Dat zou ik zelf niet doen, eerlijk gezegd. Dat gaat namelijk ten koste van je eigen productie, aangezien het een geval vraag/aanbod betreft. Een combi bv/kv is mogelijk, maar daar zou ik een lactatiekundige bij halen, in plaats van een wvk. Of die wvk moet toevallig een lk zijn?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:04 schreef mikoxx het volgende:
Van de wvk mogen we flesvoeding bijgeven als ze nog honger hebben dus daar gaan we maar voor.
Niet zo onzeker, je doet het super! En er kijkt ook een LK met je mee, Kobus gaat als een tierelier.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:23 schreef oeke het volgende:Ik dacht ook niet dat je op Kobus doelde hoor!
Maar ik was wel blij met de nuancering van Owlet. Ook voor mezelf.
Weet jij nisschien of er ook een max zit aan borstvoeding? Als je dus alleen maar zal kolven?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:28 schreef owlet het volgende:
Weet ik TicootjeMaar misschien weten andere mensen het niet en het zou zonde zijn als een goed bedoeld advies bij draagt aan de grote berg BV-fabels
![]()
Cinababy heb ik gekochtg, maar werkt voor Joep iig niet. Terwijl een kennis van mij erbij zweert. Ik heb nu uit Duitsland Lefax bestelt. Het is net binnen. Hopelijk werkt dat wel. Het is iig 100% natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:04 schreef mikoxx het volgende:
Woehaa!! De wvk is geweest en de beide mannen zijn in een week tijd 250 gram gegroeid (hoezo we zijn een tweeling??) Onzekerheid over de kwaliteit van mijn bv is dus niet nodig (en dat werd al wel gezegd, maar toch...
)
Het kolven gaat redelijk. Ik kolf nog niet heel veel per x, maar toch wel iets. Gister had ik nadat ik 's middags 2x en 's avonds 1x had gekolfd toch al 20 cc. Niet genoeg om Tygo verzadigd te laten zijn, maar toch iets! Van de wvk mogen we flesvoeding bijgeven als ze nog honger hebben dus daar gaan we maar voor. Al hadden we gister het idee dat hij last van krampjes had, zo zielig! Hij huilde...!!! Arm jochie. En z'n broer maar slapen he? Terwijl die de nacht ervoor zo aan t spoken was. Ze wisselen elkaar lekker af!
Vanavond maar een warm badje proberen als de krampjes zich weer aandienen. Schijnt te helpen. Verder buikje masseren en dicht tegen me aan... tja... meer kunnen we niet doen. Zijn hier mensen met ervaring met cinababy? Ik ben zelf niet zo van de medicijnen eigenlijk, maar de wvk noemde het.
Wat goehoed!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef oeke het volgende:
Maar ik ben nu helemaal in het borstvoeden! Afgelopen week bijna geen kv gegeven, misschien in totaal 100 cc en de rest helemaal puur bv. Kobus is 170 gram aangekomen, en zit precies goed in de groeicurve!![]()
Wat wel heel stom was dat we alles hadden ingepakt voor een weekendje weg maar er in de trein achterkwamen dat we (ik) de tepelhoedjes vergeten waren! Grote stress als je 3 uur in de trein moet zitten.
Gelukkig hadden we wat kv bij ons dus we konden de tijd tot de thuiszorgwinkel in Vlissingen overbruggen!
En gelukkig hadden zij tepelhoedjes anders weet ik niet wat ik had moeten doen.
En ik heb gevoed in een restaurant en in de trein!
Wat voor jullie werkt! Kies je voor een wakker kind, een rustige avond waarbij je wel weer aan de bank gekluisterd bent, etc . etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef oeke het volgende:
En als hij in slaap valt moet ik hem dan los maken en dus wakker maken?
Hema hadden ze zulke pyjama's en bij de zeeman heb ik een heel leuk nachthemd gescoord met knoopjes voor, haha.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Even een vraagje over (nacht)kleding: Ik ben op zoek naar een pijama voor als ik net bevallen ben. Ik zoek eentje met knoopjes oid. Heeft iemand een idee waar ik die kan vinden?
Ik ben ook heel blij! Geniet er ook echt van.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:19 schreef Guuzewuus het volgende:
Oeke, ik vind het echt zo fijn dat het nu lukt met de borstvoeding.
Ik verheug mezelf ook echt enorm weer op het borstvoeden van deze baby straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |