Richard Virenque inderdaad, die judas!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:02 schreef Sersjee het volgende:
Ik word zo moe van die organisatie van de Tour... Boonen uitsluiten om een relatieve onbenulligheid terwijl Richard Virenque voor ze werkt. Lekker geloofwaardig ben je dan.
ze zitten nu bij Henk Westbroek, dat is toch ff wat beter dan deze zooiquote:
Hoewel 80,s qua muziek geweldig waren hoop ik dat 3FM dit jaar wel weer een 90,s request doet ook een geweldige tijdquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:35 schreef Againzender het volgende:
* Againzender blijft nog ff in de 80's hangen
Ik vind het jammer dat er geen 80's request meer is, maar ik vind hnet wel begrijpelijk gezien het publiek waar 3FM zich op richt. Een 90ś request kan nog wel natuurlijk, en al het andere gooien we in de classic requestquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoewel 80,s qua muziek geweldig waren hoop ik dat 3FM dit jaar wel weer een 90,s request doet ook een geweldige tijd
Nummer 1 wordt dan ongetwijfeld Chumbawamba.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoewel 80,s qua muziek geweldig waren hoop ik dat 3FM dit jaar wel weer een 90,s request doet ook een geweldige tijd
Komt er een 00 request voor terug terwijl het decennium niet eens om isquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er geen 80's request meer is, maar ik vind hnet wel begrijpelijk gezien het publiek waar 3FM zich op richt. Een 90ś request kan nog wel natuurlijk, en al het andere gooien we in de classic request
Ik heb het met de classic request in ieder geval voor elkaar gekregen dat Todd Rundgren werd gedraaid, dus wat mij betreft een geslaagd idee
ja, dat vond ik ook niet zo best. Zo'n decennium moet ff een paar jaar bezinken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Komt er een 00 request voor terug terwijl het decennium niet eens om is.
Ja, dat zie je aan de happy hardcore. Was leuk jaren 90. Begin deze eeuw kotste iedereen het uit en nu wil iedereen die platen weer horenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat vond ik ook niet zo best. Zo'n decennium moet ff een paar jaar bezinken.
Of Höllenboer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nummer 1 wordt dan ongetwijfeld Chumbawamba.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Die brengt Sjuul naar het paradijs zeker.
Volgens mij kwam Classic Request in plaats van 80's Request en heeft 00's Request de Classic Request al vervangen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er geen 80's request meer is, maar ik vind hnet wel begrijpelijk gezien het publiek waar 3FM zich op richt. Een 90ś request kan nog wel natuurlijk, en al het andere gooien we in de classic request
Ik heb het met de classic request in ieder geval voor elkaar gekregen dat Todd Rundgren werd gedraaid, dus wat mij betreft een geslaagd idee
U2?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Die brengt Sjuul naar het paradijs zeker.
Chumbawambaquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nummer 1 wordt dan ongetwijfeld Chumbawamba.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |