De overigen respecteren we toch?quote:
Dan is het goedquote:
Diefquote:
quote:
Gelukkigquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.![]()
Dus Sedan wat vind jij een mooie vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok gelukkig voor jouquote:
Anders moest ik je eens even onderhanden nemen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ok gelukkig voor jou
Anders moest ik je eens even onderhanden nemen![]()
![]()
![]()
En dit is niet mijn smaak.
Dit wel:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Is ze ongesteld?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
zag de reclame net, tis een raar wijf, maar damn wat is ze.
Dat was elisha cuthbert uit 24quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is dat?En dit is niet mijn smaak.
Dit wel:
[ afbeelding ]
Oh die serie heb ik niet gevolgdquote:
Meisjes die vragen worden overgeslagenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
(voor de hand liggende reactie)
Nou, daar ben ik dan.Bewonder mij.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meisjes die vragen worden overgeslagen.
Kom maar hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
Hier op Fok! natuurlijk.quote:
Hoi Civilquote:
In het fobo wel.quote:
Zie je ook genoeg op straat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef HeatWave het volgende:
Verder heb ik eigenlijk nooit iets met celebs gehad.
Maar er lopen idd hele mooie meiden op FOK! rond hoor.
Mee eensquote:
Truequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef HeatWave het volgende:
Verder heb ik eigenlijk nooit iets met celebs gehad.
Maar er lopen idd hele mooie meiden op FOK! rond hoor.
Dat mag je helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mooi is een kwestie van smaak
Naar wie moet ik kijken?
1 PM voor een minimeetquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
True
Is er nog geantwoord op je vraag of het een Singles of Fok meet gaat worden op parkpop?
Jaa gewoon doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef Tegan het volgende:
Owja, het verkeerde is geleverd bij mijn pakketje. Ik twijfel of in nog wel naar dat studentenfeest wil met mijn zus.
Zoals gezegd -mag je zelf wetenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mooi is een kwestie van smaak
Naar wie moet ik kijken?
Och armequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
mag ik hier klagen over mijn kutdag?
bij deze
Nou ja, bekijk het zo: zit je PM box iig niet volquote:
Wie heeft daar wel eens last van gehad? Of zich er schuldig aan gemaakt?quote:AMSTERDAM – Single zijn blijkt zo makkelijk niet, althans het daten brengt de nodige ongemakken met zich mee. Bij een vijfde van de vrijgezellen leidt een eerste date namelijk wel eens tot ongewenste intimiteiten.
Join the club.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
bij deze
Vertel het eens, wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
bij deze
Nope. Zoveel date-ervaring heb ik niet. Maar kan me wel indenken dat het mensen overkomt. Dat de ene persoon van de date meer wil dan de ander.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)e-intimiteiten-.html
[..]
Wie heeft daar wel eens last van gehad? Of zich er schuldig aan gemaakt?
Ja dus, heb ik ook wel eens gehad, maar meer dan een niet gelukt kusje hoeft er dan toch ook niet te gebeurenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Zoveel date-ervaring heb ik niet. Maar kan me wel indenken dat het mensen overkomt. Dat de ene persoon van de date meer wil dan de ander.
Spit it outquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
bij deze
ook nog nooit gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Zoveel date-ervaring heb ik niet. Maar kan me wel indenken dat het mensen overkomt. Dat de ene persoon van de date meer wil dan de ander.
Bij jou lukt het wel altijd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
ook nog nooit gehad eigenlijk.
En een niet gelukt kusje trouwens ook niet...
En gevonden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb best een goede dag, maar buikpijn!
Druk op mn werk, mensen die vragen naar een rapport van een bedrijventerrein uit 2002, 2003 of 2004 in de buurt van "plaatsnaam"
Handig opzoeken is dat
Koffie
Nope nooit last van gehadquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Pardonquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
En een niet gelukt kusje trouwens ook niet...
'Vriend' van mij woont boven een kroeg midden in het centrum van Den Bosch, en toen ze een keer een feest hielden kwam de kroegbaas icl. een hoop kroeghangers gewoon bij hun bier zuipen omdat het zo gezellig wasquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:31 schreef Q. het volgende:
Ik ben blij dat ik niet recht onder mijn schuin-boven-buren woon, die hebben zo te horen een grotere geluidsinstallatie dan de gemiddelde uitgaansgelegenheid.
ik denk dat je iemand probeert te zoenen, maar dat de andere daar niet van gediend is of het niet door hadquote:
Dat dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik denk dat je iemand probeert te zoenen, maar dat de andere daar niet van gediend is of het niet door had
Wel eens last van gehad ja. Dan wimpel ik 'm af en als ie moeilijk doet word ik erg boos. Dat helpt meestal wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
ja, schriftelijk in drievoudquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel eens last van gehad ja. Dan wimpel ik 'm af en als ie moeilijk doet word ik erg boos. Dat helpt meestal wel.
Dit zinnetje intrigeert me trouwens: Mannen klagen daarbij vooral over ongevraagd tongzoenen.
Moet je het eerst vragen dan?
Als je een lekker ding bent niet natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel eens last van gehad ja. Dan wimpel ik 'm af en als ie moeilijk doet word ik erg boos. Dat helpt meestal wel.
Dit zinnetje intrigeert me trouwens: Mannen klagen daarbij vooral over ongevraagd tongzoenen.
Dan zoen je toch niet terugquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik denk dat je iemand probeert te zoenen, maar dat de andere daar niet van gediend is of het niet door had
als je te actief aan het tongzoenen bent....quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Indd. wat moet ik me daarbij voorstellen. Je zoent...of je zoent niet. Je komt er vanzelf wel achter of iemand van de tong is, of niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef Ripley het volgende:
Kerel, leuke post, maar zet er dan tenminste de juiste naam onder! en spel het ook goed!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Salma Hayek
[ afbeelding ]
Sharon den Adel
[ afbeelding ]
Amaia Montero
[ afbeelding ]
Random Argentinian Asses
[ afbeelding ]
Shakira
Goeienavond allemaal!![]()
Goeie topictitel.
Hoi :wquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Salma Hayek
[ afbeelding ]
Sharon den Andel
[ afbeelding ]
Amaia Montero
[ afbeelding ]
Random Argentinian Asses
[ afbeelding ]
Shakira
Goeienavond allemaal!![]()
Goeie topictitel.
Ze heeft wel enorme boobies. Dat wist ik al, maar ze lijken steeds groter te worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:45 schreef Tegan het volgende:
Die foto van Selma is lelijk, er zijn betere.
En HW zei dat het bij hem bij een mislukt zoentje was gebleven. Pay attention, dudequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging toch over seksuele intimidatie?
Moet je ook niet staren, dan groeien zequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft wel enorme boobies. Dat wist ik al, maar ze lijken steeds groter te worden.
It's always rocketscience for someonequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
En HW zei dat het bij hem bij een mislukt zoentje was gebleven. Pay attention, dude
Ja dus, wat heeft dat er nou weer mee te maken danquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
En HW zei dat het bij hem bij een mislukt zoentje was gebleven. Pay attention, dude
Gast, krijg je mooie vrouwen voorgeschoteld, ga je moeilijk doen over een spelfoutje. Als er een mooie meid op jou afkomt in de kroeg die vraagt: "hebbie zien om te dansen", dan zeg jij betweterig: Nee, het is "heb je"...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kerel, leuke post, maar zet er dan tenminste de juiste naam onder! en spel het ook goed!
En dat is een probleem?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft wel enorme boobies. Dat wist ik al, maar ze lijken steeds groter te worden.
Sommige vrouwen worden mooier naarmate ze ouder worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind je?quote:
Neequote:
Ik heb A t/m E meegemaakt, maar doe mij maar liever D dan B.quote:
Ik wil wel checken of ze echt zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sommige vrouwen worden mooier naarmate ze ouder worden.
Zo vind ik Madonna en Anouk van vroeger echt lelijk. Die worden ouder mooier. Salma Hayek is geloof ik 44. Zie je er niet aan af.
En die boobies zijn volgens mij levensecht.
Daar heb je wel een punt inderdaad.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, zit anders alleen maar in de weg
De praktische man!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, zit anders alleen maar in de weg
Hahahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De praktische man!![]()
Zeg, waarom heb jij eigenlijk niet een grote stationwagen gekocht, met lekker veel ruimte binnenin, en een die lekker zuinig rijdt en de veiligste in zijn klasse is.
Omdat dat saai isquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De praktische man!![]()
Zeg, waarom heb jij eigenlijk niet een grote stationwagen gekocht, met lekker veel ruimte binnenin, en een die lekker zuinig rijdt en de veiligste in zijn klasse is.
Johnny de Mol zei een keertje "Hey shakira"toen ik langsliepquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:53 schreef mrbox het volgende:
Lijkt Ripley niet een beetje op Shakira ? valt me net pas op
Hartstikke echt. Maar per foto heb ik zoiets van: ohja, zo groot zijn ze.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef El_Matador het volgende:
En die boobies zijn volgens mij levensecht.
Doe eens een geheel foto danquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Johnny de Mol zei een keertje "Hey shakira"toen ik langsliep
Maar goed, ik ben 2 keer zo dik en een stuk lelijker dan zij, maar verder zijn er wel overeenkomstenKrullen, neus, rond gezicht en zo
Kan je ook zo goed dansen als haar?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben 2 keer zo dik en een stuk lelijker dan zij, maar verder zijn er wel overeenkomstenKrullen, neus, rond gezicht en zo
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hartstikke echt. Maar per foto heb ik zoiets van: ohja, zo groot zijn ze.ze heeft mooi lijf en die boobies passen daar gewoon bij. Mooie vrouw ook, lief gezicht.
Dat is inderdaad...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Trouwens als ze grote borsten heeft kan je wel goed russisch neuken.
Hahaha ja zag het net met dat plaatjequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een er eentje zonder dak, en zonder airbags, als ze grote borsten heeft is dat toch niet meer nodig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De praktische man!![]()
Ik houd van vrouwen met wat meer vlees. Heb niks met ueberslanke dennetjes. Vreselijk. Slanke vrouwen kunnen erg mooi zijn, daar niet van, maar ik raak er niet snel opgewonden van.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hartstikke echt. Maar per foto heb ik zoiets van: ohja, zo groot zijn ze.ze heeft mooi lijf en die boobies passen daar gewoon bij. Mooie vrouw ook, lief gezicht.
Lieven een lief koppie als grote tieten, maarja dat ben ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een er eentje zonder dak, en zonder airbags, als ze grote borsten heeft is dat toch niet meer nodig.
Dan ga ik toch liever voor Deense of Nederlandse vrouwen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is inderdaad...![]()
Alleen waar het vandaan komt, is me een raadsel, want veel Russische vrouwen zijn dan wel bloedjemooi, ze zijn over het algemeen ook wel erg mager en weinig tiet.
Ik geloof dat de grootste tieten in Denemarken rondlopen. Nederland stond tweede heb ik ergens gelezen (bij de kapper ofzo).
Oh vandaarquote:
Ripley is nou een mooie vrouw.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd van vrouwen met wat meer vlees. Heb niks met ueberslanke dennetjes. Vreselijk. Slanke vrouwen kunnen erg mooi zijn, daar niet van, maar ik raak er niet snel opgewonden van.
mijn ex had beidequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lieven een lief koppie als grote tieten, maarja dat ben ik
Ja jij houdt van vlees he, dat heb ik zatquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ripley is nou een mooie vrouw.
Dat moet gezegd worden.
Dat had vast niet te maken met dr lieve kopje en big boobies.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
mijn ex had beide
niet dat dat goed is afgelopen maar toch..
Ik denk eerder met djayzz.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat had vast niet te maken met dr lieve kopje en big boobies.
Jij bent dan weer teveel vrouw voor me ripquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja jij houdt van vlees he, dat heb ik zat
Nee, dat klopt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat had vast niet te maken met dr lieve kopje en big boobies.
Koester dat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja jij houdt van vlees he, dat heb ik zat
Een bierbuikje is dus oke bij een man?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:10 schreef vencodark het volgende:
Beetje vlees aan het lijf is wel tof hoor.
Echte bierbuik is niet zo mijn ding. Maar het hoeft geen adonis te zijn hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een bierbuikje is dus oke bij een man?
Okequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echte bierbuik is niet zo mijn ding. Maar het hoeft geen adonis te zijn hoor.
Hola!quote:
Ik drink geen bierquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echte bierbuik is niet zo mijn ding. Maar het hoeft geen adonis te zijn hoor.
Hejo! Hoe is het met jou dan?quote:
En dat maakt uit of je een buik hebt of niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik drink geen bierdat scheelt dan weer.
Hoi Cuequote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik drink geen bierdat scheelt dan weer.
Liever man zonder buikje.. of man met klein buikje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dag moppie![]()
Wat vind jij: man met buikje, met zonder buikje?
Geweldig, zoals altijd.quote:
Net een bord opquote:
Altijd goed om te horenquote:
Dat ligt wel zwaar op de maag zo'n bord.quote:
quote:
Maar is heerlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ligt wel zwaar op de maag zo'n bord.
Dat ja. Als zijn buikje maar niet groter is dan mijn buikje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Liever man zonder buikje.. of man met klein buikje.
Daarbij is er nog verschil tussen bierbuik en uhm gewoon spieren/bouw buikje
Met jou ook zo te zien?quote:
jij hebt toch geen buikje?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ja. Als zijn buikje maar niet groter is dan mijn buikje.
Een buikje voelt echt lekker bij een vrouw. Van die strak afgetrainde vrouwen met een harde buik...quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat met mij wel goed jaquote:
die ik heb dan over het hoofd gezien..quote:
Altijd nog beter "geslaagt" dan "geslagen".quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef KudFokker het volgende:
back
Lol het is duidelijk dat het VMBO te horen heeft gekregen of ze geslaagd zijn of gezakt
Gewoon 3 in mijn msn lijst met 'geslaagt' in hun naam
En een blubberbuik?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een buikje voelt echt lekker bij een vrouw. Van die strak afgetrainde vrouwen met een harde buik...
Dagenlang zoek de mossel spelen.quote:
Ook leukquote:
Hoiquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan mag ie niks hebben dus
bij mij is dat wat makkelijker
Mwah, ik houd niet zo van mosselen. En heb toch een Zeeuws meisje gehad. Botergeil.quote:
ik heb niet gelezen wat jij qua buik lekker vindt bij een vrouwquote:
Das niet waar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan mag ie niks hebben dus
bij mij is dat wat makkelijker
Dan begrijpen wij het woord mosselen verkeerd .. of uhm tjaquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, ik houd niet zo van mosselen. En heb toch een Zeeuws meisje gehad. Botergeil.
Ik weet wat je bedoelt hoor , want ik heb hem zien zittenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das niet waar.ik heb wel buikje maar niemand geloofd mij.
Het Spaans kent hetzelfde. Almeja is niet alleen het schelpdier...quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan begrijpen wij het woord mosselen verkeerd .. of uhm tja
quote:
Daar let ik sowieso niet echt opquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb niet gelezen wat jij qua buik lekker vindt bij een vrouw
Zie je wel dat ik zwanger lijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt hoor , want ik heb hem zien zitten
ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik zwanger lijk.![]()
Maar serieus, ik ben gewoon niet zo van buikjes bij mannen. Vind vollere vrouwen ook mooier dan vollere mannen.
Pics or it did not happenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das niet waar.ik heb wel buikje maar niemand geloofd mij.
Heb jij serieus dan een buikje ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef Tegan het volgende:
Idd, buikje mag, als hij maar niet groter is dan die van mij. Maarja, voor alles geldt, dat als je heel leuk bent dat het niet uitmaakt.
Waar let je dan wel op?quote:
Venco is wel slank hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb jij serieus dan een buikje ?Wat een openbaringen vandaag hier, jij Venco en Ripley zijn ineens niet meer slank
Jij vindt vrouwen sowieso mooier dan mannen.quote:
quote:
kleine buikjes zijn oke!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Venco is wel slank hoor
Alleen heeft ze een klein buikje .. niks mis mee
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Venco is wel slank hoor
Dat ligt aan je defenitie van slank.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb jij serieus dan een buikje ?Wat een openbaringen vandaag hier, jij Venco en Ripley zijn ineens niet meer slank
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij vindt vrouwen sowieso mooier dan mannen.
Is het weer koppeltijd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vencodark en djayzz...
Leuk stel toch?
Geen ideequote:
quote:
Ze zijn vorige week in het geheim getrouwd. Ik wist beslag te leggen op de foto's. Groothoeklens.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze zijn vorige week in het geheim getrouwd. Ik wist beslag te leggen op de foto's. Groothoeklens.
het overkomt me de laatste tijd wel vakerquote:
Alleen treinen worden gekoppeld.quote:
Ohquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze zijn vorige week in het geheim getrouwd. Ik wist beslag te leggen op de foto's. Groothoeklens.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Venco is wel slank hoor
mooi gezegdquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:36 schreef mrbox het volgende:
[..]geen enkele vrouw is perfect
zeker niet als je het oordeel aan haarzelf overlaat
Van een grote tafel kun je met meer personen eten.quote:
Jouw welquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
het overkomt me de laatste tijd wel vaker
Samen geniet je veel meerquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen treinen worden gekoppeld.
Als ik jou was zou ik gewoon lekker van de zomer genieten. Koppel jezelf!
Nou jij gaat toch niet ook teleurstellen met een openbaring dat jij ook een buikje hebtquote:
Jij houdt niet van vrouwen met een buikje?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou jij gaat toch niet ook teleurstellen met een openbaring dat jij ook een buikje hebten hoi btw
Probeer je nu te zeggen dat iemand met een buikje vooral niet perfect is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:36 schreef mrbox het volgende:
[..]geen enkele vrouw is perfect
zeker niet als je het oordeel aan haarzelf overlaat
Ik snap het nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van een grote tafel kun je met meer personen eten.
quote:
Samen voor ons eigen.quote:
Nou dat ga ik zeker wel, hahahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef mrbox het volgende:
Nou jij gaat toch niet ook teleurstellen met een openbaring dat jij ook een buikje hebten hoi btw
Tof! Hoiquote:
Houwe zo.quote:
Who gives a fuckquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat iemand met een buikje vooral niet perfect is?
Ik ga niet naar lowlands maar wel naar andere festivals.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Samen voor ons eigen.![]()
Maar dat samen genieten is makkelijk te regelen. Ga naar Lowlands en je hebt 3 dagen lang samen genot.
Alles goed? Al doorgebroken op de dansacademie?quote:
Niet "misschien".quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga niet naar lowlands maar wel naar andere festivals.Misschien moet ik daar iets gaan proberen.scoren.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij houdt niet van vrouwen met een buikje?
Jullie lezen allemaal meer dan dat ik bedoelquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat iemand met een buikje vooral niet perfect is?
Waarom?quote:
Grappig, je las indirect hetzelfde als ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij houdt niet van vrouwen met een buikje?
Jazeker! Met jou? Hahaha, I wish. Never gonna happenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef El_Matador het volgende:
Alles goed? Al doorgebroken op de dansacademie?
Euh jaquote:
Twee handen op één buikje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grappig, je las indirect hetzelfde als ik.
Dat stond er toch ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grappig, je las indirect hetzelfde als ik.
Veel leuker als je het voor de lol blijft doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jazeker! Met jou? Hahaha, I wish. Never gonna happen
Half kratje bier drinken en een paar blows roken en je bent helemaal het mannetje.quote:
Wij zijn 4 handen op 1 buik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Jullie lezen allemaal meer dan dat ik bedoel
Ja, voor de lol maar zo vaak mogelijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:43 schreef El_Matador het volgende:
Veel leuker als je het voor de lol blijft doen.
Net als met seks.
Dan ben ik compleet van de wereld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Half kratje bier drinken en een paar blows roken en je bent helemaal het mannetje.![]()
Heb op PinkPop ook een heerlijke meid (zonder buikje) ontmoet.
BTW: ik was compleet nuchter (want BOB)![]()
Goed planquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, voor de lol maar zo vaak mogelijk
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef Den_Haag het volgende:
ik lees sex en lol. we zitten weer bij de vertrouwende onderwerpen
En ik zie 2500 en dat zit dus wel goed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef Den_Haag het volgende:
Ja maar seks is toch puur voor de voortplanting? En er mag al helemaal geen lol bij gehad worden!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef Den_Haag het volgende:
Doen dan eens een duit in het zakjequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef Den_Haag het volgende:
Mariahoevequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik zie 2500 en dat zit dus wel goed.
Waar uit DH kom je?
sex is toch zondig?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar seks is toch puur voor de voortplanting? En er mag al helemaal geen lol bij gehad worden!
Alleen buiten het huwelijk en anders dan voor de voorplantingquote:
Een kamper of een burger?quote:
Zin en sin scheelt maar 1 letter. En op z'n Marokaans spreek je het hetzelfde uit. Jeweets.quote:sex is toch zondig?
Vies, plakkerig en het gaat gepaard met allerlei onaangename vochtproductie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Burger, bejaardehoevequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kamper of een burger?
(dit klinkt voor niet-ingewijden wel heel vaag)
[..]
Zin en sin scheelt maar 1 letter. En op z'n Marokaans spreek je het hetzelfde uit. Jeweets.
+1quote:
Ik vind dat anders helemaal niet onaangenaam.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Vies, plakkerig en het gaat gepaard met allerlei onaangename vochtproductie.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Sex![]()
When?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind dat anders helemaal niet onaangenaam.
Sex![]()
Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zondag?quote:
Haha, daar woonde mijn oma inderdaad.quote:
Is een vraag ook goed?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef Ripley het volgende:
Doe's een stelling, dit verzandt weer in een deja vu
Sex![]()
Schattig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herkenbaar ook.
Ook voor venco en Cuegirlie is het zomer...quote:
You should!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind dat anders helemaal niet onaangenaam.
En de zomer heeft daar neit eens voor gezorgdquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook voor venco en Cuegirlie is het zomer...
Hmmm, heb een motorrit staanquote:
Ach ja, het is aan het verjongen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, daar woonde mijn oma inderdaad.
Paartijdquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook voor venco en Cuegirlie is het zomer...
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef mrbox het volgende:
Stelling "er is een correlatie tussen gewicht en single status"
Hmm jah daar zit natuurlijk ook veel leuks inquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik nu in een periode zit waar ik het meest mis een relatie te hebben.
Ik snap hm niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En de zomer heeft daar neit eens voor gezorgd
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik nu in een periode zit waar ik het meest mis een relatie te hebben.
Wie/wat dan wel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En de zomer heeft daar neit eens voor gezorgd
Leest....checkt... euh JA.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm jah daar zit natuurlijk ook veel leuks in
Al moet ik zeggen ik geniet eigenlijk ook wel van m'n singles leven
dit is raar.. komt dit uit mijn mond?![]()
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, heb een motorrit staan
[..]
Ach ja, het is aan het verjongen.
Stelling:
Gaat Rip ooit iemand uit dit topic ontmoeten/daten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef mrbox het volgende:
Stelling "er is een correlatie tussen gewicht en single status"14 SHADES OF GREY
Jah klopt, naar mij toe, zodat we samen naar een rustig plekje kunnen rijdenquote:
Watvoor leuks zit daar dan inquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm jah daar zit natuurlijk ook veel leuks in
In een relatie? dat weet je zelf toch ook wel? anders zou je het niet missenquote:
Tot op zekere hoogte denk ik. Al heb ik gefluctueerd tussen alle maten en nooit last gehad van geen aandacht of zo. Dat klinkt misschien arrogant, maar zo bedoel ik het nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef mrbox het volgende:
gezellig de weilanden inquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah klopt, naar mij toe, zodat we samen naar een rustig plekje kunnen rijden
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vertel!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Oke nu nog een goede vraag verzinnen.quote:
quote:
Straks ga je nog de kracht term "happy single" gebruikenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet het grootste voordeel van een relatie in de zomer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
Ik heb allemaal nieuwe leuke zomerkleren, maar geen vent om me leuk voor te willen kleden.
Volgens mij heb jij de geilste scharrel van ons allemaal. En dat zegt wat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
Ik heb allemaal nieuwe leuke zomerkleren, maar geen vent om me leuk voor te willen kleden.
Oh, ik dacht dat je zei dat het een leuke periode is om een relatie te missenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In een relatie? dat weet je zelf toch ook wel? anders zou je het niet missen
denk dat jij alleen maar met je vingers hoeft te knippen en er staat wel een leuke ventquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
Je kleedt je toch niet per se leuk voor een vent?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
Nee, vrouwen die rokenquote:
My lips are sealedquote:
quote:
Neequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef mrbox het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kleedt je toch niet per se leuk voor een vent?Ik draag meestal kleding die ik leuk vind hoor, single of niet
Helemaal niet waar, want ik rook nietquote:
quote:
Gozah, daar gaat je festivaldate!quote:
Ik rook nietquote:
Ik heb haar al tientallen keren ontmoet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gaat Rip ooit iemand uit dit topic ontmoeten/daten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |