abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:10:02 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70108168
Loop ik hier achter mijn flat op een dood stuk grasveld. Dood als in: er komt geen hond, enkel vogels, katten, egels en mensen die hun honden uitlaten. Ok, dus er komt letterlijk wel een hond maar jullie begrijpen wat wel ik bedoel; er spelen geen kinderen of zo.

Staat er op een van de balkons op begane grond een gozer die mij aanspreekt.

Weet je dat er hier een aanlijnplicht en een opruimplicht is?

Eh nee. En dat is ook logisch aangezien er nergens op deze grasvelden staat aangegeven dat het verboden is voor honden (een grasveld verderop, achter een rij huizen, staat zo'n bord wel) en ook geen ander bord of zo. Dat soort informatie moet je specifiek gaan zitten opsnorren in de gemeentegids .

Maar goed, heel verhaal dat ie moe werd van al die stront onder zijn balkon. Bullshit want er lag niets natuurlijk en ik loop elke dag over dat veld en ik heb vrijwel nooit stront aan mijn schoenen. Dus hij heeft last van stront die ik niet eens onder mijn voeten krijg

Heel verhaal over dat hij al de gemeente had gebeld en die zouden gaan controleren hierachter. En dat ik het maar beter van hem kon horen dan van zo'n bonnenschrijfert. Hij ging iedereen die over dit grasveld kwam wandelen met honden even aanspreken. Nou veel succes heb ik hem gewenst.

Maar uiteraard is deze klager wel in het bezit van een kat. Sterker nog, deze kat heeft vrijelijk toegang tot het grasveld middels een trapje van het balkon af.

Dus meneer de hypocriet vindt het prima dat zijn kat los rond hobbelt, vogels doodbijt (ja da's de natuur! maar mijn hond is dat ook) en bij andere mensen in de tuin schijt. Maar oh wee als er een hond over het grasveld loopt. Die zou toch zo maar eens kunnen onder zijn balkon een drol er uit kunnen persen.

En als hij nou de enige was. Nee, een buurvrouw verderop heb ik ook wel eens zien mopperen over die loslopende honden. Ook zij is in het bezit van een los hobbelende kat.

Mijn klacht: Kattenbezitters die klagen over honden zijn schijnheilige hypocriete teringlijers.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_70108271
Honden
Katten
pi_70108290
Honden zijn ook vieze beesten
pi_70108314
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Honden
Katten
Do you think you will walk away untested?
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:13:38 #5
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70108318
Wie maakt de lemming: Kattenklagers, het zijn ook altijd hondenbezitters.

pi_70108380

Er is toch overal een aanlijn en opruimplicht?
Of er wordt aangegeven, dat honden los mogen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:16:10 #7
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_70108444
Honden
Katten
Tics van je petten.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:16:55 #8
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70108478
Kan me best voorstellen dat het niet al te plezierig is om je omgeving vol hondenstront te hebben, doet het hebben van een kat of hond weinig aan af lijkt me.
Zelfde met die aanlijnplicht, menig hond doet inderdaad niets maar heb al vaak genoeg gehad dat er zo'n lieve lobbes met baggerpootjes tegen me aan sprong.
Nou zit ik daar niet zo mee, maar genoeg mensen die dat niet plezierig vinden.
pi_70108598
Kattenklagers, het zijn ook altijd hondenbezitters...

Verder zijn bepaalde velden gewoon verboden voor honden, simpelweg omdat er kids op spelen. Heb voor de deur 1 groter stuk veld dat continu wordt gebruikt door kids en zelfs basisscholen in de buurt. Er is verder kilometers aan meer ruimte waar honden kunne schijte naar hartelust, toch staat elk baasje er bij alsof de beeste overal kunnen schijte, zelfs in andermans tuinen (wat maar al te vaak gebeuren). Vind je het gek dat sommige mensen een hekel hebben aan honden? Ik heb zelf niks tegen honden, wel iets tegen hun baasjes af en toe. Honden kun je wel echt begeleiden en dingen aanleren, kun je van katten niet echt zeggen :/
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:20:19 #10
181657 LordNemephis
computer says no
pi_70108622
TS, ga je hond uitlaten ofzo
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_70108677
Houdt dat beest gewoon lekker aan de lijn . Je mag toch zo'n beest alleen laten los lopen als het specifiek is aangegeven, en niet andersom?
Ik ben op m'n 7e gebeten door een rottweiler, en sindsdien loop ik een meter of 2 om als ik een hond tegen kom op een voetpad. En dan zijn er asociale hondenbezitters die ze los laten lopen onder eht mom van Öh, maar hij doet niks hoor . Flikker op met die kutbeesten

En nee, ik heb nog nooit gehoord van een kat die een willekeurig kind eheft aangevallen
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_70108756
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef Trannellius het volgende:
Houdt dat beest gewoon lekker aan de lijn . Je mag toch zo'n beest alleen laten los lopen als het specifiek is aangegeven, en niet andersom?
Ik ben op m'n 7e gebeten door een rottweiler, en sindsdien loop ik een meter of 2 om als ik een hond tegen kom op een voetpad. En dan zijn er asociale hondenbezitters die ze los laten lopen onder eht mom van Öh, maar hij doet niks hoor . Flikker op met die kutbeesten

En nee, ik heb nog nooit gehoord van een kat die een willekeurig kind eheft aangevallen
Er is een plaatje op het internet met een kat die een baby ambushed. Maar anders dan dat... denk niet dat er veel katten zijn die uberhaupt naar onbekenden lopen...
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:25:06 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70108834
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:19 schreef koffiegast het volgende:
Honden kun je wel echt begeleiden en dingen aanleren, kun je van katten niet echt zeggen :/
ah dus eigenlijk zouden voor katten nog strengere regels moeten gelden
[..]
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:25:12 #14
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_70108839
Honden . Lijn die mormels gewoon aan, aan een zo kort mogelijk lijntje, heb ik er geen last van en schijten ze precies voor jouw voeten, TS.

Oh, en ik heb geen kat.
pi_70108875
Laat je hond eens los op zo'n kat (mits het een woeste hond is, anders zal hij niet veel meer doen dan snuffelen en misschien eens porren met zijn neus )
Ga weg
pi_70108886
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Goed van je dat je enkel dat argument eruit pakt, en de rest maar negeert.
pi_70108889
Optiefen met die honden gewoon allemaal een spuitje geven!
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:28:59 #18
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70109008
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Katten voeden zichzelf op.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:30:07 #19
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70109075
Mijn hond loopt trouwens vrijwel altijd met een muilkorf om omdat meneer nogal graag zichzelf mag bewijzen tegen andere honden. Aan mensen heeft ie een broertje dood en die negeert ie op straat.

Het veld waar ik op doel wordt niet door kinderen gebruikt en ja, ik ben ook van mening dat het asociaal is om honden in andermans tuin te laten schijten en/of op straat. Maar gewoon op grasvelden moet het kunnen. Paarden mogen zelfs op de weg schijten, katten mogen overal schijten. Maar om die ene keutel die mijn hond altid in de bosjes doet (raar beest ik weets) ja nee dat mag dan niet, dat is vies.

En katten schijten ook bij andere mensen in de tuin maar dat weerhoudt diezelfde gast uit de OP er niet van om een kattenluikje in zijn deur te hebben. Dus kennelijk is het wel normaal dat zijn kat bij andere mensen schijt, maar oh wee als er iemand bij hem onder het balkon schijt
[..]
pi_70109491
Je probeert jezelf weer lekker vrij te lullen, maar hebt blijkbaar geen idee waar je die tyfus strontsproeier los laat.
Overal moet je honden aan de lijn houden en is een opruimplicht TENZIJ anders is aangegeven.

Jij bent zeker ook zo iemand die overal binnen de bebouwde kom gewoon 120 rijdt, staat immers niet aangegeven dat je er maar 50 mag

Laat dat tering beest lekker in je eigen huiskamer schijten, daar staat namelijk ook geen bordje dat het niet mag.

looser

/edit

En nee, ik ben geen kattenbezitter
En ja, ik heb een teringhekel aan asociale hondenbezitters als TS
En nee, ik heb geen hekel aan honden, die weten niet beter dan wat hun asociale baasjes als TS ze aanleren.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_70109796
Katten poepen een stuk minder, ze zijn immers vaak een stuk kleiner. Daarnaast begraven ze het, dat zie ik honden niet vaak doen. En wat is nou leuker dan een megadrol in je tuin waar alle vliegen op af komen?

Beide katten van mij (die stuk groter dan normale katten zijn overigens) zijn beide aangevallen binnen een week tijd, paar maanden terug. De ene kat was al blind en komt niet verder dan 1 meter van de deur, toch had ie een mooie bijt naar zijn nek (voor de eerste beste die doodleuk komt waarom laat je hem buiten, dat beest is niet altijd blind geweest en leeft/is gewend gewoon buiten, ik woon niet in centrum amsterdam waar katten binnenbeesten zijn). En natuurlijk geen baasje die het komt melden dat zijn hond me kat heeft aangevallen. Moet ik daarbij verder vermelden dat het gebied voor mijn huis verboden is voor honden? De eerste hond die niet aan de ketting is en die op 1 van mijn 2 katten in de tuin afkomt schop ik naar zijn kop. Verder, honden prima, hondenbezitters die alles maar gewoon doen en grote bek optrekken, nee.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:47:18 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70109810
nog mooier, die vent, is bij zn buurvrouw die ik net sprak aan de deur geweest. Of ze ff wilde kappen met brood over het balkon naar de volgens te gooien. Zo werden zn katten ziek

De tering
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70109888
Terechte klacht...
...Van die man dan hou je hond ook lekker aan de lijn.
Als je dan geen zin hebt om de behoefte van je hond in de hond bak te dumpen loop dan met je hond naar een honden uitlaat veld ofzo.
pi_70109890
Katten
Honden
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:49:25 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70109912
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef aloa het volgende:

Zo werkt dat in mijn dorp dus niet. Daar mogen honden gewoon loslopen, en heb je enkel bij drukke straten een aanlijnplicht.

Sowieso is die aanlijn plicht hier krom, aan een drukke straat waar idioten 90 rijden waar 50 mag, mag de hond los... maar op een verlaten stuk gras niet
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:49:27 #26
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70109913
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn hond loopt trouwens vrijwel altijd met een muilkorf om omdat meneer nogal graag zichzelf mag bewijzen tegen andere honden. Aan mensen heeft ie een broertje dood en die negeert ie op straat.
Is het altijd al je eigen hond geweest van pup af aan of niet?
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:50:02 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70109933
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef rendiertje het volgende:
Terechte klacht...
...Van die man dan hou je hond ook lekker aan de lijn.
Als je dan geen zin hebt om de behoefte van je hond in de hond bak te dumpen loop dan met je hond naar een honden uitlaat veld ofzo.
Poep opruimen, kan ik inkomen, is ook helemaal geen probleem... maar aanlijnen? Waarom zou je dat beest aanlijnen???
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:50:29 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70109948
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:49 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Is het altijd al je eigen hond geweest van pup af aan of niet?
Nee, het is de mijne. MM is voogd
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:51:35 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70109995
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:16 schreef Lastpost het volgende:
Kan me best voorstellen dat het niet al te plezierig is om je omgeving vol hondenstront te hebben, doet het hebben van een kat of hond weinig aan af lijkt me.
Zelfde met die aanlijnplicht, menig hond doet inderdaad niets maar heb al vaak genoeg gehad dat er zo'n lieve lobbes met baggerpootjes tegen me aan sprong.
Nou zit ik daar niet zo mee, maar genoeg mensen die dat niet plezierig vinden.
Nogmaals ; dat snap ik. Maar die vrouw die ik net sprak ook, die zegt ook ; niemand loopt daar, alleen honden bezitters.

Wat is dan het nut van een aanlijn plicht. Gisteren, sprong een witte herder nog tegen me op, ja dat doe mn eigen hond ook wel eens. Probleem?
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:52:57 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70110048
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:19 schreef koffiegast het volgende:
Kattenklagers, het zijn ook altijd hondenbezitters...

Verder zijn bepaalde velden gewoon verboden voor honden, simpelweg omdat er kids op spelen. Heb voor de deur 1 groter stuk veld dat continu wordt gebruikt door kids en zelfs basisscholen in de buurt. Er is verder kilometers aan meer ruimte waar honden kunne schijte naar hartelust, toch staat elk baasje er bij alsof de beeste overal kunnen schijte, zelfs in andermans tuinen (wat maar al te vaak gebeuren). Vind je het gek dat sommige mensen een hekel hebben aan honden? Ik heb zelf niks tegen honden, wel iets tegen hun baasjes af en toe. Honden kun je wel echt begeleiden en dingen aanleren, kun je van katten niet echt zeggen :/
Maar hier is het niet verboden. En ik ben het met je eens dat sommige honden bezitters idd aso zijn. Zo ligt er wel eens een drol stront op de stoep

Maar wees nou eerlijk, die kerel komt NOOIT op het gras, kinderen ook niet, alleen honden en hondenbezitters... zijn kat schijt regelmatig onder mijn balkon... en dan durft hij te zeiken?
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:53:43 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70110077
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef Nikmans het volgende:
Laat je hond eens los op zo'n kat (mits het een woeste hond is, anders zal hij niet veel meer doen dan snuffelen en misschien eens porren met zijn neus )
dat overleeft die kat niet
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:53:50 #32
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_70110081
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nogmaals ; dat snap ik. Maar die vrouw die ik net sprak ook, die zegt ook ; niemand loopt daar, alleen honden bezitters.

Wat is dan het nut van een aanlijn plicht. Gisteren, sprong een witte herder nog tegen me op, ja dat doe mn eigen hond ook wel eens. Probleem?
Ik zit daar niet op te wachten, op iemands anders ranzige pokkebeest die voor de garp even mijn jas komt bevuilen. Dat is een beetje het probleem.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:54:19 #33
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_70110104
Onterechte klacht, honden stinken naar hond en katten zijn lief.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:55:43 #34
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70110156
een topic van MM en hij heeft niet eens ergens in het verhaaltje iets over roken kunnen opnemen, zijn we toch niet gewend van je
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:56:35 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70110191
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:47 schreef koffiegast het volgende:
Katten poepen een stuk minder, ze zijn immers vaak een stuk kleiner. Daarnaast begraven ze het, dat zie ik honden niet vaak doen. En wat is nou leuker dan een megadrol in je tuin waar alle vliegen op af komen?
Zoals MM al aangaf, schijt de mijne in de bosjes. Geen idee waarom, maar altijd flikt ie dat.
quote:
Beide katten van mij (die stuk groter dan normale katten zijn overigens) zijn beide aangevallen binnen een week tijd, paar maanden terug. De ene kat was al blind en komt niet verder dan 1 meter van de deur, toch had ie een mooie bijt naar zijn nek (voor de eerste beste die doodleuk komt waarom laat je hem buiten, dat beest is niet altijd blind geweest en leeft/is gewend gewoon buiten, ik woon niet in centrum amsterdam waar katten binnenbeesten zijn). En natuurlijk geen baasje die het komt melden dat zijn hond me kat heeft aangevallen.
Dat is ronduit aso idd. Maar goed, mijn hond heeft een korf en is geen gevaar.
quote:
Moet ik daarbij verder vermelden dat het gebied voor mijn huis verboden is voor honden? De eerste hond die niet aan de ketting is en die op 1 van mijn 2 katten in de tuin afkomt schop ik naar zijn kop. Verder, honden prima, hondenbezitters die alles maar gewoon doen en grote bek optrekken, nee.
hier is het niet verboden, dus ik zie het probleem echt niet.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:57:09 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70110207
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:53 schreef dubidub het volgende:

[..]

Ik zit daar niet op te wachten, op iemands anders ranzige pokkebeest die voor de garp even mijn jas komt bevuilen. Dat is een beetje het probleem.
Oke, das duidelijk. Maar hier achter komt niemand alleen mensen met honden.
pi_70110213
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar hier is het niet verboden. En ik ben het met je eens dat sommige honden bezitters idd aso zijn. Zo ligt er wel eens een drol stront op de stoep

Maar wees nou eerlijk, die kerel komt NOOIT op het gras, kinderen ook niet, alleen honden en hondenbezitters... zijn kat schijt regelmatig onder mijn balkon... en dan durft hij te zeiken?
Tja op het platteland of simpelweg gewoon niet in steden kan ik me voorstelle dat het wat makkelijker is. Hoe dan ook, het blijft een kwestie van wat je fatsoen noemt of niet en wanneer je daar gaat over klagen. Ik vergelijk het met een voetbalwedstrijd waarbij elke supporter natuurlijk ronduit roept dat de scheids het verkeerd heeft, simpelweg omdat het erg gemakkelijk is om je eigen interpretatie van de regels te hebben en je ei kwijt te raken.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:57:22 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70110222
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef Klonk het volgende:
een topic van MM en hij heeft niet eens ergens in het verhaaltje iets over roken kunnen opnemen, zijn we toch niet gewend van je
komt nog wel
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:58:57 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70110287
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Tja op het platteland of simpelweg gewoon niet in steden kan ik me voorstelle dat het wat makkelijker is. Hoe dan ook, het blijft een kwestie van wat je fatsoen noemt of niet en wanneer je daar gaat over klagen. Ik vergelijk het met een voetbalwedstrijd waarbij elke supporter natuurlijk ronduit roept dat de scheids het verkeerd heeft, simpelweg omdat het erg gemakkelijk is om je eigen interpretatie van de regels te hebben en je ei kwijt te raken.
Maar dit is ook geen stad. En nogmaals, ik snap dat van dat poep opruimen ook wel, das het probleem niet... maar die aanlijnplicht snap ik niet omdat er enkel honden bezitters komen, en die kerel is hypocriet met zn kut kat die onder MIJN balkon schijt.

Ga ik toch ook niet over klagen. Alhoewel, ik zou het zo doen lulhannes
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:59:30 #40
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_70110310
Honden en katten, het zijn beide kutbeesten
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_70110508
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn klacht: Kattenbezitters die klagen over honden zijn schijnheilige hypocriete teringlijers.
Mensen die honden overal laten schijten en de shit niet opruimen zijn schijnheilige hypocriete teringlijers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:07:44 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70110601
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Mensen die honden overal laten schijten en de shit niet opruimen zijn schijnheilige hypocriete teringlijers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi die grote waffel van je, maar als mijn hond zoals altijd diep in de bossen schijt, ga ik niet heel die bossen wegtrekken en die schijt nog es opruimen.
pi_70111007
Mensen bij ons achter laten hun honden gewoon in de eigen tuin poepen. Via een hondenluik kunnen ze dan in en uit het huis. Nadeel is de herrie dat dat (vooral sávonds ) maakt.
Hier in de buurt ruimen een aantal het wel op, maar de meesten lopen door, al ligt het voor je voordeur.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:19:41 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70111063
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef aloa het volgende:
Mensen bij ons achter laten hun honden gewoon in de eigen tuin poepen. Via een hondenluik kunnen ze dan in en uit het huis. Nadeel is de herrie dat dat (vooral sávonds ) maakt.
Hier in de buurt ruimen een aantal het wel op, maar de meesten lopen door, al ligt het voor je voordeur.
Wij hebben ook mensen wonen, die hebben een leuk in de schutting door, en die honden laten zichzelf uit vet grappig. Beesten zijn wel heel stil trouwens.
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:05:07 #45
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70115510
Daar liep ie dus ook over te klagen, vreemd is het natuurlijk en daar had hij een punt, maar goed, die gast heeft dus aan alles een hekel wat de rust van zijn poezebeest verstoord. Want ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij óók de pik heeft op honden omdat er vast een aantal zijn die achter zijn kat aangaan als die zich op het gras bevindt.

Vandaar het gehamer op de aanlijnplicht

Wat voor een josti ben je dan?
[..]
pi_70115877
Wat doe je dan met zwerfhonden? Die gaan en staan toch waar ze willen
pi_70115919
Arme hond..
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:59:17 #48
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_70118514
In de binnenstad zijn honden toch de huisdieren bij uitstek voor de sociaal zwakkere klasse?

Hoe groter de hond, hoe groter de pauper die hem bezit.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  donderdag 18 juni 2009 @ 01:01:54 #49
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_70118560
Misschien wil die je hond wel beschermen tegen opengekrabbelde ogen of neus?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_70118592
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Honden en katten, het zijn beide kutbeesten
Inderdaad, beide volslagen nutteloos.
*****Kraak........
pi_70118613
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Poep opruimen, kan ik inkomen, is ook helemaal geen probleem... maar aanlijnen? Waarom zou je dat beest aanlijnen???
Je hebt zelf al antwoord op die vraag gegeven:
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mooi die grote waffel van je, maar als mijn hond zoals altijd diep in de bossen schijt, ga ik niet heel die bossen wegtrekken en die schijt nog es opruimen.
pi_70120339
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:07 schreef Qwea het volgende:
Ah, we hebben een hypocriete hondeneigenaar gevonden.
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:59:59 #53
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_70120770
Honden

Katten

Je kan niet 's avonds in je pyjama op de bank zitten, want dan moet zo'n schijtbeest weer uit.

Idem als je een dag weg wilt, zit je er ook weer mee.

Oh ja, nog niet gehad over vakantie.

donderdag 18 juni 2009 @ 09:26:25 #54
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70121356
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:59 schreef TommyGun het volgende:
Honden

Katten

Je kan niet 's avonds in je pyjama op de bank zitten, want dan moet zo'n schijtbeest weer uit.

mwoah ze zijn makkelijker dan kinderen

En als je op vakantie gaat is een logeeradres makkelijk geregeld
[..]
pi_70121370
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef MikeyMo het volgende:
Maar gewoon op grasvelden moet het kunnen.

En katten schijten ook bij andere mensen in de tuin maar dat weerhoudt diezelfde gast uit de OP er niet van om een kattenluikje in zijn deur te hebben. Dus kennelijk is het wel normaal dat zijn kat bij andere mensen schijt, maar oh wee als er iemand bij hem onder het balkon schijt
Nee, op grasveld moet het niet zomaar kunnen. Bij zonnig weer willen er ook mensen kunnen picknicken, kinderen kunnen voetballen/ravotten zonder onder poep te komen zitten. Dus altijd opruimen.

Over katten: eens, gewoon binnenhouden die mormels of andermans tuinen niet laten verklooien.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:31:10 #56
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70121469
quote:
Ik ben op m'n 7e gebeten door een rottweiler, en sindsdien loop ik een meter of 2 om als ik een hond tegen kom op een voetpad.
><(({°>
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:32:07 #57
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70121505
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:59 schreef TommyGun het volgende:
Honden

Katten

Een kat uitlaten. .
><(({°>
pi_70121678
Leuk voor zo'n hond, in een flatje wonen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:58:12 #59
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70122128
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:27 schreef AdBlocker het volgende:

[..]

Nee, op grasveld moet het niet zomaar kunnen. Bij zonnig weer willen er ook mensen kunnen picknicken, kinderen kunnen voetballen/ravotten zonder onder poep te komen zitten. Dus altijd opruimen.

Over katten: eens, gewoon binnenhouden die mormels of andermans tuinen niet laten verklooien.
dat grasveld waar mijn hond zijn behoefte op doet (het liefst in de bosjes, gek beest) ligt doorgaans vol met peuken die van de balkons worden gepleurd, zwerfafval als verpakkingen en dergelijk spul.

En dan zo een iemand heisa maken over iets wat biologisch afbreekbaar is

En dan klagen over de zgn stank die bij hem naar binnen komt. Nou ik woon daar nou al jaren en ik heb nog noioit wat geroken, en ik loop nb over dat veld en dan ruik jet het niet eens...
[..]
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:01:00 #60
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_70122186
quote:
Loop ik hier achter mijn flat op een dood stuk grasveld. Dood als in: er komt geen hond, enkel vogels, katten, egels en mensen die hun honden uitlaten. Ok, dus er komt letterlijk wel een hond maar jullie begrijpen wat wel ik bedoel; er spelen geen kinderen of zo.

Staat er op een van de balkons op begane grond een gozer die mij aanspreekt.

Weet je dat er hier een aanlijnplicht en een opruimplicht is?

Eh nee. En dat is ook logisch aangezien er nergens op deze grasvelden staat aangegeven dat het verboden is voor honden (een grasveld verderop, achter een rij huizen, staat zo'n bord wel) en ook geen ander bord of zo. Dat soort informatie moet je specifiek gaan zitten opsnorren in de gemeentegids .

Maar goed, heel verhaal dat ie moe werd van al die stront onder zijn balkon. Bullshit want er lag niets natuurlijk en ik loop elke dag over dat veld en ik heb vrijwel nooit stront aan mijn schoenen. Dus hij heeft last van stront die ik niet eens onder mijn voeten krijg

Heel verhaal over dat hij al de gemeente had gebeld en die zouden gaan controleren hierachter. En dat ik het maar beter van hem kon horen dan van zo'n bonnenschrijfert. Hij ging iedereen die over dit grasveld kwam wandelen met honden even aanspreken. Nou veel succes heb ik hem gewenst.

Maar uiteraard is deze klager wel in het bezit van een kat. Sterker nog, deze kat heeft vrijelijk toegang tot het grasveld middels een trapje van het balkon af.

Dus meneer de hypocriet vindt het prima dat zijn kat los rond hobbelt, vogels doodbijt (ja da's de natuur! maar mijn hond is dat ook) en bij andere mensen in de tuin schijt. Maar oh wee als er een hond over het grasveld loopt. Die zou toch zo maar eens kunnen onder zijn balkon een drol er uit kunnen persen.

En als hij nou de enige was. Nee, een buurvrouw verderop heb ik ook wel eens zien mopperen over die loslopende honden. Ook zij is in het bezit van een los hobbelende kat.

Zodra honden hun stront altijd in groenvoorzieningen doen en hun stront begraven heb je een punt.
Zolang honden nog op straat schijten, op de stoep schijten, op kinderspeelveldjes schijten hebben kattenbezitters nog steeds een punt.

Helaas
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_70122266
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:31 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Waarom die ?
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:14:08 #62
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70122503
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:04 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Waarom die ?
Schattig .
><(({°>
pi_70122544
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:14 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Schattig .
Aha
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:17:06 #64
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_70122567
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:32 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Een kat uitlaten. .
Get real
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:19:53 #65
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70122638
beter lijnen ze alle honden aan, heel strak hangend in een boom wel te verstaan

loop je lekker in bos te genieten van het mooie weer springt er zo'n stinkende poep machine tegen je op
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:25:09 #66
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70122743
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zodra honden hun stront altijd in groenvoorzieningen doen en hun stront begraven heb je een punt.
Zolang honden nog op straat schijten, op de stoep schijten, op kinderspeelveldjes schijten hebben kattenbezitters nog steeds een punt.

Helaas
het gaat nu niet over de straat voor zijn deur, het gaat over het publieke grasveld achter onze woningen. Dus als er gepoept wordt is dat gewoon op de groenvoorziening.

Maar ach, het punt van het hele verhaal is dat de sufkut zijn kat heilig vindt en de rest van de wereld maar rekening heeft te houden met dat beest.

Ik meen dat Q al had gemeld dat hij ook al bij de buurvrouw aan de deur is geweest met het verzoek geen brood te gooien naar de meeuwen achter het huis want daar zou zijn kat ziek van kunnen worden.

Hou die kutkat van je dan lekker binnen ofzo
[..]
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:27:27 #67
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70122811
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef PeZu het volgende:
beter lijnen ze alle negers aan, heel strak hangend in een boom wel te verstaan

loop je lekker in bos te genieten van het mooie weer springt er zo'n stinkende poep machine tegen je op
[..]
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:30:28 #68
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70122891
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:27 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

wat een grap zeg, mijn quote aanpassen

hier ook wel hebben zo'n machtig mooi grasveldje, en als het lekker weer is het uitermate roeleren om daar te chillen, maar nee hoor het ligt er vol met schijt omdat je van die mensen die wel een hond willen maar er geen fuck voor doen

daarvoor weg met alle stinkende schijt machines
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:53:10 #69
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70123533
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:30 schreef PeZu het volgende:

[..]

hier ook wel hebben zo'n machtig mooi grasveldje, en als het lekker weer is het uitermate roeleren om daar te chillen, maar nee hoor het ligt er vol met schijt omdat je van die mensen die wel een hond willen maar er geen fuck voor doen

dus het hele jaar negeer je dat grasveldje maar zodra er zon is dan wil je hem wel ff claimen
[..]
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:57:14 #70
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70123671
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:53 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dus het hele jaar negeer je dat grasveldje maar zodra er zon is dan wil je hem wel ff claimen
waar staat dat? ik loop meestal over het gras omdat ik dat chiller vind (maar ja honden maken dat vaak onmogelijk , ik heb geen zin om de hele tijd naar de grond te turen omdat een of andere dwaas zo nodig zo dom dier wil hebben )
pi_70123719
quote:
Misschien komen die kinderen wel weer spelen als je je hond daar niet meer laat schijten .
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:09:04 #72
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70124094
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef Casos het volgende:

[..]

Misschien komen die kinderen wel weer spelen als je je hond daar niet meer laat schijten .
ach het zijn voornamelijk flats waar geen gezinnen in wonen, enkel wat bejaarden, singles of stelletjes

Maar goed, strikt de wet ter hand genomen zal die knakker wel in zijn recht staan, het lijkt me echter wel een al op heel jonge leeftijd verzuurd heerschap. Ben je ongeveer 25 en dan heb je niets beters te doen dan de hele dag uit het raam te loeren of er geen honden op het veld lopen...

Nu hij zijn bek open heeft getrokken vallen alle kwartjes ook op zijn plaats. Zo zei ik hem wel eens gedag als ik langs liep en zei hij niet sterug. Als ik langs zijn balkon liep en zijn kat aaide keek ie ook erg moeilijk. Eergister liep er een hond los op het grasveld zonder baasje toen ik aan hem vroeg of hij wist van wie die hond was zei hij niet eens wat terug maar bleef me schaapachtig aankijken. Het viel me ook wel eens op dat toen ik over het veld liep een van de luxaflex banen opgetrokken was alsof er iemand doorheen aan het loeren was...

het zal me niets verbazen als ie gefrustreerd aan het spioneren was of er niet weer zo'n verdraaide rothpond achter zijn huis liep
[..]
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:16:37 #73
220259 nahpets7984
Altijd blijven lachen
pi_70124391
Wat loop je nou te klagen? Geeft ie het gewoon aan van hey, er is hier een aanlijnplicht etc en waarschuwt je ook nog eens. Ga je een klaag topic aanmaken omdat ie je "helpt"?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned." -Avicenna
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:20:38 #74
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_70124543
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:59 schreef Cairon het volgende:
Hoe groter de hond, hoe groter de pauper die hem bezit.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:26:37 #75
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_70124774
Als ik TS zou zijn ging ik ook de meeuwen voeren
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:27:40 #76
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70124814
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:16 schreef nahpets7984 het volgende:
Wat loop je nou te klagen? Geeft ie het gewoon aan van hey, er is hier een aanlijnplicht etc en waarschuwt je ook nog eens. Ga je een klaag topic aanmaken omdat ie je "helpt"?
Hij heeft de gemeente opgebeld met het verzoek om te controleren op dit soort misdaden
[..]
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:28:16 #77
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70124836
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef mime_negert het volgende:
Als ik TS zou zijn ging ik ook de meeuwen voeren
dat doen we al elke dag

Alles wat je aan voedsel over hebt werken die beesten in luttele seconden weg
[..]
pi_70124868
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
Dat je het niet eens voor kunt stellen dat niet iedereen gediend is van een hond die tegen ze opspringt, geeft al voldoende aan.
Je lijkt wel zo'n ouder die zijn eigen kind helemaal fantastisch vindt en er alles van accepteert. .
Is het nou echt zo moeilijk te snappen dat sommige mensen niet van jouw hond gediend zijn?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:31:26 #79
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_70124922
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef Casos het volgende:

[..]

Of misschien zou er van de opbrengst van de hondenbelasting een lading werkelozen aan het werk kunnen worden gezet met poepruimers.
Goed voor de economie, en er wordt iets gedaan voor de honden met de hondenbelasting.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_70125004
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat je het niet eens voor kunt stellen dat niet iedereen gediend is van een hond die tegen ze opspringt, geeft al voldoende aan.
Je lijkt wel zo'n ouder die zijn eigen kind helemaal fantastisch vindt en er alles van accepteert. .
Is het nou echt zo moeilijk te snappen dat sommige mensen niet van jouw hond gediend zijn?
Zij doet er met haarhond niet voor onder (die ouder zijn eigen kind helemaal fantastisch vindt) .
pi_70125027
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef aloa het volgende:

Nee hoor, hier in de gemeente mogen honden nog gewoon los, hoef je niets op te ruimen en betaal je geen hondenbelasting.

Maar er rijden hier dan ook nog regelmatig karren met paarden ervoor die overal hun schijt laten vallen. Daar valt een hondendrol bij in het niets.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:34:46 #82
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125030
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:27 schreef AdBlocker het volgende:

[..]

niemand picknickt ooit achter onze flat je lult stom

Er komt NIEMAND
pi_70125056
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:33 schreef Casos het volgende:
Zij doet er met haarhond niet voor onder (die ouder zijn eigen kind helemaal fantastisch vindt) .
Misschien zit er wel iets in baby- en hondenpoep waardoor je intelligentie in ernstige mate wordt aangetast.
pi_70125075
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef Qwea het volgende:
niemand picknickt ooit achter onze flat je lult stom

Er komt NIEMAND
Nogal wiedes dat er niemand picknickt, er lopen constant tokkies die hun honden er laten schijten.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:36:53 #85
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_70125091
quote:
......

honden
katten
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:37:31 #86
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70125107
hoho, toen marcel en maartje verderop nog woonden werd er wele ens een BBQ gedaan...

maar goed, het is niet zo dat het hele veld overspoelt is met poep ofzo... er zal hier en daar een drol liggen maar dat is het dan ook wel
[..]
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:41:49 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125217
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:30 schreef PeZu het volgende:

[..]

Weet je, sommige mensen zoals die kerel uit de OP, kan gewoon ontzettend overdrijven. Als het veld echt vol ligt met schijt, en er komen mensen BBQ' en, picknicken, kids spelen, dan heeft die vent gewoon een punt. Ik heb gisteren een uur op dat grasveld gelegen op 3 verschillende plekken, met mn hond te ouwehoeren. Ik heb geen stront gezien. Wel peuken
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:42:43 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125245
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:37 schreef MikeyMo het volgende:
hoho, toen marcel en maartje verderop nog woonden werd er wele ens een BBQ gedaan...

maar goed, het is niet zo dat het hele veld overspoelt is met poep ofzo... er zal hier en daar een drol liggen maar dat is het dan ook wel
Ik heb er werkelijk nog nooit een BBQ gezien. En dat is dan op het andere grasveld. Niet op het stuk waar die lul loopt te zaniken.

Je moet de 15de nog vrij nemen! (scheelt me bellen )
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:43:07 #89
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70125259
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Weet je, sommige mensen zoals die kerel uit de OP, kan gewoon ontzettend overdrijven. Als het veld echt vol ligt met schijt, en er komen mensen BBQ' en, picknicken, kids spelen, dan heeft die vent gewoon een punt. Ik heb gisteren een uur op dat grasveld gelegen op 3 verschillende plekken, met mn hond te ouwehoeren. Ik heb geen stront gezien. Wel peuken
Druk jij peuken in je hond uit
ik ben de jager met de pet.
pi_70125306
quote:
Oja, als je je stoort aan afval van anderen, dan is dat natuurlijk een vrijbrief om zelf dat veldje ook maar te gaan vervuilen. .
Wat een Calimero-gedrag. .
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:44:56 #91
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70125325
quote:

[..]

ik zeg toch niet dat die man niet overdrijft, ik zeg alleen dat ik al wel een tijd goed zat ben overal te moeten oppassen voor hondenschijt

het ging toch om schijt en niet over peuken?
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:45:41 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125349
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Hij heeft de gemeente opgebeld met het verzoek om te controleren op dit soort misdaden
" Mevrouw! U krijgt een boete! Uw hond ag hier niet loslopen."
-Ik kom hier niet eens vandaan, hoe moet ik dat nou weten, er staan geen bordjes. Ik woon hier niet, geen bordjes ergens, en dan moet ik het weten? *ID kaart laat zien met woonplaats*

" oohw"

Ik zie het al helemaal voor me En dan ook nog ff ;

-Maar als we dan toch bezig zijn, die kat *wijst* schijt alles onder, miaauwt de hele buurt wakker en maakt volgens dood. Doe er wat aan of ik schiet hem af

donderdag 18 juni 2009 @ 11:47:11 #93
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125402
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik zeg toch niet dat die man niet overdrijft, ik zeg alleen dat ik al wel een tijd goed zat ben overal te moeten oppassen voor hondenschijt

het ging toch om schijt en niet over peuken?
Ik geef je gelijk hoor. Mensen kunnen best hun stront van de hond opruimen als dat echt open en bloot op een grasveld ligt. Maar goed, Baloe doet het in de bosjes, en er loopt hier altijd een witte herder die dat ook vaak doet.

En misschien dat het aan mij ligt, maar ik heb nou al 3 weken lang, 4x per dag dat gras over gelopen, en ik ben nog maar 1 hele keer in de schijt getrapt. En dan komt hij aan "maar onder mijn balkon ligt het vol met schijt"
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:47:32 #94
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125410
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nogal wiedes dat er niemand picknickt, er lopen constant tokkies die hun honden er laten schijten.
\\
Ja, je kan me wat JK
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:48:10 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125432
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Oja, als je je stoort aan afval van anderen, dan is dat natuurlijk een vrijbrief om zelf dat veldje ook maar te gaan vervuilen. .
Wie zegt dat ik me aan die peuken stoor? En als je die oogkleppen afhaalt, zie je dat we dat veld helemaal niet bevuilen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:48:15 #96
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70125435
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk hoor. Mensen kunnen best hun stront van de hond opruimen als dat echt open en bloot op een grasveld ligt. Maar goed, Baloe doet het in de bosjes, en er loopt hier altijd een witte herder die dat ook vaak doet.

En misschien dat het aan mij ligt, maar ik heb nou al 3 weken lang, 4x per dag dat gras over gelopen, en ik ben nog maar 1 hele keer in de schijt getrapt. En dan komt hij aan "maar onder mijn balkon ligt het vol met schijt"
ik vind 1x al teveel, je kan er niks aan doen en het zo ranzig
pi_70125463
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:45 schreef Qwea het volgende:
" Mevrouw! U krijgt een boete! Uw hond ag hier niet loslopen."
-Ik kom hier niet eens vandaan, hoe moet ik dat nou weten, er staan geen bordjes. Ik woon hier niet, geen bordjes ergens, en dan moet ik het weten? *ID kaart laat zien met woonplaats*

" oohw"
Onwetendheid is geen argument, iedere Nederlander wordt geacht op de hoogte te zijn van wettelijke bepalingen. [14.gif]
quote:
Ik zie het al helemaal voor me En dan ook nog ff ;

-Maar als we dan toch bezig zijn, die kat *wijst* schijt alles onder, miaauwt de hele buurt wakker en maakt volgens dood. Doe er wat aan of ik schiet hem af

Ah, ook nog NSB-er in spé dus.
Eigenlijk verrast me dat niks. .
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:49:01 #98
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70125465
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

pope breekt de natuur zelf weer helemaal af, sterker nog we gebruiken het zelf voor de gewassen...

die peuken en ander zwerfvuil blijft gewoon liggen
[..]
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:50:39 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125524
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Onwetendheid is geen argument, iedere Nederlander wordt geacht op de hoogte te zijn van wettelijke bepalingen. [14.gif]
[..]

Ah, ook nog NSB-er in spé dus.
Eigenlijk verrast me dat niks. .
Wedden dat ontwetendheid wel een argument is, en ik geen boete krijg.

En idd, proud te be a traitor. Trouwens, nsb' er? ik heb last van die kat dan is het mijn recht om te klagen
pi_70125529
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:49 schreef MikeyMo het volgende:
pope breekt de natuur zelf weer helemaal af, sterker nog we gebruiken het zelf voor de gewassen...

die peuken en ander zwerfvuil blijft gewoon liggen
Het staat je vrij het op te ruimen als je je eraan stoort.
Of degene die het weggooit erop aan te spreken.
Maar het is natuurlijker makkelijk snel naar binnen te rennen om een KLB-topic te openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')