Vooral als de telefoon gaat en het is iemand anders.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:12 schreef MaJo het volgende:
Bij ons belden ze 's ochtends de mensen die gezakt waren en 's middags de geslaagden, dat is zenuwslopend
Moest jij er voor naar school?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
Bij ons was het ook vaag destijds, dat weet ik wel. Ik weet alleen nog dat ik naar school fietste met de instelling dat ik gezakt was en daadwerkelijk verbaasd was dat mijn klasgenoten mij feliciteerden. Ik dacht dat ze een grap maakten
"Hey, Majo, weet je het al?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral als de telefoon gaat en het is iemand anders.
Ja maar ik weet niet meer of dat was omdat ik niet gebeld was of omdat iedereen dat moest doen.quote:
Slechte prestaties, het feit dat ik onmogelijk hoge cijfers voor sommige vakken moest halen. Blijkbaar toch gedaanquote:En waarom dacht je dat je gezakt was?
Het bellen vind ik wel deel van de charmequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet meer of dat was omdat ik niet gebeld was of omdat iedereen dat moest doen.
Daarbij woonde bij ons 99% van de school op hooguit een kwartier fietsen van school en er waren hapjes en cadeautasjes.
[..]
Slechte prestaties, het feit dat ik onmogelijk hoge cijfers voor sommige vakken moest halen. Blijkbaar toch gedaan
Maar dan ook maar nét.
Als je een keer bent blijven zitten dat gaat de charme van die telefoontjes afquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het bellen vind ik wel deel van de charme
Al beschouw ik het op dit moment even niet als charmant
Dat was nog het ergste jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral als de telefoon gaat en het is iemand anders.
Ik was niet eens thuis bij mijn blijven zitten telefoontje. Ben gewoon weggegaan en gewacht tot het over wasquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je een keer bent blijven zitten dat gaat de charme van die telefoontjes af
Ja dat is vervelend maar dan heb je in ieder geval nog een kansquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was nog het ergste ja
uiteindelijk werd ik om 12 uur gebeld. Had dan ook een her
Ik kreeg een preekquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was niet eens thuis bij mijn blijven zitten telefoontje. Ben gewoon weggegaan en gewacht tot het over was
Oh bij mij was het allang wel bekend. Vooral omdat school mijn ouders had verteld dat ze de mogelijk hadden me over te laten gaan vanwege bijzondere omstandigheden, maar daar geen gebruik van maaktenquote:
Wij moesten allemaal naar school komen en daar de uitslag openen. Vet lullig als je gezakt was, dan staat er een halve meter naast je iemand helemaal blij te zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef Etcetera het volgende:
Nog vervelender vond ik de wazigheid rond het wel of niet gebeld worden als je geslaagd of gezakt wasBel ze gewoon allemaal, da's veel simpeler
Ik kon gezellig praten met een cameraploeg, maar dat is niet heel gebruikelijk geloof ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan me herinneren dat dat idd het vervelendste isJe wilt wel iets doen, maar je hebt geen idee hoe en wat
Bij mij was het stiekem ook al bekendquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh bij mij was het allang wel bekend. Vooral omdat school mijn ouders had verteld dat ze de mogelijk hadden me over te laten gaan vanwege bijzondere omstandigheden, maar daar geen gebruik van maakten
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kon gezellig praten met een cameraploeg, maar dat is niet heel gebruikelijk geloof ik
Uitloggen > alle sessies uitloggen. Browser opnieuw openen et voilaquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:54 schreef MaJo het volgende:
Nou ja zeg, kan niet meer inloggen op fok omdat mijn ip verbonden is aan een andere sessieLukt nu alleen met safari
Dat had ik met de havo ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wij moesten allemaal naar school komen en daar de uitslag openen. Vet lullig als je gezakt was, dan staat er een halve meter naast je iemand helemaal blij te zijn.
Hoe kan ik nou uitloggen als ik niet ingelogt benquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uitloggen > alle sessies uitloggen. Browser opnieuw openen et voila
Je bent nu toch in Safari in gelogd? Dan kun je toch uitloggen en kiezen voor "alle clients uitloggen"?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou uitloggen als ik niet ingelogt ben
Ohquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent nu toch in Safari in gelogd? Dan kun je toch uitloggen en kiezen voor "alle clients uitloggen"?
Natuurlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef MaJo het volgende:
Het werktNu hopen dat ik er met mijn mobiel nog op kom
Heb met mijn mobiel ook een tijdje gekut gehad, kwam er met geen mogelijkheid meer in. Maar ik zal het zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
En met je mobiel lukt ook, moet je alleen even opnieuw inloggen daarmee.
Telefoon doorschakelen (als je verder geen telefoontjes verwacht) en lekker wat anders gaan doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Reisgenoot 1 weet het al (maar die is ook van een andere school )
IK WIL HET OOK WETEN. 's middags, dat betekent dus dat er zes volle uren zijn waarin ik gebeld word!
In theorie ben ik mijn kamer aan het opruimenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Telefoon doorschakelen (als je verder geen telefoontjes verwacht) en lekker wat anders gaan doen
Ze bewaren de beste tot het laatstequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Men-o-men, de geslaagden stromen binnen, waarom ben ik nog niet gebeld
Geen opmerkingen? Die balk kan misschien wel anders, lijkt me een beetje saai zoquote:
Daar zullen Pekelders anders over denken lijkt mequote:De minst fijne plek om te wonen volgens Elsevier is Pekela in de provincie Groningen.
Ja letterype is een beetje saaiquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Geen opmerkingen? Die balk kan misschien wel anders, lijkt me een beetje saai zoKan de oude er ook wel bijpakken
Geslaagd?quote:
Vond ik ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja letterype is een beetje saai
Heb je bericht gehad?quote:
HELL YEAHquote:
Ah, de plaatjes zijn nog makkelijk aan te passenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:30 schreef Etcetera het volgende:
Spannend PS!
Ter afleiding (): heb een beetje een nieuwe OP zitten knutselen. Meningen gevraagd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
GEFELICITEERD!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
HELL YEAH![]()
![]()
![]()
En de doemscenario's bleken nutteloos
In plaats van een 4 en een 5 op mijn resultatenlijst één zes en hoger
Bleek wiskunde en geschiedenis echt best wel goed gemaakt te hebben![]()
Ahquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:48 schreef Soempie het volgende:
Maar je bent MM er vergeten in te zetten.
Ik heb de plaatjes gepakt die ik naast de posts zie staan, maar kon wel eens webicon/uploadicon verschil zijn icm jouw instellingenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens hebben Yuri en WG bij mij een ander plaatje. Bij WG komt dat omdat ik nog silver gebruik, bij Yuri weet ik het niet
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
HELL YEAH![]()
![]()
![]()
En de doemscenario's bleken nutteloos
In plaats van een 4 en een 5 op mijn resultatenlijst één zes en hoger
Bleek wiskunde en geschiedenis echt best wel goed gemaakt te hebben![]()
Maar die ben ik dus kwijtquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind die OP wel een beetje saai
Vind die je hiervoor had gemaakt mooidie we nu als OP hebben dus
Maar die zou misschien wel iets ingedikt kunnen worden, geen afstand tussen de plaatjes bijvoorbeeld.
Ja!! Ik dacht een vier voor wiskunde, omdat ik niet had verwacht hoger te halen dan de nodige 2,6quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is echt tof, als je een 4 en een 5 verwachtte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheve foto's, maar blame it on the heat of the moment!
VLAG HANGT!!!Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheve foto's, maar blame it on the heat of the moment!
VLAG HANGT!!!
Wij hadden dan geen vlag, maar ik moest en zou ook mijn tas buiten hangen![]()
![]()
Ja nu is er even niks te doen dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ja joh, ga daar lekker van genieten![]()
Vanavond uit eten dus, en nog meer leuke plannen? Met klasgenoten/vrienden?
Succesquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga je helaas wel in de steek laten hier, ik wil over 2 weekjes ook graag stuiteren ivm ingeleverde scriptie
Alfabetische volgorde van achternamen. Maar gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Men-o-men, de geslaagden stromen binnen, waarom ben ik nog niet gebeld
En dáárom is het daar slecht wonen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar zullen Pekelders anders over denken lijkt me
Spannendquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:09 schreef Nesle het volgende:
Ik ben nog steeds niet gebeld, en het kan tot 3 uur... ik ga lekker ff douchen!
Jij wordt gebeld alleen als je gezakt bent toch? Dat is niet echt een optie, ofwel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:09 schreef Nesle het volgende:
quote:
ItaloDancerquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Deze OP is tof
[ afbeelding ]
Wie heeft die gemaakt?
Dat klint als een bezoek aan oefenterrein Münster Süd en omgeving. Daar heb ik weken lang geoefend tijdens mijn dienstplicht bij de Artillerie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef Etcetera het volgende:
Oh, ook zoiets. Er zijn op elke lan compo's, wedstrijden onderling ingame, en je kunt vaak leuke prijzen winnen. Dan denk ik aan hardwaren enzo. In dit geval:
[..]
Echt![]()
quote:
Nog geen nieuws?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:09 schreef Nesle het volgende:
Ik ben brownies aan het bakkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
Er moet natuurlijk wel taart zijn eigenlijk
[ afbeelding ]
PS, snij jij m gauw aan?![]()
Champagne en Brownies? Mmmmm, klinkt niet slecht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben brownies aan het bakken![]()
Gewoon naar een dump zaak gaan. Die heeft ze zeker.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Wanneer worden maglites eens wat meer standaardben op zoek naar een maglitering, maar in de 2 zaken waarvan ik zéker wist dat ze maglites en toebehoren verkopen, waren ze uitverkocht
Moeten we wel een dumpzaak hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon naar een dump zaak gaan. Die heeft ze zeker.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:06 schreef Nesle het volgende:
Ik ben niet gebeld..... dus ik ben GESLAAGD!![]()
Nu aan de champagne en naar school voor de cijfers!
Gelkingestraat 31quote:
Ik ga niet op en neer naar de stad om een maglitering te fiksenquote:
Dat heb je toch wel meegekregen?quote:
Dan maar niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga niet op en neer naar de stad om een maglitering te fiksenDan zit ik minimaal 2u in de bus
Nee, vertel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel meegekregen?
Ik zal eens zien wat ik kan roggelenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar niet.
Maar euh, je moet wel zwaaien als je in die grote hal bent. Dan zien we je tenminste op de webcam.
Soldaten vroegen om lichtkogels en er werden per ongeluk fosforgranaten afgeschotenquote:
http://www.defensie.nl/la(...)erste_LAN_machtpartyquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal eens zien wat ik kan roggelen
Waar was dat?quote:Soldaten vroegen om lichtkogels en er werden per ongeluk fosforgranaten afgeschoten
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.defensie.nl/la(...)erste_LAN_machtparty
Zaterdagochtend om 6.00 uur kunnen ze bijvoorbeeld meedoen aan ochtendreveil met gymnastiek.
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)n_Uruzgan?source=rss Uruzganquote:Waar was dat?
afghanistanquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.defensie.nl/la(...)erste_LAN_machtparty
Zaterdagochtend om 6.00 uur kunnen ze bijvoorbeeld meedoen aan ochtendreveil met gymnastiek.
[..]
Waar was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |