Ik luister niet stiekem naar giel, luister eigenlijk wel elke werkdagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom luisteren de meeste hier toch stiekem naar giel en gaan ze lopen miepen
je zal het zien vanaf vanmiddag megahitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef themauster het volgende:
Wat is dat Feed the horse eigenlijk een vreselijk nummer
De nieuwe Mraz...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zal het zien vanaf vanmiddag megahit
Het zou mooi zijn als dat Hometown Glory van Adele zou worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit ik ben toch vanaf dinsdag in londen tot vrijdag dus ik ga daar genieten van de engelse radio als ik daar aan toe komquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaafquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
Wel fijn dat het volgende week waarschijnlijk echt lekker zomerweer gaat worden aldus het KNMI
Ik ga donderdag voor een vriendin van mij een trouwerij rijden. Ze wilden graag door mijn auto vervoerd worden, dat is altijd leuk natuurlijk! Lekker op het strand van Kijkduin met lekker weer en mijn prachtige wagentje
[ afbeelding ]
Christelijk sociaal denken.. wat leer je dan zoal?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:49 schreef borisz het volgende:
Presentatie vanmorgen ging aardig. Ik heb iig een voldoende. Ethiek & Christelijk sociaal denken daarmee afgesloten.
Hoe je maaltijden in een doofpot bereidt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Christelijk sociaal denken.. wat leer je dan zoal?
We moesten twee keer een paper schrijven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Christelijk sociaal denken.. wat leer je dan zoal?
Het vak wordt gegeven door Jan Jacob van Dijk. Ook een CDA tweede kamerlidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe je maaltijden in een doofpot bereidt.
Ik hoop Paul, maar vrees Bart.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:07 schreef themauster het volgende:
Ben benieuwd wie Michiel vervangt bij Ekstra Weekend als hij volgende week vrijdag naar Glastonbury vertrekt Domien is dan ook nog op vakantie
Ik hoop ook op Paul jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:10 schreef 3FMaster het volgende:
Middag!
Weekeeeeend!
[..]
Ik hoop Paul, maar vrees Bart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |