veldkaarten?!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:07 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Ik heb 2 kaartjes, maar grote kans dat ik er 3 december niet bij kan zijn
Iemand hier geïnteresseerd?
Waarom kijk hier ook eventjes niet?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:07 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Ik heb 2 kaartjes, maar grote kans dat ik er 3 december niet bij kan zijn
Iemand hier geïnteresseerd?
Special Guest is voorprogrammaquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:46 schreef morgane het volgende:
Die special guest (als vermeld op het ticket van Eventim) is dat gewoon Silversun Pickups? Want er staat verder niks over een support act op het kaartje. Of kunnen we naast de support act nog iemand als bijv. Frank Black verwachten?
Meds vind ik persoonlijk het minste album. ik las in een review dat de reviewer Black Market Music het beste album vond, maar ik denk dat ik Without You I'm Nothing, Sleeping With Ghosts en Battle For The Sun hoger zou zetten, misschien het titelloze debuut ook wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zag ze op de Pinkpopstream goed en strak spelen, en besloot toen ze live te gaan zien als zich een mogelijkheid aandiende.
Derhalve een tvp voor Ahoy.
En nu ga ik het album Meds beluisteren, want ik ben er zojuist achtergekomen dat niet Sleeping With Ghosts het voorlaatste album was, maar Meds.![]()
Mijn verwarring was dat ik vaak las dat Battle For The Sun zo vreselijk veel beter is dan het vorige album (dat ze zichzelf weer hebben gevonden etc), en aangezien ik Sleeping With Ghosts zo goed vind verbaasde me dat. Maar nu ik Meds heb ontdekt begrijp ik het wel beter.quote:Op maandag 30 november 2009 08:54 schreef cleany het volgende:
[..]
Meds vind ik persoonlijk het minste album. ik las in een review dat de reviewer Black Market Music het beste album vond, maar ik denk dat ik Without You I'm Nothing, Sleeping With Ghosts en Battle For The Sun hoger zou zetten, misschien het titelloze debuut ook wel.
Je moet je auto parkeren naast de Ahoy. Betalen enzo en concertje kijken.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef Cumshooter het volgende:
Ik ga ook,
maar hoe zit het met de parkeer plaatsen?
hoe gaat dat daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |