Heb ik paar weken geleden ook gehad bijna precies hetzelfde als jou gezegdquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik moet ook nog ff posten hier met dat belachelijk hoge nummer
Kreeg vandaag een telefoontje van het Rode Kruis n.a.v. mijn donatie voor Serius Request, of ik niet nu al geld wil doneren.
Heb het niet gedaan omdat ik maandelijks geld afschrijven geen voldoending uittrek en bij het geven bij Serious Request wel...![]()
Ah, dus die mag 2 nachten achter elkaar? Ben benieuwd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bert van Lent vervangt Ekdom in de Freaknacht komende vrijdag. Aldus Roosmarijn zojuist.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bert van Lent vervangt Ekdom in de Freaknacht komende vrijdag. Aldus Roosmarijn zojuist.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Aantal redbull in de koelkast, en veel koffie, en dan gaan met de banaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 06:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus die mag 2 nachten achter elkaar? Ben benieuwd.
of een docent met humorquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:52 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, d'r staat op mn schoolsite: "Welkom flikkers!".
Ik denk zelf een lek in het "Gefeliciteerd met het halen van je examen!" systeem.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of misschien zit er alleen maar op jullie school.....
jazeker, alweer 19 jaarquote:
dank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |