quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef Biogarde het volgende:
Oe, je kan nu ook de camera aan 'double-tap' van de home-knop hangen.
Da's handig bij momenten dat je je cam snel wil gebruiken
zit in de instellingenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Het dev team heeft laten weten dat, als hij te jailbreaken is, hij ook meteen te unlocken is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:32 schreef DaMook het volgende:
3GS gepreordered ter vervanging van mijn 2G. Hoop dat er tegen de releasedate hier een unlock manier is zodat ik hem al meteen kan gebruiken met mijn vodafone abo tot mijn tmobile abo ingaat
.
Die mensen zijn gek Chris. Rechtstreeks van Wiki (ja, ik weet dat het niet academisch verantwoord is, maar tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef Christiaan het volgende:
Al die mensen die me voor gek verklaarden toen ik zei dat de GM gelijk was aan de final.
Dan is de software om te jailbreaken er al toch?. Waarom brengen ze die niet officieel uit dan? Heeft dat te maken met Itunes 8.2quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die mensen zijn gek Chris. Rechtstreeks van Wiki (ja, ik weet dat het niet academisch verantwoord is, maar toch):
"The Golden Master or GM version of a reproducible product (e.g., software) is that which is then released for public consumption; typically for subsequent distribution of multiple copies. It represents the development stage of "RTM" (Release To Manufacturing), often referred to as "going gold", or "gone golden"."
Hoezo? hier 10 minuten werk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:58 schreef Flepke het volgende:
Blijkt nog aardig kut te zijn om 3.0 zerkend te krijgen op de 2g pfff
Nice dan hoef ik niet 2 abo's tegelijk te hebben, maar kan ik gewoon mijn vodafone simkaart gebruik tot mijn t-mobile abo ingaatquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Het dev team heeft laten weten dat, als hij te jailbreaken is, hij ook meteen te unlocken is.
Dit was hier dus niet het gevalquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hoezo? hier 10 minuten werk.
ispw van 3.0 downloaden.
itunes aan, shift ingedrukt houden, ispw file kiezen en updaten maar.
na update 2G gewoon nog simvrij.
Ik heb nu 2.2.0quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hoezo? hier 10 minuten werk.
ispw van 3.0 downloaden.
itunes aan, shift ingedrukt houden, ispw file kiezen en updaten maar.
na update 2G gewoon nog simvrij.
niks geen gekloot met 2.2.1 jailbreak/unlock etc.
http://www.iphoneclub.nl/(...)-0-jailbreak-unlock/ succes! Hier staat alle uiteg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nu 2.2.0
Ik kan dus gewoon de ispw 3.0 downloaden en erop zetten en het werkt allemaal ?
Waar haal ik die 3.0 ispw?
Ik ben zo schijt dat het niet meer werkt als ik 3.0 erop zet.
Ik wacht nog evenquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:12 schreef nelisb het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-0-jailbreak-unlock/ succes! Hier staat alle uiteg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |