abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:22:53 #151
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71092175
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mozes kriebel wat ben jij goed geloofig.
Het is wat hè. Ik zoek zo ver mogelijk als ik kan op internet naar iets wat zo dicht mogelijk bij de bron komt. Jij daarentegen plempt gewoon een lijstje neer dat je ergens op een website tegenkomt dat het over ‘een bron’ heeft of ‘een informant’, dat over treinrampen bij plaatsen in Zwitserland rept die niet eens bestaan, over een gerechtshof op de Filipijnen dat niet onder die naam bestaat, enz.

Als ik dan de moeite neem om, via datzelfde internet, direct nieuwsberichten, bronnen en berichten op te zoeken, dan blijkt dat wat jij noemt heel anders opgevat te zijn. Bovendien zijn de genoemde gevolgen (zoals H1N1 uitbraak) niet eens waargenomen.

Die repliek staat allemaal hier, en ik zou het heel aardig vinden dat jij daar eens op zou ingaan, dat je zélf eens de moeite zou nemen om die overheidsbronnen (WHO document, arresten van het hof e.d. waar je bericht zich op beroept) na te zoeken.

Elke keer als ik dat doe, b.v. met dat Oostenrijkse onderzoek op muizen blijkt dat de oorspronkelijke bron een stuk minder eenduidig is.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71092741
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ze trekken de twijfelaars wel over de streep met het aanbieden WII's, iPods en ander gadgets.
Waar baseer je dit op? Dit is alleen maar reacties uitlokken.

Om even in te haken op een vraag die ik vaker heb gesteld m.b.t. het door jullie zo vereerde colloidaal zilver > Wat gaat een (zogenaamde) vervanger van antibiotica doen tegen een virus?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:51:18 #153
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71092777
Kappen met die youtube spam!

[ Bericht 49% gewijzigd door ToT op 18-07-2009 20:13:15 ]
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:14:15 #154
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71093231
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Alleen valt deze hoofdprijs eigenlijk alleen op het hoofd van ouderen en zwakkeren.
Ik heb in het verleden al wel eens griepvaccinaties genomen, maar daar werd ik vaak juist ziek van.
Een griepje krijg ik toch al wel 1x per jaar of zo. Ik overleef het wel.
Aan H1N1 bezwijken juist relatief veel niet-ouderen en niet-zwakkeren. Obesitas, en slechte gezondheid zijn wel extra risicofactoren, maar het zeker niet uitsluitend.

Een griepje is inderdaad momenteel nog het geval, maar je zult van zo'n griepprik nooit zieker worden dan van de griep zelf. Natuurlijk, het kan ook relatief gemakkelijk overwaaien, maar als ik de risico's van de griepprik vergelijk met die van de griep zelf, dan zijn die laatste toch aanmerkelijk hoger.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:18:11 #155
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71094666
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Waar baseer je dit op? Dit is alleen maar reacties uitlokken.

Om even in te haken op een vraag die ik vaker heb gesteld m.b.t. het door jullie zo vereerde colloidaal zilver > Wat gaat een (zogenaamde) vervanger van antibiotica doen tegen een virus?
Dit baseer ik op het feit dat RIVM iPods (met verloting) weggaf aan meisjes die zich toch lieten steriliseren vaccineren.

Het is echt verwerpelijk te noemen dat het op deze manier dient te gebeuren. Prikfascisten deinzen nergens voor terug.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71095746
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit baseer ik op het feit dat RIVM iPods (met verloting) weggaf aan meisjes die zich toch lieten steriliseren vaccineren.

Het is echt verwerpelijk te noemen dat het op deze manier dient te gebeuren. Prikfascisten deinzen nergens voor terug.
Nee dan die vage sites die steeds verkondigen dat er kwik in zit, wat ook een pertinente leugen is. Daar moet je als overheid toch wat tegenover zetten qua PR, zonder het te technisch inhoudelijk te maken, maar waar is het bewijs van die iPods dan wel niet?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:44:30 #157
52357 Lambiekje
pi_71096562
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:05 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nee dan die vage sites die steeds verkondigen dat er kwik in zit, wat ook een pertinente leugen is. Daar moet je als overheid toch wat tegenover zetten qua PR, zonder het te technisch inhoudelijk te maken, maar waar is het bewijs van die iPods dan wel niet?
Jezus man onder welke steen leef je ... er zijn zelfs kamervragen overgesteld.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71097860
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat deden ze als reactie op de onterechte bangmakerij van al die anti-vaccin sites en groeperingen. Actie > reactie, oorzaak > gevolg.

Desondanks nog steeds een heel slechte opkomst geweest
Ik ga er in ieder geval vanuit dat het vaccin niet verplicht zal worden, tenzij de mortaliteit dusdanig hoog wordt dat het echt een volksgezondheidsrisico wordt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:45:47 #159
52357 Lambiekje
pi_71099691
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:49:18 #160
52357 Lambiekje
pi_71099790
Dit gaat veel te ver!

[ Bericht 9% gewijzigd door ToT op 19-07-2009 10:50:15 ]
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:52:38 #161
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71099887
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:59 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit is een product uit een pharma lab.
Oh mooi. Leg eens in detail uit waarom?
pi_71099971
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Naast haar kwalijke uitspraken, mensen/jonge meisje ook nog eens misleiden met iPods. Grof schandaal is het.

Baat het niet dan schaadt het niet. Hoe fucking dom is dat varken.
Zo, hoeveel meisjes zijn er in Nederland inmiddels overleden door dat vaccin?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:01:49 #164
238790 slackster
pizza calamiteiten
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:03:54 #165
52357 Lambiekje
pi_71100114
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zo, hoeveel meisjes zijn er in Nederland inmiddels overleden door dat vaccin?
overlijden is niet de issue. Het gaat om sterilsatie.
pi_71100157
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oh, hoeveel meisjes in Nederland zijn er al steriel geworden door de vaccinatie?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:16:11 #167
52357 Lambiekje
pi_71100404
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oh, hoeveel meisjes in Nederland zijn er al steriel geworden door de vaccinatie?
Dat gaan we zien over 15/20 jaar als de meisjes klaar zijn met studeren en gesettled zijn en aan kinderen denken.
pi_71101632
quote:
OEH! Inderdaad ja: de WHO waarschuwt voor mogelijke bijwerkingen, DUS MOETEN ze wel te verbergen hebben dat het mogelijk wel eens bijwerkingen zou kunnen hebben!

Wait...what?
pi_71101638
Slackster, kort gezegd: kappen of opzouten!
pi_71101802
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat gaan we zien over 15/20 jaar als de meisjes klaar zijn met studeren en gesettled zijn en aan kinderen denken.
hoeveel gevallen ken je dan van HPV antistoffen geassocieerd met steriliteit? Laat jij nou maar eens even een causaal verband zien.

Als die antistoffen er niet voor zorgen wat zorgt volgens jou dan wel voor steriliteit?

Graag de volgende vragen met bron beantwoorden.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_71102539
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jezus man onder welke steen leef je ... er zijn zelfs kamervragen overgesteld.
Ik leef in een vrijstaande klomp stenen uit de jaren 30, ook wel een huis genoemd. Maar goed, kamervragen hoeven niet altijd ergens over te gaan, zie de pareltjes van de PVV bij tijd en wijle. Sowieso is het wat kolder om kamervragen te stellen aan de rijksoverheid, terwijl een aantal Gemeentelijke Gezondheid Diensten (GGD) die dingen ter verloting aanboden.. Ik ben het trouwens wel met je eens dat dat niet de beste manier is om te communiceren in deze, beter is het om de ouders van de feiten te overtuigen, en die samen met de jongedames in kwestie een weloverwogen besluit te laten nemen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_71102648
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:01 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik leef in een vrijstaande klomp stenen uit de jaren 30, ook wel een huis genoemd. Maar goed, kamervragen hoeven niet altijd ergens over te gaan, zie de pareltjes van de PVV bij tijd en wijle. Sowieso is het wat kolder om kamervragen te stellen aan de rijksoverheid, terwijl een aantal Gemeentelijke Gezondheid Diensten (GGD) die dingen ter verloting aanboden.. Ik ben het trouwens wel met je eens dat dat niet de beste manier is om te communiceren in deze, beter is het om de ouders van de feiten te overtuigen, en die samen met de jongedames in kwestie een weloverwogen besluit te laten nemen.
jup, maar dat loop ik al vanaf het begin van deze topics te propageren. er zijn gewoon ernstige fouten door de overheid gemaakt qua PR.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:26:53 #173
52357 Lambiekje
pi_71103147
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:06 schreef switchboy het volgende:

[..]

jup, maar dat loop ik al vanaf het begin van deze topics te propageren. er zijn gewoon ernstige fouten door de overheid gemaakt qua PR.
Doelbewuste ernstige fouten. Je weet, Politiek is de schakel tussen misleidingsindustrie en het volk.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:27:32 #174
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71103163
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat lees ik dus telkens. Het zou in Nigeria, Filipijnen, Indonesië gebeuren. In 1995, Filipijnen, massale sterilisatie onder vrouwen. Dan kijk je naar de geboortecijfers en is er helemaal geen scherpe daling te zien. Vreemd toch? Telkens blijken die geruchten niet terug te komen in de bevolkingsgroei.

Maar vertel me eens, welke stof is het die meisjes zo kan steriliseren? Chemische castratie, bij mannen, moet toch geregeld ingespoten worden. HcG wordt genoemd, maar dat is reversibel. Dus welk nut heeft het (zo het al in de vaccins zou zitten).

Overigens bleek trouwens uit de tests in de Filipijnen (die reageerden op een adjuvant, die niet gelijk is aan HcG) dat de waarde die gerapporteerd werd op zich al lager was dan die die de test zelf kon testen.

Kortom, wat is nu de stof die dit zou kunnen doen?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:31:47 #175
52357 Lambiekje
pi_71103260
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:16 schreef ToT het volgende:

[..]

OEH! Inderdaad ja: de WHO waarschuwt voor mogelijke bijwerkingen, DUS MOETEN ze wel te verbergen hebben dat het mogelijk wel eens bijwerkingen zou kunnen hebben!

Wait...what?
Nee de verplichte massale aankoop voor ganze volk, waarbij het voortijdig ingespoten dient te worden. Met de kennis dat de bijwerkingen onbekend zijn. Is gewoon misdadig stupide.

Dat naties al miljoenen/miljarden belasting uitgeeft aan een product wat ernstige bijwerkingen heeft, wat al kilometers van de voren duidelijk zou moeten zijn. Vaccins werken niet, zover mag toch wel hopelijk duidelijk zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 18-07-2009 21:37:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')