Met inzicht los je veel op.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Oh god, ga me niet vertellen dat ik jullie er allemaal uit sprint. Dat is niet goed voor mijn nu al hoge ego.
Als ik door mn teamgenoot diep wordt gestuurd na die kaats en sta dan naast jou op het moment van passen dan kan ik die sprint wel van je winnen en sta ik niet buitenspel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je kaatst en intussen loop je ook al gelijk diep? lijkt me sterk, dan sta je buitenspel
Verre van. Al die dingen zijn ten 1e op mijn lage niveau.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:43 schreef Blawh het volgende:
Je bent dus de perfecte speler? Scorend vermogen, inzicht en snelheid.
Hey Luis.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Verre van. Al die dingen zijn ten 1e op mijn lage niveau.
Verder ben ik egoistisch en koppig. Speel weinig af (komt ook door slechte teamgenoten) en als iets niet lukt ga ik net zolang door tot het wel lukt.
Count me inquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
4 Juli voetbal meeting:
Robinhoo ja
markoalmelo ja
Rumille ja
Drizzt_DoUrden ja
Wie kan er nog meer?
Voetbaldisscussies zijn altijd leuk, dus jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet ik nu ook nog zeggen wat mijn sterke en zwakke kanten zijn?
Sterke punten: organiseren/controleren op het middenveld, links- of rechtsbuiten mag ook, scorend vermogen zit ook wel goed, vrije trappen hou ik wel vanquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Voetbaldisscussies zijn altijd leuk, dus ja
Ik ook, linksvoor of linksmidden, waar ik altijd heb gestaan, al voelde ik me op midmid ook erg goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:04 schreef Rumille het volgende:
Oh ja, ik wil aanvallen, liefst buitenspeler.
Ik was een soort van ronaldo Dat ene moment hequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was vroegah vooral snel, en had een bijna perfecte pass in huis
edit: oh, en als ik op doel schoot was dat meestal een kanonschot, dat verwachtte niemand met die dunne pootjes van me
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mij zou 3 juli wel goed uitkomen eigenlijk
Tyf op, dan kom ik nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan je mooi trakteren na jouw afstraffing
Hij heet toevallig niet Stef?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn broertje is ook op 3 juli jarig
maar 18 juli komt mij beter uit
nee, Stephanquote:
Stephan Ben?quote:
Ik vier het 4 juli, om half 9. Als je kan, mag je komen, uiteraardquote:
Dan ben ik aan het werkquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vier het 4 juli, om half 9. Als je kan, mag je komen, uiteraard
nee, dat is 'm nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:27 schreef Rumille het volgende:
[..]
Stephan Ben?
Die Stef is ook 3 juli jarig, heet voluit Stephan en zijn 2e naam is Ben.
Hij heeft alleen geen broer, volgens mij.
Okequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:36 schreef Rumille het volgende:
Nou ja, dacht ik ook al.
Maar mede-tukkers, ik ga pitten.
Nath en Sam, mijn excuses nogmaals als ik jullie heb beledigd, dat was nooit mijn intentie
slaap zequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:36 schreef Rumille het volgende:
Nou ja, dacht ik ook al.
Maar mede-tukkers, ik ga pitten.
Nath en Sam, mijn excuses nogmaals als ik jullie heb beledigd, dat was nooit mijn intentie
Correctie: 20 dagen.quote:
dan is mijn vriendin ook jarigquote:
voor hem welquote:
Allemaal ToF'ers jarig binnen 1 week. Dat is wel gaafquote:
trustenquote:
dus?quote:
handjes boven de lakensquote:
Tja, 7 juli hč? Algemeen bekend dat het de mooiste dag van het jaar is.quote:
nee, 29 juli is een mooiere dagquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tja, 7 juli hč? Algemeen bekend dat het de mooiste dag van het jaar is.Ik ken bijvoorbeeld ook iemand die op die dag getrouwd is.
Oh ja, dan is het Ólavsřka op Faeröer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, 29 juli is een mooiere dag
en de paashaas is jarigquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het Ólavsřka op Faeröer.
dat magquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |