quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Baby:
Je kindje kan nu de mond openen en neemt slokjes vruchtwater. Ook kan je kindje hier de hik door krijgen. Het hoofdje van je kindje is nu ongeveer zo groot als een knikker, de vuistjes zo groot als een erwt en totaal even groot als een koffielepeltje.
bron: kindjeopkomst.nl
Trouwen met je koffielepeltje-baby-in-je-buik
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:43 schreef flugeltje het volgende:
En hier is het bloed én bruin inmiddels weg![]()
Nou, vorige keer kon ik echt geen bh uit doen van de zere tetten en toen was het ook niet goed, dus ook dat zegt niet alles.quote:De afwezigheid van zwangerschapskwaaltjes maakt dat ik nog niet helemaal gerust ben, maar die had ik vorige keer ook al niet. Als ik nou maar een keer flink moest overgeven of zere tetten had ofzo, dat ik wíst dat het 'goed' zat. Het bloed kan overigens nooit genoeg zijn geweest voor een miskraam. Nu maar hopen dat er ook leven in zit. Maar vooralsnog gaat het de goede kant uit
Hier in Tilburg heb je ook nog Van Asten Babysuper, ben je daar al eens geweest? Is ook vrij groot en niet zo ver vanuit Eindhoven...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:05 schreef mefke79 het volgende:
tessie nog effe een snelle gelukswens! En happy, die is duidelijk hoor!
Wij zijn net op zoek geweest naar een boxkleed, maar tjemig, ik ben volgens de verkopers een raar geval omdat ik een compleet effen mooier vind dan iets heel druks. En alles wat we zagen bij babydump en prenantal was gewoon groter dan onze box is. Trouwens ook groter dan de boxen in de winkel, vreemd toch? ik ga nu dus zo maar even via internet zoeken. Lang leven de laptop, met dikke pootjes op de bank is het wel vol te houden. Oja, en ik weet weer waarom ik de prenatal in Eindhoven (ekkersrijt) echt niets vind..wat een mutsen daar! En ik kan een nieuw kwaaltje noteren...maagzuur. Ach ja, je moet het er voor over hebben he....
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:51 schreef mijsje het volgende:
heee, daar heb ik ook heel lang gewoond... (in Hoogkarspel om precies te zijn dan... zijn nog legio dorpjes daar in de omgeving...) in het WFG is m'n zusje ook geboren...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:13 schreef TheFrankey het volgende:
Ik woon dus in Hoogkarspel Grappig zeg
en daar woont een oom en tante van me...quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:43 schreef McLaura het volgende:
Ik heb verkeerd met de zoon van de fysio in Bovenkarspel, telt dat ook?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:23 schreef Co_OL het volgende:
Ik werk in Enkhuizentelt dat ook
en per 6 juli in Hoorn
Als ziekte het gevolg is van de zwangerschap dan komt de vergoeding hiervan zowieso van het UWV en kost het je werkgever dus niets.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ergens ook wel te begrijpen, want doen hoeft je werkgever geen ziektegeld te betalen maar neemt het UWV die kosten over.
Lief van jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:13 schreef oeke het volgende:
Tessie, wat spannend! Ik hoop dat je morgen je kindje in je armen kunt houden!![]()
Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!![]()
![]()
TheFrankey, hopelijk zet het vannacht gewoon door. Kindjes houden volgens mij van de nacht. De mijne wel iig.![]()
Miss Sly, ik zag je vraag over de klossen, bij de VK krijg je straks een papiertje waarop het nr staat dat je daarvoor kunt bellen. Vanaf 37 weken, bij Cordaan. en ze brengen ze gewoon langs.![]()
Ik ben niet echt bijgelezen (handen vol aan mijn vers beebje) maar ik was benieuwd hoe het met Huup gaat. Heb je nog last van vocht en benauwdheid? in elk geval
He Oekequote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:13 schreef oeke het volgende:
TheFrankey, hopelijk zet het vannacht gewoon door. Kindjes houden volgens mij van de nacht. De mijne wel iig.![]()
Je was bij dezelfde vk-praktijk als ik, dus dan zal het wel hetzelfde werken. Fijn, en wat een service dat ze ze komen brengen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:13 schreef oeke het volgende:
Miss Sly, ik zag je vraag over de klossen, bij de VK krijg je straks een papiertje waarop het nr staat dat je daarvoor kunt bellen. Vanaf 37 weken, bij Cordaan. en ze brengen ze gewoon langs.![]()
Yes,superzwanger! Gefeliciteerd,geweldigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:54 schreef happyme28 het volgende:
Asyonze tijd komt nog wel. Tegen die tijd willen we niet meer zwanger zijn, maar ons baby'tje vast houden. Leuk toch om te weten dat dat ons nog te wachten staat.
Oh, nog even mijn test spammen![]()
hij is een beetje groot, dus maar even zo: http://i39.tinypic.com/4jng4l.jpg
8 klossen idd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je was bij dezelfde vk-praktijk als ik, dus dan zal het wel hetzelfde werken. Fijn, en wat een service dat ze ze komen brengen!
Praktosch vraagje: ons bed is een boxspring met twee bedden onder en een tweepersoonsmatras daar bovenop. Acht pootjes dus, dus dan ook acht klossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |