morgenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pm me maar een datumkom namelijk niet zo veel meer hiero...
[..]
meissie![]()
ben jij niet jarig ofzo vandaag? of is dat morgen?
Morgen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
Nou ja, ik pretendeer niet dat ik principes heb.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef heksehiel het volgende:
Daarin verschillen we dan helemaal niets
ik sms wel.. als je hier niet vaak komt, zie je pm ook nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pm me maar een datumkom namelijk niet zo veel meer hiero...
[..]
meissie![]()
Ik was niet iedereenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben niet meer gevleid want je probeert iedereen.
Dan moeten we maar even afsprekenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Foto's kunnen heul erg vertekenen.
De politiek naait de burger en binnen het geloof wordt er ook veelvuldig genaaid. Vraag maar aan de paus. Dus zo groot is die overgang vanaf neuken niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef Kluts het volgende:
Nee. Maar om nou gelijk een politieke of geloofsdiscussie op te starten hier lijkt me een te grote overgang qua inhoud.
quote:
Als het gebeurd, gebeurd het. Het laatste meisje waarmee ik uitging had heb ik uiteindelijk ook maar 6 of 7 keer gezien voordat ze besloot niet meer te reageren. Achteraf gezien heb ik het ook wel een beetje verkloot.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb hem maar 4 keer gezien, dus ik vind het wel een beetje raar van mezelf.
Ik ben nooit zo gauw weg van iemand.
Jij was mijn volgende slachtofferquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoef het ook niet te proberen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De politiek naait de burger en binnen het geloof wordt er ook veelvuldig genaaid. Vraag maar aan de paus. Dus zo groot is die overgang vanaf neuken niet.
ik kijk nog elke dag op fok.. alleen singles doe ik niet zo veel meer mee.... beetje mee gehad en je hebt me nummer niet dus smsen gaat moeilijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:23 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik sms wel.. als je hier niet vaak komt, zie je pm ook niet
Ik wel dan? * wil bewijs zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:23 schreef AirwiN het volgende:
Nou ja, ik pretendeer niet dat ik principes heb.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kijk nog elke dag op fok.. alleen singles doe ik niet zo veel meer mee.... beetje mee gehad
Het lukt gewoon niet he?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in...
Kut, weer geen ruzie.
als hij zo onweerstaanbaar was had hij niet op fok elke vrouw moeten aanklampen en te vragen of ze wilde neuken...quote:
De hele dag over neuken praten wordt ook saaiquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kijk nog elke dag op fok.. alleen singles doe ik niet zo veel meer mee.... beetje mee gehad en je hebt me nummer niet dus smsen gaat moeilijk
pm die dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kijk nog elke dag op fok.. alleen singles doe ik niet zo veel meer mee.... beetje mee gehad en je hebt me nummer niet dus smsen gaat moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |