Het is wat hè. Ik zoek zo ver mogelijk als ik kan op internet naar iets wat zo dicht mogelijk bij de bron komt. Jij daarentegen plempt gewoon een lijstje neer dat je ergens op een website tegenkomt dat het over ‘een bron’ heeft of ‘een informant’, dat over treinrampen bij plaatsen in Zwitserland rept die niet eens bestaan, over een gerechtshof op de Filipijnen dat niet onder die naam bestaat, enz.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mozes kriebel wat ben jij goed geloofig.
Waar baseer je dit op? Dit is alleen maar reacties uitlokken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ze trekken de twijfelaars wel over de streep met het aanbieden WII's, iPods en ander gadgets.
Aan H1N1 bezwijken juist relatief veel niet-ouderen en niet-zwakkeren. Obesitas, en slechte gezondheid zijn wel extra risicofactoren, maar het zeker niet uitsluitend.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen valt deze hoofdprijs eigenlijk alleen op het hoofd van ouderen en zwakkeren.
Ik heb in het verleden al wel eens griepvaccinaties genomen, maar daar werd ik vaak juist ziek van.
Een griepje krijg ik toch al wel 1x per jaar of zo. Ik overleef het wel.
Dit baseer ik op het feit dat RIVM iPods (met verloting) weggaf aan meisjes die zich toch lieten steriliseren vaccineren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Dit is alleen maar reacties uitlokken.
Om even in te haken op een vraag die ik vaker heb gesteld m.b.t. het door jullie zo vereerde colloidaal zilver > Wat gaat een (zogenaamde) vervanger van antibiotica doen tegen een virus?
Nee dan die vage sites die steeds verkondigen dat er kwik in zit, wat ook een pertinente leugen is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit baseer ik op het feit dat RIVM iPods (met verloting) weggaf aan meisjes die zich toch lieten steriliseren vaccineren.
Het is echt verwerpelijk te noemen dat het op deze manier dient te gebeuren. Prikfascisten deinzen nergens voor terug.
Jezus man onder welke steen leef je ... er zijn zelfs kamervragen overgesteld.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:05 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee dan die vage sites die steeds verkondigen dat er kwik in zit, wat ook een pertinente leugen is.Daar moet je als overheid toch wat tegenover zetten qua PR, zonder het te technisch inhoudelijk te maken, maar waar is het bewijs van die iPods dan wel niet?
Dat deden ze als reactie op de onterechte bangmakerij van al die anti-vaccin sites en groeperingen. Actie > reactie, oorzaak > gevolg.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit baseer ik op het feit dat RIVM iPods (met verloting) weggaf aan meisjes die zich toch lieten steriliseren vaccineren.
Het is echt verwerpelijk te noemen dat het op deze manier dient te gebeuren. Prikfascisten deinzen nergens voor terug.
Oh mooi. Leg eens in detail uit waarom?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is een product uit een pharma lab.
Zo, hoeveel meisjes zijn er in Nederland inmiddels overleden door dat vaccin?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Naast haar kwalijke uitspraken, mensen/jonge meisje ook nog eens misleiden met iPods. Grof schandaal is het.
Baat het niet dan schaadt het niet. Hoe fucking dom is dat varken.
overlijden is niet de issue. Het gaat om sterilsatie.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zo, hoeveel meisjes zijn er in Nederland inmiddels overleden door dat vaccin?
Oh, hoeveel meisjes in Nederland zijn er al steriel geworden door de vaccinatie?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
overlijden is niet de issue. Het gaat om sterilsatie.
Dat gaan we zien over 15/20 jaar als de meisjes klaar zijn met studeren en gesettled zijn en aan kinderen denken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, hoeveel meisjes in Nederland zijn er al steriel geworden door de vaccinatie?
OEH! Inderdaad ja: de WHO waarschuwt voor mogelijke bijwerkingen, DUS MOETEN ze wel te verbergen hebben dat het mogelijk wel eens bijwerkingen zou kunnen hebben!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
WHO: Griepvaccin heeft ernstige risico's
hehe
hoeveel gevallen ken je dan van HPV antistoffen geassocieerd met steriliteit? Laat jij nou maar eens even een causaal verband zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat gaan we zien over 15/20 jaar als de meisjes klaar zijn met studeren en gesettled zijn en aan kinderen denken.
Ik leef in een vrijstaande klomp stenen uit de jaren 30, ook wel een huis genoemd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jezus man onder welke steen leef je ... er zijn zelfs kamervragen overgesteld.
jup, maar dat loop ik al vanaf het begin van deze topics te propageren. er zijn gewoon ernstige fouten door de overheid gemaakt qua PR.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:01 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik leef in een vrijstaande klomp stenen uit de jaren 30, ook wel een huis genoemd.Maar goed, kamervragen hoeven niet altijd ergens over te gaan, zie de pareltjes van de PVV bij tijd en wijle. Sowieso is het wat kolder om kamervragen te stellen aan de rijksoverheid, terwijl een aantal Gemeentelijke Gezondheid Diensten (GGD) die dingen ter verloting aanboden.. Ik ben het trouwens wel met je eens dat dat niet de beste manier is om te communiceren in deze, beter is het om de ouders van de feiten te overtuigen, en die samen met de jongedames in kwestie een weloverwogen besluit te laten nemen.
Doelbewuste ernstige fouten. Je weet, Politiek is de schakel tussen misleidingsindustrie en het volk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:06 schreef switchboy het volgende:
[..]
jup, maar dat loop ik al vanaf het begin van deze topics te propageren. er zijn gewoon ernstige fouten door de overheid gemaakt qua PR.
Dat lees ik dus telkens. Het zou in Nigeria, Filipijnen, Indonesië gebeuren. In 1995, Filipijnen, massale sterilisatie onder vrouwen. Dan kijk je naar de geboortecijfers en is er helemaal geen scherpe daling te zien. Vreemd toch? Telkens blijken die geruchten niet terug te komen in de bevolkingsgroei.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
overlijden is niet de issue. Het gaat om sterilsatie.
Nee de verplichte massale aankoop voor ganze volk, waarbij het voortijdig ingespoten dient te worden. Met de kennis dat de bijwerkingen onbekend zijn. Is gewoon misdadig stupide.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
OEH! Inderdaad ja: de WHO waarschuwt voor mogelijke bijwerkingen, DUS MOETEN ze wel te verbergen hebben dat het mogelijk wel eens bijwerkingen zou kunnen hebben!![]()
Wait...what?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |