <3 Een lekkere!
4 cm ingenomenquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:36 schreef pinquit het volgende:
ik doe er altijd een sulllig soort van lachje bijdie ken je vast wel. *knorknor**gheghegrrrgrrr*knor*gnóórrrrf*
Ik heb hem al zo vaak gezien. Maar ik heb een zwak voor zowel Julia als Hugh... ik kan hem dus niet vaak genoeg zien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:17 schreef innepin het volgende:
[..]Nou je mist echt een meesterwerk hoor
![]()
Ga 'm maar afzetten nu. Morgen vroeg op. Voor werk. Voor werk? Ik had toch verlof?
Maar ja.
Die wil je echt wel houdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee man gekdie jurk moet nog op marktplaats
Een keer wat anders he. Alle axe dingetjes enzo stonken zo. Dan maar bier, weet ik zeker dat hij het leuk en lekker vind.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Da`s wel cool..je baby drank laten geven
Nee joh, is zondequote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zei nog zo 'doe er maar 3'
...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zei nog zo 'doe er maar 3'
[ afbeelding ]
Ik wacht gespannen af...quote:Geachte mevr. B,
Onze verhuizing en overgang naar andere pakketdienst heeft er toe geleid dat u uw pakket niet heeft ontvangen en wij dit niet goed konden begeleiden.
Wij hebben daarom besloten uw geld te retourneren en uw zwembad te leveren.
Het spijt ons zeer uw vertrouwen geschaad te hebben en wij hebben inmiddels drastische maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen.
Vanaf dinsdag zijn wij weer bereikbaar op onze nieuwe locatie.
Uw zwembad heeft u uiterlijk dinsdag in huis.
zeker, nu maar hopen dat het ook echt gebeurdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:54 schreef miss_sly het volgende:
Vikcy, als ze op korte termijn doen wat er in het mailtje staat, is dat wel weer erg goede service
Ah, goed om te weten. Ik twijfelde daar nog over, maar nu hangt ie dan onderaan het lijstje voor als ik per se naar de film wil, en er niets beters draaitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:59 schreef snoopy het volgende:
hup Pinq hup! Je kan het
Lishe, fijne dag!
Ik ben gisteren naar de film geweest 'Sunshine cleaning'. Was wel grappig maar niet persé een aanrader.
Ja, die wil ik ook zienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:09 schreef Vicky het volgende:
Ik wacht met spanning op Harry Potter...
16 juli gaat ie in premiere!
Celstofmatje uit je kraampakket in de auto leggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:29 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik ben niet zo goed met die gevoelens over hoe en wat en waar en wanneer enzoDus ik zie het wel, en ga gewoon vanaf een bepaald moment op een dikke handdoek zitten of een vuilniszak in de auto, ofzo
Diaree is een van de meest voorkomende bijwerkingen van AB helaas. Maar gezien dr menu slaat het wel aan !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:32 schreef moussy het volgende:
René gaf net even een eisen wensenlijstje wat ze wel wilde eten, dus ik denk dat de AB aanslaat
Ze heeft nu een flesje sportdrank, een cracker met theeworst en een cracker met jong belegen kaas, op bestelling!ze ziet er alleen alle jezus slecht uit! Straks ga ik een rondje bellen en overleggen wat te doen, ze is nu ook héél erg aan de diaree, ff afwachten of haar crackertjes er in gaan en blijven.
Dus de DVD laat je hem dan wel zien? Ook als die 12+ is?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:22 schreef Rewimo het volgende:
Harry Potter komt eraan? Oe tof! Jammer dat Christan niet mee mag ('t zal wel weer 12+ zijn), ik wacht dus maar op de DVD. Als het 9+ mocht worden neem ik hem gewoon mee
Ja, maar dan neem je hem toch ook gewoon mee naar de Bios?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef MamsX het volgende:
Waarom niet? Als ouder kan je zelf het best beslissen wat je kind aan kan toch?
jemig, jij ook alquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:07 schreef Rewimo het volgende:Krijg net het bericht dat een collega van me is overleden, aan de gevolgen van een wielerongeluk. Iemand met wie ik in Haarlem jaren heb samengewerkt
55 jaar...
quote:Zwaargewonde wielrenner dinsdag overleden
18 juni 2009
NOORDWIJKERHOUT - Een van de twee gewonde wielrenners, die zondag in Noordwijkerhout op elkaar klapten, is dinsdag overleden. Het gaat om de 55-jarige Haarlemmer, die ernstig hersenletsel opliep bij het ongeluk. De andere man, een 54-jarige man uit Zoetermeer, zou alweer thuis zijn. Hij werd al snel ontslagen uit het ziekenhuis.
ze heet toch niet voor niets kleurdoos?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:28 schreef _evenstar_ het volgende:
en Kleurdoos zou jij er vrolijk van worden als je een verfbom op je zou krijgen op je mooie dag?
en dan niet alleen in je auto, maar op je stoel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:37 schreef Vicky het volgende:
Celstofmatje uit je kraampakket in de auto leggen.
Die is leukquote:
action?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand waar ze (goedkope) speelgoedkassa's verkopen? We hebben voor een themadag op het werk 12 van die dingen nodig maar die van Fisher Price kosten iets van 30 euro (in de winkel, we hebben geen mogelijkheid om online te bestellen). Mijn collega belt net bij Toys'r'us vandaan waar ze dus alleen maar die dure hebben...
bij Lobbes zijn ze nog wat goedkoperquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:19 schreef Rewimo het volgende:
Hm, is een idee maar die zit hier niet in de buurt helaas. Ik hobbel zo maar even naar Intertoys en Bart Smit in het winkelcentrum om daar te kijken (kan niks vinden op hun sites).
je zou ook es bij zeeman ofzo kunnen kijken, die verkopen ook wel regelmatig keuken-&winkelspeelgoed, en dan echt goedkoop.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand waar ze (goedkope) speelgoedkassa's verkopen? We hebben voor een themadag op het werk 12 van die dingen nodig maar die van Fisher Price kosten iets van 30 euro (in de winkel, we hebben geen mogelijkheid om online te bestellen). Mijn collega belt net bij Toys'r'us vandaan waar ze dus alleen maar die dure hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |