Ik heb ze besteld, maar weet je dat zeker?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:36 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
vorige keer ahoy waren de veldkaarten binnen 10 minuten weg. Dus ik zou niet wachten en gewoon gebruik maken van de pre sale.
ik heb er zin in.
Hoe dat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Felixa het volgende:
Ik hoef dit keer geen kaartje te bestellen, sta op de gastenlijst.
Een vriend van mij is bevriend met de band. Vooral met de bassist, die heb ik vorig jaar ook al een keer privé ontmoet. Toen werd me al beloofd dat ik bij de komende tour een keer op de gastenlijst/backstage mocht. Ik dacht natuurlijk, yeah right... maar kreeg gisteren een mailtje dat het al geregeld was!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe dat?
Ik heb er gister ook 2 besteld
Tof dat ie aan je dacht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Een vriend van mij is bevriend met de band. Vooral met de bassist, die heb ik vorig jaar ook al een keer privé ontmoet. Toen werd me al beloofd dat ik bij de komende tour een keer op de gastenlijst/backstage mocht. Ik dacht natuurlijk, yeah right... maar kreeg gisteren een mailtje dat het al geregeld was!![]()
Heb wel even een rondedansje door de kamer gemaakt.
cool, jammer dat ik niet zulke vrienden heb. hahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Een vriend van mij is bevriend met de band. Vooral met de bassist, die heb ik vorig jaar ook al een keer privé ontmoet. Toen werd me al beloofd dat ik bij de komende tour een keer op de gastenlijst/backstage mocht. Ik dacht natuurlijk, yeah right... maar kreeg gisteren een mailtje dat het al geregeld was!![]()
Heb wel even een rondedansje door de kamer gemaakt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:45 schreef SpaceCheeks het volgende:
Gaan er nog mensen naar Rock Werchter om ze te zien?
Jazekers!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:45 schreef SpaceCheeks het volgende:
YEAH!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:45 schreef SpaceCheeks het volgende:
Gelul, muziek van Placebo komt juist goed tot z'n recht op een festival.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef cleany het volgende:
ik gelukkig niet..Placebo speelt op een eigen concert veel beter.
Jaloerse mensen enzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:39 schreef SpaceCheeks het volgende:
Ik heb ook nooit problemen met Placebo op een festival hoor...integendeel!
Pff..hoe schraal is dat!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:28 schreef Megalomaniac het volgende:
Heb ze moeten missen op Pinkpop (moest eerder weg ivm ov) dus EIGENLIJK zou ik moeten gaan....denk er nog ff over na
Daddy Coolquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:14 schreef Parafernalia het volgende:
Ze maken niet alleen geweldige muziek, ze spelen niet alleen geweldig live, maar ze coveren ook nog eens briljant
wauw.. dat is echt super mooi!! vooral met die viool erbij!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:57 schreef Joesse het volgende:
dat Angkor Wat concert trouwenswow!
ik dacht eerst, tja gewoon een concert, maar ze spelen wat rustigere versies van de nummers, echt heel mooi. Bijvoorbeeld Blind:
Zeker, helemaal als je achteraf die trein TOCH mist en uit noodzaak in een dure hotel moet overnachten. -.-'quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Pff..hoe schraal is dat!
Zo heb ik vorig jaar een uur ofzo van The Cure moeten missen. Kut ov
Waar kijk je dat? Zou graag zo een concert wel op dvd/Blu-ray willen hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:40 schreef kreuk050 het volgende:
Zit nu Placebo op Rock am Ring te kijken, HD! Echt vet!!
Staat op FTDquote:Op maandag 22 juni 2009 22:08 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Waar kijk je dat? Zou graag zo een concert wel op dvd/Blu-ray willen hebben.
VLC-player.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:24 schreef Duizendpootje het volgende:
Nou ik had ook een concert van Placebo gedownload, was RAR.
Maar nu heb ik VOB files ofzo![]()
weet iemand waar ik dat mee kan afspelen?
Ik heb FTDv3.8 ik weet er eigenlijk weinig vanaf kun je mij ff op weg helpen hoe ik placebo kan downloaden.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Staat op FTD
Dat optreden is echt damn goed, niet normaal
super! die andere videos trouwens ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:57 schreef Joesse het volgende:
ik dacht eerst, tja gewoon een concert, maar ze spelen wat rustigere versies van de nummers, echt heel mooi. Bijvoorbeeld Blind:
jezus, wat mooooooooooooiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:57 schreef Joesse het volgende:
Come Undone wordt een klassieker.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:15 schreef Joesse het volgende:
Ik begin Come Undone, Breathe Underwater en Happy You're Gone ook steeds meer te waarderen. Vond ik eerst wat mindere nummers.
het is trouwens gelukt, thanks!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
VLC-player.
Gewoon de map selecteren waar hij in zit, is een vorm van dvd.
Wat is FTD?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Staat op FTD
Dat optreden is echt damn goed, niet normaal
In Antwerpen zijn er wel nog staanplaatsen beschikbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:26 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
Zo de staanplaatsen voor ahoy zijn ook uitverkocht zie ik nu
Wat kost die bij MM?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:49 schreef Heathen. het volgende:
De teksten van de nummers. EN wat fotos. bij de MM
Leuke verzameling, maar buiten dat de liefhebber al een paar albums heeft is onderstaande ook niet echt geweldig:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:37 schreef Megalomaniac het volgende:
CD: Placebo - The Hut Recordings (Boxset)
quote:VIRGIN BOX SET DISCLAIMER
11.06.2009
VIRGIN BOX SET DISCLAIMER
Some of you may be aware that Virgin have released a box set entitled ‘The Hut Recordings’ containing all of Placebo’s Hut and Virgin recorded albums plus an album of b’sides. There is nothing contained in this release which has not been previously available. The box set was released on June 8th, same day as the new Placebo album ‘ Battle For The Sun’.
Placebo would like to make the point to all their fans that the Virgin release has been put together without any consultation or discussion with the band and they have had absolutely no input into the content, packaging, or artwork connected with this release. As a consequence Placebo cannot endorse the release of this product.
"Without you, I'm Nothing" MOET gewoon je volgende worden.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:35 schreef _Flea_ het volgende:
Heb eigenlijk net sinds 1,5 week Placebo ontdekt. Maar wat een lekker album zeg die nieuwste. Nu bezig met het oude werk te luisteren wat ik via m'n collega heb gekregen.
Eigenlijk schande dat ik het nu pas ontdek.
Jaaa Sziget!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:26 schreef maniack28 het volgende:
Nee gekken, we tellen af naar Sziget en Pukkelpop
Ok! Dan wordt dat de volgendequote:Op maandag 20 juli 2009 22:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
"Without you, I'm Nothing" MOET gewoon je volgende worden.
Ik ben zo jaloers, dat iemand al die geweldige nummers nog voor het eerst kan horen.
T-shirts doe ik dan weer niet aan, komt omdat ze me nooit goed passen, alhoewel zelf afdrukken misschien beter werkt, maar dan kan ik ze alleen bij concerten dragen.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:45 schreef morgane het volgende:
Ik heb het zelfde Lamon, ook met Without You I'm Nothingik heb echt weken in zo'n 'rush' gezeten, dat ik nergens anders naar luisterde en alle filmpjes en foto's die ik maar kon vinden opsloeg...wat een mooie tijd was dat toch
heb nog ergens een t-shirt liggen met 'I'm a Molkoholic' erop, laten afdrukken voor een concert
Idd schaam je!quote:Op maandag 20 juli 2009 22:35 schreef _Flea_ het volgende:
Heb eigenlijk net sinds 1,5 week Placebo ontdekt. Maar wat een lekker album zeg die nieuwste. Nu bezig met het oude werk te luisteren wat ik via m'n collega heb gekregen.
Eigenlijk schande dat ik het nu pas ontdek.
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:19 schreef ZoneKill het volgende:
Leuke back+on -stage filmpjes gemaakt door Stefan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |