trouwens die man is echt TE eng...hij lijkt een beetje op Dolf (zag ik op joesoep) en ik hou niet van dat soort liedjes hoor ik alquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou Michiel, lees je mee. Nog een reden om Nellie the Elephant te draaien
Lijkt Michiel op Dolf?!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
trouwens die man is echt TE eng...hij lijkt een beetje op Dolf (zag ik op joesoep) en ik hou niet van dat soort liedjes hoor ik al
Iets waarmee ik kan bellen, sms'en en mms'en en ik mn eigen ringtone op kan zetten.quote:
Je zou inderdaad bijna denken dat die vent een tijdje in een concentratiekamp gezeten heeft, zo mager is hijquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh die man die dat olifantenlied zingt
Wat vind je van deze?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Iets waarmee ik kan bellen, sms'en en mms'en en ik mn eigen ringtone op kan zetten.
Hoe hipper, hoe leuker natuurlijk, maar och...
Mierzoet, maar kwartje viel bij mij wel aardig snel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:56 schreef Sersjee het volgende:
De enige plaat van hem van Legend die ik werkelijk fabeltastisch vind.
en gelijk heb jequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:02 schreef Sersjee het volgende:
Ik word zo moe van die organisatie van de Tour... Boonen uitsluiten om een relatieve onbenulligheid terwijl Richard Virenque voor ze werkt. Lekker geloofwaardig ben je dan.
Tja, typisch Frans natuurlijk. Dat is net zoiets als Voeckler de hele tijd in beeld hebben terwijl hij in de laatste bus zit en ondertussen geen aandacht hebben voor de klassementsrenners die op kop met krachten aan het smijten zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:02 schreef Sersjee het volgende:
Ik word zo moe van die organisatie van de Tour... Boonen uitsluiten om een relatieve onbenulligheid terwijl Richard Virenque voor ze werkt. Lekker geloofwaardig ben je dan.
Dat is het altijd. Er wordt bij 3voor12 veel goeie muziek gedraaid, maar die stelling is voor mij toch wel vaak een reden om om 22 uur de radio uit te zetten.quote:
alleen mute tijdens stellingquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is het altijd. Er wordt bij 3voor12 veel goeie muziek gedraaid, maar die stelling is voor mij toch wel vaak een reden om om 22 uur de radio uit te zetten.
nutteloze stelling danquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ga eens weg met je nutteloze voetbal nieuws
tja, Virenque (quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:02 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind 't wel goede info.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ga eens weg met je nutteloze voetbal nieuws
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:35 schreef Againzender het volgende:
* Againzender blijft nog ff in de 80's hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |