Ah, de plaatjes zijn nog makkelijk aan te passenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:30 schreef Etcetera het volgende:
Spannend PS!
Ter afleiding (): heb een beetje een nieuwe OP zitten knutselen. Meningen gevraagd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
GEFELICITEERD!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
HELL YEAH![]()
![]()
![]()
En de doemscenario's bleken nutteloos
In plaats van een 4 en een 5 op mijn resultatenlijst één zes en hoger
Bleek wiskunde en geschiedenis echt best wel goed gemaakt te hebben![]()
Ahquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:48 schreef Soempie het volgende:
Maar je bent MM er vergeten in te zetten.
Ik heb de plaatjes gepakt die ik naast de posts zie staan, maar kon wel eens webicon/uploadicon verschil zijn icm jouw instellingenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens hebben Yuri en WG bij mij een ander plaatje. Bij WG komt dat omdat ik nog silver gebruik, bij Yuri weet ik het niet
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
HELL YEAH![]()
![]()
![]()
En de doemscenario's bleken nutteloos
In plaats van een 4 en een 5 op mijn resultatenlijst één zes en hoger
Bleek wiskunde en geschiedenis echt best wel goed gemaakt te hebben![]()
Maar die ben ik dus kwijtquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind die OP wel een beetje saai
Vind die je hiervoor had gemaakt mooidie we nu als OP hebben dus
Maar die zou misschien wel iets ingedikt kunnen worden, geen afstand tussen de plaatjes bijvoorbeeld.
Ja!! Ik dacht een vier voor wiskunde, omdat ik niet had verwacht hoger te halen dan de nodige 2,6quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is echt tof, als je een 4 en een 5 verwachtte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheve foto's, maar blame it on the heat of the moment!
VLAG HANGT!!!Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheve foto's, maar blame it on the heat of the moment!
VLAG HANGT!!!
Wij hadden dan geen vlag, maar ik moest en zou ook mijn tas buiten hangen![]()
![]()
Ja nu is er even niks te doen dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ja joh, ga daar lekker van genieten![]()
Vanavond uit eten dus, en nog meer leuke plannen? Met klasgenoten/vrienden?
Succesquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga je helaas wel in de steek laten hier, ik wil over 2 weekjes ook graag stuiteren ivm ingeleverde scriptie
Alfabetische volgorde van achternamen. Maar gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Men-o-men, de geslaagden stromen binnen, waarom ben ik nog niet gebeld
En dáárom is het daar slecht wonen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar zullen Pekelders anders over denken lijkt me
Spannendquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:09 schreef Nesle het volgende:
Ik ben nog steeds niet gebeld, en het kan tot 3 uur... ik ga lekker ff douchen!
Jij wordt gebeld alleen als je gezakt bent toch? Dat is niet echt een optie, ofwel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:09 schreef Nesle het volgende:
quote:
ItaloDancerquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Deze OP is tof
[ afbeelding ]
Wie heeft die gemaakt?
Dat klint als een bezoek aan oefenterrein Münster Süd en omgeving. Daar heb ik weken lang geoefend tijdens mijn dienstplicht bij de Artillerie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef Etcetera het volgende:
Oh, ook zoiets. Er zijn op elke lan compo's, wedstrijden onderling ingame, en je kunt vaak leuke prijzen winnen. Dan denk ik aan hardwaren enzo. In dit geval:
[..]
Echt![]()
quote:
Nog geen nieuws?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:09 schreef Nesle het volgende:
Ik ben brownies aan het bakkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
Er moet natuurlijk wel taart zijn eigenlijk
[ afbeelding ]
PS, snij jij m gauw aan?![]()
Champagne en Brownies? Mmmmm, klinkt niet slecht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben brownies aan het bakken![]()
Gewoon naar een dump zaak gaan. Die heeft ze zeker.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Wanneer worden maglites eens wat meer standaardben op zoek naar een maglitering, maar in de 2 zaken waarvan ik zéker wist dat ze maglites en toebehoren verkopen, waren ze uitverkocht
Moeten we wel een dumpzaak hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon naar een dump zaak gaan. Die heeft ze zeker.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:06 schreef Nesle het volgende:
Ik ben niet gebeld..... dus ik ben GESLAAGD!![]()
Nu aan de champagne en naar school voor de cijfers!
Gelkingestraat 31quote:
Ik ga niet op en neer naar de stad om een maglitering te fiksenquote:
Dat heb je toch wel meegekregen?quote:
Dan maar niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga niet op en neer naar de stad om een maglitering te fiksenDan zit ik minimaal 2u in de bus
Nee, vertel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel meegekregen?
Ik zal eens zien wat ik kan roggelenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar niet.
Maar euh, je moet wel zwaaien als je in die grote hal bent. Dan zien we je tenminste op de webcam.
Soldaten vroegen om lichtkogels en er werden per ongeluk fosforgranaten afgeschotenquote:
http://www.defensie.nl/la(...)erste_LAN_machtpartyquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal eens zien wat ik kan roggelen
Waar was dat?quote:Soldaten vroegen om lichtkogels en er werden per ongeluk fosforgranaten afgeschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |