Tot zoquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:34 schreef djayzz het volgende:
Ik ga er weer vandoor mensenlekker stukje rijden
op ze tijd is dat ook heerlijk om te doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zulke "ik voel me depressief en nu ga ik in mijn joggingbroek op de bank 2 liter chocolade-ijswegvreten" - muziek.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
misschien nu een reden om weer terug te komen
maar ik ga weer vandoor... dacht just lets say hi
KZ , fijne avondquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
op ze tijd is dat ook heerlijk om te doen
Ja, ga maar weer hup hup *wegwerkt*quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
misschien nu een reden om weer terug te komen
maar ik ga weer vandoor... dacht just lets say hi
Niet letterlijk dan maar genoeg dingen te doen binnen de wet om haar het leven zuur te maken. Dat soort mensen verdienen het gewoon...quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zelfs die neiging heb ikKost me hooguit 'n paar jaar..
Elke avond wel hoor. Joggingsbroekenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
op ze tijd is dat ook heerlijk om te doen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij praat best veel tegen jezelf he.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:46 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik ga de frituurpan aanslingeren en eten. Later!
Ha. Wat een gevatte en originele opmerking. Ik lag me een kriekquote:
lag me een kriek?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ha. Wat een gevatte en originele opmerking. Ik lag me een kriek
Dan doen we dat samenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef Ripley het volgende:
Ha. Wat een gevatte en originele opmerking. Ik lag me een kriek
Beetje vermoeid, heb net genoeg puf om te fokkenquote:
Hey Civ.quote:
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Beetje vermoeid, heb net genoeg puf om te fokken
Dat is waar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar dat is niet leeftijdgebonden hoor
Te veel gewerkt, weinig geslapen daar een combi vanquote:
Neuken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef Lotusss het volgende:
Meld me weer ff... ik vind het weer héérlijk om alleen te zijn na de emotie-achtbaan van de afgelopen maanden![]()
Durf ook echt eerlijk te zeggen dat het hele verliefdheidsgebeuren de komende maanden/jaren écht niet meer van me hoeft. Sinds afgelopen zondag ben ik ineens ook veel productiever qua studie enzo...
Heerlijk zo, zonder 'n vent in mijn kop!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Te veel gewerkt, weinig geslapen daar een combi van
Maf he?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef Lotusss het volgende:
Meld me weer ff... ik vind het weer héérlijk om alleen te zijn na de emotie-achtbaan van de afgelopen maanden![]()
Durf ook echt eerlijk te zeggen dat het hele verliefdheidsgebeuren de komende maanden/jaren écht niet meer van me hoeft. Sinds afgelopen zondag ben ik ineens ook veel productiever qua studie enzo...
Heerlijk zo, zonder 'n vent in mijn kop!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]Vanavond lekker rustig op de bank en vroeg naar bed?
Die gaat dus uit?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was wel de bedoeling, zolang die k*t telefoon niet afgaat
ha ha , zou het wel willen doen, krijg ik geheid gezeik mee, gelukkig nog maar een nachtje zit me storingsdienst er op, kan ik weer helemaal doen waar ik zin in hebquote:
Omdat ik er lekker mee doorgaquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom lig ik dan nog steeds dubbel
Storingsdienst?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was wel de bedoeling, zolang die k*t telefoon niet afgaat
Toetje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:03 schreef Carooltje79 het volgende:
sow afwasje ook weer gedaan![]()
nu lekker toetje eten
Ja jij hebt een lekker toetjequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:03 schreef Carooltje79 het volgende:
sow afwasje ook weer gedaan![]()
nu lekker toetje eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |