Daarom bel ik een kwartiertje eerder.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:50 schreef Damzkieee het volgende:
Kerel hele tijd in gesprek die je moet bellen
Dan zeg ik wel: Maar in Rusland is het al 5 uur geweestquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe dan zegtie: NEE JE MAG NOG NIET BELLEN, AJU
dan kun je nu ook al wel bellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel: Maar in Rusland is het al 5 uur geweest.
great minds think alikequote:
DAT is wat jij zei. Je ging er voor het gemak maar meteen vanuit dat het gelanterfanter en onkunde zou worden op het veld als Nath mee zou doen. En dat kwam erg verkeerd overquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef Blawh het volgende:
Het douchen e.d. geen probleem. Ik ben alleen wel redelijk serieus met voetbal, kan niet zo goed tegen enorm gelanterfanter en onkunde op het voetbalveld
Hoiquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:37 schreef Rumille het volgende:
Sam
De zenuwen. Ik kan er niet meer tegen.
I NEED TO MAKE THAT GODDAMN PHONECALL!
Ik heb dat in genoeg posts daarna al iets genuanceerder en anders gezegd, maar toen was het hek al van de dam en waren jullie niet toerekeningsvatbaar meer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
DAT is wat jij zei. Je ging er voor het gemak maar meteen vanuit dat het gelanterfanter en onkunde zou worden op het veld als Nath mee zou doen. En dat kwam erg verkeerd over
Ik heb er een schijthekel aan als mensen beweren iets anders gezegd te hebben dan ze werkelijk zeggen. En ja, dan blijf ik erover doorzeuren. Tot het einde des dagen. Live with it.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geniaal![]()
Lekker over blijven door discussiëren![]()
Gek hequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb dat in genoeg posts daarna al iets genuanceerder en anders gezegd, maar toen was het hek al van de dam en waren jullie niet toerekeningsvatbaar meer.
Maar je hebt wel lekker geslapen?
Vooral moeilijk blijven doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er een schijthekel aan als mensen beweren iets anders gezegd te hebben dan ze werkelijk zeggen. En ja, dan blijf ik erover doorzeuren. Tot het einde des dagen. Live with it.
Is dat gezwam toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gek he![]()
Ik heb heerlijk geslapen, kon zelfs niet wakker worden... dat is uniek voor mij
En des te minder heb ik zin in een meet. Als er bij voorbaat al gezegd word dat vrouwen het spel omlaag halen. Alsof er topvoetbal geleverd word zegquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vooral moeilijk blijven doen.
Destemeer lol hebben wij eraan...
Geef jezelf nu niet teveel eer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef Samzz het volgende:
En ja, ik ben graag een drama queen, dat is mijn karaktereigenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |