Nee dank je, ik ga vrouwen IRL ontmoeten ipv ze te smeken voor sex op een forumquote:
Dat kan ze ook niet. Maar de declareert wel rekeningen van d'r fysio via mijn verzekering. Kan dat? Ja blijkbaar wel dus. Zo heeft ze wel meer dingen geflikt. En aangiftes lopen wel maar de politie voert gewoon geen flikker uitquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dude! Zorg dat ze niet bij je geld kan, neem niet op en reageer nergens op.
Veel van het geblaat hier zijn toch praatjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ga vrouwen IRL ontmoeten ipv ze te smeken voor sex op een forum
Dankjewel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
vencootje.. alvast gefeliciteerd... ben namelijk uberslecht met het onthouden dat ik iemand moet feliciteren en zo kan je niet zeggen dat ik het niet gedaan hebt
Da's toch een fraudegeval? Al een nieuwe polis aangevraagd?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat kan ze ook niet. Maar de declareert wel rekeningen van d'r fysio via mijn verzekering. Kan dat? Ja blijkbaar wel dus. Zo heeft ze wel meer dingen geflikt. En aangiftes lopen wel maar de politie voert gewoon geen flikker uit
Lang leve Hyves bday herrineringquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankjewel.Beter te vroeg dan te laat en vind niet erg als mensen die me nog niet heeeeel lang kennen, het vergeten. Is natuurlijk anders als je het volgend jaar echt vergeet he.
OH, die kon ik ook krijgen van mijn werk, heb maar bedanktquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben heul blij... heb eindelijk iets gewonnen in mijn leven!2 kaartjes voor Because i'm girl festival in Tilburg morgen
samen met murm erheen
Goeiequote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef HeatWave het volgende:
JA! valt hier verdomme nog steak te eten of hoe zit dat?!.
heb wel pasta of aardappelen met gehaktbal.... maar steak?!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef HeatWave het volgende:
al contact gehad met je verzekeringsmaatschappij?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat kan ze ook niet. Maar de declareert wel rekeningen van d'r fysio via mijn verzekering. Kan dat? Ja blijkbaar wel dus. Zo heeft ze wel meer dingen geflikt. En aangiftes lopen wel maar de politie voert gewoon geen flikker uit
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankjewel.Beter te vroeg dan te laat en vind niet erg als mensen die me nog niet heeeeel lang kennen, het vergeten. Is natuurlijk anders als je het volgend jaar echt vergeet he.
Dat het via Hyves is maakt niet uit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lang leve Hyves bday herrinering
ben heeeel slecht in verjaardagen
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Da's toch een fraudegeval? Al een nieuwe polis aangevraagd?
nja gabriella cilmi, maria mena en ilse de lange vind ik zeker de moeite waardquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OH, die kon ik ook krijgen van mijn werk, heb maar bedankt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ga vrouwen IRL ontmoeten ipv ze te smeken voor sex op een forum
heb nog steeds geen pm van je terugquote:
fijn ritje djayquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:34 schreef djayzz het volgende:
Ik ga er weer vandoor mensenlekker stukje rijden
hou je toupetje vastquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:34 schreef djayzz het volgende:
Nou goed, je bent in ieder geval de ballen aan het kaatsen. Wel ruk dat je zo'n ex hebt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
JaDie aanklacht loopt ook, samen met valsheid in geschrifte (vervalsen acceptgiro). Nieuwe polis kan ik morgen pas aanvragen. Las de brieven vanavond pas toen ik thuis kwam.
Lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja gabriella cilmi, maria mena en ilse de lange vind ik zeker de moeite waard
Nogal ja, en dit is nog niks. Zit nog veel meer achter. Maar ze haalt me echt 't bloed onder de nagels vandaan, ben echt tot veel in staat nuquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou goed, je bent in ieder geval de ballen aan het kaatsen. Wel ruk dat je zo'n ex hebt.
You stole my line!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:36 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Wat een lief neusje heb jij
Neuken?![]()
* Knuffelzacht laat bom op sedan vallenquote:
Waarom is dat mens nog niet van de hoogste flat afgegooid?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nogal ja, en dit is nog niks. Zit nog veel meer achter. Maar ze haalt me echt 't bloed onder de nagels vandaan, ben echt tot veel in staat nu
EENS!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:30 schreef Carooltje79 het volgende:
alleen maar lullen over neuken heb je ook niks aan.... kan je het beter gaan doen
Bedankt voor het compliment en nee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:36 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Wat een lief neusje heb jij
Neuken?![]()
Jij kwam hier toch nooit meer dus jou woorden tellen lekker niet, neh nehquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht laat bom op sedan vallen
zo eindelijk rust hiero...
Ik vind dat echt zulke "ik voel me depressief en nu ga ik in mijn joggingbroek op de bank 2 liter chocolade-ijswegvreten" - muziek.quote:
misschien nu een reden om weer terug te komenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij kwam hier toch nooit meer dus jou woorden tellen lekker niet, neh neh
Zelfs die neiging heb ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom is dat mens nog niet van de hoogste flat afgegooid?![]()
Ik zou het wel weten.
Tot zoquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:34 schreef djayzz het volgende:
op ze tijd is dat ook heerlijk om te doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zulke "ik voel me depressief en nu ga ik in mijn joggingbroek op de bank 2 liter chocolade-ijswegvreten" - muziek.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
misschien nu een reden om weer terug te komen
maar ik ga weer vandoor... dacht just lets say hi
KZ , fijne avondquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
op ze tijd is dat ook heerlijk om te doen
Ja, ga maar weer hup hup *wegwerkt*quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
misschien nu een reden om weer terug te komen
maar ik ga weer vandoor... dacht just lets say hi
Niet letterlijk dan maar genoeg dingen te doen binnen de wet om haar het leven zuur te maken. Dat soort mensen verdienen het gewoon...quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zelfs die neiging heb ikKost me hooguit 'n paar jaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |