De meesten van ons hebben ook niet beweerd echt talentvol te zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:23 schreef Incolumis het volgende:
ik ben bang dat ik iedereen van het veld wals
ik bedoel meer als in lomp tergen iedereen aanlopen aangezien ik inmiddels niet de kleinste benquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
De meesten van ons hebben ook niet beweerd echt talentvol te zijn.
telefoonnummers?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:24 schreef Rumille het volgende:
Ik ben zeer talentvol op mijn niveau.
Wel dit seizoen tot aan de winterstop elke focking wedstrijd gescoord.
Hoort erbij he.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik bedoel meer als in lomp tergen iedereen aanlopen aangezien ik inmiddels niet de kleinste ben
Hou eens op over mij te pratenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:28 schreef Rumille het volgende:
Oh ja, dat wordt nog wat als 17-jarig snel opdondertje.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:28 schreef Incolumis het volgende:
nou ik heb iemand wel eens geblokkeerd tijdens een potje, die verklaarde dat het voelde als een blok beton
(en ik deed het nog rustig aan)
Geen goed idee bij mijquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef Incolumis het volgende:
snelle opdondertjes kun je heel makkelijk aanpakken![]()
gewoon 1 op 1 spelen, zijn ze niet gewend
Wacht maar tot je een lomp seniorenelftal tegenkomt. Tweede keer ligt je geheid onder het gras, thuisfluiters wuiven het vervolgens vrolijk weg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Rumille het volgende:
[..]
Geen goed idee bij mij. Ik gooi die bal zelf wel diep en sprint er achter aan. Ik vind vaak genoeg een oplossing voor situaties.
Nu praat ik wel op B2-niveau.
als ik op je hielen zit heb je geen tijd om die bal zo snel te spelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Rumille het volgende:
[..]
Geen goed idee bij mij. Ik gooi die bal zelf wel diep en sprint er achter aan. Ik vind vaak genoeg een oplossing voor situaties.
Nu praat ik wel op B2-niveau.
Moet je me wel op de hielen KUNNEN zitten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als ik op je hielen zit heb je geen tijd om die bal zo snel te spelen
hadden een toernooitje, zaten dus ook van die 16 jarigen bij, compleet elftal, en wij waren niet bepaald topfit, dus we gingen 1 op 1 spelen, die jochies zeurden continue en bleven maar naar de trainer kijken wat ze moesten doen, want ze kwamen er niet aan te pas.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een lomp seniorenelftal tegenkomt. Tweede keer ligt je geheid onder het gras, thuisfluiters wuiven het vervolgens vrolijk weg.
ik verdedig, dus ik sta voor jou, en jij moet naar mij toe draaien wil je naar voren willenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:34 schreef Rumille het volgende:
[..]
Moet je me wel op de hielen KUNNEN zitten.
Maar ik ben waarschijnlijk sneller, dus wanneer ik met mijn rug naar jou gedraaid sta en de kaats opzet en intussen diep loop ben jij weg. Of bij een simpele diepe bal ben ik er waarschijnlijk ook eerder.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik verdedig, dus ik sta voor jou, en jij moet naar mij toe draaien wil je naar voren willen![]()
tegen de tijd dat je kwart rond bent heb ik je al
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik verdedig, dus ik sta voor jou, en jij moet naar mij toe draaien wil je naar voren willen![]()
tegen de tijd dat je kwart rond bent heb ik je al
Oh god, ga me niet vertellen dat ik jullie er allemaal uit sprintquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:40 schreef Blawh het volgende:
Dan kom ik helemaal in de problemen, ik ben een type schilpad op de eerste meters.
je kaatst en intussen loop je ook al gelijk diep? lijkt me sterk, dan sta je buitenspelquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar ik ben waarschijnlijk sneller, dus wanneer ik met mijn rug naar jou gedraaid sta en de kaats opzet en intussen diep loop ben jij weg. Of bij een simpele diepe bal ben ik er waarschijnlijk ook eerder.
Met inzicht los je veel op.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Oh god, ga me niet vertellen dat ik jullie er allemaal uit sprint. Dat is niet goed voor mijn nu al hoge ego.
Als ik door mn teamgenoot diep wordt gestuurd na die kaats en sta dan naast jou op het moment van passen dan kan ik die sprint wel van je winnen en sta ik niet buitenspel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je kaatst en intussen loop je ook al gelijk diep? lijkt me sterk, dan sta je buitenspel
Verre van. Al die dingen zijn ten 1e op mijn lage niveau.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:43 schreef Blawh het volgende:
Je bent dus de perfecte speler? Scorend vermogen, inzicht en snelheid.
Hey Luis.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Verre van. Al die dingen zijn ten 1e op mijn lage niveau.
Verder ben ik egoistisch en koppig. Speel weinig af (komt ook door slechte teamgenoten) en als iets niet lukt ga ik net zolang door tot het wel lukt.
Count me inquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
4 Juli voetbal meeting:
Robinhoo ja
markoalmelo ja
Rumille ja
Drizzt_DoUrden ja
Wie kan er nog meer?
Voetbaldisscussies zijn altijd leuk, dus jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet ik nu ook nog zeggen wat mijn sterke en zwakke kanten zijn?
Sterke punten: organiseren/controleren op het middenveld, links- of rechtsbuiten mag ook, scorend vermogen zit ook wel goed, vrije trappen hou ik wel vanquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Voetbaldisscussies zijn altijd leuk, dus ja
Ik ook, linksvoor of linksmidden, waar ik altijd heb gestaan, al voelde ik me op midmid ook erg goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:04 schreef Rumille het volgende:
Oh ja, ik wil aanvallen, liefst buitenspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |