Gladde huidjes daarentegenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef getl0st het volgende:
ben er wel blij mee eerlijk gezegd
haar
ja ik weet niet, is miss per persoon ook verschilend maar heb wel eens gehad dat er zn hele bos van dat vieze, natte, plakkerige (van het zweet) zat en daar dan je hoofd opleggen vind ik maar niksquote:
Dat lijkt me niks als man zijndequote:
Er is nog geen plan, daarom vraag ik hier of er mensen mee gaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef erikje14 het volgende:
[..]
nog nooit geweest, wat is het plan? ik ben toch vrij verder
Wat minder is wel een understatement ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Ripley het volgende:
Borsthaar maakt me niks uit, rughaar is wat minder
Precies. En dan de onderste centimeterstreepjes rood kleuren (niveau zelf te bepalen) en de bovenste groen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, en dan door laten lopen tot aan je navel...
Voor de zekerheid, je weet maar nooit wei je tegenkomt
Alleen onder de gordel, veder lijkt het me niksquote:
Om een gladde huid te hebben niet? Jij hebt toch ook wel haarloze plekjes somewhere op je lichaam? Die zijn kei zachtquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks als man zijnde
Edit: Voor de duidelijkheid bij mij dus he. Zou niet helemaal kaal willen zijn.
Daar heb ik in ruim 4 jaar tijd echt nog nooit mee te maken gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik weet niet, is miss per persoon ook verschilend maar heb wel eens gehad dat er zn hele bos van dat vieze, natte, plakkerige (van het zweet) zat en daar dan je hoofd opleggen vind ik maar niks
Inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies. En dan de onderste centimeterstreepjes rood kleuren (niveau zelf te bepalen) en de bovenste groen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad
You are green, you may enter. Red, sorry, there is the door.
Er bestaat ook iets als een douchequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik weet niet, is miss per persoon ook verschilend maar heb wel eens gehad dat er zn hele bos van dat vieze, natte, plakkerige (van het zweet) zat en daar dan je hoofd opleggen vind ik maar niks
Niks mis met wat zweetquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Om een gladde huid te hebben niet? Jij hebt toch ook wel haarloze plekjes somewhere op je lichaam? Die zijn kei zacht
jaa ik maar 1 xtje hoor, maar dat vind ik dus echt helemaal niksquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar heb ik in ruim 4 jaar tijd echt nog nooit mee te maken gehad eigenlijk.
En tussenin oranje, anders is de overgang zo grootquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies. En dan de onderste centimeterstreepjes rood kleuren (niveau zelf te bepalen) en de bovenste groen.
* wil voelen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef getl0st het volgende:
[..]![]()
al laat ik mijn benen en armen ongeschoren
Oranje schaamhaar laten implanteren.... het idee alleen al...quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En tussenin oranje, anders is de overgang zo groot
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad
You are green, you may enter. Red, sorry, there is the door.
jaa tuurlijk maar ik moet eerst ff bijkomen en uithijgen hoor als ik goeie sex heb gehad dan ga ik nie gelijk onder de douche springen....quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef getl0st het volgende:
[..]![]()
al laat ik mijn benen en armen ongeschoren
Kan ik ook inkomen. Kan op één of andere manier maar niet wennen aan helemaal kale oksels bij mannenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks als man zijnde
Edit: Voor de duidelijkheid bij mij dus he. Zou niet helemaal kaal willen zijn.
Ik keek vroeger weleens sex and the city (ja, echt ik keek het weleens) en ik zie die ene, dat sexbeest, zoiets wel zeggen en doen eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |