De Pers van vandaag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:34 schreef quirina het volgende:
bron?
hij is van ondergeschikt belang, ik sta namelijk in de eerste regel van het artikelquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:37 schreef DennisMoore het volgende:
En Heatwave met z'n 600 euro aan concert-tickets?
:S :Squote:Op donderdag 18 juni 2009 19:40 schreef Penisbaard het volgende:
Whehe, er staat "grafsnollen" in de krant [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is nou echt een terechte klacht.quote:
Inderdaad, ik zal nooit meer de oude vertrouwde wikwakka2 zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:45 schreef S.Seagal het volgende:
Ik vind het leuk voor je. Je zult nu anders moeten gaan leven, dat is wel jammer;
I know, 't is de Party van twee jaar geledenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]KLB als bewijs gebruiken dat er kritiek op een programma is
Laat ook zien hoeveel ze wel niet weten van het internetquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]KLB als bewijs gebruiken dat er kritiek op een programma is
heb ik weerquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:44 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is wel heul stoer!![]()
En heatwave hahahahahaha!
Ik zal je nu stalken van topic naar topic. Zodat ik ook overal post waar jij ook heb gepostquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zal nooit meer de oude vertrouwde wikwakka2 zijn
quote:
De meeste kaartjes zijn al vergeven, Muse is nog niet helemaal 100% zekerquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar moest ik nog veel harder om lachen dan 1 of andere wikwakding die gequote wordt.
Concertje doen?
geeft niet, ik hoef er ook niet zonodig mee te leuren ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef Hukkie het volgende:
Sorry Heatwave dat ik jou vergeten ben![]()
[ afbeelding ]
WEG AUS MEIN TOPICDEINZWEI!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar moest ik nog veel harder om lachen dan 1 of andere wikwakding die gequote wordt.
Concertje doen?
Het wordt denk ik tijd om de Jag weg te doen en het een stapje hoger te zoeken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef Skylark. het volgende:
Heb je al plannen om anders te gaan wonen, TS?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meeste kaartjes zijn al vergeven, Muse is nog niet helemaal 100% zeker.
Tis wel grappig opzich ja, maar ook weer raar, ik post het toch hier, wie is die vent om het zomaar over te nemen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah jammer zeg!
Maar toch leuk om jezelf in de krant te lezen denk ik.
Je maakt je je er wel druk om blijkbaar.quote:Wikwakka2 maakt zich op Fok.nl nogal druk over het dreigende wettelijke downloadverbod
Heeft niemand het hele artikel? Weet nu nog steeds niet waar het over gaatquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef Hukkie het volgende:
Sorry Heatwave dat ik jou vergeten ben![]()
[ afbeelding ]
Wel apart trouwens dat bij Wikwakka2 wel Fok wordt genoemd, en bij Heatwave niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |