Christelijk sociaal denken.. wat leer je dan zoal?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:49 schreef borisz het volgende:
Presentatie vanmorgen ging aardig. Ik heb iig een voldoende. Ethiek & Christelijk sociaal denken daarmee afgesloten.
Hoe je maaltijden in een doofpot bereidt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Christelijk sociaal denken.. wat leer je dan zoal?
We moesten twee keer een paper schrijven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Christelijk sociaal denken.. wat leer je dan zoal?
Het vak wordt gegeven door Jan Jacob van Dijk. Ook een CDA tweede kamerlidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe je maaltijden in een doofpot bereidt.
Ik hoop Paul, maar vrees Bart.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:07 schreef themauster het volgende:
Ben benieuwd wie Michiel vervangt bij Ekstra Weekend als hij volgende week vrijdag naar Glastonbury vertrekt Domien is dan ook nog op vakantie
Ik hoop ook op Paul jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:10 schreef 3FMaster het volgende:
Middag!
Weekeeeeend!
[..]
Ik hoop Paul, maar vrees Bart.
De In Je Dip-mixquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG! Wat was dat net voor slechte QOTSA rip-off?
Vind ik erg leukquote:
Oja, die mixen zijn standaard te gruwelijk om aan te horen. Waar doen die mensen al die moeite voor?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
De In Je Dip-mix. QOTSA in de mix met .. John Legend
.
Vond deze ook niet geweldig, maar heb er door de jaren heen toch al heel wat gehoord die erg goed waren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oja, die mixen zijn standaard te gruwelijk om aan te horen. Waar doen die mensen al die moeite voor?
Vista, 7quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:14 schreef cheese. het volgende:
Even heel snel een reactie:
Windows 7 , Vista of XP.
OF: dualboot?
Het is 1. Coenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:16 schreef Hri het volgende:
Vista als je geen rare dingen doet.. werkt goed hoor
Koen En Sander
Ik ga denk ik inderdaad voor XP en 7.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vista, 7of XP, 7
![]()
Ik weet niet hoe je een dualboot doet trouwensHeeft Vista erop staan en 3 schijven *C, D, E*
Owkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:19 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ik ga denk ik inderdaad voor XP en 7.
Ik kan je wel een tut sturen, en als het heel nodig is voor paar euro'tjes een cd'tje brengen.
blij in de zin van het is voorbij, jammer in de zin van dat het zo laat megahit wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:22 schreef cheese. het volgende:
Laatste x Mando Diao als megahit.Of moet ik er blij omzijn?
1: ga naar PUB SCquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:23 schreef cheese. het volgende:
GRRR.![]()
Zit nog steeds op gemiddeld drie berichten per dag, moet toch echt wat meer gaan posten hoor.
Ik hóóp op de eerste.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:25 schreef Paul-89 het volgende:
Wat zal de nieuwe worden ?
Adele - Hometown Glory?
Jason Mraz - Make it mine ?
Coldplay - lovers in Japan ?
Killers - The world we live in ?
The Noisettes Never forget you ?
Maar als ik mocht kiezen : Tom Sparks - She's got me dancing...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou ik me ook prima mee kunnen vermaken een week lang.
Ik ook op maar 37quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:23 schreef cheese. het volgende:
GRRR.![]()
Zit nog steeds op gemiddeld drie berichten per dag, moet toch echt wat meer gaan posten hoor.
De dikgedrukte mogen het van mij wel wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:25 schreef Paul-89 het volgende:
Wat zal de nieuwe worden ?
Adele - Hometown Glory?
Jason Mraz - Make it mine ?
Coldplay - lovers in Japan ?
Killers - The world we live in ?
The Noisettes Never forget you ?
Flinke Namen - Als zij langsloopt ?
The Gossip - Heavy cross ?
Maar als ik mocht kiezen : Tom Sparks - She's got me dancing...
Nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
WTFLees ik nu nick en simon megahit
hoe hard val je dan als radiozender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |