abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2009 @ 01:19:57 #201
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75270029
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:49 schreef Cliffy het volgende:
ik heb een drumstokkie

Ik vond het een super tof concert! Heb me prima vermaakt. Heb ook nog wat foto's geschoten, zodra ik ze heb (staan niet op mijn camera ) upload ik er wel een paar
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_75270331

Ik heb het naar mijn zin gehad!
Sit back, relax.
pi_75270849
Ik moet zeggen dat ik niet goed weet wat ik nou van het optreden moet vinden. De visuals waren prima, en de nummers die gespeeld werden ook, maar ik miste wel erg veel stiekem. Twenty Years, Soulmates, Black-eyed, protege-moi eventueel nog. Set-list in gedachten doorgenomen in de trein en net even opgezocht, maar 5 nummers van voor Meds, had graag toch meer nummers van de eerste 4 albums erbij gehoord. Als je dan bedenkt dat het concert maar iets meer dan 1,5 uur duurde, hadden ze nog best een stuk of 3 oudere nummers erbij kunnen spelen naar mijn mening.
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:00:34 #204
52034 U
bevindt zich hier
pi_75271903
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 03:02 schreef Operc het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet goed weet wat ik nou van het optreden moet vinden. De visuals waren prima, en de nummers die gespeeld werden ook, maar ik miste wel erg veel stiekem. Twenty Years, Soulmates, Black-eyed, protege-moi eventueel nog. Set-list in gedachten doorgenomen in de trein en net even opgezocht, maar 5 nummers van voor Meds, had graag toch meer nummers van de eerste 4 albums erbij gehoord. Als je dan bedenkt dat het concert maar iets meer dan 1,5 uur duurde, hadden ze nog best een stuk of 3 oudere nummers erbij kunnen spelen naar mijn mening.
Ik had 'n beetje hetzelfde gevoel, en ik had het idee dat ze zelf ook niet helemaal de flow te pakken hadden wat nummers betreft...
Wat zegt U?
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:59:44 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75272490
Ik vond het een prima optreden, maar ik heb echt nog nooit zo'n tam publiek gezien bij een concert .

Ik had zelf helaas zitplaatsen, maar ik was actiever op mijn stoeltje dan 90% van het veldpubliek . Werd zelfs een beetje raar aangekeken omdat ik aan het meezingen was, flikker toch op met me bejaarde van 21 .

Maar verder prima vermaakt .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75272936
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 03:02 schreef Operc het volgende:
ik vond het een goed concert qua performance en geluid etc., maar ik vond de setlist niet goed opgebouwd, vooral omdat bij de eerste 9 nummers 7 van Battle For The Sun zaten. Ik miste 1 van hun grootste hits: Pure Morning, Twenty Years, Black-eyed, You Don't Care About Us, Teenage Angst (piano versie dan wel), Nancy Boy, Bruise Pristine, 36 Degrees, This Picture.

Wat mij betreft hadden ze Kitty Litter en Devil In The Details voor bovenstaande nummers mogen vervangen.

Setlist (ongeveer, vul maar aan of verander):
1. For What It's Worth
2. Ashtray Heart
3. Battle For The Sun
4. Follow The Cops Back Home
5. Speak In Tongues

en dan weet ik de volgorde niet meer precies
6. Special Needs
7. Breathe Underwater
8. Julien
9. Every You Every Me
10. Devil In The Details
11. The Never-Ending Why
12. Blind
13. The Bitter End
14. Special K
15. Devil In The Details
16. Meds
17. Infra-Red
18. Bright Lights
19. (onbekend?)
20. Taste In Men

ik weet niet helemaal zeker of ze deze deden:
Because I Want You
Happy You're Gone

[ Bericht 1% gewijzigd door cleany op 04-12-2009 09:32:06 ]
pi_75272985
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het een prima optreden, maar ik heb echt nog nooit zo'n tam publiek gezien bij een concert .

Ik had zelf helaas zitplaatsen, maar ik was actiever op mijn stoeltje dan 90% van het veldpubliek . Werd zelfs een beetje raar aangekeken omdat ik aan het meezingen was, flikker toch op met me bejaarde van 21 .

Maar verder prima vermaakt .
niet mee eens...ik stond tussen allemaal springende mensen en we klapten en zongen allemaal de hele tijd mee.
het was gewoon teleurstellend dat (hoewel het een goed album is) er te weinig afwisseling qua oud/nieuw materiaal was. Het blijft een goede live band, maar het is qua structuur wel eens beter geweest. Qua show is het wel beter geworden.
pi_75273180
[quote]Op vrijdag 4 december 2009 01:46 schreef Burger_Queen het volgende:
[ afbeelding ]

Die foto komt bekent voor!

Ik heb het ook naar mijn zin gehad hoor
pi_75273477
Het was echt gaaf! Wat een strak concert zeg.

En dat ze vooral nieuwe nummers spelen, ja dat was vooraf wel bekend, kun je zien op setlisten van de tour. De eerste keer dat ik deze show zag op Werchter baalde ik daar ook van, want toen kende ik de nieuwe cd nog maar net, maar nu zit die er al goed in en vond ik het echt mooi. Vooral Julien en Neverending Why na elkaar waren samen met de laatste drie nummers echt het hoogtepunt!

Verder vond ik het publiek zeker niet tam. Wij stonden op het veld bijna achteraan en daar stond iedereen nog goed mee te zingen en dansen.

Brian Molko ging lekker te keer met zijn gitaar, wat een figuur is het ook, de enige vent die verwijfd is en toch stoer.
pi_75274643
1. For What It's Worth
2. Ashtray Heart
3. Battle For The Sun
4. Speak In Tongues
5. Follow The Cops Back Home
6. Every You Every Me
7. Special Needs
8. Breathe Underwater
9. Happy You're Gone
10. Julien
11. The Never-Ending Why
12. Blind
13. Devil In The Details
14. Meds
15. Song To Say Goodbye

Encore:
16. Bright Lights
17. Special K
18. The Bitter End

Encore 2:
19. Trigger Happy
20. Infra-red
21. Taste In Men

Source: setlist.fm

Eén nummer minder dan de vorige reeks optredens. Because i Want You werd niet gespeeld. Op zich kan ik me wel vinden met de comments boven. Was wel leuk geweest als ze wat oudere nummers hadden gespeeld, zeker van het eerste album. Op pinkpop speelden ze Bionic bijvoorbeeld maar als ik de statistieken bekijk zijn Happy you're Gone en Trigger Happy toch de rariteiten van de tour. En dat is dan wel weer leuk

Zie ook http://www.setlist.fm/sta(...)tle+For+The+Sun+Tour
pi_75275099
Ik had trouwens het idee that Bitter End ook niet helemaal afgespeeld werd, of heb ik iets gemist?
pi_75276384
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:48 schreef bloodymary het volgende:
Ik had trouwens het idee that Bitter End ook niet helemaal afgespeeld werd, of heb ik iets gemist?
volgens mij wel.
misschien lag het aan mij, maar ik vond Meds een beetje rommelig.
pi_75276539
Ik ben niet gegaan Wilde niet zieker worden omdat ik maandag nog een concert heb waar ik me nog meer op verheug.. Baal er wel een beetje van maar er komt wel weer een volgende keer

Dat ze Bionic niet hebben gespeeld verzacht het leed wel een beetje
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:32:14 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75276572
Sowieso waren de wat bekendere nummer de nummers die het minst goed uit de verf kwamen . Gewoon een beetje op uitgekeken als band, dat zie je vaker l.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75276752
Nou, dat ben ik niet met je eens, als je kijkt hoe ze Taste in Men en Infra-Red uitvoerden, dat was echt helemaal te gek toch?
pi_75276951

vond trouwens deze gif (is van een concert in Wenen)

Meds-nieuwe stijl vond ik persoonlijk erg goed. Langzame opbouw, een knallend middenstuk en een rustig eind.

Wat mij trouwens ook opviel is de diversiteit aan mensen die naar het concert gingen. Je zag echt van alles...
pi_75277608
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:36 schreef joysie het volgende:
Die foto komt bekent voor!

Ik heb het ook naar mijn zin gehad hoor

Het is alleen nog een kwestie van tijd voor jij ook fan bent.

Wat betreft de setlist..
Het is logisch dat ze veel nummers van BFTS spelen.. aangezien het de tour van dat album is..
Zelf had ik ook het liefst meer oude nummers gehoord (van WYIN dan voornamelijk) maar ze hebben toch nog wel een aantal oudere dingen gespeeld..
Special Needs, EYEM, Taste in Men, The Bitter End, Special K etc.
Waarom ze Follow the cops back home speelden snap ik dan weer niet.. dat vind ik echt zo'n baggernummer.
Sit back, relax.
pi_75277893
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:00 schreef Burger_Queen het volgende:

[..]

Het is alleen nog een kwestie van tijd voor jij ook fan bent.

Wat betreft de setlist..
Het is logisch dat ze veel nummers van BFTS spelen.. aangezien het de tour van dat album is..
Zelf had ik ook het liefst meer oude nummers gehoord (van WYIN dan voornamelijk) maar ze hebben toch nog wel een aantal oudere dingen gespeeld..
Special Needs, EYEM, Taste in Men, The Bitter End, Special K etc.
Waarom ze Follow the cops back home speelden snap ik dan weer niet.. dat vind ik echt zo'n baggernummer.
Die 5 nummers die je opnoemt zijn ook echt de enige nummers van voor meds...
Kijk, als het nou een concert van 2 uur of meer was geweest, had ik gezegd, jammer van de weinige oudere nummers, maar wel een goed en lang concert. Nu hebben ze oude nummers niet gespeeld terwijl ze makkelijk 15-20 minuten langer door hadden kunnen gaan. Stond de dag ervoor bij Anouk in Ahoy (verjaardagskado voor mijn moeder) en die speelde ruim 2 uur. Toen hoorde ik natuurlijk ook niet alle nummers die ik had willen horen, maar dan heb je in ieder geval wel een artiest gehad die zijn tijd goed volspeelt. En dat is dan even afgezien wat iedereen persoonlijk van haar vindt, anders gaan we hier nogal snel off-topic denk ik.
pi_75278318
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:08 schreef Operc het volgende:

[..]

Die 5 nummers die je opnoemt zijn ook echt de enige nummers van voor meds...
Kijk, als het nou een concert van 2 uur of meer was geweest, had ik gezegd, jammer van de weinige oudere nummers, maar wel een goed en lang concert. Nu hebben ze oude nummers niet gespeeld terwijl ze makkelijk 15-20 minuten langer door hadden kunnen gaan. Stond de dag ervoor bij Anouk in Ahoy (verjaardagskado voor mijn moeder) en die speelde ruim 2 uur. Toen hoorde ik natuurlijk ook niet alle nummers die ik had willen horen, maar dan heb je in ieder geval wel een artiest gehad die zijn tijd goed volspeelt. En dat is dan even afgezien wat iedereen persoonlijk van haar vindt, anders gaan we hier nogal snel off-topic denk ik.
ze hebben ook 2 uur en een beetje gespeeld.
pi_75278696
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:19 schreef cleany het volgende:

[..]

ze hebben ook 2 uur en een beetje gespeeld.
Ik tel het voorprogramma niet mee he.
21:10 begonnen, 22:45 klaar. (ja ik ben zo'n autist die dat soort dingen bijhoudt. )
pi_75279947
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:31 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik tel het voorprogramma niet mee he.
21:10 begonnen, 22:45 klaar. (ja ik ben zo'n autist die dat soort dingen bijhoudt. )
ik ook niet...toen ik op m'n telefoon keek en ze daadwerkelijk begonnen was het 21:00 en ze stopten om 23:05 (kan ook iets later zijn geweest).
dan ben je dus te vroeg weg gegaan?
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:24:19 #222
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75280500
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 @ 10:48 schreef bloodymary het volgende:
Op het laatst zong hij niet meer, maar de muziek ging wel door.

Ik vond het echt wel tof!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_75280626
Vond het ook een beetje tegenvallen, weinig oude nummers idd en het raakte me niet zo.. Moet wel zeggen dat ik sowieso al ziek/verkouden ben dus ik trok die mensenmassa ook niet echt.
Maar goed het blijft Placebo, die zullen nooit echt slecht zijn live.
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 13:48:00 #224
128220 Peter6000
pi_75281426
Ik schrijf dit als muziekliefhebber, en niet als Placebo-kenner.

Maar ik vond de podiumopstelling dus vreemd. 2 mannen op de voorgrond, en dan de rest weggefrommeld op 5 meter afstand. Aan het eind waren wel ff samen, maar als geheel kwam het niet over als een band, ofzo.

Gelukkig lees ik dat meer mensen behoefte hadden aan de oudere nummers, want dat had ik dus ook. Ik dacht bij die toegift echt: speel nu maar gewoon een stuk of 8 bekende nummers van vroeger, en er barst één groot feest los. Mijn persoonlijke hoogtepunt was dan ook de eerste circa 10 seconden van Every You Every Me. Dat is gewoon onverwoestbaar, tijdloos en prachtig.

Maar ik snap ook wel weer dat echte fans die die nummers al heel vaak live gehoord hebben nieuwsgierig zijn naar het nieuwe werk, en het bekende oudere werk niet zo interessant meer vinden.

De manier waarop ze Meds speelden was een teleurstelling voor me. Op de plaat zit daar een mooie opbouw in, en dit vond ik niet subtiel genoeg uitgevoerd, hadden ze beter over moeten nadenken.

Al met al wel een okay optreden, de tijd vloog voorbij, en dat is toch een teken dat het goed is, maar ik heb persoonlijk geen dringende behoefte om ze nog eens te gaan zien.
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 14:01:09 #225
128220 Peter6000
pi_75281964
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:10 schreef cleany het volgende:

[..]

ik ook niet...toen ik op m'n telefoon keek en ze daadwerkelijk begonnen was het 21:00 en ze stopten om 23:05 (kan ook iets later zijn geweest).
dan ben je dus te vroeg weg gegaan?
Nee, dat klopt echt niet hoor, het begon om 2110 en het eindigde rond kwart voor 11.
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:02:17 #226
52034 U
bevindt zich hier
pi_75282009
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:01 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Nee, dat klopt echt niet hoor, het begin om 2110 en het eindigde rond kwart voor 11.
Die tijden kloppen inderdaad ook volgens mij
Wat zegt U?
pi_75282223
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef Peter6000 het volgende:

Maar ik vond de podiumopstelling dus vreemd. 2 mannen op de voorgrond, en dan de rest weggefrommeld op 5 meter afstand. Aan het eind waren wel ff samen, maar als geheel kwam het niet over als een band, ofzo.
Is vreemd ja maar officieel bestaat Placebo maar uit 3 mensen..
Vroeger stond Bill (gitarist) in de coulissen te spelen dus het is al een hele vooruitgang dat hij nu daadwerkelijk op het podium staat.
Sit back, relax.
pi_75282859
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef Peter6000 het volgende:

Inderdaad geen Placebokenner. De band bestaat uit de 2 mannen op de voorgrond en de drummer, die altijd achteraan zit.
pi_75282960
Ik vind dat eigenlijk een beetje gezeur over dat iedereen die oude nummers mist. Het is toch normaal dat een band vooral van het laatste album speelt? Ben pas bij Muse geweest en die speelden maar 1 of 2 nummers van de eerste c.d.'s en daar hoorde je niemand over. Ik weet wel hoe dat komt, Muse kenden de mensen toen niet en nu wel en bij Placebo is dat net andersom. Maar daar kan de band niks aan doen, dat jullie je niet in de laatste c.d. verdiept hebben. Ik vond het geweldig, met Julien en Neverending Why als hoogtepunt!
pi_75283346
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:25 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat eigenlijk een beetje gezeur over dat iedereen die oude nummers mist. Het is toch normaal dat een band vooral van het laatste album speelt? Ben pas bij Muse geweest en die speelden maar 1 of 2 nummers van de eerste c.d.'s en daar hoorde je niemand over. Ik weet wel hoe dat komt, Muse kenden de mensen toen niet en nu wel en bij Placebo is dat net andersom. Maar daar kan de band niks aan doen, dat jullie je niet in de laatste c.d. verdiept hebben. Ik vond het geweldig, met Julien en Neverending Why als hoogtepunt!
daar ben ik dan ook niet geweest, omdat ik (ondanks een half uur voor aanvang van vvk) niet er door kwam bij livenation, klote organisatie.

Ik kende trouwens Muse denk ik als 1 van de eerste mensen in Nederland. Muse is veel groter geworden met de 2de cd, dus dat iedereen ze nu wel kennen en toen niet is eigenlijk bullshit.

kijk maar op wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Muse. Het eerste album werd na 3 maanden (2000) al opgepakt. Origin Of Symmetry kwam in 2001 uit en werd ook een instant hit.
pi_75287643
Mja maar toch zijn de meeste mensen pas met Muse bekend geraakt vanaf BH&R. Ze hebben ook nog nooit een top tien hit gehad of zo, amper in de top 40 gestaan en voor het gros is dat toch de maatstaf. Ik ken mensen die nu pas Muse kennen door Unclosed Desires, dat is blijkbaar een nummer dat bij de top 40 massa wel in het gehoor ligt.

Ik kan je trouwens de hand schudden, zag ze voor het eerst in het jaar 1999 of 2000 en daarna nog in 013. Dat waren nog eens tijden.

Maar goed, het gaat hier over Placebo en niet over Muse.
pi_75288013
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:25 schreef bloodymary het volgende:
Muse speelde sowieso meer als 2 oude nummers hoor.
Maar desondanks was het gister een goede en logische setlist. Logisch dat ze nieuwe nummers spelen.

Rechts vooraan hebben we nog een pitje gestart, heb me goed vermaakt
pi_75288130
Gisteravond was het eerste 'alternative rock' concert voor mijn dochter van 13. Erg leuk om haar zo te introduceren met een band als Placebo. Zij heeft het erg naar haar zin gehad; ze stond in de zaal en dat is meestal toch wel 'the place to be' als je mee wilt kunnen rocken/springen etc.
Maar inderdaad, mij viel ook op dat de Placebo concertganger echt van alles kan zijn, oud(er) , jong, enigzins alternatief... maar toch meestal nogal behoudend publiek wat echt zonde was van de overall sfeer.
Inderdaad, het publiek kwam niet echt 'los' zoals al eerder gemeld en ik ook heb dat als erg jammer ervaren.
De opbouw snapte ik ook niet zo, meteen beginnen met 3 bekende nummers. Dat ze daarna even de weg kwijt waren kan ik wel snappen. Ook de interactie tussen band en publiek liep niet echt lekker; het leek er een beetje op dat Brian Molko voor zichzelf stond te performen en dat met name Stefan de sfeer erin probeerde te brengen (terwijl me dat de meest introverte gast lijkt). En dat Steve zo achterin was gezet, vond ik wel vreemd.
Het was al met al een heel goede show, mooie graphics , maar of wij de volgende keer weer gaan...
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 16:58:14 #234
128220 Peter6000
pi_75288691
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:40 schreef Copikadast het volgende:
En dat Steve zo achterin was gezet, vond ik wel vreemd.
Viel mij ook meteen op idd.

Ik zag hem op de Pinkpopstream nog zo enthousiast richting het publiek gaan, en vind het ook erg symphatiek dat ze zo`n jonge drummer hebben genomen als opvolger.
Maar in deze opstelling kiezen ze er dus eigenlijk voor Placebo uit 2 mensen te laten bestaan, en de rest dient ter ondersteuning.

Wat verder op de kwaliteit van de muziek geen invloed heeft.
Maar qua presentatie komt het op mij wel zo over.
pi_75291584
Ik heb het nog tegoed. Zondag in Antwerpen.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_75291746
Stinkerd!
pi_75292005
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:44 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik heb het nog tegoed. Zondag in Antwerpen.
Ga ik ook heen..
Sit back, relax.
pi_75293150
Ja, maar jij bent dan ook een Luxemburger Queen!

Had ook wel naar Antwerpen gewild, maar niet in de gaten dat ze daar ook kwamen. Het is nog niet uitverkocht, maar het veld wel natuurlijk en tribune mot ik niet.
  zaterdag 5 december 2009 @ 09:46:40 #239
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_75307782
Ik vond het weer helemaal geweldig inderdaad weinig oude nummers, maar ik vind het nieuwe album heel goed dus heb me prima vermaakt
pi_75308591
Had ik al gezegd dat ik de Silversun Pickups erg goed vond? Ook eens een cd'tje van scoren. Panic Switch is echt een vet nummer!
pi_75310690
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 10:43 schreef bloodymary het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de Silversun Pickups erg goed vond? Ook eens een cd'tje van scoren. Panic Switch is echt een vet nummer!
Ja ! Vanavond in de Melkweg !
pi_75316888
Vond het een prima concert. Verder vond ik niks. Ik weet t niet, het heeft mij niet gegrepen op de een of andere manier. Silversun Pickups had ik nog een beter gevoel bij. Vond het trouwens wel jammer voor het voorprogramma dat de gitaar te zacht stond.
What Would Goku Do
pi_75317102
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:36 schreef viagraap het volgende:
Vond het een prima concert. Verder vond ik niks. Ik weet t niet, het heeft mij niet gegrepen op de een of andere manier. Silversun Pickups had ik nog een beter gevoel bij. Vond het trouwens wel jammer voor het voorprogramma dat de gitaar te zacht stond.
Gitaar deed het helemaal niet aan het begin. Dus daar hadden we nog geluk mee.
Hoop dat dat vanavond beter is
pi_75318642
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dus toch
Vanavond ben ik bij Pendulum, maar als ik daar niet al heen ging zou ik waarschijnlijk naar Silversun Pickups gaan.
What Would Goku Do
pi_75331407
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef Leonos het volgende:

[..]

stond wel goed toch ?
you might aswell do the white line
pi_75335052
ik vond het een geweldig concert

minpuntjes:
-wat aan de korte kant
-geen Twenty Years
-Brian werd af en toe overstemd door de drums en gitaren
-weinig interactie met het publiek

ik voel wel de behoefte om ze nog een keer te gaan zien
  zondag 6 december 2009 @ 13:39:06 #247
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_75335565
Ze hadden er zelf wel zichtbaar meer zin in dan 3 jaar geleden, toen ze eindloos lange outros aan nummers plakten.. Vond het nu een stuk leuker! En ik ben ook fan van de nieuwe cd, dus die nummers wil ik dan ook graag horen!
pi_75337459
Wat is dat toch met dat gebrek aan interactie met het publiek? Ik vond dat ze dat wel hadden, na elke song werd wel iets gezegd, nog een heel verhaal voor Special K dat ze het publiek nodig hadden, maar dat het niet zo moeilijk was, dat we alleen maar padapapapada hoefden te zingen. Wat willen jullie dan nog meer, complete dialogen of zo?
  zondag 6 december 2009 @ 15:04:14 #249
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_75337991
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:42 schreef bloodymary het volgende:
Wat is dat toch met dat gebrek aan interactie met het publiek? Ik vond dat ze dat wel hadden, na elke song werd wel iets gezegd, nog een heel verhaal voor Special K dat ze het publiek nodig hadden, maar dat het niet zo moeilijk was, dat we alleen maar padapapapada hoefden te zingen. Wat willen jullie dan nog meer, complete dialogen of zo?
Vond het ook meevallen! Ben ook bij Muse geweest, die komen echt niet verder dan 'Thank you'
  maandag 7 december 2009 @ 11:11:10 #250
202348 Susi
Temple of Love
pi_75364014
't Was eigenlijk best tof donderdag. Ik stond ongeveer vierde rij rechtsvoor, maar om mij heen deden mensen niet zo heel enthousiast mee, en stonden wij met z'n vieren gek te doen :/
Zoals iedereen miste ik ook een aantal nummers, maar ein-de-lijk een keer The Neverending Why live gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')