hahaha ja ik vind het wel een goeie hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik keek vroeger weleens sex and the city (ja, echt ik keek het weleens) en ik zie die ene, dat sexbeest, zoiets wel zeggen en doen eigenlijk
is ook niets, dat prikt de hele dagquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kan ik ook inkomen. Kan op één of andere manier maar niet wennen aan helemaal kale oksels bij mannen
Aaarghh, verdomd mental imagequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kan ik ook inkomen. Kan op één of andere manier maar niet wennen aan helemaal kale oksels bij mannen
dat wordt ook naar een aantal keren steeds minderquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef erikje14 het volgende:
[..]
is ook niets, dat prikt de hele dag
Zo gebruik ik mijn handen ook altijd als graadmeter bij de tieten. En heb ik standaard een vochtigheidsmeter bij de hand.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef Belsezar het volgende:
Inderdaad
You are green, you may enter. Red, sorry, there is the door.
fijne dag nog djayquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Oranje schaamhaar laten implanteren.... het idee alleen al...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef erikje14 het volgende:
[..]
is ook niets, dat prikt de hele dag
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Nee. Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ken toch mannen die blijven klagen over jeukballen, ofwel tijd om te scheren en ik weet dat ze het al heeeeeeeel lang doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat wordt ook naar een aantal keren steeds minder
tenminste bij vrouwen, dus ik neem aan bij mannen ook
Thnx, jij ook!quote:
[..]Ik denk dat ik blij ben dat ik dat plaatje hier niet kan zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
ohw echt?? dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ken toch mannen die blijven klagen over jeukballen, ofwel tijd om te scheren en ik weet dat ze het al heeeeeeeel lang doen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr rechter tiet hangt minder dan de linker
![]()
Zo erg is het niet hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnx, jij ook!
[..]
Ik denk dat ik blij ben dat ik dat plaatje hier niet kan zien...
Nu denkt ie helemaal dat het een verschrikkelijk plaatje is!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dr rechter tiet hangt minder dan de linker
[..]oeh, redheadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.minpunten voor de dreads en de bos
![]()
Ik ben nu alleen benieuwd ....quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu denkt ie helemaal dat het een verschrikkelijk plaatje is!
En het is echt geen lelijke vrouw
Oh ja, ik was even vergeten dat tieten altijd 100% symmetrisch zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dr rechter tiet hangt minder dan de linker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |