Ik was een soort van ronaldo Dat ene moment hequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was vroegah vooral snel, en had een bijna perfecte pass in huis
edit: oh, en als ik op doel schoot was dat meestal een kanonschot, dat verwachtte niemand met die dunne pootjes van me
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mij zou 3 juli wel goed uitkomen eigenlijk
Tyf op, dan kom ik nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan je mooi trakteren na jouw afstraffing
Hij heet toevallig niet Stef?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn broertje is ook op 3 juli jarig
maar 18 juli komt mij beter uit
nee, Stephanquote:
Stephan Ben?quote:
Ik vier het 4 juli, om half 9. Als je kan, mag je komen, uiteraardquote:
Dan ben ik aan het werkquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vier het 4 juli, om half 9. Als je kan, mag je komen, uiteraard
nee, dat is 'm nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:27 schreef Rumille het volgende:
[..]
Stephan Ben?
Die Stef is ook 3 juli jarig, heet voluit Stephan en zijn 2e naam is Ben.
Hij heeft alleen geen broer, volgens mij.
Okequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:36 schreef Rumille het volgende:
Nou ja, dacht ik ook al.
Maar mede-tukkers, ik ga pitten.
Nath en Sam, mijn excuses nogmaals als ik jullie heb beledigd, dat was nooit mijn intentie
slaap zequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:36 schreef Rumille het volgende:
Nou ja, dacht ik ook al.
Maar mede-tukkers, ik ga pitten.
Nath en Sam, mijn excuses nogmaals als ik jullie heb beledigd, dat was nooit mijn intentie
Correctie: 20 dagen.quote:
dan is mijn vriendin ook jarigquote:
voor hem welquote:
Allemaal ToF'ers jarig binnen 1 week. Dat is wel gaafquote:
trustenquote:
dus?quote:
handjes boven de lakensquote:
Tja, 7 juli hč? Algemeen bekend dat het de mooiste dag van het jaar is.quote:
nee, 29 juli is een mooiere dagquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tja, 7 juli hč? Algemeen bekend dat het de mooiste dag van het jaar is.Ik ken bijvoorbeeld ook iemand die op die dag getrouwd is.
Oh ja, dan is het Ólavsřka op Faeröer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, 29 juli is een mooiere dag
en de paashaas is jarigquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het Ólavsřka op Faeröer.
dat magquote:
tjah, je bent natuurlijk een vrouwquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
tuulk! Straks mis ik nog wat....
dan kun je altijd net iets langer blijven liggenquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
eventjes... morgen thuis aan project werken.. dus ach...
en dan relaxt douchen.. naar de overkant van de straat verse broodjes halen... kopje thee... ideaal begin van de dagquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan kun je altijd net iets langer blijven liggen
woon je tegenover een bakker?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
en dan relaxt douchen.. naar de overkant van de straat verse broodjes halen... kopje thee... ideaal begin van de dag
wou net zeggenquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jaaaaamoet alleen wel 3 trappen afklauteren, maar da's het wel waard.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wou net zeggen
lekker vers (warm) broodje
hier in de hoeve hebben we geen bakker meer
de bakker van ons is er net een jaar-anderhalf jaar mee gestopt. Hij had geen opvolger.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]de voordelen van de grote stad he
al gaat alles hier ook naar winkelcentra... da's natuurlijk teveel moeite...
ik ga toch maar slapen denk ik... tot morgen wouter!
Waarom?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:35 schreef Mdrop het volgende:
TOF Voetbal meet serieus = Mdrop al toeschouwer.
Ajjoh neulert, jij werkt savonds nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Voor de bouwvak kan ik niks met zekerheid zeggen.
Zie pm.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ajjoh neulert, jij werkt savonds niet
En op zaterdag ook niet.
Dat is geen goed tekenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tot nu toe ken ik niemand die gezakt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |