De overigen respecteren we toch?quote:
Dan is het goedquote:
Diefquote:
quote:
Gelukkigquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.![]()
Dus Sedan wat vind jij een mooie vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok gelukkig voor jouquote:
Anders moest ik je eens even onderhanden nemen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ok gelukkig voor jou
Anders moest ik je eens even onderhanden nemen![]()
![]()
![]()
En dit is niet mijn smaak.
Dit wel:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Is ze ongesteld?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
zag de reclame net, tis een raar wijf, maar damn wat is ze.
Dat was elisha cuthbert uit 24quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is dat?En dit is niet mijn smaak.
Dit wel:
[ afbeelding ]
Oh die serie heb ik niet gevolgdquote:
Meisjes die vragen worden overgeslagenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
(voor de hand liggende reactie)
Nou, daar ben ik dan.Bewonder mij.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meisjes die vragen worden overgeslagen.
Kom maar hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
Hier op Fok! natuurlijk.quote:
Hoi Civilquote:
In het fobo wel.quote:
Zie je ook genoeg op straat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef HeatWave het volgende:
Verder heb ik eigenlijk nooit iets met celebs gehad.
Maar er lopen idd hele mooie meiden op FOK! rond hoor.
Mee eensquote:
Truequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef HeatWave het volgende:
Verder heb ik eigenlijk nooit iets met celebs gehad.
Maar er lopen idd hele mooie meiden op FOK! rond hoor.
Dat mag je helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mooi is een kwestie van smaak
Naar wie moet ik kijken?
1 PM voor een minimeetquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
True
Is er nog geantwoord op je vraag of het een Singles of Fok meet gaat worden op parkpop?
Jaa gewoon doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef Tegan het volgende:
Owja, het verkeerde is geleverd bij mijn pakketje. Ik twijfel of in nog wel naar dat studentenfeest wil met mijn zus.
Zoals gezegd -mag je zelf wetenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mooi is een kwestie van smaak
Naar wie moet ik kijken?
Och armequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
mag ik hier klagen over mijn kutdag?
bij deze
Nou ja, bekijk het zo: zit je PM box iig niet volquote:
Wie heeft daar wel eens last van gehad? Of zich er schuldig aan gemaakt?quote:AMSTERDAM – Single zijn blijkt zo makkelijk niet, althans het daten brengt de nodige ongemakken met zich mee. Bij een vijfde van de vrijgezellen leidt een eerste date namelijk wel eens tot ongewenste intimiteiten.
Join the club.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
bij deze
Vertel het eens, wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
bij deze
Nope. Zoveel date-ervaring heb ik niet. Maar kan me wel indenken dat het mensen overkomt. Dat de ene persoon van de date meer wil dan de ander.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)e-intimiteiten-.html
[..]
Wie heeft daar wel eens last van gehad? Of zich er schuldig aan gemaakt?
Ja dus, heb ik ook wel eens gehad, maar meer dan een niet gelukt kusje hoeft er dan toch ook niet te gebeurenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Zoveel date-ervaring heb ik niet. Maar kan me wel indenken dat het mensen overkomt. Dat de ene persoon van de date meer wil dan de ander.
Spit it outquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
bij deze
ook nog nooit gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Zoveel date-ervaring heb ik niet. Maar kan me wel indenken dat het mensen overkomt. Dat de ene persoon van de date meer wil dan de ander.
Bij jou lukt het wel altijd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
ook nog nooit gehad eigenlijk.
En een niet gelukt kusje trouwens ook niet...
En gevonden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb best een goede dag, maar buikpijn!
Druk op mn werk, mensen die vragen naar een rapport van een bedrijventerrein uit 2002, 2003 of 2004 in de buurt van "plaatsnaam"
Handig opzoeken is dat
Koffie
Nope nooit last van gehadquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Pardonquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
En een niet gelukt kusje trouwens ook niet...
'Vriend' van mij woont boven een kroeg midden in het centrum van Den Bosch, en toen ze een keer een feest hielden kwam de kroegbaas icl. een hoop kroeghangers gewoon bij hun bier zuipen omdat het zo gezellig wasquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:31 schreef Q. het volgende:
Ik ben blij dat ik niet recht onder mijn schuin-boven-buren woon, die hebben zo te horen een grotere geluidsinstallatie dan de gemiddelde uitgaansgelegenheid.
ik denk dat je iemand probeert te zoenen, maar dat de andere daar niet van gediend is of het niet door hadquote:
Dat dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik denk dat je iemand probeert te zoenen, maar dat de andere daar niet van gediend is of het niet door had
Wel eens last van gehad ja. Dan wimpel ik 'm af en als ie moeilijk doet word ik erg boos. Dat helpt meestal wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
ja, schriftelijk in drievoudquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel eens last van gehad ja. Dan wimpel ik 'm af en als ie moeilijk doet word ik erg boos. Dat helpt meestal wel.
Dit zinnetje intrigeert me trouwens: Mannen klagen daarbij vooral over ongevraagd tongzoenen.
Moet je het eerst vragen dan?
Als je een lekker ding bent niet natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel eens last van gehad ja. Dan wimpel ik 'm af en als ie moeilijk doet word ik erg boos. Dat helpt meestal wel.
Dit zinnetje intrigeert me trouwens: Mannen klagen daarbij vooral over ongevraagd tongzoenen.
Dan zoen je toch niet terugquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik denk dat je iemand probeert te zoenen, maar dat de andere daar niet van gediend is of het niet door had
als je te actief aan het tongzoenen bent....quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Indd. wat moet ik me daarbij voorstellen. Je zoent...of je zoent niet. Je komt er vanzelf wel achter of iemand van de tong is, of niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef Ripley het volgende:
Kerel, leuke post, maar zet er dan tenminste de juiste naam onder! en spel het ook goed!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Salma Hayek
[ afbeelding ]
Sharon den Adel
[ afbeelding ]
Amaia Montero
[ afbeelding ]
Random Argentinian Asses
[ afbeelding ]
Shakira
Goeienavond allemaal!![]()
Goeie topictitel.
Hoi :wquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Salma Hayek
[ afbeelding ]
Sharon den Andel
[ afbeelding ]
Amaia Montero
[ afbeelding ]
Random Argentinian Asses
[ afbeelding ]
Shakira
Goeienavond allemaal!![]()
Goeie topictitel.
Ze heeft wel enorme boobies. Dat wist ik al, maar ze lijken steeds groter te worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:45 schreef Tegan het volgende:
Die foto van Selma is lelijk, er zijn betere.
En HW zei dat het bij hem bij een mislukt zoentje was gebleven. Pay attention, dudequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging toch over seksuele intimidatie?
Moet je ook niet staren, dan groeien zequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft wel enorme boobies. Dat wist ik al, maar ze lijken steeds groter te worden.
It's always rocketscience for someonequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
En HW zei dat het bij hem bij een mislukt zoentje was gebleven. Pay attention, dude
Ja dus, wat heeft dat er nou weer mee te maken danquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
En HW zei dat het bij hem bij een mislukt zoentje was gebleven. Pay attention, dude
Gast, krijg je mooie vrouwen voorgeschoteld, ga je moeilijk doen over een spelfoutje. Als er een mooie meid op jou afkomt in de kroeg die vraagt: "hebbie zien om te dansen", dan zeg jij betweterig: Nee, het is "heb je"...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kerel, leuke post, maar zet er dan tenminste de juiste naam onder! en spel het ook goed!
En dat is een probleem?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft wel enorme boobies. Dat wist ik al, maar ze lijken steeds groter te worden.
Sommige vrouwen worden mooier naarmate ze ouder worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |