aXXo is toch gestopt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef voetballeh het volgende:
Dikke pik met ze, ik wacht wel tot de Axxo of FxG uitkomt.
Het is ook 13,24 dollar. En 638 rupees. En 178 Mexicaanse Pesos. En 8.15 Britse Ponden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef voetballeh het volgende:
Da's bijna 21 gulden.... 21 gulden!!!!! voor 1 STINK-Kaartje, als ik hem aan de kassa haal.
Een geeltje is (was) 25 gulden, slimmerik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef voetballeh het volgende:
En stel ik wil met een vriendinnetje gaan, moet ik daar natuurlijk ook nog eens voor gaan betalen, is het 42 gulden! Da's bijna een Geeltje!
En dan tel ik nog niet eens drinken of popcorn erbij. Want dan kom ik er nog niet eens met een Geeltje denk ik.
Potdomme, ben je bijna een groentjequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef voetballeh het volgende:
En stel ik wil met een vriendinnetje gaan, moet ik daar natuurlijk ook nog eens voor gaan betalen, is het 42 gulden! Da's bijna een Geeltje!
En dan tel ik nog niet eens drinken of popcorn erbij. Want dan kom ik er nog niet eens met een Geeltje denk ik.
Ik zou je vriendin gezellig een dagje uit nemen naar een grasveld waar niks is. Dat kost je ook niks.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef voetballeh het volgende:
Ikke neem altijd gewoon een flesje water mee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
En dan heb je de versnaperingsprijzen nog niet gezien.
Of neem jij je eigen Lidl cola en chips mee?
pakken ze die dan niet af als ik langs de bios-security loop?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
En dan heb je de versnaperingsprijzen nog niet gezien.
Of neem jij je eigen Lidl cola en chips mee?
Geeltjequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef voetballeh het volgende:
dumbass...quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef voetballeh het volgende:
Zul je flink indruk maken op je vriendinquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:52 schreef voetballeh het volgende:
[..]
pakken ze die dan niet af als ik langs de bios-security loop?
Als het mag dan ga ik dat zeker doen.
Zo te zien neem je nooit iemand mee uit, niks om je zorgen over te maken dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef voetballeh het volgende:
Het mag niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:52 schreef voetballeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo te zien neem je nooit iemand mee uit, niks om je zorgen over te maken dus.
Ik vind anders ook dat je debiele prijzen betaalt in de bioscoop hoor. Heeft niks met centenneuken te maken...quote:
Nee dankjequote:
Alleen als het een merk is dat ze er niet verkopenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:52 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Volgens Tim Kuik en zijn vrienden liggen de prijzen juist zo hoog omdat die arme fimproducenten zo veel te lijden hebben van het illegale downloaden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef voetballeh het volgende:
Ik dacht 'hey vet, nieuwe star-trek....hhmmm na weken nogsteeds geen goeie dvdrip of screener uit...'
Nou, laat ik dan maar weer een keer de bios proberen. Mischien zijn de prijzen wat minder debiel geworden dan een 10 jaar terug...
Dus ik zo kijken op de pathe website...
8,80 als ik hem ONLINE koop.....& 9,50.....9,50 !!!!!!!!!!!!!!!!!! aan de kassa.
Wat zijn dat voor achterlijke debiel prijzen.
Da's bijna 21 gulden.... 21 gulden!!!!! voor 1 STINK-Kaartje, als ik hem aan de kassa haal.
Voor 9,50 koop je 2de hands bv. een hele DVDbox seizoen van Baantjer.
Hoe durven ze dan 9,50 te vragen voor een film van 2 uurtjes.
Dikke pik met ze, ik wacht wel tot de Axxo of FxG uitkomt.
Bij golddiggers niet nee, beetje vriendin heeft er geen probleem mee lijkt me.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zul je flink indruk maken op je vriendin
Als je toch zin hebt om Star Trek (:')) te kijken op het grote scherm, dan boeit het toch niet dat je daar 9 euro voor neer moet leggen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:55 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ik vind anders ook dat je debiele prijzen betaalt in de bioscoop hoor. Heeft niks met centenneuken te maken...
Ik help TS alleen maar, dat kan dat ventje toch helemaal niet betalenquote:
Puik idee popje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik help TS alleen maar, dat kan dat ventje toch helemaal niet betalen
Godverdomme. Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef voetballeh het volgende:
'
Mischien zijn de prijzen wat minder debiel geworden dan een 10 jaar terug...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:57 schreef Cybey het volgende:
- Het is inderdaad duur. Betaalde vroeger 10 gulden voor een dure film in de CIty op Leidseplein.
- Terugrekenen naar guldens is vrij slecht
- Drinken kan je gewoon meenemen in een tas
Daarom nemen die gekken voor het dubbele bedrag dan ook een maandkaart. Betalen voor twee films, minstens vier kijkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:59 schreef S1nn3rz het volgende:
no way dat ik 9 euro zou betalen voor een bios kaartje. achterlijke prijzen zeg.
maar er zullen genoeg gekken zijn die het doen, die maakt het vast ook niks uit dat ze een pintje kopen op het terras van 3-4 euro._!
terugrekenen naar die goede oude tijdquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef voetballeh het volgende:
en jij bent er zoéén die in een sociaal isolement leeft omdat alles geld kost? Stel je niet aan man, het leven kost nou eenmaal geld. Wat is nou een tientje meer of minder op zo'n dag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:59 schreef S1nn3rz het volgende:
no way dat ik 9 euro zou betalen voor een bios kaartje. achterlijke prijzen zeg.
maar er zullen genoeg gekken zijn die het doen, die maakt het vast ook niks uit dat ze een pintje kopen op het terras van 3-4 euro._!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:08 schreef Sj0rs het volgende:
TS zit in de bijstand. Als je dit al duur vindt....
10x een tientje is 100 euro.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:07 schreef Hpzone het volgende:
[..]
en jij bent er zoéén die in een sociaal isolement leeft omdat alles geld kost? Stel je niet aan man, het leven kost nou eenmaal geld. Wat is nou een tientje meer of minder op zo'n dag.
wat ben ik blij dat ik geen mensen als jij ken irlquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:59 schreef S1nn3rz het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:47 schreef Desunoto het volgende:
Alleen bejaarden rekenen nog om naar guldens trouwens.
Ben je nou aan het trollen, of meen je dit daadwerkelijk?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:59 schreef S1nn3rz het volgende:
sorry ik geef gewoon geen 8 gulden uit aan een flesje bier wat voor de euro 3 gulden moest kosten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik geen mensen als jij ken irl
fucking cheap bastard!
het leven kost nou eenmaal geld als je er van wilt genieten....
geen troll.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:14 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ben je nou aan het trollen, of meen je dit daadwerkelijk?
Ik ben wel goed bij mijn hoofd. Sorryquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
sorry ik geef gewoon geen 8 gulden uit aan een flesje bier wat voor de euro 3 gulden moest kosten.
als je dat wel doet ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Precies, vroeger kon je voor een geeltje naar de bios, nu heb je 25 euro nodigquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:49 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Een geeltje is (was) 25 gulden, slimmerik.
Hint 1, we leven in euro's wenner maar aan!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
sorry ik geef gewoon geen 8 gulden uit aan een flesje bier wat voor de euro 3 gulden moest kosten.
inflatie kennen ze niet denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:16 schreef borisz het volgende:
Mensen die nog steeds omrekenen. Er is inmiddels 7 jaar inflatie overheen gegaan dat een Euro uit 2002 niet meer hetzelfde is dan een Euro in 2009.
Dit dus, en ik krijg met mijn OV ook 2 euro korting op een bioskaartje waardoor ik maar 6,60 hoef te betalen en op dinsdag is het Voordeeldinsdag, 5 euro per kaartjequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:07 schreef Hpzone het volgende:
[..]
en jij bent er zoéén die in een sociaal isolement leeft omdat alles geld kost? Stel je niet aan man, het leven kost nou eenmaal geld. Wat is nou een tientje meer of minder op zo'n dag.
Lekker op de stoep voor je huis zitten met dat cheape zwerversbier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:14 schreef S1nn3rz het volgende:
Dat dus, TS is een HOAX dus :pquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:01 schreef Houzer het volgende:
Zowieso om je vriendin mee te nemen naar Star Trek
Dat was dure patat dan zeg! 1,50 hierquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hint 1, we leven in euro's wenner maar aan!![]()
ik kocht voor geloof ik 2.50 of 3 gulden (doe ik voor jou) een patatje. dat is nu 2.50 euro. dus duurder.
maar mijn vader betaalde daar vroeger 25 cent voor. das nog goedkoper dan dat ik het kon krijgen in de guldentijd...
maar hey, volgens mij verdien ik ook meer geld dan 40 jaar geleden![]()
ik geef soms iets teveel uit voor een product, dat besef ik zelf ook wel. dat is de prijsdei je betaald voor leven... kan je je de rest van je leven druk om maken, heeft geen nut.... geniet toch gewoon
65 centen hierquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat was dure patat dan zeg! 1,50 hier
dus je had zonder problemen 8 gulden willen betalen voor een flesje bier?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:16 schreef borisz het volgende:
Mensen die nog steeds omrekenen. Er is inmiddels 7 jaar inflatie overheen gegaan dat een Euro uit 2002 niet meer hetzelfde is dan een Euro in 2009.
Nee dat nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dus je had zonder problemen 8 gulden willen betalen voor een flesje bier?
ik drink bijna geen bier, als ik zelf bier koop dat is het alleen kwaliteit en wil ik er van kunnen genieten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker op de stoep voor je huis zitten met dat cheape zwerversbier.
Kost geen kut en fun dat je hebt.
Ga ik wel geld spenderen op het terras.
mensen als jij moeten echt eens op vakantie naar cannes bvquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dus je had zonder problemen 8 gulden willen betalen voor een flesje bier?
Als terugtellende newb weet je toch nog wel dat een geeltje 25 gulden was?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef voetballeh het volgende:
Laat me raden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik drink bijna geen bier, als ik zelf bier koop dat is het alleen kwaliteit en wil ik er van kunnen genieten.
daarnaast is voor je huis gaan zitten pauper, daar heb je een tuin voor achter je huis waar je lekker gaat zitten.
en als ik op een terrasje zit drink ik vaak gewoon spa rood.
ja hoor jongen, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Laat me raden?
Je woont nog bij je moeder, en je hebt geen vriendin?
zo is het, ik zal mn moeder vragen of ze me komt afvegen. zat met de laptop op het toilet.quote:
Ja. Goedkoop kost het zeker niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:12 schreef guapo het volgende:
Klopt, naar de bioscoop gaan kost ook gewoon duur
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:54 schreef Armageddon het volgende:
Woensdag maar eens naar de Transformers. En ik haal een grote bak popcorn en een pilsie of 4.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |