Ja. En nee, enger.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom goed binnenvallen...
Iemand hier (vrouw) die zich ooit door een man heeft laten scheren? Zo ja, is dat anders dan bij een man zn gezicht scheren?
moet ik toch eens gaan kijken, zit d'r tenslotte nog maar 13 jaar vanafquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik moet nu aan een 40-year-old virgin scene denken.
fijne avond!quote:
Gelukkig heb ik verre van de hoeveelheid haar hij hadquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik moet nu aan een 40-year-old virgin scene denken.
Jammergenoeg weet ik wat het is.quote:
Laat je weer wat implanteren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dan bedenk je dat je toch eigenlijk wel wat haar wil af en toe
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen dokter
Denk dat ik een ontsteking heb in mn maag ofzo
PIJN!!!
Moet eerst nog bellenquote:
Goed, hard gewerkt vandaagquote:
Waarom scheer je het dan af?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik verre van de hoeveelheid haar hij had
ik heb echt bizar weinig (dons) haar..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet eerst nog bellen
Maar goed, dat moet wel echt dus
Ik ben van het uitstellen en hopen dat het overgaat...
Sterkte!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet eerst nog bellen
Maar goed, dat moet wel echt dus
Ik ben van het uitstellen en hopen dat het overgaat...
Ja, maar drie plukjes her en der verspreid is ook weer niet allesquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom scheer je het dan af?
Ik heb liever een man met borsthaar dan eentje die het afscheert.
Het prikt.
gezellie!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, hard gewerkt vandaag
Straks lekker uit eten met de vriendengroep en dan naar de bios
grasmatje dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Krijg je wel mooie rechte lijntjes enzo
Wat is het dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jammergenoeg weet ik wat het is.
En ik was het vergeten. Waarom zeg je het nou?
Liever nog dat. Of zelfs heel veel borsthaar, maakt me ook niet uit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar drie plukjes her en der verspreid is ook weer niet alles
I Love Mum?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zouden ze op verzoek een naam implanteren ofzo?
nou niet teveel hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Liever nog dat. Of zelfs heel veel borsthaar, maakt me ook niet uit.
Lieve schat, mevrouw was niet op straat aan het scheren !quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik bedoelde... zoiets doe je toch thuis of iig waar andere mensen het niet zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |