doet mijn kapster altijd in mijn nek en bij mijn bakkebaarden. ik zei, doe mijn gezicht ook eens.quote:
Maar dan heeft ze heul geen kwastje!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
doet mijn kapster altijd in mijn nek en bij mijn bakkebaarden. ik zei, doe mijn gezicht ook eens.
eneuhmm, voelt goed
Volgens mij trek je alles kapot met het verwijderen van de strip, heb je je ballen op de grond liggenquote:
Misschien vinden ze het wel lekker...quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:02 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn poesjes zijn niet kaal, vind ik zielig voor ze
Vraag het ook altijd aan de kapster, maar ze wil daar eerst de juiste papieren voor halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef rival het volgende:
doet mijn kapster altijd in mijn nek en bij mijn bakkebaarden. ik zei, doe mijn gezicht ook eens.
eneuhmm, voelt goed
Voer voor de kale poesjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volgens mij trek je alles kapot met het verwijderen van de strip, heb je je ballen op de grond liggen
Ik heb geen idee hoe het voor een man voelt, maar ik doe het toch liever zelf, als ik mag kiezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand hier (vrouw) die zich ooit door een man heeft laten scheren? Zo ja, is dat anders dan bij een man zn gezicht scheren?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
Och, ik laat gewoon een keer alles laseren, dan ben ik er voor altijd vanaf.
Zou jij je laten scheren door een man?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom goed binnenvallen...
Iemand hier (vrouw) die zich ooit door een man heeft laten scheren? Zo ja, is dat anders dan bij een man zn gezicht scheren?
En dan bedenk je dat je toch eigenlijk wel wat haar wil af en toequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
waarom zou je niet mogen kiezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het voor een man voelt, maar ik doe het toch liever zelf, als ik mag kiezen
laserpoenstergirlquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
Hoi carooltjequote:
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zou jij je laten scheren door een man?
Eeej belsquote:
Ja. En nee, enger.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom goed binnenvallen...
moet ik toch eens gaan kijken, zit d'r tenslotte nog maar 13 jaar vanafquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik moet nu aan een 40-year-old virgin scene denken.
fijne avond!quote:
Gelukkig heb ik verre van de hoeveelheid haar hij hadquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik moet nu aan een 40-year-old virgin scene denken.
Jammergenoeg weet ik wat het is.quote:
Laat je weer wat implanteren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dan bedenk je dat je toch eigenlijk wel wat haar wil af en toe
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen dokter
Denk dat ik een ontsteking heb in mn maag ofzo
PIJN!!!
Moet eerst nog bellenquote:
Goed, hard gewerkt vandaagquote:
Waarom scheer je het dan af?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik verre van de hoeveelheid haar hij had
ik heb echt bizar weinig (dons) haar..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet eerst nog bellen
Maar goed, dat moet wel echt dus
Ik ben van het uitstellen en hopen dat het overgaat...
Sterkte!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet eerst nog bellen
Maar goed, dat moet wel echt dus
Ik ben van het uitstellen en hopen dat het overgaat...
Ja, maar drie plukjes her en der verspreid is ook weer niet allesquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom scheer je het dan af?
Ik heb liever een man met borsthaar dan eentje die het afscheert.
Het prikt.
gezellie!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, hard gewerkt vandaag
Straks lekker uit eten met de vriendengroep en dan naar de bios
grasmatje dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Krijg je wel mooie rechte lijntjes enzo
Wat is het dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jammergenoeg weet ik wat het is.
En ik was het vergeten. Waarom zeg je het nou?
Liever nog dat. Of zelfs heel veel borsthaar, maakt me ook niet uit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar drie plukjes her en der verspreid is ook weer niet alles
I Love Mum?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zouden ze op verzoek een naam implanteren ofzo?
nou niet teveel hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Liever nog dat. Of zelfs heel veel borsthaar, maakt me ook niet uit.
Lieve schat, mevrouw was niet op straat aan het scheren !quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik bedoelde... zoiets doe je toch thuis of iig waar andere mensen het niet zien?
haha of een hartje ofzo... of een pijltje naar beneden haha zou wel geinig zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Liever nog dat. Of zelfs heel veel borsthaar, maakt me ook niet uit.
Veel vind ik goed, maar als ie hier 5 haren heeft en daar een bosje en dan nog ergens, lijkt me niksquote:
Pijltje naar beneden kan je ook zelf scheren tochquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha of een hartje ofzo... of een pijltje naar beneden haha zou wel geinig zijn
ja dat gaat ook welquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Pijltje naar beneden kan je ook zelf scheren toch
Ik scheer niet.. harsenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het prikt.
Arme jongen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik scheer niet.. harsen
en het zijn donshaartjes
Oh, mijn ex had ook best veel borsthaar. Viel daar ook niet echt voor in het begin, maar vond het op een gegeven moment wel lekker zacht. Beter dan het afscheren iig.quote:
harsen is niet erg dat prikt nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik scheer niet.. harsen
en het zijn donshaartjes
HIj waxt het dus ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het prikt.
ja scheren is niks idd, dan heb je zn cactus waarop je ligt... maar met harsen dan prikt het nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, mijn ex had ook best veel borsthaar. Viel daar ook niet echt voor in het begin, maar vond het op een gegeven moment wel lekker zacht. Beter dan het afscheren iig.
Een meetlat. Altijd handig om in de buurt te hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
vanaaf gaat niet lukken Djayquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef djayzz het volgende:
wie gaat er vanavond mee de stad in? (Den bosch)
geodriehoekje, heb je gelijk de graden erbijquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een meetlat. Altijd handig om in de buurt te hebben.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef djayzz het volgende:
Ja, en dan door laten lopen tot aan je navel...quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een meetlat. Altijd handig om in de buurt te hebben.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en dan door laten lopen tot aan je navel...
Voor de zekerheid, je weet maar nooit wei je tegenkomt
Dat zekerquote:
Niks bijzonders hoor, ik overdreef nogalquote:
Nee, maar toch vind ik het onnodig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja scheren is niks idd, dan heb je zn cactus waarop je ligt... maar met harsen dan prikt het niet
quote:
Jammerquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nee, sorry net ff te ver, moet morgen gewoon weer werken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nog nooit geweest, wat is het plan? ik ben toch vrij verderquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef djayzz het volgende:
Gladde huidjes daarentegenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef getl0st het volgende:
ben er wel blij mee eerlijk gezegd
haar
ja ik weet niet, is miss per persoon ook verschilend maar heb wel eens gehad dat er zn hele bos van dat vieze, natte, plakkerige (van het zweet) zat en daar dan je hoofd opleggen vind ik maar niksquote:
Dat lijkt me niks als man zijndequote:
Er is nog geen plan, daarom vraag ik hier of er mensen mee gaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef erikje14 het volgende:
[..]
nog nooit geweest, wat is het plan? ik ben toch vrij verder
Wat minder is wel een understatement ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Ripley het volgende:
Borsthaar maakt me niks uit, rughaar is wat minder
Precies. En dan de onderste centimeterstreepjes rood kleuren (niveau zelf te bepalen) en de bovenste groen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alleen onder de gordel, veder lijkt het me niksquote:
Om een gladde huid te hebben niet? Jij hebt toch ook wel haarloze plekjes somewhere op je lichaam? Die zijn kei zachtquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks als man zijnde
Edit: Voor de duidelijkheid bij mij dus he. Zou niet helemaal kaal willen zijn.
Daar heb ik in ruim 4 jaar tijd echt nog nooit mee te maken gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik weet niet, is miss per persoon ook verschilend maar heb wel eens gehad dat er zn hele bos van dat vieze, natte, plakkerige (van het zweet) zat en daar dan je hoofd opleggen vind ik maar niks
Inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies. En dan de onderste centimeterstreepjes rood kleuren (niveau zelf te bepalen) en de bovenste groen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad
You are green, you may enter. Red, sorry, there is the door.
Er bestaat ook iets als een douchequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik weet niet, is miss per persoon ook verschilend maar heb wel eens gehad dat er zn hele bos van dat vieze, natte, plakkerige (van het zweet) zat en daar dan je hoofd opleggen vind ik maar niks
Niks mis met wat zweetquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Om een gladde huid te hebben niet? Jij hebt toch ook wel haarloze plekjes somewhere op je lichaam? Die zijn kei zacht
jaa ik maar 1 xtje hoor, maar dat vind ik dus echt helemaal niksquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar heb ik in ruim 4 jaar tijd echt nog nooit mee te maken gehad eigenlijk.
En tussenin oranje, anders is de overgang zo grootquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies. En dan de onderste centimeterstreepjes rood kleuren (niveau zelf te bepalen) en de bovenste groen.
* wil voelen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef getl0st het volgende:
[..]![]()
al laat ik mijn benen en armen ongeschoren
Oranje schaamhaar laten implanteren.... het idee alleen al...quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En tussenin oranje, anders is de overgang zo groot
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad
You are green, you may enter. Red, sorry, there is the door.
jaa tuurlijk maar ik moet eerst ff bijkomen en uithijgen hoor als ik goeie sex heb gehad dan ga ik nie gelijk onder de douche springen....quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef getl0st het volgende:
[..]![]()
al laat ik mijn benen en armen ongeschoren
Kan ik ook inkomen. Kan op één of andere manier maar niet wennen aan helemaal kale oksels bij mannenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks als man zijnde
Edit: Voor de duidelijkheid bij mij dus he. Zou niet helemaal kaal willen zijn.
Ik keek vroeger weleens sex and the city (ja, echt ik keek het weleens) en ik zie die ene, dat sexbeest, zoiets wel zeggen en doen eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |