Gelul, muziek van Placebo komt juist goed tot z'n recht op een festival.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef cleany het volgende:
ik gelukkig niet..Placebo speelt op een eigen concert veel beter.
Jaloerse mensen enzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:39 schreef SpaceCheeks het volgende:
Ik heb ook nooit problemen met Placebo op een festival hoor...integendeel!
Pff..hoe schraal is dat!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:28 schreef Megalomaniac het volgende:
Heb ze moeten missen op Pinkpop (moest eerder weg ivm ov) dus EIGENLIJK zou ik moeten gaan....denk er nog ff over na
Daddy Coolquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:14 schreef Parafernalia het volgende:
Ze maken niet alleen geweldige muziek, ze spelen niet alleen geweldig live, maar ze coveren ook nog eens briljant
wauw.. dat is echt super mooi!! vooral met die viool erbij!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:57 schreef Joesse het volgende:
dat Angkor Wat concert trouwenswow!
ik dacht eerst, tja gewoon een concert, maar ze spelen wat rustigere versies van de nummers, echt heel mooi. Bijvoorbeeld Blind:
Zeker, helemaal als je achteraf die trein TOCH mist en uit noodzaak in een dure hotel moet overnachten. -.-'quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Pff..hoe schraal is dat!
Zo heb ik vorig jaar een uur ofzo van The Cure moeten missen. Kut ov
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |