De Pers van vandaag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:34 schreef quirina het volgende:
bron?
hij is van ondergeschikt belang, ik sta namelijk in de eerste regel van het artikelquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:37 schreef DennisMoore het volgende:
En Heatwave met z'n 600 euro aan concert-tickets?
:S :Squote:Op donderdag 18 juni 2009 19:40 schreef Penisbaard het volgende:
Whehe, er staat "grafsnollen" in de krant [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is nou echt een terechte klacht.quote:
Inderdaad, ik zal nooit meer de oude vertrouwde wikwakka2 zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:45 schreef S.Seagal het volgende:
Ik vind het leuk voor je. Je zult nu anders moeten gaan leven, dat is wel jammer;
I know, 't is de Party van twee jaar geledenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]KLB als bewijs gebruiken dat er kritiek op een programma is
Laat ook zien hoeveel ze wel niet weten van het internetquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]KLB als bewijs gebruiken dat er kritiek op een programma is
heb ik weerquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:44 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is wel heul stoer!![]()
En heatwave hahahahahaha!
Ik zal je nu stalken van topic naar topic. Zodat ik ook overal post waar jij ook heb gepostquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zal nooit meer de oude vertrouwde wikwakka2 zijn
quote:
De meeste kaartjes zijn al vergeven, Muse is nog niet helemaal 100% zekerquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar moest ik nog veel harder om lachen dan 1 of andere wikwakding die gequote wordt.
Concertje doen?
geeft niet, ik hoef er ook niet zonodig mee te leuren ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef Hukkie het volgende:
Sorry Heatwave dat ik jou vergeten ben![]()
[ afbeelding ]
WEG AUS MEIN TOPICDEINZWEI!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar moest ik nog veel harder om lachen dan 1 of andere wikwakding die gequote wordt.
Concertje doen?
Het wordt denk ik tijd om de Jag weg te doen en het een stapje hoger te zoeken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef Skylark. het volgende:
Heb je al plannen om anders te gaan wonen, TS?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meeste kaartjes zijn al vergeven, Muse is nog niet helemaal 100% zeker.
Tis wel grappig opzich ja, maar ook weer raar, ik post het toch hier, wie is die vent om het zomaar over te nemen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah jammer zeg!
Maar toch leuk om jezelf in de krant te lezen denk ik.
Je maakt je je er wel druk om blijkbaar.quote:Wikwakka2 maakt zich op Fok.nl nogal druk over het dreigende wettelijke downloadverbod
Heeft niemand het hele artikel? Weet nu nog steeds niet waar het over gaatquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef Hukkie het volgende:
Sorry Heatwave dat ik jou vergeten ben![]()
[ afbeelding ]
Wel apart trouwens dat bij Wikwakka2 wel Fok wordt genoemd, en bij Heatwave niet.
Dat kun je je inderdaad afvragen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel grappig opzich ja, maar ook weer raar, ik post het toch hier, wie is die vent om het zomaar over te nemen?
http://www.depers.nl/binn(...)nog-een-illusie.htmlquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft niemand het hele artikel? Weet nu nog steeds niet waar het over gaat.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft niemand het hele artikel? Weet nu nog steeds niet waar het over gaat.
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WEG AUS MEIN TOPICDEINZWEI!
[..]
Het wordt denk ik tijd om de Jag weg te doen en het een stapje hoger te zoeken.
Volgens mij gebruikte ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je maakt je je er wel druk om blijkbaar.
Maar zonder FOK! erbij te vermelden. En ik was ook nog eens de openerquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jouw topic? Heatwave wordt ook gequote he?
Ik was ook maar half serieusquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:00 schreef Penisbaard het volgende:
Het is nog wachten op een krant die een troll quote.
Die is er wel ergens, maar ik kan hem ook niet vinden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Is er nog zo'n centraal topic trouwens? Iets met Fok in de Media ofzo, vind alleen crap met de google.
Helaas zullen ze jouw username nooit afdrukken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik wil ook in de krant met mijn naam
Stuur een ingezonden brief.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat TNA zegt, dat wordt dan AA, en dan schuift men je onzin af op het feit dat je alcoholist bent.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
kunnen we met fok er niet voor zorgen dat mijn username in de krant komt, en dan niet bij de rouwadvertentiesquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:25 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Wat TNA zegt, dat wordt dan AA, en dan schuift men je onzin af op het feit dat je alcoholist bent.
Ik was al verbaasd dat ze 'grafsnol' er wel gewoon in zettenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je kunt beter een kloon aanmaken met een normale naam en daarmee verstandige dingen gaan posten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
kunnen we met fok er niet voor zorgen dat mijn username in de krant komt, en dan niet bij de rouwadvertenties
Pleeg een aanslag en kondig het van tevoren aan op Fok.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
kunnen we met fok er niet voor zorgen dat mijn username in de krant komt, en dan niet bij de rouwadvertenties
En dan denkt justitie "Ene admiraal_anaal? Nevermind."quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pleeg een aanslag en kondig het van tevoren aan op Fok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |