Oiquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Eerst moet ie goedgekeurd worden door de SC he
In het begin zijn ze altijd lief jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
OiHij is juist echt een gentleman
Niks geks geprobeerd
Dat jullie nou zo zijn betekent nog niet dat alle mannen zo zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In het begin zijn ze altijd lief ja![]()
Zie het vaak genoeg hoor in het begin is iedereen de liefste en na 1 maan ofzo zijn het klootzakken/teringhoerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat jullie nou zo zijn betekent nog niet dat alle mannen zo zijn![]()
Al laat ze 100x haar tieten vergroten/verkleinen/verbreden/verzachten... doe mij die andere spice girl maar.quote:'Victoria heeft nieuwe borsten'
LOS ANGELES - Victoria Beckham vond haar dubbele D-cup niet meer passen bij haar nieuwe imago van modeontwerpster.
Victoria Beckham voor de borstverkleining. FOTO AFP
Posh (35) onderging daarom voor de derde keer een borstoperatie, niet voor grotere, maar voor kleinere borsten. Dit meldt The Sun.
Victoria, nu met een B-cup, is onder het mes gegaan in Los Angeles en herstelt momenteel in het gezelschap van haar man David een zoontjes in Frankrijk.
,,Victoria wilde haar implantaten al een tijdje kwijt. Drie weken geleden is ze geholpen en ze is erg tevreden met het resultaat,” aldus de bron van het Britse tabloid.
In 1999 onderging de ex-spicegirl voor het eerst een borstoperatie. In Londen werd haar kleine borstomvang (A-cup) omgetoverd naar cupmaat D. Twee jaar later zelfs naar een voor haar onnatuurlijke DD.
Zelf ben ik natuurlijk wel die echte gentleman, maar mijn soortgenoten geven mij een slecht imago hequote:Op donderdag 18 juni 2009 01:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat jullie nou zo zijn betekent nog niet dat alle mannen zo zijn![]()
Emma Buntonquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Al laat ze 100x haar tieten vergroten/verkleinen/verbreden/verzachten... doe mij die andere spice girl maar.
* Whiteguy zag ook een no-shit sherlock onderzoek via nem voorbij komen die wel van toepassing is op bovenstaande dames
Uhuhquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zelf ben ik natuurlijk wel die echte gentleman, maar mijn soortgenoten geven mij een slecht imago he![]()
Ik ga tukken.yuri
en een galant nachtzoentjevoor majo natuurlijk
Mannen kunnen er last van hebben, maar voor veel mannen zal het niet voor het eerst zijn dat ze iets eten terwijl ze er eigenlijk geen zin in hebben. Druk van vrienden en zo doet een hoopquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat heb ik dus ookhebben mannen ook last van eetstress of is dat ook een typisch vrouwending?
Wraakacties? Polonium-210?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Emma BuntonDe jongen waar ik in Londen verliefd op was ging er met haar vandoor
Jij ideeen? Vind haar sindsdien niet zo tof meer neequote:
Laat hem naar je huisgenoten bellen over de herrie 2 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:47 schreef MaJo het volgende:
Wat een kutnacht is dit weerWilde net gaan slapen belt mijn vader, kan niet slapen en wilde graag met iemand praten. Prima, geen probleem want heb ook gezegd dat hij altijd kan bellen. Even later komen mijn huisgenoten echt keihard thuis, schreeuwen in de gang en boven de muziek keihard aanzetten
En dit doen ze dus wel vaker... Daarna belt mijn vader weer of ik nog even kan kletsen. Hij is nu thee aan het maken en belt dan zo weer. Maar ik ben zo moe
En moet vroeg op
Ja, dat waren de ideeën.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij ideeen? Vind haar sindsdien niet zo tof meer nee
Hehe dat was een goeie geweestquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Laat hem naar je huisgenoten bellen over de herrie 2 vliegen in 1 klap
Ik denk dat de beste wraak is dat ze iets met hem heeft gekregen want uiteindelijk bleek het een arrogante zak te zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 03:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, dat waren de ideeën.
Nu nog 200 miljoen van Real Madrid lenen en een paar Joego's.
slaapwel jonkvrouwe * geeft galant kusje op de handquote:Op donderdag 18 juni 2009 03:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe dat was een goeie geweest
Nou ik ben uitgebeld, over 4 uur gaat mijn wekker weer dus ik doe nog even een poging tot
Dus we hoeven niet bij de Galáctico's te bedelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat de beste wraak is dat ze iets met hem heeft gekregen want uiteindelijk bleek het een arrogante zak te zijnMaar hij was wel gruwelijk lekker
![]()
het is veel te veel, maar toch vind ik het bedrag wat michael jackson krijgt voor een paar optredens in londen nog belachelijker. die man valt zowat uit elkaar ...quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet bij de Galáctico's te bedelen.
Ik moet er nog steeds om lachen: 200 miljoen euro voor drie mannen die niets anders kunnen dan balletje-trap en wat enkele kunstjes.
Ik deel je emotiequote:
Deels, want ik ben ondertussen gewoon wakkerquote:
Laatste opmerkingquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:23 schreef Whiteguy het volgende:
Opmerking 1 & 2 zouden zomaar argumenten kunnen zijn van iemand die aan mij proberen uit te leggen waarom ik in een bepaalde god moet gaan gelovenBS dus
ik ken het verdere artikel niet maar ik snap die opmerking niet. Ze zijn idd niet zo innovatief als de IT business maar dat komt denk ik vooral vanwege het feit dat je fysieke apparatuur nodig hebt die je niet door kunt ontwikkelen zoals in de IT gedaan wordt. Of zit ik er nu compleet naast?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Laatste opmerkingIk wil niemand overtuigen van mijn gelijk
Ik las trouwens ergens op Tweakers dat iemand zei dat de industrie nog in de jaren '80/'90 leeft, en zich blijkbaar niet kán aanpassen aan de nieuwe technieken. Zit wel wat waars in denk ik
Nee ik doel meer op de manier waarop ze met de consument en bepaalde regelgeving omgaan: als je nu een cd koopt kan het gebeuren dat je die niet op je pc kunt afspelen vanwege allemaal beveilingsdingen. Dat is toch raar?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ken het verdere artikel niet maar ik snap die opmerking niet. Ze zijn idd niet zo innovatief als de IT business maar dat komt denk ik vooral vanwege het feit dat je fysieke apparatuur nodig hebt die je niet door kunt ontwikkelen zoals in de IT gedaan wordt. Of zit ik er nu compleet naast?
Nah een beetjequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik wilde er ook over ophoudenMaar het houdt me wel bezig
Ben je al zenuwachtig PS?
Ik ben toch ook wakker?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deels, want ik ben ondertussen gewoon wakker
Precies!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan me herinneren dat dat idd het vervelendste isJe wilt wel iets doen, maar je hebt geen idee hoe en wat
Doen ze ook bij onsquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef Etcetera het volgende:
Nog vervelender vond ik de wazigheid rond het wel of niet gebeld worden als je geslaagd of gezakt wasBel ze gewoon allemaal, da's veel simpeler
Ja, maar wel moe, dat bedoel ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |