veldkaarten?!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:07 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Ik heb 2 kaartjes, maar grote kans dat ik er 3 december niet bij kan zijn
Iemand hier geïnteresseerd?
Waarom kijk hier ook eventjes niet?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:07 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Ik heb 2 kaartjes, maar grote kans dat ik er 3 december niet bij kan zijn
Iemand hier geïnteresseerd?
Special Guest is voorprogrammaquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:46 schreef morgane het volgende:
Die special guest (als vermeld op het ticket van Eventim) is dat gewoon Silversun Pickups? Want er staat verder niks over een support act op het kaartje. Of kunnen we naast de support act nog iemand als bijv. Frank Black verwachten?
Meds vind ik persoonlijk het minste album. ik las in een review dat de reviewer Black Market Music het beste album vond, maar ik denk dat ik Without You I'm Nothing, Sleeping With Ghosts en Battle For The Sun hoger zou zetten, misschien het titelloze debuut ook wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zag ze op de Pinkpopstream goed en strak spelen, en besloot toen ze live te gaan zien als zich een mogelijkheid aandiende.
Derhalve een tvp voor Ahoy.
En nu ga ik het album Meds beluisteren, want ik ben er zojuist achtergekomen dat niet Sleeping With Ghosts het voorlaatste album was, maar Meds.![]()
Mijn verwarring was dat ik vaak las dat Battle For The Sun zo vreselijk veel beter is dan het vorige album (dat ze zichzelf weer hebben gevonden etc), en aangezien ik Sleeping With Ghosts zo goed vind verbaasde me dat. Maar nu ik Meds heb ontdekt begrijp ik het wel beter.quote:Op maandag 30 november 2009 08:54 schreef cleany het volgende:
[..]
Meds vind ik persoonlijk het minste album. ik las in een review dat de reviewer Black Market Music het beste album vond, maar ik denk dat ik Without You I'm Nothing, Sleeping With Ghosts en Battle For The Sun hoger zou zetten, misschien het titelloze debuut ook wel.
Je moet je auto parkeren naast de Ahoy. Betalen enzo en concertje kijken.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef Cumshooter het volgende:
Ik ga ook,
maar hoe zit het met de parkeer plaatsen?
hoe gaat dat daar?
Is niet uitverkocht.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:21 schreef bloodymary het volgende:
Heb er zin an! Is het eigenlijk uitverkocht? In Belgie nog niet.
Aan de ene kant geef ik je helemaal gelijk, maar sommige bands kunnen in een stadion ook een geweldig concert geven, Muse pas geleden was gewoon helemaal geweldigquote:Op donderdag 3 december 2009 09:29 schreef bloodymary het volgende:
Nou, is toch niet zo erg. Van die ringen merk je toch niets op het veld en dan is het ook niet zo druk met parkeren en zo en blijft het een beetje exclusief. Ik vind het altijd jammer als bands die ik leuk vind zo uit hun jasje groeien. Net als Muse die ik nog in 013 heb gezien en die nu stadions gaan vullen.
Ja ok, maar ook Ahoy is niet zo sfeervol als 013 of Paradiso natuurlijk, maar het was echt een super concertquote:Op donderdag 3 december 2009 09:33 schreef bloodymary het volgende:
Vond ik ook, maar dat was geen stadion, ze spelen pas in de zomer in de stadions.
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:40 schreef bloodymary het volgende:
Het was zeker een super concert, heb het wel niet in Ahoy gezien, maar in Keulen.
Hopelijk wordt het dat vanavond ook, maar daar ben ik eigenlijk wel zeker van, heb Placebo nog nooit slecht gezien. Ik zal naar je zwaaien vanaf het veld!
laat dan maar doen...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je moet je auto parkeren naast de Ahoy. Betalen enzo en concertje kijken.
Dan moet je weer naar huis rijden.
Gewoon veel zuipen, voel je niets meer.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik ben &*^% gewoon ziekBen er nog niet uit of ik ga of niet..
Beetje achteraan gaan staan voor meer ruimte? Anders heeft Ahoy achteraan ook nog zitplaatsen..quote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja heb ze op Pinkpop gezien. Ik wil het ook niet missen maar zie ook het niet zitten met m'n gare duizelige snothoofd de hele avond tussen de mensenmassa te staan
..en het was bij Depeche Mode al rustig, ik denk dat je bij Placebo echt meters ruimte hebt.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beetje achteraan gaan staan voor meer ruimte? Anders heeft Ahoy achteraan ook nog zitplaatsen..
quote:
Ik had 'n beetje hetzelfde gevoel, en ik had het idee dat ze zelf ook niet helemaal de flow te pakken hadden wat nummers betreft...quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:02 schreef Operc het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet goed weet wat ik nou van het optreden moet vinden. De visuals waren prima, en de nummers die gespeeld werden ook, maar ik miste wel erg veel stiekem. Twenty Years, Soulmates, Black-eyed, protege-moi eventueel nog. Set-list in gedachten doorgenomen in de trein en net even opgezocht, maar 5 nummers van voor Meds, had graag toch meer nummers van de eerste 4 albums erbij gehoord. Als je dan bedenkt dat het concert maar iets meer dan 1,5 uur duurde, hadden ze nog best een stuk of 3 oudere nummers erbij kunnen spelen naar mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |