Komt trouwens van die allochtone cabaretier he. Niet dat ze gaan denken dat je het zelf zo briljant hebt verzonnen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, zie post onder je. Maar jij leest ook mee? Gezellig topic dit.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De eerste twee zijn de namen van religies, dat laatste is een aanhanger.
dus dat zou eigenlijk is-lam worden
Pff, Tokkie is gewoon een benaming voor een bepaalde groep mensen. Ik reduceer niemand tot een object, wat o.a. ExTec wel doet door mensen een hoofddoek te noemen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En jouw constante 'tokkie' geroep dan.
Het is wel een klein beetje anders als mensen zich verkiesbaar stellen. Al zou ik uitschelden dan nog steeds niet toestaan. Balkenende 'Harry Potter' noemen wel, ook al is dat triest.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bush wordt zovaak voor alles wat vuil is uitgemaakt.
Wilders evenzo.
Hoor ik je nooit over.
Je mag iemand noemen zoals je zelf wil.
maakt niet uit, isla-mietje dekt de lading veel beter. Sukkelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, sukkel, het is eigenlijk is-lam, maar dat komt niet goed uit in die grap.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Komt trouwens van die allochtone cabaretier he. Niet dat ze gaan denken dat je het zelf zo briljant hebt verzonnen.
Je bedoelt er net zo goed iets neerbuigends mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Pff, Tokkie is gewoon een benaming voor een bepaalde groep mensen. Ik reduceer niemand tot een object, wat o.a. ExTec wel doet door mensen een hoofddoek te noemen.
Vandaag zag ik nog een oma met een hoofddoek, waarvan ik niet zeker wist of dat nu met de Islam te maken had.quote:
Dat je mensen gewoon mensen noemt, in plaats van ze te noemen naar een kledingstuk. Een klein beetje fatsoen. Lijkt me niet teveel gevraagd, van een zogenaamde superieure cultuur.quote:
[..]
Als je zegt hoofddoek, weet iedereen over wat voor soort figuren we het hebben en blijkens dit bericht klopt het ook dus wat wil je nou?
Jij begon over jihad. Later las ik dat het een streng islamitisch gezin is. Nou en ze gooien stenen en lopen met messen te zwaaien en terroriseren de spelende kinderen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel onzinnige gedachte.
Gewoon in het algemeen.
Velen willen dit voorval maar al te graag aan de islam linken. Voelen ze zich weer veiliger in hun omhulsel van vooroordelen.
Dan zij wij het er iig over eens dat het neerbuigend is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je bedoelt er net zo goed iets neerbuigends mee.
Voor vandaag vind ik het idd wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:22 schreef IHVK het volgende:
Ik vind dit echt een aapjes kijken topic. Stiekem leuk vinden, maar eigenlijk is het gewoon dom.
Ik had het over ontmenselijking door het reduceren van personen tot een object.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je bedoelt er net zo goed iets neerbuigends mee.
Naar de politie stappen, helpt niet. Die doen geen reet en komen (meestal) pas in actie als het te laat is en de boel al hevig geëscaleerd is. Ik keur het zeker niet goed dat mensen het recht in eigen handen nemen en ik vind ook dat de daders daarvoor moeten worden bestraft, maar ik kan me aan de andere kant wel iets bij voorstellen hoe het zo ver heeft kunnen komen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
1. Dus de reactie van goed Hollandse autochtonen is dus de ruiten ingooien en naar binnen dringen? Ik dacht dat beschaafde mensen dan naar de politie zouden stappen? Tokkies dus, van hetzelfde niveau als waar deze Irakezen van beticht worden.
2. Bijzonder betrouwbare bron, zo'n anonieme buurman, terwijl je toch zou denken dat een krant als de Telegraaf niet zou nalaten het te vermelden.
Nee, nu heb je me overtuigd dat deze hardwerkende Nederlanders de juiste actie hebben ondernomen tegen deze vuige moslims...
Ja doei.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:26 schreef Py het volgende:
[..]
Jij begon over jihad. Later las ik dat het een streng islamitisch gezin is. Nou en ze gooien stenen en lopen met messen te zwaaien en terroriseren de spelende kinderen.
Als je niet tevreden bent over de aanpak van de politie, kun je gewoon als burger naar Justitie stappen hoor. Dat mag in Nederland.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:27 schreef isogram het volgende:
[..]
Naar de politie stappen, helpt niet. Die doen geen reet en komen (meestal) pas in actie als het te laat is en de boel al hevig geëscaleerd is. Ik keur het zeker niet goed dat mensen het recht in eigen handen nemen en ik vind ook dat de daders daarvoor moeten worden bestraft, maar ik kan me aan de andere kant wel iets bij voorstellen hoe het zo ver heeft kunnen komen.
EN lady gaga blijkt een hermafrodiet!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:25 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Vandaag zag ik nog een oma met een hoofddoek, waarvan ik niet zeker wist of dat nu met de Islam te maken had.
[..]
Oh, waarom wil jij dan zo graag "irakeze" aan het woordje vrouw toevoegen?quote:Dat je mensen gewoon mensen noemt, in plaats van ze te noemen naar een kledingstuk. Een klein beetje fatsoen. Lijkt me niet teveel gevraagd, van een zogenaamde superieure cultuur.
Is het al eens in je opgekomen dat sommige mensen het gedrag van hun asociale buren op een gegeven moment ook een keer spuugzat kunnen zijn ZONDER dat ze meteen op Wilders stemmen of ZONDER dat de nationaliteit van de asociale buren terzake doet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:24 schreef Meh7 het volgende:
Hoi, even een vraagje, wat vinden jullie van Wilders?
Ik merk bij jou toch een bepaalde bias, waarom zouden de asociale buren de tokkies in de buurt niet kunnen zijn? Misschien waren die Irakezen de pesterijen wel zat.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:38 schreef isogram het volgende:
[..]
Is het al eens in je opgekomen dat sommige mensen het gedrag van hun asociale buren op een gegeven moment ook een keer spuugzat kunnen zijn ZONDER dat ze meteen op Wilders stemmen of ZONDER dat de nationaliteit van de asociale buren terzake doet?
Mijn "obsessie" is lang niet zo groot als de obsessie die veel mensen tegenwoordig over Marokkanen of moslims hebben. Als er iets knap irritant is, is dat het wel.quote:Je hebt echt een ziekelijke PVV-obsessie of niet? Het begint zo onderhand echt knap irritant te worden.
Als die tokkies ervoor uit zouden komen dat ze op de PVV stemmen, dan weet ik tenminste hoe laat het is, vandaar mijn vraag.quote:Wat hier gebeurt, heeft verdomd weinig met de PVV te maken.
Ik keur het niet goed, maar... Maar! Het is veelzeggend dat in dit geval de "maar" wel uit de kast getrokken wordt, maar als de zaken anders zouden liggen, die "maar" niet tevoorschijn gehaald zou worden. Typisch!quote:Ik keur geweld en stenen gooien niet goed, maar als ik de verhalen zo zie en hoor, kan ik me goed voorstellen dat die buren het een keertje spuugzat zijn.
Ik bedoel dus dat het best een vorm van fundamentalistisch en intolerant gedrag kan zijn geweest van de Irakese, islamitische familie. En zolang ze niemand echt neersteken kan de politie niets doen. Maar er kan wel een onleefbare situatie onstaan.quote:
Wat bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:50 schreef Py het volgende:
Dus niet letterlijk "JIHAAAAD op die keinder" maar wel iets als gevolg van hun geloof. Kan toch, IHVK?
Ja, ok, maar hoe uit dat conflict in verschillen tussen godsdiensten zich nou? M.a.w. wat heeft hun geloof er mee te maken? Ik zou niet eens weten waar mijn buren in geloven.quote:
Ik beveel je deze post nog eens aan: Irakees gezin vlucht uit eigen huis na burenruziequote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:44 schreef Meh7 het volgende:
Ik merk bij jou toch een bepaalde bias, waarom zouden de asociale buren de tokkies in de buurt niet kunnen zijn? Misschien waren die Irakezen de pesterijen wel zat.
Het frappante is alleen dat je ZELF die obsessie in de hand werkt, door de PVV erbij te betrekken en een moslim/Marokkanen-sausje over dit verhaal te gieten. Want daar ben je op uit: Je wilt dat de "tokkies" zeggen dat ze PVV stemmen, zodat jouw plaatje, jouw versie van de werkelijkheid klopt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:44 schreef Meh7 het volgende:
Mijn "obsessie" is lang niet zo groot als de obsessie die veel mensen tegenwoordig over Marokkanen of moslims hebben. Als er iets knap irritant is, is dat het wel.
De "maar" is de kanttekening die ik plaats en die vloeit voort uit hoe ik tegen de situatie aankijk. Als ik lees dat die lui met messen rondzwaaien, kinderen bedreigen en met heet water overgieten, kan ik me er iets bij voorstellen dat op een bepaald moment de maat vol is bij de buren,quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:44 schreef Meh7 het volgende:
Ik keur het niet goed, maar... Maar! Het is veelzeggend dat in dit geval de "maar" wel uit de kast getrokken wordt, maar als de zaken anders zouden liggen, die "maar" niet tevoorschijn gehaald zou worden. Typisch!
Hij hangt in de luchtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:54 schreef Meh7 het volgende:
Oh, wacht ik heb het tegen Py, het is slechts een kwestie voor tijd, voordat "UVRM" betrokken zal worden in de discussie.
Lees de OP. De buren hielden zich bijv. niet aan de islamitische kledingvoorschriften.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja, ok, maar hoe uit dat conflict in verschillen tussen godsdiensten zich nou? M.a.w. wat heeft hun geloof er mee te maken? Ik zou niet eens weten waar mijn buren in geloven.
Waarom, zodat je nog meer je eigen fantasie kan voeden? Alle PVV stemmers zijn natuurlijk Tokkies, en als deze mensen dat zijn dan hoeven we verder ook geen aandacht te besteden aan hun kant van het verhaal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:44 schreef Meh7 het volgende:
Als die tokkies ervoor uit zouden komen dat ze op de PVV stemmen, dan weet ik tenminste hoe laat het is, vandaar mijn vraag.
Die maar heeft ie even voor het gemak van jouw broeders geleend. "Ik keur de aanslagen niet goed, maar..."quote:Ik keur het niet goed, maar... Maar! Het is veelzeggend dat in dit geval de "maar" wel uit de kast getrokken wordt, maar als de zaken anders zouden liggen, die "maar" niet tevoorschijn gehaald zou worden. Typisch!
Hoe weet je of dat de (objectieve) waarheid is? Daar komt jouw bias weer om de hoek kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:53 schreef isogram het volgende:
[..]
Ik beveel je deze post nog eens aan: Irakees gezin vlucht uit eigen huis na burenruzie
Dat beeld is ook deels bevestigd doordat de PVV de grootste partij was in Zoetermeer tijdens de Europese verkiezingen. Mijn vraag was dus niet geheel onterecht.quote:Het frappante is alleen dat je ZELF die obsessie in de hand werkt, door de PVV erbij te betrekken en een moslim/Marokkanen-sausje over dit verhaal te gieten. Want daar ben je op uit: Je wilt dat de "tokkies" zeggen dat ze PVV stemmen, zodat jouw plaatje, jouw versie van de werkelijkheid klopt.
Zie mijn eerste opmerking. Je gaat er nu vanuit dat die post van fazant de gehele waarheid omvat.quote:De "maar" is de kanttekening die ik plaats en die vloeit voort uit hoe ik tegen de situatie aankijk. Als ik lees dat die lui met messen rondzwaaien, kinderen bedreigen en met heet water overgieten, kan ik me er iets bij voorstellen dat op een bepaald moment de maat vol is bij de buren,
Duidelijk is in elk geval dat deze mensen niet zijn weggepest omdat ze zijn wie ze zijn, maar dat er duidelijk het nodige aan vooraf is gegaan. Ze spelen slachtoffer in de media, maar uit alles blijkt dat ze zelf ook geen schone handen hebben.
Dus die familie speelde een soort van Iraanse modepolitie in de buurt? Uit het niets zomaar?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:56 schreef Py het volgende:
[..]
Lees de OP. De buren hielden zich bijv. niet aan de islamitische kledingvoorschriften.
Iraaksequote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:00 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dus die familie speelde een soort van Iraanse modepolitie in de buurt? Uit het niets zomaar?
Geloofwaardigheid -1
En het kwam niet uit het niets. Het kwam omdat de buren er als sletten bij liepen en dat is niet goed voor hun kinderen om tegen aan te moeten kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen modepolitie, dan klopt mijn voorbeeld niet.
Dan nog spreek je niet zomaar mensen aan op hun kledingstijl. Lijkt mij eerder dat in een woordenwisseling dat ook ter sprake is gekomen. Zo van "jij hebt een gekke theedoek op je hoofd", "nee, jij dan, met je hoerenkleding" oid.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:04 schreef Py het volgende:
[..]
En het kwam niet uit het niets. Het kwam omdat de buren er als sletten bij liepen en dat is niet goed voor hun kinderen om tegen aan te moeten kijken.
Mja dat is puur jouw fantasie en die strookt niet met hoe ik het verhaal lees en de filmpjes zie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan nog spreek je niet zomaar mensen aan op hun kledingstijl. Lijkt mij eerder dat in een woordenwisseling dat ook ter sprake is gekomen. Zo van "jij hebt een gekke theedoek op je hoofd", "nee, jij dan, met je hoerenkleding" oid.
Natuurlijk liegt een poster die een verhaaltje afdraait dat niet in jouw straatje past, that goes without saying.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:59 schreef Meh7 het volgende:
Zie mijn eerste opmerking. Je gaat er nu vanuit dat die post van fazant de gehele waarheid omvat.
Die beelden die toevallig geen audio bevatten? Het geen geen beelden van een beveiligingscamera, maar opname door 1 v/d partijen. Er is geen video-opname vanuit de andere kant. Wat jij hebt is een krantenartikel die poogt twee kanten van het verhaal te beschrijven en daarnaast een eenzijdige voorstelling van zaken van één van de partijen.quote:
Zeker, want dat gebrek aan audio gaan die beelden van de hoofddoek met mes niet 'doen verdwijnen'.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:39 schreef Meh7 het volgende:
Maar, het waren volgens de Telegraaf moslims, dus zitten ze sowieso fout, he, ExTec. Ik zeg in ieder geval "we weten het niet", jij bent er allang al over uit.
wat is 'een zuiver geval van discriminatie' ...?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:27 schreef zoalshetis het volgende:
zo te lezen hebben die irakezen het er zelf naar gemaakt en is dit geen zuiver geval van discriminatie. misschien dat ze zich prettiger voelen in hun thuisland?
Is dat niet met alle ruzies zo dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:28 schreef Michelle_2 het volgende:
Het geruzie schijnt van 2 kanten te komen er staan zelfs filmpjes van op internet..
Nee, het is geen Lorne Green's New Wilderness, welke alles indebt beschouwd, nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:15 schreef MrX1982 het volgende:
De beelden maken niet echt veel duidelijk behalve dan dat het lijkt alsof niemand daar iets nuttigs doet behalve op straat hangen, de buren filmen, waterballonen gooien, stenen gooien en met een mes in de deuropening staan.
It takes 2 to party, dat is onmiskenbaar zo, maar we kunnen ook lezen dat een turks gezin slachtoffer werd van dit tuig.quote:
Ik vond dit juist een best grappig topic. Ik heb zelfs nog een beetje internet-detective gespeeld door o.a. het filmpje te vinden waarin een meisje tegen haar zin in, de sloot in gegooid wordt door de tokkies in deze buurt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:52 schreef Hamilcar het volgende:
Meh7 krijgt een dezer dagen nog een zenuwinzinking van het Fok! forum.
Mensen die ruiteningooiende tokkies verdedigen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:57 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die messentrekkende mensen verdedigen
We hebben geen idee wat het verhaal er achter is, dus echt conclusies trekken over schuldign en onschuldigen gaat niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:06 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nergens aandacht voor dit soort terrorismeVoor straf moeten we allemaal Zoetemeer boycotten.En zijn er al Kamervragen gesteld aan Pvv over extreem rechts die onschuldigen wegjaagt
Link?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vond dit juist een best grappig topic. Ik heb zelfs nog een beetje internet-detective gespeeld door o.a. het filmpje te vinden waarin een meisje tegen haar zin in, de sloot in gegooid wordt door de tokkies in deze buurt.
quote:
ideeën genoeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
We hebben geen idee wat het verhaal er achter is, dus echt conclusies trekken over schuldign en onschuldigen gaat niet.
Typische tokkie-achterbuurtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Rond 1:00 wil ze eruit, en geeft ze aan dat ze geen diploma heeft, maar ook dat is niet genoeg voor de tokkies uit de buurt.
http://www.youtube.com/user/PrinSeCss
+ sfeerimpressie van de buurt:
Dat soort posters hebben in de praktijk een beperkte lifespan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:52 schreef Hamilcar het volgende:
Meh7 krijgt een dezer dagen nog een zenuwinzinking van het Fok! forum. Overigens loop je wel heel schijnheilig één kant te verdedigen en probeer je alles van de andere kant kapot te relativeren of negeren. Heldhaftig, maar kansloos.
een vet frikandellensnolletje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Typische tokkie-achterbuurt. Maar ik dacht eigenlijk dat een van de Irakezen in de sloot werd gegooid, maar blijkbaar is het gewoon een snolletje uit de buurt.
Meh7: geregistreerd op: woensdag 10 september 2003 @ 17:24quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat soort posters hebben in de praktijk een beperkte lifespan.
En ik weet waar ik het over heb. Heb er door de jaren heen hier al zat zien komen en gaan.
'Diploma' voor water waar je tot in je middel instaatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:14 schreef Meh7 het volgende:
Rond 1:00 wil ze eruit, en geeft ze aan dat ze geen diploma heeft, maar ook dat is niet genoeg voor de tokkies uit de buurt.
je profileert je onder deze accountnaam pas een paar maanden. wie was je eerst eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Meh7: geregistreerd op: woensdag 10 september 2003 @ 17:24
Dat klopt, je bent niet nieuw, maar zo aktief als dat je tegenwoordig bent, was je niet altijdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Meh7: geregistreerd op: woensdag 10 september 2003 @ 17:24
Cut the crapquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:17 schreef deedeetee het volgende:
Erg dom om je buren te discrimineren( in een tokkie wijk ) als je in hun land te gast bent.![]()
Dat was die linkse goochem, die een keer een ontluikend filmpje maakte over hoe zijn kinderen een oor aangenaaid werden rond nieuwjaar door de nogal ethnofiele amsterdamse politie, is het niet?quote:
zelfs na tien jaar storen ze zich nog aan mensen die zich anders kleden. misschien goed om hen vrij te laten en terug te sturen naar het fantastische irak?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Cut the crap. Ze wonen al 10 jaar hier. Dat jij het dan nog gasten noemt, die vooral moeten doen wat de gastheer zegt.
Tokkie.
We weten nog niet wat er nou wel of niet waar is in het hele verhaal. Die mishandelng geloof ik niet zo, maar dat ze daar missiewerk voor de Islam doen ook niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zelfs na tien jaar storen ze zich nog aan mensen die zich anders kleden. misschien goed om hen vrij te laten en terug te sturen naar het fantastische irak?
En in het verlengde daarvan natuurlijk; hou je het zo lang vol op dit niveau?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat klopt, je bent niet nieuw, maar zo aktief als dat je tegenwoordig bent, was je niet altijd
Meh7 verweert zichzelf anders nog kranig, zonder te veel op de man te spelen of te gaan schelden. Hij is een volhouder zo te zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
En in het verlengde daarvan natuurlijk; hou je het zo lang vol op dit niveau?
Ik denk: nee. En wederom, ik heb goedpraters zoals jij vaak zien komen en gaan.
OF jij geeft er op den duur de brui aan, OF jij ontwikkeld je een kant op die je hier onhoudbaar maakt, in welk geval: ban.
En ik kan het zeker mis hebben, maar ik baseer me dus op 'prestaties uit het verleden'
zegt niks over de levensduur van meh7.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Meh7 verweert zichzelf anders nog kranig, zonder te veel op de man te spelen of te gaan schelden.
Het zal waarschijnlijk ergens in het midden liggen inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
We weten nog niet wat er nou wel of niet waar is in het hele verhaal. Die mishandelng geloof ik niet zo, maar dat ze daar missiewerk voor de Islam doen ook niet.
is het niet iets heel erg 'nederlandse volksbuurt-achtigs' om commentaar te hebben op hoe iemand anders zich kleedt, of zijn uiterlijk?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zelfs na tien jaar storen ze zich nog aan mensen die zich anders kleden. misschien goed om hen vrij te laten en terug te sturen naar het fantastische irak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |