Daniëlquote:
ow, maar meestal valt het Centraal Examen wel mee. tenminste dat had ik wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef Rumille het volgende:
Nee, maar ik wil het weten.
Ben niet in 1x gezakt, daarvoor heb ik wiskunde te goed gemaakt.
Maar als NA toch wat tegenvalt moet ik herexamen doen.
Ik moet 40 punten halen en volgens mij kwam ik daar ongeveer op uit.
Als ik een 5,2 voor Na heb dan ben ik geslaagd, dat weet ik nu alquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, maar meestal valt het Centraal Examen wel mee. tenminste dat had ik wel.
hehequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als ik een 5,2 voor Na heb dan ben ik geslaagd, dat weet ik nu al.
Middagquote:
Jij snapt het echt niet hequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Men excuseert zich niet voor feiten.
Heujjj we gaan de discussie opnieuw startenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet he
Het ging om het feit dat Bas zei, dat de pot voetbal niet serieus kon zijn als Nath mee zou voetballen. En dat is zum kotzen.
daar was ik ook al bang voorquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heujjj we gaan de discussie opnieuw starten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Dat heb ik niet gezegd. Ik heb alleen gezegd dat ik sceptisch was en inderdaad wel een beetje serieus wil ballen, verder niks.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:06 schreef Samzz het volgende:
Het ging om het feit dat Bas zei, dat de pot voetbal niet serieus kon zijn als Nath mee zou voetballen. En dat is zum kotzen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef Blawh het volgende:
Ik ben sceptisch, dat zeker. Dat betekent niet dat je niet mee mag doen van mij. Verwacht alleen niet veel ballen als je toch wat minder goed blijkt te zijn.
tot hoe laat kun je gebeld worden dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:37 schreef Rumille het volgende:
Sam
De zenuwen. Ik kan er niet meer tegen.
I NEED TO MAKE THAT GODDAMN PHONECALL!
Ik mag zelf bellen vanaf 5 uurquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tot hoe laat kun je gebeld worden dan?
Daarom bel ik een kwartiertje eerder.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:50 schreef Damzkieee het volgende:
Kerel hele tijd in gesprek die je moet bellen
Dan zeg ik wel: Maar in Rusland is het al 5 uur geweestquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe dan zegtie: NEE JE MAG NOG NIET BELLEN, AJU
dan kun je nu ook al wel bellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel: Maar in Rusland is het al 5 uur geweest.
great minds think alikequote:
DAT is wat jij zei. Je ging er voor het gemak maar meteen vanuit dat het gelanterfanter en onkunde zou worden op het veld als Nath mee zou doen. En dat kwam erg verkeerd overquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef Blawh het volgende:
Het douchen e.d. geen probleem. Ik ben alleen wel redelijk serieus met voetbal, kan niet zo goed tegen enorm gelanterfanter en onkunde op het voetbalveld
Hoiquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:37 schreef Rumille het volgende:
Sam
Ik heb dat in genoeg posts daarna al iets genuanceerder en anders gezegd, maar toen was het hek al van de dam en waren jullie niet toerekeningsvatbaar meer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
DAT is wat jij zei. Je ging er voor het gemak maar meteen vanuit dat het gelanterfanter en onkunde zou worden op het veld als Nath mee zou doen. En dat kwam erg verkeerd over
Ik heb er een schijthekel aan als mensen beweren iets anders gezegd te hebben dan ze werkelijk zeggen. En ja, dan blijf ik erover doorzeuren. Tot het einde des dagen. Live with it.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geniaal![]()
Lekker over blijven door discussiëren![]()
Gek hequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb dat in genoeg posts daarna al iets genuanceerder en anders gezegd, maar toen was het hek al van de dam en waren jullie niet toerekeningsvatbaar meer.
Maar je hebt wel lekker geslapen?
Vooral moeilijk blijven doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er een schijthekel aan als mensen beweren iets anders gezegd te hebben dan ze werkelijk zeggen. En ja, dan blijf ik erover doorzeuren. Tot het einde des dagen. Live with it.
Is dat gezwam toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gek he![]()
Ik heb heerlijk geslapen, kon zelfs niet wakker worden... dat is uniek voor mij
En des te minder heb ik zin in een meet. Als er bij voorbaat al gezegd word dat vrouwen het spel omlaag halen. Alsof er topvoetbal geleverd word zegquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vooral moeilijk blijven doen.
Destemeer lol hebben wij eraan...
Geef jezelf nu niet teveel eer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef Samzz het volgende:
En ja, ik ben graag een drama queen, dat is mijn karaktereigenschap.
Ow het spijt me, kun je me dat ooit vergeven?quote:
Jou wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow het spijt me, kun je me dat ooit vergeven?
Wat heeft ze?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:00 schreef Samzz het volgende:
Pffff.
Ik ga naar huis, m'n verslag is af en m'n zusje ligt in t ziekenhuis
Die toeters zijn inderdaad irritant tijdens een telefoongesprek.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:16 schreef Rumille het volgende:
Pfff, als 1e helft VS - Bra is afgelopen ga ik bellen.
Gefeliciteerd, je hebt voor je havo/vwo geslaagt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:13 schreef Rumille het volgende:
Nou jongens.
Het zal sommige van jullie teleurstellen.
MAAR IK KOM VOLGEND JAAR DUS MOOI IN ENSCHEDE STUDEREN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!
Ik ben blij dat ik er niet woon.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:54 schreef Rumille het volgende:
Ik wou dat er mensen in vroomshoop woonden
jullie hebben trouwens nog veel te leren over omgang met mensen blijkbaar. als er een "zwakkere" speler meespeelt (wat trouwens niet eens bewezen is), dan geef je diegene juist een paar ballen meer, en begeleidt je hem/haar een beetje. positieve coaching heet dat. zul je zien dat die wat meer zelfverzekerder is en beter gaat ballen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Ik heb alleen gezegd dat ik sceptisch was en inderdaad wel een beetje serieus wil ballen, verder niks.
[..]
Sommige mensen willen ook winnen. Je mag best eens aan jezelf denken hoor. Als je zo slecht bent dat je geen ballen krijgt moet je een andere sport gaan doen of niet janken als je weinig ballen krijgt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:32 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jullie hebben trouwens nog veel te leren over omgang met mensen blijkbaar. als er een "zwakkere" speler meespeelt (wat trouwens niet eens bewezen is), dan geef je diegene juist een paar ballen meer, en begeleidt je hem/haar een beetje. positieve coaching heet dat. zul je zien dat die wat meer zelfverzekerder is en beter gaat ballen.
jullie zijn bij mij wel welkom hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef Samzz het volgende:
Waarvoor rellen? Nath en ik weten heel goed wanneer we niet welkom zijn. En dat is in de loop van het vorige topic maar weer even flink bevestigd. Dan ga ik liever wat anders met m'n tijd doen
welke club?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
B3Weet ik t ik wordt over 15 dagen 17 dus dan klopt het
. 2e jaars.
BOEIE!
tijdens een wedstrijd ja, maar jullie gaan toch gewoon een beetje ballen op 10 meter?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
Sommige mensen willen ook winnen. Je mag best eens aan jezelf denken hoor.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:37 schreef Rumille het volgende:
Sam
We hopen op zo'n 12 man. Anders neem ik nog wel 2 lui mee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nou met 6 man ga je echt niet die 100 meter lopen, trust me
dat moeten we nog overeenkomen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zeg ik
waar/wanneer gaat het gebeuren dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |